December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Niels ging net de poes aaien. Eigenlijk rent de poes altijd weg, maar nu bleef hij heel lang zitten. Op een gegeven moment draait poes zich op zn rug om te spelen, dus ik zeg tegen Niels: De poes wil spelen, waarop hij zich voorover buigt naar de poes en zegt: BAL???

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    pppfffooeeehhh gyn achter de rug...die wou niet tegemoet komen aan mijn verhaal. Had allerlei tegenargumenten waar weinig tegenin te brengen was....ik was natuurlijk in trangen en zelfs boos op een gegeven moment maar dat hielp niets. Ik had overigens nu wel het gevoel dat ik Ʃindelijk gehoord werd en dat hielp al een boel. Daarbij kwam dat ze zelf ook enigzins pissig werd en aangezien het de hoofdarts is leek het me niet heel handig om dit te laten escaleren...maar goed...
    ze wou een groeiecho doen....ze deed de echo en ineens draaide ze behoorlijk bij..kind ligt echt enorm voor op de groei...over twee weken moet ik weer een groei echo laten doen en als er dan niets veranderd is (als mijn kind niet is gekrompen???) wordt er een ks gepland..zo vertelde ze. Daarbij zei ze nadrukkelijk dat ik me niet teveel zorgen om moest maken. De manier waarop ze uiteindelijk dus reageerde gaf mij het gevoel dat ze wel degelijk in gaan grijpen dmv ks dus nu.

Het enige wat ik mij afvraag is.....zou het kind ook eerder (dus lees nu bijv.) kunnen komen omdat het zo groot is? (er was wel genoeg vruchtwater hoor).

in ieder geval ben ik er niet met een rotgevoel weggekomen..ik heb dan wel geen harde toezegging maar eigenlijk had ik die denk ik ook niet verwacht. En mocht men overgaan tot ks dan is over 2wkn vroeg genoeg om dit te weten (ben immers nog maar net over de 35wkn heen)...

sorry ego verhaal maar dan is men weer op de hoogte ;)

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    meiden, voel me klote...

Senna was vanmorgen niet lekker en had verhoging (37.8). Gaat Jan hem net halen zegt mijn moeder dat hij om half vier 39.8 koorts had en dat hij alleen maar op schoot hangt en niet drinkt en amper reageert. Jan dus gelijk de huisarts gebeld en die verwees naar de dokterspost omdat de snel opgekomen koorts en andere symptomen wel zorgelijk waren. De HAP verwees door naar een andere HAP waar ze blijkbaar meer over de (mex.) griep weten. Nu gaat Jan met Senna en mijn moeder daar heen. Ik wil zo graag bij mijn jochie zijn en hem vasthouden, maar Jan wilde liever eerst even horen wat ze te zeggen hadden en vragen over mij en de zwangerschap. Gatsie ik vind het echt niet leuk!

Zelf zou ik niet direct aan ernstige (mex.) griep denken, maar had toch ook wel even naar de HAP willen gaan in verband met die hoge koorts voor we het weekend in gaan. Nu ben ik toch wel erg bezorgd omdat die HAP het gelijk zo serieus neemt.
    Wie weet is er verder niks aan de hand natuurlijk.....

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Heb maar even vluchtig bijgelezen, kan toch niks anders doen en heb geen zin om te eten. Ik wil gewoon bij mijn zieke mannetje zijn!

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    he olga wat rot..hopelijk valt het gewoon mee..of is het in ieder geval geen mex. griep...die rotgriep ook...je wordt er gewoon helemaal onzeker van.
    ben bang dat ik niets kan doen om je gerust te stellen..maar wel een dikke knuff vna mij!

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga..wat vervelend meid! Hopenlijk geen mex griep voor Senna.. En zo wel dan is er verder niets aan te doen.. Hoe stom het ook klinkt.. je kunt moelijk een week bij je ouders/schoonouders gaan wonen.. En je bent verder gezond , toch?

Johana.. na de groeiecho bleek de gyn toch wat bij te draaien.. Gelukkig met een goed gevoel naar huis! Dikke knuf meid!!;)

Hier even naar de Makro geweest.. Sokken en drank gehaald..:D

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Thank you Johana....

Ja je wordt er gelijk helemaal onzeker van als de HAP zoiets zegt. Ben gelijk bij het RIVM aan het rondneuzen ovefr besmetting en gevaar bij zwangere vrouwen.

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, wat goed dat je ondacks je boosheid en tranen wel het gevoel had dat de gyb je begreep. Uiteindelijk leek ze wel echt te begrijpen waar jij je zorgen om maakt en na die echo kon ze meer zekerheid geven over een ks. Fijn voor je.

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Geloof dat ik toch maar een broodje ga maken ofzo....kan maar beter niet van mijn graadje gaan he...

10. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Olga: wat vervelend meid!!! knuffel!

Nou ik zou blij moeten zijn dat ik in ondertrouw ben gegaan maar dat is dus weereens abrupt verstoord. Mannetje werkt ook voor een baas en die heeft meneer vandaag ff ontslag gegeven. echt lekker gepland want hij wist dat we in ondertrouw gingen. Wat een klootzak ben echt zo kwaad. (helemaal omdat mannetje niet goed kan soliciteren(telefoneren is niet zijn sterkste vak) en ik dus alles weer aan moet dragen.) :(

ga mijn huispakkie aandoen en dan lekker mijn mams bellen..

fijne avond meiden, sorry voor mij gespui..

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    gefeliciteerd met je ondertrouw dianne...maar idd wat een rot tijdstip voor een ontslag...niet zo'n heel leuke dag op deze manier. knuff

12. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Potsiedikkie allemaal verdrietige forumdinnetjes...

Big Fat Hug 4 u All!!!

Olga, meis...kan me helemaal voorstellen dat je hiervan schrikt. Weet je inmiddels al iets meer? Hou ons op de hoogte...en goedzo wel wat eten hoor. Knuffie...

Johanna, wat een tegenvaller, maar laten we ervan uitgaan dat ze je gewoon op tijd gaan helpen!
    Hier ook heel veel vruchtwater. En n groot kind wil helemaal niet zeggen dat het dan eerder komt (jammer genoeg voor mij haha!)

Dianne, dat meen je toch niet zeg!!! :x Wat een ....... die werkgever! Moet dat nou op deze manier?!!
    Lieverd, 11 Januari word sowieso de mooiste dag ever en met het werk van je aanstaande komt het helemaal goed, alleen jammer dat dit nu zo loopt..

13. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    tnkx ess! je bent een lieverd!

Olga: is Jan al thuis? hoe gaat het nu?

14. MamavEsmee

Dianne.. Gefeliciteerd met je ondertrouw.. leuk baas!:x

Ess.. wat ben je toch altijd lief voor iedereen! Hoe is het nu met jou meid??

Olga.. ben ook schiewnierig.. ;)

Ga even lekker douchen.. Heb vrij heftige keelpijn.. alweer!;)

15. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @dianne; wat een zak zeg! hopen dat hij snel weer een baan vind!
    @olga; mexicaanse griep is geen probleem mits je er geen longontsteking oid bij krijgt. als dat uitblijft is het te vergelijken met een gewone griep. dus niet teveel zorgen maken hoor. kan me wel heel goed voorstellen dat je het heel vervelende vind dat je niet bij je kleine man bent! hopen dat je snel meer te horen krijgt! knuffel!
    @johanna; fijn dat je in elk geval het idee hebt dat ze wel naar je luisterd dat is heel belangrijk! en verder even afwachten dus! ook een knuffel voor jou!

fijne avond allemaal!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Net Jan aan de telefoon gehad. De HA kon eigenlijk weinig zinnigs zeggen behalve dat op basis van de symptomen en de symptomen die hij niet heeft (om andere dingen uit te sluiten) hij ervan uitgaat dat het de MEX griep is. Jonge kinderen krijgen dan direct Tamiflu voorgeschreven. Vond het allemaal vrij vaag, maar zal het zo meteen allemaal wel duidelijker horen. Er zaten daar veel kinderen met mondkapjes en griep verschijnselen. Alle gevallen worden zoveel mogelijk tot 1 lokatie beperkt wat betreft afspraken.

17. MamavEsmee

Wat vreselijk Olga..!:( Heel veel beterschap voor je ventje!

18. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Olga...he jakkes...beterschap voor Senna en een dikke knuffel voor jullie

Johanna en Dianne ook een dikke knuffel voor jullie

ik heb wel blij nieuws te horen gekregen vandaag :D...mijn schoonzusje (zus van Jan) is bevallen van een jongetje :D...Sverre is zijn naam :D:D

zo grappig ze hebben een dochter die 4 maand jonger is dan Rubin en nu een zoontje die 4 maand jonger is dan Bente :D...mijn schoonouders zijn dus binnen 2 jaar 4 keer pake en beppe geworden :D

19. Olga meid, wat een naar bericht :(

Beterschap voor jou kleine vent!

Ik ga afsluiten, want ik ben helemaal niet lekker...
    overal spierpijn, en licht misselijk...pf hoop nie dat ik ziek wordt

Fijne avond allemaal!

20. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    olga wat ontzettend k&* beterschap voor je mannetje en sterkte...hug...

Deel Deze Pagina