haha ja maar ik moet dat morgen even afwachten voor ik hier iets kan zetten erover vandaar het is wel heel leuk dat wel...Het is ook spannend bah moest je dat nou vragen waar ik heen... ging ik ben zo slecht in dingen voor me te houden
Olga jeetje meid wat naar om je kleine mannetje zo te zien.. JA het schijnt erg vies te zijn die tamiflu.. hoop dat hij snel opknapt voor hoelang heeft hij een kuur? Ja logische dat je ligt te waken je bent toch als de dood dat er wat m et je kind gebeurd. Dikke knuffel voor jullie. MAMAvesmee Ook al de griep meid dikke knuffel.. hoop dat je snel opknapt. Loesie Gatsiej. zomaar iemand bewusteloos vinden eng hoor... kort nachtje voor jou dus dikke knuff Mamabeer veel plezier morgen French als nog gefelciteerd leuke verjaardag gehad?? Mamavesmee: ja Normaal gaat Jan er snachts wel uit, maar eer dat hij wakker is.. pff dan is demy al helemaal over stuur en ik sagerijnig. Dus vandaar dat ik er uit ben gegaan. Hij is er vanmorgen wel eerder uit gegaan dat was wel lief maarja mama kan toch nieet lang uitslapen.. Daphne:lekker pannenkoeken MAMABEER je maakt me wel ontzettend nieuwsgierig hoor wat je gaat doen hihi ZOo hier vanmiddag uurtje op bed gelegen. Jan heeft schoongemaakt en opgeruimd boodschapjes allemaal in huis.. en nu lekker ff nixen. Zo het soepiej ff opzetten lekker lui vandaag hhaa
Slapen jullie kids nog in slaapzak?,, demy blijft echt niet onder haar dekentje liggen. dus die ligt hier in een slaapzak met lange mouwen.. maarja ze worden eigenlijk een beetje klein. Maar wil eigenlijk dat ze onder een dekbedje gaat slapen. Dan hoef ik geen nieuwe slaapzak te kopen, maar hoe wen je dat aan?..
daar ben ik ook wel benieuwd naar...hoe wen je ze aan een dekbed? angelina wilde het echt niet! die heeft nu slaapzakken van de prenatal maat 110 cm...die zijn goed en daar kan ze nog een tijdje mee vooruit @olga: ach zielig mannetje! beterschap! @mamabeer: oooooooooo spannend! voorderest...zwaaizwaai!
gewoon dekbed opdoen ze wennen er zelf aan alhoewel ik wel als ze slapen nog eens naar boven ga en het over ze heen trek en als wij gaan slapen ook nog een keer
Esmee gooit het dekbedje dus gewoon af s'nachts en gaat in haar pyama verder slapen, hier dus nog een slaapzakje er onder aan.. Ze hebben bij de hema ook wel grotere slaapzakken.. Zijn wel prijzig i.d.. Want met 1 kom je ook niet ver.. heb er toch altijd wel 4 in de kast hangen.. Esmee is nogal eens nat s'morgens dus dan gaat het hard. Ik doe ze niet i.d droger want dan wordt de vulling zo dun. Mamabeer.. je bent gemeen! *** Vrienden komen gewoon vanavond.. ben nog niet helemaal lekker maar vind het veel te gezellig dat ze komen. Bij de bakker lekkere koeken gehaald voor bij de koffie! Jummie.. zie, zo ziek ben ik nog niet.. Zolang er nog eten in gaat? Miehiep?? Lekker aan het genieten, uitrusten, bijkomen?? Is het je achteraf meegevallen of viel de bevalling je erg tegen?? En hoe vind Mika zijn mooie broertje.. Al veel mooie cadeaus gekregen?? Ikke, nieuwschierig?? Ben je gek! Meiden, een fijne avond.. Ga lekker even tv kijken..
Halloootjes... ik kom even langs zwaaien.....ik weet t ..ben er veel te weinig.. maar heb nu gewoon weinig tijd....en ik moet echt proberen te rusten.. De 1e kraamvisites zijn geweest...al wat pakjes gekregen en ook geld..gelukkig nog geen afschuwelijke dingen... Mika vindt t prachtig hoor z'n kleine broertje... Morgen komt de vlos weer langs...om t af te sluiten en maandag is de kraamhulp voor t laatst.. en dan is Jan lekker een weekje bij huis! Dan kom ik vast wel weer vaker online... Hele Dikke Knuffels voor iedereen...sorry dat ik t nu even zo doe hoor..is niks voor mij... liefs......
@olga; ja vorige week had hij hoge koorts met hoesten erbij. we zijn toen ook naar de HAP geweest en daar hebben ze hem gecontroleerd op longontsteking, ooronststeking ed. dat was allemaal in orde. toen zeiden ze dat het heel goed mex.griep kon zijn maar zolang hij geen longontsteking erbij kreeg het verder geen kwaad kon. gewoon goed uit laten griepen en op letten dat hij goed bleef drinken (en plassen) na een paar dagen knapte hij weer wat op, gelukkig. niks aan om je kindje zo suf en ziek te zien. @loessie; poeh dat is schrikken een bewoner zo vinden! en balen dat nicky zo slecht slaapt. maarre kan je man niet ook af en toe met haar beneden gaan zitten? jij hebt je slaap ook wel nodig lijkt me! @french; nog gefeliciteerd met je verjaardag! @miep; ik vind het al heel wat dat je alweer reageert! geniet lekker van je rust hoor! @dekbedje; jonathan slaapt er sinds het zomer onder en dat gaat prima, ik ga altijd even bij hem kijken voordat ik zelf ga slapen en stop hem dan vaak nog even toe. alhoewel dat de laatste tijd bijna niet meer nodig is. hij trekt zelf zijn dekbedje weer over zich heen, gaat er zelf ook lekker onder liggen als we hem op bed stoppen heel lief! hij slaapt ook niet meer in een slaapzakje. het eerste wat hij op een gegeven moment deed was dat ding uitpeuteren en dan ging hij slapen. dus dat had weinig zin meer hij komt nu zijn bedje wel eens uit gaat spelen en denkt halverweg kom ik ga toch maar slapen dan vind ik hem op zijn buikje in bed met zijn blote voetjes nog uit bed. ik zal nu ook even gaan kijken hoor nog gestommel, fijne avond allemaal!
miep: Voel je je niet schuldig is toch logisch dat je het nu druk hebt, en rust lekker uit!! meiden fijne avond ik ga lekker voor de buis!
Miep.. gelukkig nog geen lelijke dingen gehad.. Maandag de kraam al weer voor het laatst.. gaat snel zeg! Lekker dat Jan dan een weekje bij huis is! Fijn weekend meid!! Nannaf.. wat goed dat Jonathan zo goed in bed blijft.. Vond hij de kraamverzorgster leuk?? ***
Hoi Kwam even kijken of Ess misschien al bezig was,maar nog niets. Miep knap van je dat je even langs komt kijken lekker rustig aan doen he. Olga arme Senna hopelijk knapt hij snel weer op zielig is dat hoor als hij ziek is, hoe voel je zelf nu. Mamabeer je maakt ons wel nieuwe gierig elke elke keer al even of je het hebt verteld. Mve vanavond lekker gezellig bezoek. Sanneke knap van je dat lopen hier doet Sjoerd dat ook om de dag 10 km , als ik er aan denk wordt ik al heel erg moe. Dianna veel kijk plezier French nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je bent al weer goed verwend. Nannf J dus geen problemen met het dekbedje meer lief dat hij dan met zijn blote voetjes uit zijn bedje hangt. Gisteren heb ik met mijn mams 2 trofekasten gekocht bij de ikea enbdie hebben we vandaag in gepakt op Nick zijn kamer hij vond ze erg leuk. De kamer schiet nu mooi op volgende wek nog een paar dinen aan de kant en het klaar. Verder was Nick vandaag weer heel erg verkouden en rode oogjes en veel hoesten wel zielig maar gelukkig geen koorts meer hopelijk voelt hij zich morgen weer wat beter. Hij vroeg vanavond trouwens of hij brood mocht lief he arm mannetje heeft nog lekker 2 boterhammetjes op gegeten. Fijne avond allemaal . Ess zet hem op
miep hoe durf je je te verontschuldigen..je hebt nu toch wel andere dingen te doen lijkt me. mamabeer...ik barst van nieuwschierigheid nu!!!! French nog gefeliciteerd met je verjaardag. zo hier schoonloeder weer achter de rug en schoonzus ook op de koffie gehad...dus morgen lekker vrij, haha.
Ik heb vandaag zowat de hele dag op de bank gelegen of gezeten met mezelf en Senna.... Heb wel lekker mijn boek uit kunnen lezen en heb vanmiddag nog even snel bij de Bruna om de hoek een andere gekocht. (de nieuwste van Tess Gerritsen). Senna lag dan heerlijk tegen mee aan te hangen, maar ik mis wel een beetje de buitenlucht. Jan is nu naar een verjaardag. Als Senna niet ziek was geweest zou hij uit logeren gaan en kon ik ook mee, maar goed... Senna heeft vanmiddag nog van jan de kleine Takelwagen van Cars gekregen (nu bij Kuidvat een hele serie) en hij vond het helemaal leuk en heeft er de hele tijd mee in zijn handen gezeten.
Johana, morgen dus een bezoekjes loze dag! Gerda, ook druk bezig met Nick zijn nieuwe kamer. Hier ook de Trofast speelgoedkast en bevalt prima. Mamabeer, ik begrijp dat je morgen iets spannends/geheims in Utrecht gaat doen? Veel plezier in ieder geval. Judith, veel plezier met je visite. Lekker van de koeken gesmuld? Miep, heel goed dat je rust houdt. Gaat het herstel ook wel de goede kant op? Fijn dat je een hele week kraamhulp hebt gehad en dat Jan straks een week thuis is. Lekker met zijn viertjes wennen aan het nieuwe gezinsleven met kleine Jari erbij.