Welterusten Lindy ! Geen nieuws van Ess vandaag ? Spannend ! @loessie Jammer dat het bij jullie niet mooie was. Heerlijk weer was het hier. @olga Arme Senna ! Wel even lekker buiten geweest. Hopelijk gaat hij snel opknappen nu
@Johanna Alle babyspullen weer in huis ! Leuk dan wordt het zo echt ineens he ? @judith Druk dagje gehad meid ! Fiets: Jesse zit bijna altijd voorop. Hij weegt nog geen 12 kg dus dat kan nog wel even. Maar soms wil hij wel eens achterop. DAn voelt ie zich groot. Lieke zit ook wel eens achterop dus het stoeltje zit er toch. Voorop vind ik veel leuker
Hey Girls, hier nog steeds een bolle buik hoor..8) Vandaag lange tijd zonder stroom gezeten, dus internetten zat er even niet in...grrrr.... Toevallig hadden we ook 3 dvd's gehuurd, effe lekker luieren dachten we, maar zonder stroom gaat dat nie he?! Nou ik ga zo lekker op bed nog even tv kijken, morgen de laatste dingetjes in huis rommelen en dan aftellen naar dinsdag....oei...zooooo spannend, ik vind het best een beetje eng hoor (maar kijk er ONWIJS naar uit!, lekker beebje sniffen...*zwijmel*) Kus voor All...
iedereen ligt al in bed ik ga nu ook ik ga morgen ff posten ik ben doodop we zijn net thuis dus lekker me bedje in
goedenmorgen, amber wat een mooie foto's van je knul! olga wandelen gaat nog wel hoor..maar voorheen wandelden we gerust een km of 10 (dani in buggy) maar dat kunnen we nu wel vergeten natuurlijk...als ik teveel loop krijg ik pijnlijk harde buiken..dus denk dat we hooguit 1,5km hebben gelopen, haha. dani heeft me laten uitslapen deze ochtend..ben nu alleen wel een beetje verlaat, ahha...ga zo eerst haar wegbrengen en dan eff paard knuffen denk ik maar.
Amber wat een leuke foto`s van je kids in eht bos Essebes spannend hoor meid. wat vervelend dat jullie zonder stroom zaten.. Ja en dinsdag is de dag he wordt je vroeg opgenomen?.. Ging de bevalling van LIV snel trouwens?.,, Mamabeer nou ben ik helemaal nieuwsgierig hihi Johana heerlijk dat je een beetje hebt uit geslapen straks lekker naar je paard Hier ook net wakker heerlijk geslapen alleen 3 x der uit om te plassen dat was minder maarja.. Demy die werd wakker en had zelf haar slaapzakje al uit gedaan hihi dus kom der kamer in zegt ze KIJK mama hihi Ze staat nu naar de vogels te kijken in het huisje zo eerst maar eens een kopje koffie
Goedemorgen, ik ben dus thuis vandaag! Senna had net nog 38.3. Ik denk dat ik de HA ook maar even bel voor het hoesten... Ess, zonder stroom is vervelend zeg. Dan merk je pas hoeveel je het gebruikt. Lekker stil in huis zonder radio en TV. Oh nog maar 1 dagje meid. Ik neem aan dat je gewoon gelijk 's morgens wordt opgenomen. Ik hoop dat je baarmoedermond al goed verweekt is en ze je gelijk kunnen inleiden. Hou me op de hoogte he! Amber, ik ben zo jaloers op dat bos bij jullie in de buurt! Enne....leuk die kabouter naast de paddestoel!
hier gisteren bij schoonouders een heftige discussie gehad over het halen van de mex griep spuit of niet.. Ik ben dus van mening dat er onvoldoende is getest op zwangere vrouwen en dat ik daardoor het risico te groot vind om het vaccin te halen.. Ondanks dat ik dood eng vind om niet te gaan. Maar ja,, ik moet nog 6 wkn.. maar als nog,, Nu ben ik dus weer helemaal aan het twijfelen geslagen, wat ik nou moet doen. Donderdag moet ik er heen voor de 1ste.. maar ikw eet het gewoon niet meer.. De assistente zegt dat ik het moet doen. De verloskundige zegt dat het je eigen beslissing is... De assistente van de gyneacoloog die raden het juist af., en mijn vriendinnetje die werkt op de IC die zei juist van DOE HET NU WEL ,, nu weet ik het dus echt neit meer ..
zwaaaaaaaaaaaaaai heb harstikke de griep (ja alweer) wat een kut nacht, heb me werkelijk nog nooit zo broerd gevoeld. Kruip weer lekker in me bedje.. ( en hoop dat het geen mexicaanse is. dood eng)