Waren er hier nog meer kindjes die duimden ? Onze Jesse heeft zijn duimpje ook gevonden. Speentjes wil ie dus echt niet. dit wordt ons eerste duimertje.
Fijne avond allemaal Dames die meedoen aan de bepanthen wedstrijd: ik ga vanavond nog even stemmen voor Dylan, Nicky en Annabel.
niels stopt momenteel alles in zn mond, dus ook zn knuist, maar zn duim nog niet. maar hij slaapt ingebakerd en kan dan dus niet zn duim naar binnen werken speentje is de laatste week ook weer helemaal favoriet
Frederike wat fijn dat er niks met de heupjes is! En leuke fotos! Dames..ik heb weer gestemd hoor! Juffie..mooi pakket! En mooie fotoo! Sanneke lastig met de voeding..hier ook geen echte oplossing.. Maar misschien kan je een schepje voeding meer in de fles doen.. Dus als er maar 5 in mogen dan doe je er 6 ? Dat vult vast meer! Soms drinkt Mika ook heel weinig.. Hier heeft ie net 3 dagen maar net aan 700cc op.. Tja als ie niet meer wilt.. Alieke..leuke dingen geshopt! Amber..leuke fotos! En wat lief dat duimpje! Hier sabbelt Mika wel eens op zn knuistjes..
miep....lekker geshopt met mams...leuk hoor! a;iele...ook lekker gewinkeld... en ik ben ook niet echt weg van de prenatal hoor! dylan, annabel Jesse....ik heb wwer gestemd! amber mooie foto's hoor!
Even een totaal ander onderwerp/vraag. Ik ben aan het overwegen om een stijltang te kopen en heb dus geen idee welk merk ik zou moeten nemen. Mijn vraag heeft iemand ervaring met een stijltang en hoe bevalt het. Gebruik je er ook nog speciale haar producten voor? Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Hallo dames, weer een berichje van mij, Maar deze keer met slecht nieuws, we hebben een aantal echos gehad en het vruchtje lijkt niet te leven.....athans het hartje klopt wel maar het vruchtje beweegt niet . We hebben er al uren aan echos op zitten maar het lijkt erop dat het vruchtje niet meer gaat bewegen. Een echo scopiste vorige week vond dat het vruchtje er "abonormaal"uitzag en heeft de gyn erbij gehaalt, nu bljkt dat er problemen zijn met de aanleg van de ruggengraat ( dit kan zijn door erfelijke aanleg, ik heb dit probleem namelijk ook in hele lichte mate) Dit kon ook komen doordat ik onverwacht/ ongepland zwanger ben geraakt en dus van te voren geen foliumzuur heb genomen. De gyn kan ons niets met zekerheid zeggen ....dus of er echt iets mis is te ja of te nee, daarvoor is het vruchtje nog te klein. Wel kan hij zeggen dat er tot nu toe op Veel echos iets anders is gezien, en dat het geen gezond kindje is. Het vruchtje heeft armpjes en beentjes maar tot nu toe op alle echos worden deze helemaal niet bewogen. De gyn vind het beter de zw.nu al af te breken. IK weet helemaal niet meer wat ik hiermee moet doen .....het liefst wil ik wachten inde hoop dat het gaat bewegen , maar we hebben al zoveel uur aan echos gehad dat die hoop ook ver weg is en ik weet dat het niet meer zal gaan bewegen. Mijn man heeft zich er al helemaal bij neergelecht en wil ook ze snel mogelijk de zw afbreken. Dames wat zouden jullie doen? Als ik diep in mijn hartje graaf weet ik dat dit vruchtje geen kans meer maakt, maar het is zo verdomde moeielijk
Kelly wat moeilijk meid.. Maar ik zou t denk ik ook afbreken ontzettende moeilijke beslissing.. Hele dikke knuffel .
Happygirl..hier geen ervaring met stijltangen Kreeftje Hoe duur is de kruidvat voeding dan? Scheelt t echt veel?
Goedemorgen.. Wat een petweer vandaag.. Mijn vriend heeft net even geholpen met poetsen.. dus dat is weer klaar! De was draait volop..en Mika mag zo weer lekker in badje..
pff heb wel bijgelezen maar krijg zo visite dus reageer even kort. ik zag mooie foto's voorbij komen..daan heeft ook haar duim gevonden we moeten haar alleen af en toe helpen hem op de juiste plek te krijgen kelly wat een waanzinnig moeilijke beslissing...ik vindt het moeilijk om er een zinnige uitspraak over te doen...maar als ik heel diep graaf dan denk ik dat de zw.schap af zou breken...mits het echt duidelijk is -voor mezelf- dat het kindje niet okay is...maar nogmaals als ik echt in die situatie zou zitten wordt het allemaal weer anders natuurlijk..in ieder geval veel succes, sterkte en wijsheid gewenst. hier een goede nacht achter de rug..dochterlief heeft lekker geslapen tot 5u en daarna tot half 9...dus prima. krijgen zo visite en vanmiddag moetne we zelf op visite...druk dagje dus.
kelly..jeetje wat een moeilijke beslissing. Ik denk dat je uiteindelijk beter met je verstand dan met je hart kan kiezen, maar dat is best heel moeilijk. Ik wens jullie heel veel sterkte met het nemen van jullie beslissing. Welke het ook wordt. Miep..nu je mannetje ook al aan het werk gezet Lekker hoor dat alles al gedaan is. Ga nu ff Dylan flesje geven
Goeiemorgen meiden.. Kelly; jeetje wat is dat moeilijk zeg. Ik zou zelf het afbreken hoe moeilijk de beslissing ook zal zijn.. je weet niet wat het kindje wel/niet heeft als het geboren heeft. Amber; hihi leuke foto's!
Goedemorgen Kelly wat een vreselijke beslissing ! Als er echt iets mis is zou ik ook voor afbreken gaan. Maar ik sta nu niet in jou schoenen. Voor je eigen gemoedsrust nog een echo ? En dan de beslissing nemen ? Heel veel sterkte. En een dikke knuffel. Ik heb net weer gestemd op Nicky en Dylan ! Miep alweer lekker gepoetst. En nu lekker Mika in het badje. Hier een heerlijke nacht gehad ! Voel me weer een beetje lekker heb voor het eerst lekker gegeten. Jesse was er vanmorgen om 7 uur. 15 minuten gegeten en terug in bedje gelegd. Wij hebben heerlijk tot 10 uur kunnen slapen. Vandaag een drukke dag. Eerst poetsen. Straks een verjaardag en daarna om 1600 nog kraamvisite. Ook moet ik mijn lessen nog voorbereiden voor deze week. Is er nog niet van gekomen omdat ik ziek was. en er liggen nog 3 wassen strijk op me te wachten. PFFFFFFFFF Gisteren trouwens wel een leuke film gezien 27 dresses. wel grappig. Nou tot laters allemaal