Vanaf het derde trimester mag je als zwangere wel Tamiflu als je de mex. griep hebt. En de kans op longontsteking is iets groter voor een zwangere geloof ik. Ik maak mezelf niet te veel zorgen hoor. Gewoon jezelf goed in acht nemen en bij symptomen aan de bel trekken.
Mijn zieke manneke ligt weer uitgeteld op de bank naar Zandkasteel te kijken. Volgens mij loopt de koorts weer op. Straks misschien toch maar een zetpil geven. Zelf al met de stofzuiger door het huis gegaan en de wc gepoetst. Vanmorgen had Senna wel even zin om wat te verven voor oma die zaterdag jarig is.
Arka, morgen weer een echo zie ik! Ik mag woensdag nog even gluren. Hoop dat ukkie nu zijn/haar geslacht even wil laten zien!
Zit met een probleempje.. Mijn mams belde vanmorgen, ze is door de rug gegaan.. En zou morgen oppassen. Heb morgen voor mijn dienst aan functioneringsgesprek dus begin al om 14.00.. Maar heb geen oppas.. Ja, vanaf 15.00 wel.. wil mijn fuctioneringgesprek dus verzetten maar mijn leidinggevende is niet te bereiken. Ben dus een beetje in de stress.. Hopenlijk kan mijn dinnetje morgen oppassen.. Die heeft om 12.00 pauze dus nog even geduld. Mijn schoonmams werkt op dinsdag dus ze kan niet.. Zelf heb ik weer het idee dat ik leef..De heftigste griepverschijnselen zijn weggetrokken.. Alleen hees en verkouden, keelpijn en hoofdpijn.. En die hoest.. Voel me net een zeehondje.. *** Ess. Vandaag jullie laatste dagje met zijn 3en.. Good Luck voor morgen meid!! Olga.. Hoe hoog had Senna zijn temp?? En toch wat gemaakt voor oma.. Leuk hoor! Dianne.. beterschap! Mamabeer.. ENnnnn??? Lindy..Zo, jij gaat vaak plassen.. En wbt de prik.. De gevolgen zijn i.d. nog niet bekend en ik ben dan vaak huiverig..Doen wat jou goed dunkt! Amber.. Wat was het bij jullie in het bos mooi! Hier vooral mist..Dus alle foto's mislukt.. *** Vanmorgen wou ik even Esmee haar spaarpot naar de bank brengen, rekeningnummer vergeten.. Dus vanmiddag maar even een niewe poging doen..
Lindy...3x geplast vanacht?! pff...kun je dan wel meteen weer slapen?! of houdt de beeb je dan wakker?! Johanna...lekker geknuffeld met je paard?! Ess...spannend meid... moet je morgenvroeg meteen al heen?! alvast heel veel sterkte en succes meid! Judith...balen van de oppas.... en kan je vriendin?! straks weer naar de bank....succes! Hier een heerlijke nacht gehad...( eindelijk weer eens) vanmorgen alle bedden verschoond, gezogen en gedweild! ook nog een poos bezig geweest om de opnames van de videocamera op dvd te zetten....maar och jee ik ben helemaaaal niet technisch en heb er ook helemaal niet het geduld voor... is me dus nog steeds niet gelukt...ggrr... ga effe wat info erover zoeken op internet!
@mve; hopen dat je vriendin kan! fijn dat je weer een beetje opknapt! @essebes; aftellen geblazen! heel veen succes morgen in elk geval! @loessie; wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad! en al lekker bezig geweest! @lindy; het blijft lastig die keuze, doen waar je je zelf het zekerste bij voelt. @dianne; beterschap! @amber; mooie foto's heerlijk dat bos! verder weet ik het niet meer dus een grote zwaai! hier de was alweer weggewerkt, de strijk erachter aan gedaan en nu nog gauw even een wasje draaien. jonathan wilde zelf naar bed rond 10.00 nou ja wie ben ik dan om hem tegen te houden zal zo wel wakker worden. fijne dag allemaal!
Loesie, drukke ochtend gehad zeg! Vermaakt Nicky zich goed alleen als jij bezig bent? Al dat soort technische dingen laat ik altijd aan jan over. Soms duurt het dan even voordat het gedaan is maar ja.... Judith, ik denk dat je leidinggevende er wel begrip voor heeft als je funktionerings gesprek uitgesteld wordt. Maar het zou nog fijner zijn als je wel even opvang voor Esmee hebt. Senna ligt lekker in bed, zijn ogen vielen al dicht op de bank. Dus ik zei: 'ik ga je lekker naar bedje brengen' en toen kwam er voor de vorm een heel zacht protesterend 'nee' uit zijn mond. Volgens mij heeft hij ook wat spierpijn in zijn benen, want hij zegt al sinds gisteren dat zijn knie zeer doet en roept af en toe zomaar 'au'. Maar zijn keel zal ook wel niet zo prettig voelen natuurlijk. Salapio, waar ben je de afgelopen dagen? Hoe is het bij de therapeut gegaan van de week? Jan voelde gisteren voor het eerst ukkie zachtjes tegen zijn oor aan trappelen. Moet zeggen dat ik hem/haar gisteren en vandaag al behoorlijk gevoeld heb. Ik moet ook gewoon niet zo zeuren, want ik voel de kleine al een tijd, maar ik wil het gewoon heel vaak en heel goed voelen ha ha!
Nannaf, huh wilde hij om 10 uur al naar bed....Heeft misschien stiekem liggen spoken vanacht zonder dat jullie het doorhadden.
Kan mijn leidinggevende niet bereiken.. En mijn functioneringgesprek verplaatsen zal vast mogelijk zijn maar dan moet ik waarschijnlijk nog weer extra terug komen.. Mijn schoonmams gebeld, op advies van Erwin en ze zorgt dat ze morgen om 14.00 bij mij is zodat ik gewoon naar mijn fuctioneringsgesprek kan en daarna werken.. Lief van haar he! Mag me echt in de handen knijpen met zo'n goed vangnet.. Mijn dinnetje kon ook wel, maar die heb ik af moeten bellen omdat ze pas vanaf 15.00 kon.. Ze snapte het wel.. Loessie... doet een mens goed he? Een goede nacht rust? Ben benieuwd naar een buikfoto van jou! Poeheee.. al druk geweest vandaag! Nannaf.. Ook al druk geweest met het huishouden.. Lief is dat he? Als ze zelf vragen of ze naar bed mogen.. Olga.. Je ventje heeft het goed te pakken zeg.. Arme Senna! ** Net een pakketje binnengekregen van een online stoffenwinkel.. is de bestelling weer niet compleet.. is de 3e keer al.. toen ging het om 2 kleine dingen.. Nu een patronenboek wat er niet bij zit., Dus maar even gebeld.. Krijg alles nu nagestuurd.. Ja ,lijkt me ook! Heb er wel voor betaald! Dus kruip nu achter de naaimachine!!
nanaf...de was alweer klaar?! en om 10 uur naar bed?! das mooi op tijd! Olga...ach Senna wat spierpijn?! zielig he, als ze zo ziekig zijn... en Nicky vermaakt zich prima hoor...helpt mij met alles ( of wat je maar helpen wilt noemen) maar loopt met een doekie achter me aan...wil ook effe de stofzuiger vasthouden enz enz... en verder ondertussen dansen op een muziekje....
Ja we hebben gisteren een gezellig gesprek gehad en een lange reis gehad maar wat ik dus ga doen staat onder het topic vruchtbaarheidsbehandelingen onder: lieve eiceldonor gezocht
Judith, oh dat is zo balen als een bestelling niet klopt....Wacht hier ook nog op twee pakketjes. Een ervan is een canvas foto van Senna voor op zijn kamer. Wat ben je nu van plan om te gaan maken? Iets anders proberen dan een jurkje/tuniekje of hou je je liever even bij wat je kunt? Loesie, ja leuk als zo'n peuter je probeert te helpen he! Las in de bijsluiter van Tamiflu dat als b.v. de koorts aan blijft houden je contact op moet nemen met de HA. Ik denk dat ik morgen even afwacht en als hij dan nog boven de 38 heeft dat ik maar even bel. Hij heeft nu al vanaf vrijdag koorts wisselend van net aan 38 tot ruim 39 (alleen die vrijdag had hij 40 graden). Ik zit (voor de verandering) met mijn boek op de bank. Kan beter wat gaan strijken, maar daar heb ik natuurlijk geen zin in! Straks maar wel eevntjes naar buiten. Vind het zelf ook wel lekker om wat zuurstof te happen! Het is hier wel heel grijs en guur volgens mij.
Mamabeer, wauw weet niet zo goed wat ik moet zeggen...Ik zal niet ontzettend in detail treden want weet niet of dat mag. Wat ontzettend mooi en bijzonder om voor een ander te doen. Vooral ook om samen met je man zo snel tot deze beslissing te komen.
Mamabeer, hihi ik zag opeens je reaktie bij de foto. Thanks! We hebben hem thuis ook in zwart wit afgedrukt en die is ook erg mooi!
@ olga ja het is echt een hele mooie foto zelf gemaakt? daar moet je wat mee gaan doen! En je mag best in detail spreken hoor ik wilde gewoon even afwachten tot we het gesprek hadden gehad om het iedereen te vertellen en natuurlijk ook gevraagd aan de wensmoeder of dit mocht