Mamabeer, wat geweldig dat je dat gaat doen zeg! Ik had een poosje terug het topic al doorgelezen. Echt meis, you're so sweet! Dianne, beterschap...gets wat vervelend nou...Hug.. Mve, lastig hoor als je oppas ineens uitvalt, wat een geregel is het dan! daar heb ik dan weer geen last van.. Loessie, fijn he dat "helpen" hihi...Liv helpt ook altijd met ramen lappen, vooral de stukken die ik al helemaal schoon heb vind ze fijn om nog een keer na te lopen...wahahha.. Lindy, met Liv heeft het niet zo lang geduurd, weet ook niet zo goed vanaf wanneer ik de uren had moeten tellen, heb om 9u de 1ste tabletjes gekregen en om 21.02 is Liv geboren. Voorweeen had ik al wel...op zich best snel!
2 december mag ze al bij de dokter komen ik ben benieuwd wanneer het gesprek met de psycoloog krijg en wanneer de spuiten zal wel na de kerst enzo zijn dat vind ik wel jammer voor haar dat het best lang duurt voordat ze zwanger kan worden
Liv is nu even naar een vriendin van mij, erg fijn want ik heb de kriebels, wil nog even de laatste schoonmaak doen. Heb er eigenlijk totaal geen fut voor maar de hormonen dwingen mij...8) Ik wil een fris & fruitig, stralend huisje als we straks thuiskomen!! Net wc's gedaan, stofgezogen en gedweild, nu dus even een zw.pagina pauze ingelast.. Na de pauze is de bovenafdeling aan de beurt. Je lijfje & je koppie geven van die tegenstrijdige signalen he?! Ik ben moe....maar ik moet dit doen...even zitten...Neeee, nog even dit afmaken...! Au, au, au....kom op stel je niet aan, bijna klaar... ga zo maar door...hahaha! Ach..ik zal vanaaf lekker slapen (hoop ik dan...) Morgen moeten we om 7uur in het ziekenhuis zijn, lekker vroeg he? Vorige week had ik nog geen ontsluiting, dus ik ga er maar vanuit dat dat nu nog zo is. Nou ik ga nog even iets nuttigs doen voordat Liv terug is... Xx
pff lekker vroeg ga maar vroeg slapen dan..je wordt toch ingeleid morgen of was dat een andere datum?
olga: ik mag ook woensdag even gluren, spannend! mve: fijn zo schoonmams! ess: tnkx meid en denk een beetje om jezelf! ninien: hoe ist meid? Geloof dat ik weer een beetje aan het bijkomen ben, ik had nog emesafene liggen en die heb ik genomen. voel me direct zo'n stuk beter. Bijna de dag liggen pitten. Mijn grote man ook harstikke ziek, die ligt benenden op de bank want die wil niet op bed. Vanmorgen wel ff een super klus binnen gehaald en daar ben ik heel blij mee. Laatste tijd erg veel geinvesteerd in ons bedrijf. dus nu kan de babykamer betaald worden! tot later!
Ess, ze noemen het niet voor niets nesteldrang he! Maar lastig is het wel, want je lichaam kan het niet meet zo goed hebben. Wel fijn dat Liv even naar een vriendin kon. Ik ga morgen zo erg aan je denken! Mamabeer, ik denk dat het voor de wensmoeder al een heerlijke gedachte is dat het moederschap eindelijk weer eens een stapje dichterbij is. Ze heeft al zo lang gewacht dat twee of drie maandjes extra volgens mij niet meer uitmaken als je weet dat er 'aan gewerkt' wordt zeg maar. En die foto is door jan gemaakt. We houden beiden erg van fotograferen, maar hij doet er het meest mee en kan ook veel beter overweg met alle mogelijkheden en instellingen van de camera.
Dianne, fijn dat je je weer wat beter voelt. Jij hebt woensdag dan de 20 weken echo zeker, spannend! Goed dat er weer een klus binnen is! O jeetje, wat stinkt het hier opeens.... Senna zei net al: nee, niet poepie doen....wat dus betekend dat hij lekker aan het produceren is!
mamabeer wat goed dat je dat doet zeg! echt ..respect ess spannend morgen zeg! denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we enorm aan je denken.
zo kom ook nog even langs waaien..... De kraamhulp is vandaag voor t laatst geweest...even een leuke cadeaubon en mooie bos bloemen meegegeven.. We hadden t echt getroffen met haar! Nu is Jan een weekje vrij! Wat betreft de kraamvisite....voor mij hoeft er nu niemand eigenlijk te komen.. De vlos raadde aan om t liefst niemand binnen te halen en zowel dan niet laten vast houden ... Wel vasthouden dan handen wassen en laten desinfecteren.... Jeetje zo wordt je wel bang hè.. En nu de uitspraak van t enten...dat gaan we dus wel doen... Wou ook even iedereen bedanken voor alle lieve kaartjes!!! Zoveeeeell....echt superleuk!! Geweldig!!! en Essebes..meid...ontzettend veel succes voor morgen...ik denk aan je!!!!!
Wow Miep, je bent 11 dagen over tijd . Nu de kraamhulp weg is kunnen jullie echt gaan genieten met z'n viertjes. Heerlijk hoor. Mex. Griep, Sam gaan we laten inenten. Voor mezelf ben ik er nog niet van overtuigd ondanks dat de gezondheidsraad het adviseert. Er zal in december pas gekeken worden wat de gevolgen zijn voor de dan geboren baby's.
Miep.. Oef.. de kraamhulp voor het laatst! Nu lekker je mannetje een weekje thuis! Mika wordt dus wel geent.! Verder alles goed bij jullie? Jari een tevreden mannetje?? *** Wij laten Esmee niet enten.
Och ja zal de banner straks even aanpassen...eerst zo Mika even naar bed werken..en Jari de fles geven.. Moeilijk hè de keuze van t enten...maar wil nu geen risico lopen voor Jari... Judith..hier gaat alles goed hoor...Jari doet t ook goed..lekker hoor zo'n klein hummeltje!! Ben zelf nog wel moe..kan de hele dag wel slapen..dus smiddags liggen we hier met z'n allen op bed..
Olga. Ohh okaj. ja ik wist niet ddat je in je zwangerschap tamiflu mocht joh .. dat scheelt al weer.. arme senna., hoe gaat het nu met hem?.. Mamavesmee oppas probleem.. is het opgelost?.. Loesie: Ja ik moet ontzettend vaak plassen snachts erg vervelend hoor.. ja kan meestal wel weer meteen slapen gelukkig.. Jij lekker geslapen .. Nannaf JIj moet ook niet zolang meer he spannend .. Essebes wat spannend meid ik leef met je mee meid. ENTEN: Ja hier denk ik wel,. Stom he. IK zelf wil het niet. maar voor mijn kind wel, stom is dat.. beetje tegenstrijdig. Ja ik vind het een heel eng idee,. maar demy is al zo ontzettend ziek geweest. dat ik echt het risico niet wil lopen. En in Nederland gaan ze echt niet zomaar vaccineren. Hier rustig middagje gehad lekkerop bed gelegen demy werd pas om half 5 wakker . daarna lekker snijboontjes gegeten
Lindy.. Lekker snijbonen gehad.. Vind dat heerlijk!!! Loessie.. Esmee doet mij ook altijd helpen met schoonmaken, vooral de dweil vind ze erg interessant! Olga.. Wachten duurt dan lang he?? Heb een bodywarmertje gemaakt van zwart nep bont.. Zo gaaf geworden.. Moet alleen de onderkant nog afwerken, had niet voldoende biasband.. Staat erg stoer!!8) En is de strijk nog weg gekomen?? Misschien woensdag de uitslag over het geslacht, spannend zeg! Esmee zegt als ze klaar is met poepen.. Mee ( Esmee) poepen klaar! Mamabeer.. vind het erg knap van je zeg! Maar dat wist je al!! Ess.. nee geen last van een oppas probleem?? De 1ste bevalling duurde niet zo lang lees ik. Hopenlijk valt de 2e ook mee en heb je de kleine meid vlot en zonder kleerscheuren in je armen! Alles lekker schoon gekregen vandaag?? Meid, succes voor morgen en hopelijk snel goed nieuws en een mooie foto! Dianne.. ziekenboegje bij jullie.. Vervelend zeg! Beterschap..Goed nieuws wbt werk! Fijn dat er een klus is binnen gehaald. Miep.. snap dat het voor Jari beter is om Mika wel te enten.. Maar ik denk dat Esmee genoeg weerstand heeft.. En zo'n klein hummetje heeft dat natuurlijk nog niet! FIjn dat het zo goed gaat.. En lekker tukken tussen de middag! Geef je groot gelijk.. *** Vanmiddag door de regen naar de bank gefietst om Esmee haar spaarrekening aan te vullen.. Esmee had alleen maar oog voor de speeltafel.. Bij de hema lekker gevuld speculaas gehaald voor morgen bij de koffie.. Een vriendinnetje komt langs met dochter.. Ik heb zelf via het werk ook een oproep gehad voor een inenting..Ga dit niet doen. Net even gebeld met mijn moeder en de rug verslechterd alleen maar.. 3 jaar geleden heeft mijn moeder precies het zelfde gehad en toen heeft ze 6 maanden alleen maar kunnen liggen. Ik woonde toen al samen met Erwin ,maar ik was, als ik niet werkte bij mijn moeder om het huishouden te doen en de boodschappen te halen etc.. De huisarts had gezegd dat ze niet hoefden te rekenen op thuishulp omdat ze zich moeten beroepen op mantelzorg.. 4 kinderen, broers en zussen.. Erwin zei al: Je laat het uit je hoofd om net als toen te doen..ik kon alles schoonmaken, koken etc en mijn broertjes en zusje deden niets.. Nu met Esmee er bij , ze wonen niet meer in de zelfde plaats , alles is minder flexibel.. En met, we zijn een oppas kwijt!?! Gelukkig boden Erwin zijn ouders al aan evt meer te willen oppassen.. misschien kijken voor flexibele kdv-opvang hier in de buurt..Zou het anders even niet weten..We hebben het tot een maand vooruit nu geregeld. Woensdag maar even op visite en vragen wat de prognose is zodat wij ook verdere oppas kunnen gaan regelen.. Vind het heel erg voor mijn mams maar ook voor ons..
Lindy lekker bij kunnen tukken vanmiddag!! Judith..nou gelijk heeft Erwin hoor..jij hoeft niet overal voor op te draaien!! Wel lastig dat je de oppas ook kwijt bent hè.. hopelijk is t allemaal straks weer netjes opgelost.. En dat klinkt leuk zeg die bodywarmer...8) Net even Mika op bed gelegd..nu is Jari aan de beurt....tot laters.. Heb het onderschrift maar even zo gemaakt...
olga: ja idd ik heb woensdag de 20 weken echo! spannend! Miep: Nu lekker genieten van je mannen! Idd best wel eng wat betreft bezoek! Als je het niet wil, gaat het gewoon niet door toch? Mve: tnks meid! stertke voor je moeder! Ess: heel veel succes morgen! denk aan je! knuffel! Ik laat bas wel enten. Tot later!
Even snel ES succes wensen voor morgen. Ook ik zal aan je denken. Ik ga nu beneden even opruimen en dan kom ik waarschijnlijk nog even gluren hier. Tot straks.
ik kom ook nog ff langs waaien... essie: zet 'm op meid!ik denk aan je! enten: wij laten angelina wel enten.