Ja, waarom negatieve reacties?? Het is toch geweldig dat jij dit allemaal wil doen voor iemand anders!
even op zoek gegaan naar geboortekaartjes... heb al wat proefjes besteld maar valt niet mee hoor. Vandaag ook discussie met Jan gehad over de naam. Ach gelukkig hebben we nog even he . Ook even online gezocht naar peuterbedjes. Jan is helemaal gek op die autobedjes enzo... Ik weet het zo net nog niet. Krengen zijn heel duur en of ik t nu mooi vind?? Sam zal het geweldig vinden.. dat weet ik zeker. Dubio! Verder ben ik nu helemaal kapot. Neem nog wat te drinken en duik mijn bedje in!!
ja dat is ook zo...Gelukkig reageerde de familie en vrienden goed maar die wisten dat ook al een aantal jaartjes dat ik dit na onze kinderwens te vervullen wou doen. Alleen moet ik wel oppassen dat ik tussen tijds niet zwanger word dus hier ligt alles stil haha maar het is voor een goed doel.. @ essie zet hem op! veel succes morgen
Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes, fijn! 8) Ik kan uiteraard niet slapen, na al heel wat gedraaikont heb ik maar besloten om eruit te gaan... Jammerrrr want ik had me eigenlijk een beetje te druk gemaakt gister.. Laten we maar hopen op een snelle bevalling en niet 1 van drie dagen whahahaa... (ben heus niet zenuwachtig....)
@ Enten, Wij zijn er ook uit. Wij gaan WEL laten enten. Eigenlijk voornamelijk omdat er hier straks ook een klein kwetsbaar baby'tje ligt, moet er niet aan denken dat 1 van ons haar besmet. Mamabeer, nogmaals...ik vind het ook echt super geweldig dat jullie besloten hebben om iemand zo'n mooi "kado" te schenlen! Ook tof dat je mannetje hier helemaal achter staat, je moet het toch samen eens zijn. Ben gewoon trots op mijn mede Dec.mama! 8)
goedenmorgen, Ess zet 'm op!!! (bedenk me dat je om 7u in het zh moest zijn dus je bent inmiddels daar neem ik aan). Hier goede nacht gehad alleen manlief had de wekker weer een uur vooruit gedrukt..(dikke grom) gelukkig kwam ik kwart over 7 (wekker zij dus kwart over 8) er pas uit....dus ik ben nu gewoon lekker op tijd. erg veel last van mijn buik....bah eff wat dingetjes shoppen vandaag. mex.griep..ik neig nog steeds erg naar Nee.....Voor mezelf niet omdat ze niet genoeg weten over de gevolgen voor de baby...en voor Daniƫlle niet omdat die de afgelopen jaar nooit ziek is geweest (1x koorts 2dgn). maar ik blijf wel twijfelen dus wie weet beslissen we nog anders...vooralsnog niet dus.
Miep: ja je zal niet helemaal onder de kraam visite uit kunnen komen. ja goed op de hygiene letten. en gewoon uiterst voorzichtig zijn met die kleine man Mamabeer is toch super dat jullie dat gaan doen Essebes heel veel succes Hier een rot nacht gehad. Ben te vroeg naar bed gegaan denk ik.. ik kon niet slapen draaien draaien. Hoorde van alles.. En dan moest ik weer plassen. pff .. baal er een beetje van maarja nix aan te doen.. Vanavond gewoon weer op tijd naar bed.. Heb alleen vergadering.. De laatste en daarna heb k officeel verlof hihi .. wel gek eigenlijk. ik heb wel beloofd om nog een keerjte langs te komen. maar niet meer naar vergaderingen en dat soort dingen. Demy heeft heerlijk geslapen zit nu tv te kijken met haar knuffies op de bank en haar dekentje over haar heen..,,
Ess meid...zet hem op vandaag!! ben zo benieuwd hoe lang het duren zal... kom vanavond wel weer ff kijken...heb een hoop te doen vandaag *zwaai*
Tja, aangezien Senna nu de mex. griep heeft, heb ik geen idee wat het advies is over enten. Ik ga er eigenlijk vanuit dat hij nu dus al antistoffen opbouwt voor een volgende keer? Verder is dit voor het eerst dat Senna echt zo ziek is. Twee keer eerder wat koorts en diarree/overgeven gehad, maar verder mankeert hij nooit iets. Voor mezelf ga ik het niet doen. Ben nooit ziek; heb een goed weerstand.
olga: volgens mij hoef je niet meer geent te worden als je het al gehad hebt. mijn zusje heeft het gehad en werkt in verzorgingshuis en hoeft hem niet te halen. zo, ben weer op de been. Nog harstikke beroerd, maja als je het van de mannen moet hebben als je ziek bent... mijn huis staat dus behoorlijk op de kop en daar zal ik even als een wervel wind door heen vliegen want ik heb niet te veel zin. Vandaag 20 weken!! morgen echo! ben echt zo benieuwd wat het word!
Goedemorgen.. Salapio bedankt voor de uitleg je hebt me over gehaald , wat een lief verhaal over Mirre in de fiets stoel we gaan dus maar eens opzoek naar een stoel achter op. En gelijk eens kijken na zo'n voeten zak om de beentjes ivm de kou. Miep moeilijk hoor kraam bezoek , ik zou gewoon zeggen liever niet misschien over een bepaalde tijd je weet het namelijk maar nooit. Essebes heel veel succes ,( mischien ben je al wel bezig) Enten , ik vind het heel moeilijk moet ik zeggen ,maar we doen het niet, Sjoerd heeft vorige week ook een oproep gehad voor morgen maar die gaat hem ook niet halen . Ik blijf het lastig vinden hoor. We hebben echt nog zoiets van je laat je enten en je weet eigenlijk helemaal niet waarmee, en een kind krijgt de dossis als een volwassen. Maar zoals ik al zei blijft moeilijk,, Nick voelt zich gelukkig weer bter , alleen nog hoesten . We zijn gisteren al weer even wezen wandelen hij was wel snel moe maar vond het wel leuk, er weer even uit. Fijne dag allemaal
Ess.. you go girl! Hopenlijk heb je snel je meisje in de armen! *** De rest krijgt een zwaai! Vriendinnetje met dochter komt koffie drinken, zal zo wel weer een groot slagveld zijn hier..Esmee ruimt al op, zij trekt me zelfs de kaarsen etc van tafel.. Verder druk vanmiddag om op tijd klaar te zijn voor het werk.. Ondanks dat alles goed gaat op het werk toch een beetje nerveus voor mijn functioneringsgesprek..
Dee, wat fijn dat je vader heeft aangegeven dat hij naar Estelle haar verjaardag komt. Heeft hij je toch een beetje begrepen he! Leuk straks een nichtje erbij! Senna noemde Sinterklaas van de week 'kabauter'. Na een keer Sinterklaas tegen hem te hebben gezegt, zegt hij nu zelf ook 'klaas'. Judith, veel plezier met je vriendin en de opruimbende! Geniet van je gevulde speculaas he! En succes met je funktioneringsgesprek vanmiddag! Gerda, op zoek naar een stoeltje voor achterop de fiets. Kan Nick lekker beschut achter jou of Sjoerd zitten!
Goedemorgen... f het huishouden en met de kids spelen...tussen door zal ik even snel wat van me laten horen en ga ik alles bijlezen. jeeej essebes ze komt eraan
@essesbes; heel veel succes vandaag! hopelijk heb je vlot je meisje in je armen! @enten; ik denk dat we de definitieve beslissing maken als de officiƫle oproep in de bus valt. voor mezelf zeg ik nee, voor Jonathan neig ik ook naar nee maar aan de andere kant we enten hem voor van alles dus waarom dit niet vind het vooral voor de baby straks belangrijk een goede keuze te maken. en manlief neemt vanuit school een hoop mee. we zijn verder gezond... dus ik denk dat als de baby er is we misschien toch ja gaan zeggen maar voor nu eerst nee. @mve; succes met je functioneringsgesprek! lief van je schoonmama dat ze op komt passen! @miep; lastig inderdaad met kraambezoek. ik heb zoiets van mensen met griep op verkouden komen er niet in, en ik ben van plan de eerste dagen bezoek boven te ontvangen en dan mag manlief beneden bepalen of ze mogen en ik denk dat ik toch maar desinfectiemiddel ga halen. ik wil ook niet doorslaan en de zaken nuchter blijven bekijken maar soms is dat wel lastig hoor! doen wat je hart je ingeeft! @dianne; spannend bijna de 20weken echo! tja als mama kun je niet even rustig uitzieken helaas! maar doe je het wel een beetje rustig aan? ik lees straks verder bij moet nu even orde op zaken stellen hier