Even illegaal vanaf mijn werk! Functioneringsgesprek ging hardstikke goed. Mijn leidinggevende vind dat het goed gaat en of ik meer wil werken.. Umh.. NEE! Miep.. Haha.. jari klokkijken!! Oef.. Mika flinke koorts. Goed dat je meteen met de huisarts hebt gebeld.. Beterschap aan die kant! Olga.. thanx voor het adres van Ess.. Hoe is het nu met Senna? Lindy.. laat geworden zeg! Gerda.. stoere foto van je ventje in je avatar! Britt.. stiekem meelezen vanaf het werk! *** Esmee heeft van mijn schoonouders het kegelspel van sesamstraat gekregen.. Esmee was helemaal lyrische geworden in de intertoys.. En weet je wat het grappige is.. Ik moet dit altijd opzoeken in het speelgoedboek.. Dan zegt ze Imimimi zoeken? ( inieminie zoeken).. Stond echt versteld dat ze juist dit hadden gekocht.. Echt heel leuk! Morgenvroeg bij mijn mamsie op de koffie.. ga nu afsluiten.. Drukke avond gehad. Poehoe.. Doelen evaluatie van clienten zitten er aan te komen.. Maar het is allemaal weer klaar.. ga nog even in bed tv kijken ( ja ja luxe op het werk ) en dan proberen een paar uurtjes te slapen! Oja.. kwam eigenlijk kijken naar Ess.. nieuws.
nog steeds geen nieuws van essebes? Ik ga een filmpje kijken en morgen krijgt Lex z'n spuitjes hopenlijk huilt hij niet al te hard. Ik krigj er al de kriebels van vooral omdat hij nu snapt wat spuiten in houd en dat het pijn doet. Weltrusten alvast! knuffel!
even vanuit mijn mobieltje in bed. Net dana de fles gegeven en ligt er nog in. Lois slaapt nog. Jeetje es, ik hoop dat alles goed gaat!!
Goedemorgen allemaal Jammer nog geen nieuws van Es @Miep Beterschap voor Mika. HOudt het maar goed in de gaten met Jari. Best eng. Gaat het met Jari en jou allemaal goed ? Enne show het kaartje eens van Jari. Ben wel benieuwd ? @loesiie Beterschap voor Nicky @Gerda Coole avatar van NIck @MissK Dat is geen falen hoor ! Een blije mama is een blije baby. Je hebt toch je best gedaan. En de eerste belangrijke melk heeft ze gehad. @sam Wat slaapt Sem lekker zeg @Olga Hoe is het nu met Senna ? Hopelijk al weer wat beter. @mamabeer Succes met Lex zijn prik vandaag zo dat was het ongeveer wel. Nu snel kids aankleden, naar school brengen en dan zelf aan het werk. Vanmiddag ben ik vrij dus dan kom ik wel weer even spieken fijne dag mama's
Wauw !!! Goed augustus ik ga snel even kijken. Bedankt voor het nieuws. Net Jesse uit bed gehaald. Heeft ie ondertemp 35,3 wat moet ik daar nu weer van denken ?? Straks even de HA bellen
Gefeliciteerd Ess en fam. met de geboorte van Jenna.....geniet er samen van!!!!! voor de rest....goedenmorgen
Essebes...Van harte gefeliciteerd meid met jullie dochter en zusje!! Geweldige naam!! Hoop dat alles goed is gegaan! En geniet er maar lekker van meid...zo'n klein hummeltje!! Dikke knuffels
Judith wat leuk dat ze dat had uitgezocht als cadeautje! en zelf nog lekker gewerkt? Amber..das wel heel laag meid die temp..idd even bellen... Hier slaapt er nog eentje..hoor m net een keer brabbelen..dus ga gauw naar boven om te gluren.. hoop echt dat de koorts is gezakt..anders toch nog even de dokter bellen.. Ook ivm advies wat betreft de vlossen en de kraamhulp..en nog de wijkverpleegkundige enzo.. tot laters...duim even mee meiden dat die temp goed is.....
ess jan liv gefeliciteerd leukkkkk amber sterkte hoop dat beter gaat miep off niet zo fijn hoge koorts houw ze goed in de gaten vandaag lekker vrij komt zo vriendin op de koffie
HOERA...JENNA IS GEBOREN! Lieve Ess, Jan en Liv, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Ik hoop dat alles voorspoedig is verlopen en dat het goed gaat met mama en Jenna. (Senna en Jenna kunnen beter geen stelletje worden trouwens ha ha)
Jeej, Senna werd vandaag voor het eerst zonder koortst wakker! Hij is ook lekker levendig en ondeugend. Nu het hoesten en de snottebellen nog...
Dianne, als het goed is heb je nu de 20 weken echo, spannend! Nog een paar uurtjes en dan weet ik hopelijk ook het geslacht! Voel de baby de laatste dagen erg goed en veel en ook aan de buitenkant, joepie!