AMber ja slapen doet een mens echt goed vooral om dat ik snachts gewoon de slaap niet kan vatten.. erg vervelend. ja nog 6 weekjes . ben wel erg nieuwsgierig hoor naar ons mini mensje. HIer ook veel kindjes aan de deur gehad demy vond het prachtig.. ze ligt nu te kletsen in bed. hopelijk valt ze zo om van de slaap. Ik ga ff douchen en mijn bedje opzoeken last van me rug.. pfff.. knuffel
Johanna..zwaai! Gerda..geweldig!! Nick langs de deuren gegaan!! en niet eens t snoep willen hebben! Leuke foto's!! wat wordt ie groot hè! Lindy..nog maar 6 weekjes meid..spannend hè!
Amber, wat heb je een lieve reakties geplaatst bij foto's! Ik zal eens wat nieuwe erbij zetten binnenkort. We hebben vandaag een leuke canvas binnen gekregen van Senna op zijn politie loopauto in het park. Die hanht nu in zijn nieuwe kamer! Britt, nu ik weet dat het een klein meisje is, moest ik echt wat gaan kopen. Vond het wel lastig hoor. Keek natuurlijk gelijk bij broekjes en shirtjes. Bedacht me opeens dat ik nu ook voor jurkjes kan shoppen, ha ha! Heb al even bij Senna zijn babykleertjes gespiekt en er zijn wel wat rompers en broekjes die in het begin voor beide geslachten prima kunnen. Vanaf maat 62 is het toch voornamelijk jongensachtig en stoer. Wat leuk dat jullie al een kaartje hebben! Zijn jullie ook al helemaal uit de naam? Gerda, leuk dat je zus met Nick langs de deuren is gegaan! En waar heb je al dat snoep gelaten? Lindy, flink snoepjes uitgedeeld dus! Zingen de kindjes dan ook wel echt een liedje voor je?
Ben ik ook weer es... Heb het druuuuuuuuuuuk gehad, gisteravond was ik pas om kwart over 11 thuis... en vandaag had ik nog een studiemiddag ipv vrije woensdagmiddag, niet ech ttof. Lees ook nu pas dat Jenna geboren is! GEweldig, gefeliciteerd ES, Esseman en Liv!!!! Olga een meid! gaaf. Zoals je al dacht he. en hoe is t nu met senna?? Dianne en jochie! ook gaaf. gerda, leuke foto's van Nick. Hier is geen een kindje aan de deur geweest maar t is hier ook niet gebruikelijk. Sommige kindjes uit mn klas gingen wel lopen. miep, mika weer beter dus. johana, zwaai terug! lindy, lekker lang geslapen dus vanmiddag. hopelijk geen invloed op je nachtrust! Vanavond was mn nichtje van 2 1/2 er tijdens het eten en die ligt nu een tukkie te doen. Om half 12 haalt mn zus haar weer op. Die brengt haar het liefst bij mij. Mn nichtje is echt superlief en 2 handen op 1 buik met Niels. Zo gaaf! Ze hebben lekker samen gebadderd en lalapo gekeken. haha. Zo geinig, de interactie van zulke hummels. Ze hebben echt een klik.
Misskeita.. je moet je niet schuldig voelen dat de bv niet loopt hoor! Je hebt het geprobeerd. Een peuter en een baby is een drukke bedoeling. Vanaf morgen met zijn 3tjes.. Spannend meid..Wel fijn dat Jan een zijn steentje bijdraagd. @ sint maarten.. wordt hier niet aan gedaan! Dee.. toch nog lekker wat kunnen doen in Estelle haar slaapje. Gaat de verkoop goed? Oga.. leuk dat je al wat hebt geshopt voor je kleine meisje! Nu brainstormen over de naam!.. Oeps.. koffietijd vergeten.. Was de choco lekker? Mijn vader werkt i.d. nog, Momenteel ook meer thuis, het bedrijf loopt niet goed. Maar hij doet wat hij kan hoor.. S'morgens mijn moeder helpen met douchen en aankleden..En, de andere kids mogen ook dingen doen hoor. Ga er morgen nog even heen en dan moet ik werken tot volgende week dinsdag dus ook geen tijd.. Ben je alleen naar de echo geweest?? Lindy.. lekker even getukt vanmiddag.. Stampot Andijvie.. Jummie!! Miep.. Esmee was niet echt goed te pas vanmiddag.. Maar een 3 kwartier geslapen.. Maar lekker oppad gegaan voor boodschappen.. Kon ze de supermarkt onveilig maken! Zelf niet even kunnen liggen? Hopenlijk helpt de maizena voor de billetjes van Jari..En kan me voorstellen dat het leuker is om de Jari nieuwe kleertjes aan te trekken.. Ninien.. Jippie! Je computer doet het weer.. Dianne.. lief dat je mams heeft gekookt voor jullie! Is ze al weer een beetje bijgedraaid, betreffend je zusje? Amber.. je hebt een leuke avatar.. Jesse lijkt er erg wijs! Wat leuk dat hij dol is op de rijmpjes van Sint en piet.. Krijgt het natuurlijk ook meer mee door je andere 2 kids. Op zich moet Jesse zijn temp, ook in een wat frissere kamer wel op temperatuur moeten kunnen houden.. Misschien toch de kamer even voorverwarmen? Spannende dagen met de kat.. Duim voor een goede uitslag!! Salapio.. De beslissing betreft enten genomen.. Toch een andere keus dan je monologen over het niet enten! Dingetje met mams uitgesproken? Britteke.. druk op het werk?? En het geboorte kaartje al uitgezocht?! Leuk zeg!! Dure maanden komen er aan he? Praat me er niet van.. Johana.. zwaai! Hoe is het nu met je pijnlijke buik? Gerda.. Wat leuk dat Nick gelopen heeft langs de deuren! Leuke foto's meid.. Hoe gaat het nu met je? Gaat het lichamenlijk wat beter?? Sanneke.. ook weer aanwezig?! Gezellig!! *** Lekker even een halfuurtje getukt op de bank.. Daarna uitgebreid onder de douche en mijn wenkbrauwen geepileerd.. Bert van Ernie was er niets bij! haha. Vanavond nog even een grote pan stampot wortel/ui met spek, gemaakt voor mijn ouders. Daarbij rookworst en gehaktballen.. Kunnen ze lekker 2 dagen van eten.. scheelt mijn pa weer koken. Morgen vroeg eerst werke en morgen middag even langs mijn ouders.. Hoef me in iedergeval niet te vervelen.. Esmee praat net de dag beter, herhaald alles wat je zegt en vervolgens gebruikt ze het op een ander moment weer.. Echt bizar af en toe.. Erwin heeft vanavond een nieuwe douchecabine opgehaald.. De oude was aan vervanging toe maar de badkamer is verder nog hardstikke netjes.. Mooie oplossing op deze manier.. Volgend weekend even shoppen voor nieuwe badmatten en andere leuke accesoires.. Gaan jullie zaterdag naar de intocht van Sinterklaas in jullie stadt/dorp.. Wij gaan s'middags even in het dorp kijken. Ben benieuwd wat ze er van vind.. Ga nog even tv kijken en dan lekker slapen, moet morgen weer vroeg op.. Vroege dienst.. Bah!!
wat een lap tekst judicht! hier gaat morgen ook de worteluistampot in de pan. Alleen dan met stoofvlees. heerlijk!! Ik noem het gewoon hutspot. (en veel mosterd aub!!) heb ff de foto's van jenna gezien, die lijkt echt op liv!! geinig hoor.
Hier noemen we het ook hutspot maar niet iedereen kent dat! Stoofvlees is me iets te veel werk om te maken.. Jij hebt ook drukke dagen gehad.. nu weekend he??
ik maak het stoofvlees ook niet zelf dat heeft de koe al gedaan, ik gooi het in de pan en laat het 2 uur sudderen! Kruiden van Silvo erbij maken het trouwens helemaal af. die heb je ook voor boerenkoool, zuurkool en andijvistamp. truste!
Goedemorgen! Sanneke..wat leuk dat je nichtje en Niels zo leuk samen spelen!! Judith je Bert Borstels weer bijgewerkt! En een nieuwe douchecabine..heerlijk! is de badkamer weer als nieuw!! Sinterklaasintocht ik weet t nog niet..even kijken denk ik wat voor weer het is.. Hier heeft Jari een nachtje doorgeslapen..gossie wat lekker Ik werd wakker en schrok gewoon..dus maar gelijk gaan kijken maar hij lag nog zo lekker te pitten.. Mika die is nu aan t wakker worden..hoor m brabbelen in bed..dus die gaat zo lekker in bad! Het is hier toch een petweer..jakkiebah! Echt niks aan harde regen..
goedenmorgen, miep jari nu al doorgeslapen?! wat een luxe zeg, heerlijk hier ook prima nachtje gehad.... danielle gaat zelf de trap af tegenwoordig (scheelt mij tillen) en ik ga dan voor haar lopen (zodat ze niet kan vallen) en zag dan heel vaak 'mama is heel trots op jou'. Komt papa gisteravond weer..is lekker met dani aan het knuffen..pakt ze zijn gezicht van met 2 handjes en zegt 'dani is trots op jou' nou....smelt!!!! *jemig heb even enorm staan overgeven net, gatverdamme....*
Gerda: wat een leuke foto's! Miep: heerlijk ff lekker door geslapen! knap hoor van je kleine man! Ik zal even lijstje maken voor de boodschapen en dan direct ff loeren bij de babykleertjes bij c en a.
Gerda wat een leuke foto`s van nick Olga de kindjes hebben hier echt een liedje gezongen de meesten zijn ook nog heel klein en komen met papa en mama hoe is het met senna?,, Mamavesmee nieuwe douchecabine leuk hoor ja als de badkamer verder nog goed is is het een leuke oplossing.. succes met je vroege dienst., sanneke lekker hoor hutspot Miep jari al een nachtje door geslapen wat heerlijk meid. mika ook aan de wakkere hand . ja die regen bahh.. Johana wat lief dat dani dat zegt ja het zijn kleine papagaaitjes hihi demy loopt ook zelf van de trap.. ik kan haar echt niet meer tilllen HIer best lekker geslapen. 2x wakker geweest om te plassen.. maar net zo snel weer in slaap gevallen demy gaat zo naar opa en oma. ik een dagje voor me zelf. fijne dat meiden.
heerlijk lindy! lekker een dagje voor jezelf. niels wil in de flat ook van de trap aflopen (4 trappen van 8 treden). Soms mag hij alles, soms maar 1 en soms niks, als ik haast heb, haha. dan hupsen we een beetje raar van de trap, dat vindt ie ook leuk. johana, wat lief van dani dat ze dat zei. miep, wow, jari al een nachtje doorgeslapen! hij is nog maar 10 dagen! lekker hoor. hoe is het met je herstel?? al een beetje beter? niels staat hier voor de tv. gaan jullie ukken er ook zo dichtbij staan?? gister om half 12 werd mn nichtje weer opgehaald dus ik lag er om 12 uur ofzo in. Ben echt moeeee nog na alle drukke dagen van deze week. ik ga vanmiddag maar ff met niels meetukken. Er moeten nog wel 3 wassen gedraaid worden want morgen gaan we 2 nachtjes weg en er ligt nog zo'n berg. Als ik werk was ik niet, meestal werk ik ze op donderdag en vrijdag weg, maar nu moet alles dus vandaag. Niels gaat bij opa en oma logeren en wij gaan in een hotelletje in Beuningen of all places. haha.