Deze foto heb ik gebruikt als voorkant voor het geboortekaartje van Sarah. Aan de binnenkant stond het volgende gedichtje: Er zullen handen zijn die je dragen en armen waar je veilig bent en mensen die je zonder vragen zeggen dat je welkom bent
Salapio.. dat is het zelfde als met speculaas.. Blijf je ook in eten.. Hoe gaat het met het toneel van Jan?? Gerda. Ben benieuwd naar de kamer van Nick.. Olga.. drukke dag gehad vandaag! Hoe is het nu met Senna.. Sanneke.. veel plezier gewenst! Miep.. vervelend, die hoofdpijn.. misschien even een frisse neus halen en goed veel water drinken. @ verjaardag..Ik ga denk ik ook knutselspullen, regenlaarsjes, regenjasje, kniesokken, handige dingen, ze heeft al zo veel!
Miep vanmidag maar even kunnen liggen dat is minder he, die telefoons gaan altijd op het verkeerde moment. En dan koppijn misschien te druk en te weinig slaap. Knuffel voor jou
@Ess. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jenna. Ik wens je een goede kraamtijd toe. Geniet er maar lekker van. @Juffie, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik begrijp dat je het best eng vindt, maar ik geloof dat het allemaal goed gaat komen. En probeer ondanks je angst en misselijkheid van dit nieuwe wondertje in je buik te genieten. @Missk. Ik vind het geweldig van je dat je hebt geprobeerd om je mooie dochter BV te geven. Ze heeft toch maar de eerste melk gehad. Ik vind je erg moedig. @Olga, Wat een geweldig nieuws. Nu lekker shoppen voor je meisje. @Gerda, wat een leuke foto's van Nick en wat wordt hij al groot. Stoer hoor, een autobed. Eliora ligt nog lekker in haar ledikantje en daar is ze voorlopig nog niet uitgegroeid. @Sanneke, wat een leuk vooruitzicht heb je om met manlief een paar daagjes er tussenuit te gaan. Geniet er maar lekker van. Hier gaat het z'n gangetje. Helaas heeft manlief nog steeds geen baan. Hij is al bijna 3 maanden thuis. Het aanbod valt erg tegen waarop hij kan solliciteren. Met Eliora gaat het prima, ze is zo vrolijk en sociaal. Ze stapt heel spontaan op andere vrouwen en kindjes af en begint ook gelijk te roepen als ze een ander kindje ziet. Ook zwaait ze heel spontaan naar iedereen. Ze vindt het tegenwoordig geweldig om voorgelezen te worden en het torenbouwen heeft ze nu ook een beetje ontdekt. Ze wil niet meer in de kinderstoel zitten, ze zit nu op een gewone stoel en dat gaat prima. Ik moet alleen nog even een kussen kopen die je vast kun maken aan de stoel om de stoel wat op te hogen. Verder vindt Eliora het geweldig om papa en mama voor de gek te houden. Ze kijkt dan zo lekker ondeugend en heeft dan een hele grote grijns om haar mond. Echt leuk om te zien vind ik het als ze een bewuste keuze maakt tussen meerdere dingen. Nou, dit was het weer voorlopig. Allemaal een dikke knuffel.
haj meiden Ik lees morgen ff bij.. want ik heb z`n last van me buik.. ik denk dat de kleine aan het indalen is.. wat een rot gevoel zeg.. pff .. ik duik me bedje in, knuffel
kom ook nog even langs. Kreeg net een filmpje toe gestuurd van goedemorgen nederland , wil het ook jullie laten zien , gaat over de prikken en misschien is het onzin , maar ik heb nou eenmaal twijfels. http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/174475-filmpje-over-vaccinatie.html#post5934438
Daphne, leuk dat estelle zich zo vermaakt heeft en gezellig uit eten geweest. Pareltje,, eliora nog lang niet uit haar bedje gegroeid. Nu ga ik stoppen ga douche en mijn bedje opzoeken fijne dag allemaal
@DaphneenEstelle: heerlijk om over Estelle te lezen. Ook al aan het wennen bij de peutergroep? Wanneer gaat ze over? @dianne: gelukt met de griepspuit? En balen van je mans zenuwen... @gerda79: wat een heerlijk eigenwijze foto van Nick als avatar! 'k Had ook wat foto's bekeken op je Hyves. Wat een heerlijk manneke is het toch. @johana79: fijn dat de kleine het goed doet bij je. Danielle was ook geen kleine baby he. @Jufffie: balen dat je last hebt van misselijkheid. Succes meid! @Kellly: 'k denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Ieder kindje heeft andere interesses en vaardigheden. Dat komt wel goed. @Lindy: ik wil graag een groot gezin, dus wat mij betreft is een derde kindje erg welkom, maar dan wil ik de chaos in mijn koppie wel eerst op orde hebben. En inderdaad ik ben niet meer ongesteld geweest sinds 25 augustus 2008, hihi. Goh, wat mis ik het. NOT! Haha. Na de geboorte van Annabel duurde het een halfjaar voor ik weer ongi werd, dus 't kan zo maar zijn dat het binnenkort weer begint. Is Demy naar het dagverblijf? Rare leegte he, als ze weg is... Beterschap voor je buikie! @loesie22: lekker Nicky's nieuwe bed aan het schilderen. Wat voor thema is het geworden? @Miep en Miep: niet echt kunnen rusten vandaag... Balen van je hoofdpijn. @misskeita: aaaaah, wat leuk, die foto en dat gedichtje! @Nannaf: hihi, bakstenen als contragewicht. Dan is het inderdaad tijd voor een mamafiets! @pareltje2212: wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat met Eliora. Balen dat je man maar geen werk kan vinden. @Salapio: zo herkenbaar. Wel slapen bij papa en liggen stieren bij mama. En balen van je bekken. Dikke knuf! Hahaha... Baai, baai TaaiTaai! Geef de hormonen maar lekker de schuld! @kado's: Annabel krijgt van ons voor haar verjaardag een treinset (die uit de Karweifolder) en verder heb ik nog wat kleine kadootjes liggen voor Sinterklaas. Weet zo even niet precies wat... Oja, een legpuzzel van 4x6 stukjes en twee van Gonnie het gansje. Ook verf gehaald bij de Ikea, maar ze hadden geen kliederschorten meer. Verder vragen we gewoon geld, want dan kopen we van de zomer een speeltoestel voor in de tuin. Zelf wil ik een achterzitje voor de fiets, want een peuter en een baby in een maxicosi voorop wordt toch wel zwaar. Welk merk hebben jullie? @bedje: liggen al jullie ukken in een peuterbed? Wij hebben Annabel in een spijlenbed (Cotbed van Bopita) van 70x140 liggen, waar drie spijlen uit zijn. Ik denk dat we na haar verjaardag het bedje ombouwen tot een echt peuterbed. Spannend... En nu nog even een beetje bijlezen, want ik merk dat ik wel veel gemist heb. Groetjes!
hier percies hetzelfde ik denk niet dat Bjorn achter loopt want Rya kan dat ook nog niet. Hij is dan wel goed in andere dingen. Ik heb bij Lex geleerd dat alles met z'n tijd komt. Hij kreeg toen logopedie omdat ie slecht praatte en daar ben ik toen mee gestopt want ik vond het echt onzin en nu is het de grootste praatjes maker
Goedemorgen, Slechte nacht gehad. Jan ligt maar te draaien en te snotteren. Senna viel vanmorgen weer uit zijn bed om half 7. Hem getroost en terug gelegt en nu is het nog stil! Ik ga snel een broodje eten, want mag zo weer werken. De mannen zijn lekker thuis vandaag. Gisteren is Senna gewoon naar opa en oma geweest. Ging prima. Weer praatjes en druk zat. Wel heel lang geslapen daar en toen ik met hem thuis kwam was hij het ook echt zat. Hij si dus weer lekker opgeknapt.
Misskeita, wat een onwijs leuke foto heb je voor de kaart gebruikt! Je hebt ook zo'n mooie grote meid! Ben benieuwd of Sarah zo op Hannah blijft lijken....En het gedicht is trouwens ook erg mooi en lief! Verder nu geen tidj voor reakties.... Doei!
Miep, Sam & Olga, onwijs bedankt voor jullie kaartje erg lief! Ik ga er meteen weer vandoor, Jenna huilt weer. In het ziekenhuis heeft ze alleen maar geslapen maar vannacht is ze zo goed als heel de nacht wakker geweest, best even pittig! De w.c staat ook blank...hmzzz...moet dat nou net in de kraamweek? Zo even een loodgieter bellen... Nog steeds op mijn roze wolk en tot over m'n oren verliefd!!! (alleen een pietsie moe...)
goedenmorgen, weer een boel gekletst zie ik Kelly(dachti k) ieder kindje is anders in zijn ontwikkeling..denk niet dat je echt kan vergelijken. maar als je je zorgne maakt zou ik het navragen bij het cb. misk wat een onwijs leuke foto voor je kaartje en mooi gedichtje! mén ben de rest gewoon kwijt..jemig wat ben ik erg...sorry...tis niet persoonlijk. voel me echt niet erg goed moet ik zeggen....blugh...
Goedemorgen!! Essebesje alweer online..gossie de hele nacht opgeweest..dat valt tegen dan hè..hopelijk kan je vandaag overdag even bijtanken! en ook doen hoor als de kans er is!! Zweef nog maar even lekker op je roze wolk!!! Johanna..helemaal niet lekker.hè bah wat vervelend..rustig aandoen hoor! Olga..arme Jan nu ook goed ziek..en Senna gelukkig iets beter!! nelly..hier ligt Mika ook in een peuterbedje van bopita.. Dee..fijn dat t goed ging op de peutergroep!!! wat worden de kids toch groot hè! Pareltje..fijn dat alles goed gaat!! Gerda..zal zo eens t filmpje bekijken... Misskeita..wat een leuke foto!!! salapio de taaitaai zak leeg? Hier weer een lekker nachtje gehad..fles van 11 uur gehad..en toen werd ie wakker om kwart voor 5...dus prima te doen.. De kids liggen allebei nog in bed...Mika ook nog..die gaat zo eerst even in badje.. Dan kan ie met paps boodschapppen doen...
Daphne: wat leuk dat estelle weer bij de peuters is geweest .. Nelly : nee Demy was een dagje bij opa en oma hihi maar normaal plan in altijd die dag helemaal vol zodat ik wat te doen heb. maar nu had ik dat niet gedaan.. Olga wat vervelend dat senna uit bed viel>. hier lag jan ook alleen maar te draaien en te snotteren:S.. ik kn der niet van slapen.. pff werkse meid. Essebes vervelend dat jenna wakker is geweest vannacht zeker pittig. hopelijk kan je vandaag een beetje bij slapen en de wc blank dat is niet leuk..