Zo, mijn eerste nachtje alleen it erop. En .... alles is goed gegaan Vanmorgen gaf ik Sarah om 7 uur de fles, en bij haar laatste slok stond Hannah naast mijn bed. Even lekker geknuffeld met z'n drietjes. En toen begon de echte uitdaging Hannah aangekleed, te eten gegeven, zelf snel onder de douche gesprongen, Sarah 'ingepakt', beide meisjes in de auto (wat een gedoe met een 3-deurs) en Hannah afgeleverd bij het KDV. Pfoe, wat een onderneming op de vroege morgen. Moet echt even bijkomen. Zometeen met Sarah naar het CB voor de gehoortest. En dan komt mijn mams. Ik ga namelijk vanmiddag alweer aan de studie. Leek van de week nog een goed idee, nu sta ik er minder achter. Misschien blijf ik toch wel thuis Heb nog even om erover na te denken. @Essebes: Oeh, een wc die blank staat. En dat in je kraamweek. Zeker balen! Hier begaf de wasmachine het de dag dat we thuiskwamen uit het ziekenhuis. Ook zo handig. Geweldige foto's o je hyves trouwens! En vasthouden he, dat heerlijke verliefde gevoel @Sanneke: een weekendje weg zag ik op hyves? Geniet ervan! @Johanna: Hug! Hopelijk voel je je snel wat beter... @Miep: hoe reageert Mika trouwens op Jari? Is hij ook wat dwars zoals Hannah?
zo hier door de regen heen naar de mensendieck geweest wat een weer zeg bahh.. iedereen had het zelfde idee om met de auto te gaan haha.. zo maar eens bedenken wat we gaan eten vanavond
Goedemorgen allemaal !! (mag nog net he?) @olga Vervelend Senna uit zijn bed gevallen. En Jan nu ook ziek beterschap @essebes Lekker verliefd zijn op je kleine meisjes ! Niet leuk in je kraamweek zulke dingen. Maar dat komt wel weer goed toch. Pittig nachtje achter de rug. Lekker rusten nu dan. @dee 1 week nog maar jeetje wat vliegt de tijd he ? En estelle het naar haar zin bij de peuters leuk ! @MissK Is een ondernemeing he zo met 2 kids ? Maar het went heel erg snel. Geniet maar lekker van je prachtige meiden. Mooie foto en leuk gedichtje op het kaartje @miep Jari slaapt lekker. Heerlijk en zo snel al. @salpio waren de taai taais lekker ? Snoepen: Jesse snoept hier iedere dag wel iets. Als de kinderen uit school komen krijgt hij vaak een banaantje. Die andere twee mogen dan ook iets snoepen. Verder snoept hij niet veel. Stukje ontbijtkoek of een droog toastje dat vind ie wel lekker Voor de rest zwaai zwaai. (ik weet het niet meer
even spammen hoor Fotograaf in de herfstvakantie Die komt 2 keer per jaar: lente en herfst. Daar gaan wij eigenlijk altijd wel naar toe.
idd weekendje weg! missk. lekker kalm aan doen hor, t is pas je eerste dag he! es, plee blank is nooit fijn! all: zwaai! ik ga zo pakken. Niels ligt in bed en de buurman is aan het klussen, grrr Normaal valt niels direct in slaap, maar t is nog wel vroeg nu voor hem, heoewel we wel gezwommen hebben, dus moe was hij wel. maar als er dan ook nog zo'n dweil gaat herriemaken wordt het natuurlijk lastig. NOu ja, als hij niet slaapt gaan we eerder en hopelijk valt hij dan in de auot in slaap
Hier gaat het weer lekker. Lieke is vorige week ziek geweest. Nu was ze gisteren weer niet lekker. Ook moest ik Thomas eerder uit school halen want die was ook ziek. Later bleek dat hij flinke ruzie had gehad en zich daardoor niet lekker voelde. Tis zo'n gevoelig manneke. Maar lieke had ineens weer hoge koorts. Vanmorgen was het weg. Ze voelde zich nog niet echt lekker dus ik wilde haar thuis houden. Toen werd ze toch boos. Tranen, gillen stampvoeten. Ze moest en zou naar school. Haar vriendinnetje uit Amerika zou vandaag in de klas zijn dus daar moest ze bij zijn. (het meisje is nu voor 3 wkn hier) Tot nu toe gaat het goed ik heb nog niets gehoord van school. Vanmorgen met jesse de foto's opgehaald. En de cadeautjes voor de sinterklaas ingepakt. Is dat ook alvast gebeurt. Nu zo maar eens wat poetsen hier en straks nog boodschappen. Dan zit de vrijdag er alweer bijna op.
Dee Jari slaapt gewoon op zn eigen kamer in t ledikantje.. Misskeita..alles gelukt vanmorgen..jeetje wel even stressen dan hè.. Ik ben volgende week weer in me uppie..zal ook wel wennen wezen! Hier was Mika vorige week wel uit zn doen..maar toen was de kraamhulp ook de hele tijd er hè.. Maar nu valt t mee..hij heeft wel zn dwarse momenten..maar dat had ie anders ook.. Misschien went Hannah er nu ook wel aan nu je met zn drietjes bent zonder je zus.. Sanneke..ga je weg dit weekend? Veel plezier! Amber.wat een leuke fotos!! En wat je Thomas al een stoere vent joh! Wat wordt ie groot!! Mooie kids !!! Es..kreeg net je geboortekaartje..erg lieff!!!Thanks!! Hier net gebeld door mijn zus die ligt dus thuis met de griep..waarschijnlijk wel de mexicaanse..want haar collegas hadden ook al hele gezinnen thuis met die griep.. Dus nu moet ze maar hier wegblijven hè.. Jeetje bah wat een gedoe..
Goedemiddag! Amber...mooie foto's zijn het geworden zeg! en Thomas zo'n gevoelig manneke?! sneu... Missk....mooie foto van hannah...mooi gedichtje ook! kan me voorstellen dat het aanpoten is met 2 kids in je eentje....maar meid...Je kan het!!! Dikke knuf voor jou! Dee....nog 1 weekie...jee gaat echt snel he?! Sanneke...veel plezier het weekend! en klussende buurmannen?! GGRR! weet er alles van... Olga....fijn dat Senna weer helemaal opgeknapt is... Nu Jan aan het draaien en snotteren?! vervelend meid! werkse vandaag! Johanna...niet helemaal lekker vandaag?! knuffie voor jou! Nannaf....alles nog stil meid?! Lindy...beeb aan het indalen?! vervelend hoor! Ess....supermooie foto's op je hyves meid!
Miep....oei jakkes, je zus de mex griep?! vervelend hoor! Hier alles prima! het regent vreselijk hier....al de hele morgen! wil straks nog effe met Nicky fietsen, maar dan moet het wel droog zijn!
Loessie ik heb woensdag de prik gehaald voor de mex.griep. Ik vond het erg meevallen. Ze spuiten wel in je spier dus goed ontspannen. Ik vind spuiten echt verschrikkelijk dus als ik zeg dat het meevalt dan valt het dus echt mee ha ha. Miep hoe zwaar was Jari eigenlijk bij de geboorte? Semm poept trouwens ook elke keer tussen de flessen door. Lynn heeft dat nooit gedaan. Ik heb hier een schoonmaak bui. Ik heb vanmorgen alle keukenkastjes gedaan en de koelkast. Nu nog even de huiskamer een goeie schoonmaakbeurt. Semm ligt in de box en heeft de hik. Lynn ligt op bed. Semm was vanmorgen pas om 08.30 uur wakker van gisteren 23:00 uur af. Helaas moet ik Semm ook weer inbakeren. Bij Lynn moest ik dat ook al. Ik had gehoopt dat het deze keer niet hoefde, maar Semm is ook al zo'n druk mannetje. Hij slaat steeds met zijn armen en komt dan niet in slaap. Ik vind het wel jammer, maar ik ben het nu wel gewend. Hier schijnt de zon trouwens al een hele tijd. Het waait wel erg, maar het is wel lekker weer. Mijn mannetje komt eerder naar huis en dan hoop ik dat we nog even lekker gaan wandelen. (ik ben nog in mijn pyama erg he!! Komt omdat ik zo aan het schoonmaken ben)