Sam...druk aan het poetsen?! en lekker weer bij jou?! hier de hele dag de zon nog niet gezien! Juffie...zwaai! Ess...vervelend als het plaatsen niet lukt.... ik kan je niet helpen... heb er helemaal geen verstand van... Judith....ow balen dat al je reactie's wegzijn! alles goed?!
Es je moet de foto's eerst even verkleinen via foto verkleinen.nl. Net alsof ik er zo goed in ben ha ha. Mannetje is bijna thuis. Ik ben bijna klaar met poetsen. Alleen nog even stofzuigen. Ga snel verder. Lynn is ook al wakker. Is in haar bedje aan het spelen.
Loesie nog wezen fietsen? Of heeft t alleen maar geregend? En morgen de prik halen..verstandig! Sam..Jari was 3560gr bij de geboorte.. ah en Semm dus ook een lekkere poepert.. Wat ben je lekker aan de poets geweest!! En nu nog aan de wandel gegaan? Judith..kom op meid..effe reageren hoor.. Essebes..je kan t zo als bijlage toevoegen in je berichtje..volgens mij.. Hoe is je kraamhulp? en hoe'st met jezelf? Hier kwamen mijn ouders nog even langs..met cadeautjes voor Mika.. Boekje en een gave motor..kind weer helemaal happy! Zelf kreeg ik een leuke bestelling binnen van noppies voor Jari..dus mams ook blij hè..
Ha meiden, Ben weer thuis. Vandaag was zonodig nog pittiger dan gisteren op mijn werk.... Ess, wat een ontzetttend leuk kaartje voor Jenna! Hoop dat het lukt met een foto plaatsen! Amber, gave foto's weer meid!
haj meiden KOmt sinterklaas morgne bij jullie ook aan?, hier komt hij morgn rond 2 uur aan . wel leuk hoor we gaan toch fftjes kijken met demy. ben benieuwd wat ze er van vind.
Olga...weer een pittig daggie op je werk?! nannaf...zwaai!! Sam....Lynn nog effe in bed gespeeld?! en echt druk geweest vandaag met poetsen zeg! Jee! Miep....Mika weer verwend door opa en oma?! LEUK! en jijzelf ook helemaal blij met de bestelling van noppies... leuke kleertjes?! Lindy....hier komt sinterklaas morgen ook aan...ga heen met Jan, Nicky en mijn mamsie...
Ess, hoop dat het snel lukt met een foto plaatsen van kleine Jenna! Arm meisje de hele nacht in de weer geweest. Voor jou ook wel pittig. Is Jan nu thuis, of straks als de kraamhulp weg is? Lindy, hier komr Sint morgen ook aan. Volgens mij al om half twee dus een beetje rot tijd. Was eigenlijk niet van plan te gaan, maar Jan wilde toch even met Senna gaan kijken. Mijn moeder is morgen ook jarig, dus wel een druk dagje voor Senna... Miep, wel en verschil met Jari en Mika bij geboorte he! Leuk dat je bestelling binnen is!
Jan heeft een extra verhoging gemaakt aan de rand van Senna zijn bed. Hopelijk is dat voldoende om hem niet meer midden in de nacht uit bed te horen knallen. Vond het toch zo zielig....maar wel gek dat het pas na bijna twee weken voor het eerst gebeurde. Misskeita, eerste nachtje allen met de meiden is dus succesvol verlopen! En het alle dagelijkse bezigheden met twee meiden is wel even opnieuw plannen denk ik. Johana, gaat het weer een beetje met je....volgens mij zit je er af en toe behoorlijk tegen aan te hikken he meid. Dat je kleine jochie maar snel en goed geboren mag worden. Weet niet meer wie het zie, maar jan is niet ziek hoor...alleen maar verkouden en dat is voor hem reden genoeg om mij uit mijn slaap te houden! Ach nee hoor....het is wel sneu. Ik heb er zelf ook een hekel aan als ik 's nachts lig te hoesten en snotteren!
olga lief van je...ik zit op dit moment niet zozeer meer tegen de bevalling aan te hikken hoor. Maar doordat het nogal een groot kind is ben ik echt huge...en (net als de meesten aan het einde) begin ik het gewoon echt zat te worden, slecht slapen, moe, zeer schaambeen, maagzuur....etcetc...maar ik mag verder eigenlijk niet echt klagen *maar tis zo heerlijk om dat hier af en toe te doen * ga weer domino day kijken.
Meiden ik duik mijn bedje in ben dood op. ga ff snel douchen en me pyama aaan en vroeg met de kippen opstok. Demy ligt er al ff in alleen is steeds weer wakker.. weet niet echt wat ze nu precies heeft meiden veel plezier bij sinterklaas . en slaap lkker
Hier komt morgen ook sinterklaas aan...had er nog wel schik van om even heen te gaan.. maar eens zien hoe we uitkomen met de flessen en het weer natuurlijk.. Ben zelf ook nog niet buiten geweest..dus misschien is t ook wel teveel van t goeie hè.. Ach morgen maar eens zien..
Ik zit lekker met een zak chips op de bank! Jammer genoeg wel helemaal alleen. Jan is met vrienden mee naar een verjaardag in Doetinchem. Het wordt tijd dat ik ook weer eens een keer ergens heen ga, want voel me wel een beetje saai en alleen de laatste weken. Vanmiddag na het werk nog weer naar de Hema geweest. Even gebruik gemaakt van de mijter korting. Wat leuk meidenspul ingeslagen natuurlijk!
Johana, wat jij benoemd is ook precies wat ik bedoelde met tegen aan hikken. Miep, hoop dat je zus snel opgeknapt is. Ze is waarschijnlijk pas nog bij jullie geweest, dus hoop dat jullie niet ziek worden. Ik ben tot nu toe in ieder geval nog niet aangestoken door Senna. Net mijn broertje vanuit Schotland aan de telefoon gehad. Hij zit daar voor 5 maanden namelijk. Had even wat foto's van Senna en zijn nieuwe kamer doorgestuurd en verteld dat wij een meisje krijgen. Vond hij helemala leuk!
@olga ach gossie uit bed gevallen? dat kan echt vies pijn doen! Lex heeft het ook een keer gehad en die bloede als een rund aan zijn hoofdje.En beterschap voor je mannetje @essebes Geniet maar Lekker van jullie 2 meisjes!! @Snoepen: Hier doen wij niet echt aan snoep eigenlijk alleen koekjes e ontbijtkoek en fruit. Zolang ze niet weten wat snoep is zijn hun tandjes ook nog even beschermd zo en nu weet ik het niet meer8)
Hier nog even een latertje... @amber1978: leuke kiddiespam! Wat ziet Jesse er vreselijk wijs uit! Aaaach, twee zieken thuis gehad. Beterschap! @DaphneenEstelle: pfff... Gelukkig ken ik MegaMindy niet! Hihi... Wel een hoop andere kinderliedjes die inderdaad zo lekker blijven hangen. Ach, 'k word er wel blij van. Nog-een-week... Twee jaar is zo voorbij he... Spannend, Estelle al bijna naar de peutergroep. @Essebes: wat ben je die gebroken nachten snel vergeten he... En balen van de wc. Heerlijk he, die roze wolk! Hoe was je bevalling trouwens gegaan? Of had je dat al eerder geschreven... Net even fotootjes gespiekt op je Hyves. Je kan wel zien dat Liv en Jenna zusjes zijn he! @johana79: zwangerschapsdementie? Hihi... Die laatste loodjes ook altijd... Succes meid! @MamavEsmee: getver, balen dat je reactie ineens weg was. Typ je die direct op het forum zelf? Anders zou je je tekst eerst in Kladblok of Word kunnen tikken en daarna kopieren naar het reactieveld. @Miep en Miep: hebben jullie bij Mika ook de drie spijlen eruit of ligt hij al tussen de "peuterzijkanten"? Aaah, en Jari maakt al langere nachten. Heerlijk hoor. He bah, je zus thuis met de mexicaanse griep. Beterschap! En de kids weer verwend. @misskeita: wat een gerace 's ochtends met die ukkies he. Maar super dat het allemaal goed gegaan is! @Olga: ach, arme Senna uit zijn bedje gevallen. Misschien had hij gedroomd ofzo? Geen buil aan overgehouden? Bah, weer een pittige werkdag. Wanneer neem je verlof? Enne, op de een of andere manier moet ik er nog echt aan wennen dat jullie een meisje krijgen. @Salapio: ik moest in de supermarkt aan je denken, toen ik een zak taaitaai in mijn karretje mikte! @Sam28: heerlijk dat Semm vannacht zo lang heeft geslapen. En lekker aan de schoonmaak. Die buien komen bij mij niet zovaak voor... @Sanneke: veel plezier met je weekendje! @Sinterklaas: die komt geloof ik zondag in het dorp. We willen wel even gaan kijken met de ukken. Als Annabel dan wakker is... Weten jullie hoe het nu zit met die vaccinaties voor de mexicaanse griep. Ik was in de veronderstelling dat alle kinderen van 0,5-4jr een oproep kregen, maar wij hebben (nog) niets gehad. En voor de groep 0-0,5jr zouden de ouders dan ook een oproep krijgen? Weltrusten!
Goedemorgen! Olga lekker geshopt bij de hema...heb ik ook zin in.. en aan de chippies gisteravond..lekker!! wat leuk dat je even met je broertje hebt bij gepraat!! Nelly...Mika heeft de Bopita Romy...dus gewoon vanuit het ledikant hierin gegaan.. Maar we hebben wel zo'n uitvalrek ertussen gedaan.... Wat de prikken betreft..ik las in de krant dat we volgende week allemaal een oproep krijgen...diegene die dan in aanmerking komen hè.. en hier is de week van 23 november de 1e prik ronde... Jari heeft ons weer lekker laten pitten..half 12 de laatste fles en vanmorgen hebben we m om 7 uur maar wakker gemaakt.. Mika is aan t wakker worden..dus die gaat zo lekker in badje!
goedenmorgen, wat een voorbeeldig mannetje miep...zo lekker doorslapen. ga vandaag lekker rustig aan doen denk ik.