@ johana een jongetje @Miep en miep ja ik ga er een foto van maken...maar ik domme oen was vergeten inpak papier te kopen en nu vraag ik me af waar ga ik het in doen? of zet ik het gewoon naast de schoen? @sam hij is echt stoer! @ Gerda nee snoepen doen wij zelf eigenlijk ook niet veel...eigenlijk alleen als er een speciale gelegenheid is. Toen ik zwanger was deed ik dat wel maar als ik nu chocolade zie ga ik bijna over me nek.Omdat ik me daar bijna dood aan heb gegeten tijden de zwangerschap. En wat kinderen niet kennen missen ze ook niet. ik kwam er ook pas laat achter dat mensen je kunnen zien als je in het topic bent en dat na bijna 2 jaar @ salapio wat een mooie buik en wat had je een mooie platte buik op het begin hoe heb je die weer zo terug gekregen na de bevalling van Mirre? dat van mij (dan wel 3 kids verder) een slappe hap @frederike schattige foto...geen angst voor sinterklaas? @britteke een groot bed! spannend!
Goedemorgen! Gerda..ja echt geweldig hoe Nick dat deed!! En daarna lief uitgedeeld!!super! Salapio..mooie buik!!! Fredje...lieff!! Mamabeer..en hoe heb je t gedaan..? toch ingepakt in iets? en waren ze verrast? Hier gister een filmpje gekeken..vanmorgen Jari maar wakker gemaakt voor de fles..die lag nog zo lekker te pitten! En Mika hoor ik nu wakker worden..dus die kan er zo uit!
goedenmorgen, wij mochten weer uitslapen tot 8u...heerlijk....mocht ook wel want ik lag vannacht wakker en heb zelfs liggen lezen Miep hoe vind mika Jari??? reageert hij er goed op? hier lekker rustig dagje voor de boeg..net even lekker de beebkamer opgerommeld (alle kadotjes van gister een plekkje gegeven) en straks even bij dinnetje op de koffie....
Onze hond is een kruising tussen een tosa inu en een ciau fila (hoe je het ook mag schrijven). Ze is echt heel lief en Lynn is erg gek op haar. Ze zegt altijd Di Di tegen Diesel. Zo schattig om te horen. Ik ga Lynn uit bed plukken we gaan zo naar sinterklaas. Ik ben benieuwd hoe ze het zal vinden. Tot snel.
wat een rust hier vandaag. nannaf meid hoe gaat het met jou?? (je bent toch de volgende die aan bevallen toe is of niet?")
Ess.. vervelend zeg, een probleem met de kaartjes! Gaat alles goed met jullie 4tjes? Miep.. Jari heeft het slapen goed te pakken zeg! Lijkt Jari veel op Mika of is het echt een ander kindje? Gets, je zusje de mex griep! Hopenlijk heeft ze jullie niet aangestoken! Heeft Jari de nieuwe kleertjes al aan? En lief dat Mika ook lekker verwend is met 2 cadeaus! Miep.. lekker pizzaatje gehad.. jummie.. Me love Pizza! Dee.. nog verder opgeschoten met de nieuwe kamer van Estelle? Misskeita.. fijn dat alles goed is verlopen, jij, alleen met de meiden! En weer aan de studie? Doe je het wel rustig aan meid? @ snoepen.. weinig echte snoepers hier lees ik! Sanneke.. hoe is jullie weekendje weg geweest? Amber.. Wat een prachtige foto's zeg, wat lijkt Jesse op Thomas en Lieke op jou! Hopenlijk genoeg ziekte geweest bij jullie.. Dus misschien toch de poes adopteren, spannend zeg! Sam.. lekker aan de poets geweest, alles weer spik en span! En wat knap dat je zaterdag allen was met 3 kids.. De dag overleefd? En wat een prachtige kids heb je.. Veel plezier bij de Sint.. Nannaf.. zwaai! Loessie.. viel de prik mee? Olga.. heb je moeilijke kids op het moment? Gefeliciteerd met je moeder, want vond ze van de knutsel? Is het goed gegaan met de verhoging aan Senna zijn bedje?? Flink aan het shoppen geslagen voor leuke meiden dingen! Is het voor een jongen echt lastiger shoppen? FIjn dat je even hebt kunnen bijkletsen met je broertje, zit hij er voor studie? Wat goed dat Senna een hoopje op het potje heeft gedaan. Esmee benoemd nu alleen als ze gepoept heeft.. Mama poepen , zegt ze dan.. Lindy.. Hier gisteren ook even naar de intocht gegaan.. Was om half 4 in het centrum dus Esmee gewoon lekker laten liggen tot 15.00.. Esmee vond het prachtig maar wou de Sint geen handje geven!! Zwarte piet was interessanter want daar kreeg ze pepernootjes van! Johana.. lekker komen klagen hoor! Schiet al mooi op.. Zijn jullie nog naar de intocht geweest? Wow een heuse babyshower.. Wat leuk zeg! Was Jan op de hoogte? Alles cadeautjes al een plekje gegeven.. Wat lief van je vriendinnen/familie.. Nelly.. tik normaliter alles in word maar toevallig de vorige keer niet.. Dianne.. wat een stap om weer naar school te gaan! Knap hoor! En lekker gegeten met je schoonouders? Gerda..wat een leuk filmpje zeg! Nick wordt echt al een hele vent! Salapio.. wat ben jij prachtig zwanger zeg! Lukt de bv nog nu je zwanger bent? Frederike.. was een bekende van jullie sinterklaas? Wat een mooie foto! BRitteke. Sam ook al naar een groot bed! Alles goed bij jullie? @ groot bed.. Volgens mij is Esmee 1 van de weinigen die nog in een ledikantje ligt.. Ze slaapt er trouwens nog heerlijk in en ik ben bang dat ze gaat spoken als ze zelf uit bed kan.. Van het ledikantje kan de zijkant af dus dan heb je een open bedje dus mocht het zover zijn, dan eerst dat maar proberen! **** Ben weer helemaal up to date! Van vrijdag op zaterdag echt een vreselijke dienst gehad.. Een aantal vervelende dingen gebeurd, ouders die aan het klagen waren en en zaterdagochtend een cliënt weggelopen.. Leuk was anders.. Morgen nog Cursus en dan een dikke 1,5 week vrij. Gisteravond mocht Esmee de schoen zetten, uitgelegd dat Sinterklaas en zwarte piet er een cadeautje en wat lekkers in kwamen doen.. Toen ik haar vanmorgen vroeg wie het cadeautje had gebracht zei ze.. Pietje en klaasje.. Is het toch wel doorgekomen! Ze vond het in iedergeval prachtig! Natuurlijk hadden Erwin en Ik ook een chocoletter van klaasje en pietje gekregen! Vanmorgen zijn we lekker met zijn 3tjes wezen zwemmen! Esmee vind het steeds leuker en dobbert vrolijk rond met haar zwemvleugeltjes.. Nog even bij mijn ouders langs geweest en het gaat gelukkig al weer een stuk beter met mijn mams.. Eindelijk weer tijd om lekker achter de naaimachine te kruipen, ga een stoere raglan trui proberen te maken voor haar! Vanmiddag denk ik nog even een stukkie wandelen of even bij schoonpa en ma langs en als Esmee op bed ligt gaan we lekker een filmpje kijken.. Vanavond Undercover op sbs6 over de beveiliging van het koningshuis.. Vind Undercover altijd een goed programma!
Goedemiddag meiden.. Zo weer een dagje dichter bij de bevalling hihi nog 38 daagjes.. Baby is flink bezig met indalen:S. geen pretje.. En de nesteldrang begint hier.. heb net de douche schoongemaakt.. ja en dan weer ff zitten .. pff demy wil niet slapen. was ook pas om half 10 wakker.. we zijn gister naar sinterklaas geweest erg leuk was het.. demy helemaal onder de indruk van alle pieten en sinterklaas we zijn flink verwend met allemaal lekkers.. ik zal zo even wat foto`s plaatsen . Mevrouw wou natuurlijk niet slapen gister dus die kukkelde in de auto om hihi.. thuis toch nog pizza gegeten en daarna lekker naar bed ze werd pas om half 10 wakker vanmrgn . ze is nu aan het spelen met papa wat een rot weer he? het regent hie ral de hele dag Oproep vaccinatie: hier ook nog nix gekregen ben benieuwd wanneer hij op de mat gaat vallen.. Dianne: Jan toch de knoop door gehakt en hij gaat weer naar school . knap hoor.. ja zolang je het nog kan doen moet je het doen mijn jan wil volgensmij ook wel terug naar school om verder te leren. m aar ziet dat op school stil zitten niet zo zitten.. hoe was het bij je schoonouders? bas weer zere billen arme knul SAM gezellig opgepast op de kleine van je vriendin leuk hoor Lekker gewandeld . mooie kindjes heb je . Leuke hond AMBER wat fijnd at jullie adoptie poes geen FIP heeft OLga wat goed dat senna op het potje heeft geplast/poept. Demy nog niet hoor die vind het dood eng hihi Ess wat vervelend van de geboorte kaartjes die te loss in de envelop zaten en terug gestuurd werden, NOg nooit gehoord vervelend hoor JOhana wat leuk dat ze een baby shower hebben georganiseerd . Salapio : mooi buikje hoor MAMAVEsmee ook gezellig naar sinterklaas geweest leuk hoor Zooo weer gereageerd en bij gelezen ..
Johanna lekker een rustig dagje!! Tot nu toe vind Mika t wel leuk zo'n kleine "Jaja" in huis..dus hopelijk blijft t zo.. Jari ligt natuurlijk nog veel in bed..en tussendoor probeer ik ook echt even tijd met Mika te maken..zodat t in evenwicht blijft hè.. Sam..heerlijk hoor dat t zo goed gaat met de hond samen!! En hoe was het bij sinterklaas? Judith..uhm.of Jari op Mika lijkt..eigenlijk nog geen idee...moeilijk te zeggen nog hoor.. denk dat je dat pas na een half jaar of zo kan zeggen... En tja Jari heeft tot nu toe bijna alleen nog maar nieuwe kleertjes aan gehad.. niks aan om allemaal tzelfde aan te doen.. Jij niet zo leuk gewerkt..bah! gelukkig snel een paar dagen lekker vrij! en weer aan t naaien!! klinkt leuk die raglan trui! ook wel moeilijk!! Fijn dat t met je mams iets beter gaat!! Lindy..leuke foto's! met kluspiet!! Hier is het ook al de hele dag regen..jakkiebah! ben maar was aan t wegdraaien..bedden afgehaald en zo.. Nu hangt alles vol..en de droger is ook klaar..dus nu eventjes rust.. voordat Mika er zo weer uit kan.. Ohja heb ook nog een bestelling gedaan bij h&m.. voor allebei de kids een feestblousje met stropdas en broek.. Hoop dat t op tijd binnen is voor de kerst..jeweet maar nooit met h&m...
miep balen he van dat weer hier ook alle bedjes er af gehaald en in de wasmachine heerlijk schone was .
even snel: de kinderen waren helemaal blij...Lex zag het als eerst en zei meteen K3!!!!! Mamamamama kijken! en Ryan zei Urnie!! oooo Urnie....haha Ik heb het er maar zo naast gezet...ik moet toch nog even nieuwe halen. Ik dacht eerst dat ik nog 2 rollen cadeau papier had...ach ja het was wel geslaagd! ze straalde helemaal!
judith ik heb de sinterklaasoptocht door de beebshower overgeslagen en danielle ligt ook nog in een ledikantje hoor..om precies dezelfde reden...ze slaapt er nog prima in en ik wil niet dat ze gaat spoken snachts (ben net blij dat ze eindelijk doorslaapt namelijk). wij zijn vanmiddag weer een lekker stukje wezen wandelen in het bos en hebben een leuk tentje gevonden om wat te drinken...dus genieten
Goedeavond allemaal !! @nannaf aan het bevallen meid ?? Ik hoop het Succes meid @Johanna Voor jou komt het ook dichtbij nu. Hopelijk deze week meer duidelijkheid over de KS. Enne leuk een babyshower. @Lindy wat een leuke foto van Demy en piet. Nog 38 daagjes !! En aftellen maar. Dan heb je je kleine knul in je armen @Judith Leuk dat esmee het schoentje zetten begreep. Jesse snapte er helemaal niet van. Nootjes riep ie steeds Het zwemmen helemaal leuk !! Ik ga hier niet zo vaak want met Jesse zijn oortjes moeten we voorzicchtig zijn al is het wel een waterratje En weer druk aan het naaien. Leuk joh. @miep Balen van de regen. Hier regent het steeds de helft van de dag. De middagen zijn hier steeds droog. Heb je al gewandelt met Jari ? En wat is Jari een lekkere slaper. Dat is dubbelop genieten. @mamabeer Leuk de reacties van de kids @sam Die merken hond kennen wij niet. Maar geweldig als kind en hond zo goed samen gaan @frederike Wat een mooie foto van de sint met Rubin @gerda Ook naar de intocht geweest ! Leuk @sanneke Hoe was je weekendje meid ?
Wij zijn hier vandaag naar de intocht van sinterklaas geweest. We waren een beetje laat dus hebben van de boot helaas niet zo heel veel gezien. Al vond Jesse het wel super leuk. Volgende week komt ie hier in de wijk en kunnen ze handje schudden met de sint Vandaag heb ik ook bericht gehad van een sint groep. Op 5 december komt de sint hier in huis met een aantal pieten om de cadeautjes te brengen. Super leuk !! Want het is voor Thomas de laatste keer. Die wordt bijna 8. De poes. Ik ben aan het twijfelen. Niet of een we een poes nemen maar of we voor die kiezen. Ze is zo rustig en doet niet veel meer dan slapen. Gisteren liep ze wel wat rond. Maar ik ben bang dat ze toch iets onder de leden heeft. (leukemie of kattenaids of iets anders) Nu ga ik morgen eerst daar informeren of ze getest is en of dat nog gedaan kan worden. Ik wil niet dat de kids zich hechten aan een dier wat binnen 3 jaar zeker dood gaat. Maar ze hadden ook nog een mooie fitte rode kater daar. Die trok wel mijn aandacht. Durf alleen niet zo goed dat te melden daar omdat ik dan definitief nee zeg tegen Lana en dat voelt slecht. Sinds de kids ben ik zo emo mens geworden met zulke dingen en weet ik niet goed wat te doen. Als ze nou iets heeft is het duidelijk maar vanwege haar rustige gedrag twijfel ik. Nou nou wat een verhaal weer. Sorry
Salapio, wat een mooie buik zeg! Je bent goed gegroeid in eens! En volgens mij ben je nog niet veel aangekomen! Amber, ja ik ben voor een grote meeting hoor! Hoe was het met de poes? Mamabeer, waren de kids blij met hun schoenkadootjes? Miep, nou als je met kaartjes gaat strooien....doe mij er maar eentje hoor! Vind ik wel leuk! Johana, wat ontzettend leuk dat er een baby shower voor je georganiseerd was!
nee ben nog niet aan het bevallen helaas. veel gedaan dit weekend dus weinig tijd gehad om hier te reageren! morgen ga ik bijlezen! fijne avond allemaal! oh ja we hebben de mamafiets besteld! ben heel benieuwd! lijkt me heerlijk een wat steviger fiets straks.
Judith, ja het werk loopt hier al een paar maanden erg moeizaam...best heftig En momenteel ook een groepje erg pittige kinderen die het lichamelijk ook zwaar maken voor me. We zijn vaak gesloopt aan het einde van de dag. Het is goed gegaan met slapen met de verhoging in zijn bed. Ik was eerst ook bang dat het niet zou lukken in het peuterbed omdat Senna altijd zo'n drukke slaper is. Gaat zijn hele bed door. Maar het gaat echt super goed. Hij ligt er wel vaak raar bij, maar hij slaapt vast en is niet super vroeg wakker. Heb er dus echt geen spijt van. Miep, bij de H&M toevallig een wit bloesje met rood/grijs stropdasje gekocht voor de jongens? Die zag Jan vanmiddag en vond het leuk voor Senna voor de feestdagen. Had ik nou nooit verwacht van Jan, maar we hebben hem dus gekocht! Mamabeer, leuk dat de kids helemaal blij waren met de kado's! Amber, kan me je twijfel wel voorstellen hoor. Ook al is de poes wel gezond....je vindt het wel leuk als het beestje een beetje actief is en de kinderen met hem kunnen spelen. Het is al heel mooi dat je een asielpoes neemt toch! Nannaf, ben ook wel benieuwd hoe het is? Nu gaan we jou heel erg in de gaten houden hoor!