Gisteren was het gezellig op mijn moeders verjaardag. Net toen we weg wilden gaan kwam een tante van mij met haat twee kinderen. Die hadden voor Senna een afstandsbestuurbare tractor meegenomen. (van neefje geweest) Nou dat vond Senna wel wat natuurlijk. Dus weer terug naar binnen om het even uit te proberen. Hij lag pas om half 9 in bed, maar werd ook pas om half 9 vanmorgen wakker! Echt heerlijk zeg....dat komt bijna nooit voor. Gisterenavond heeft Jan me heerlijk gemasseerd. Was een beetje wennen, want ik moest op mijn zij liggen. Maar ik werd er zo ontspannen van dat ik er op het laatst helemaal van moest huilen....wat zwanger zijn toch niet met je doet zeg. Vanmiddag met zijn drietjes door Utrecht gestruind. We gingen met de trein en Senna vond dat helemaal leuk! Zelf nog een setje bovenkleding gekocht voor dikke buik en voor Senna bij de H&M een leuke trui en een bloesje met stropdas. Ook nog een extra paar schoentjes voor hem gevonden bij de Scapino. Van Dr. Visser. Lekker afgeprijsd dus mooi meegenomen! Senna heeft dus vanmiddag niet geslapen, maar hield het goed vol. Hij mag altijd iets mee om in de wagen vast te houden. Dan zit hij zo schattig met een auto of knuffel in zijn handen geklemd. Tuurlijk ook zelf gelopen en bij papa op zijn nek gezeten! Ik was het na een paar uurtjes echt goed zat. Pijnlijk lijfje zeg maar. Net op de bank patatjes gezeten terwijl Cars aanstond. Twee dingen die we echt nooit doen....t.v. tijdens het eten en eten op de bank. Maar het was best eens leuk! Ik zit weer behoorlijk te lullen zeg....
Volgens mij zijn we helemaal uit de meisjesnaam! Het is er eentje die we al leuk vonden, maar toen bleek Senna een jongetje te zijn....Hij is blijven hangen en staat nu op nummer 1 bij ons. Jan is bezig geweest met ontwerp voor het kaartje en daar gaan we ook wel uit komen. Zelfs de teksten weten we waarschijnlijk al.
olga pittig op je werk zeg! wat leuk dat je tante een auto heeft meegenomen..en dat senna het mooi vond...en uit de naam...ik ben benieuwd! amber lastige keuze mbt de poes...maar als je er geen goed gevoel over hebt moet je het gewoon niet doen. zoooo manlief heeft even mijn bikinilijn bijgewerkt...ik kan er echt niet meer bij en hoe genant het ook is....het is weer klaar (hopelijk voor de laatste keer)
Weekendje weg was heerlijk en het was ook heerlijk om niels weer te zien! Hij heeft het supergoed gedaan bij opa en oma. Hij moest wel ff stieren in de auto terug, denk de spanning er ff af klieren, maar verder ging het prima. Poos liggen teuten en inmiddels slaapt hij (na een uur kletsen en feesten in bed) En bedje... Niels slaapt ook nog in een ledikantje en hopelijk heeeeel lang nog. HIer ook 2 spijlen die eruit kunnen mocht hij gaan klimmen. Best maf, hij is motorisch best ver en klimt, danst, springt en koprolt als je beste, maar heeft het nog nooit in zn bol gehad om uit bed te klimmen gelukkig.
Olga.. Wat een gezellig geklets van jou! En wat lief dat Senna een auto heeft gekregen! Hopenlijk houd je het werk nog een tijdje vol.. Een heftige doelgroep maar wel fanatastische werk, niet?! Amber.. Wat leuk dat de sint bij jullie langs komt om de pakjes te brengen! Moeilijke keuze betreft de kat.. Hopenlijk kun je voor jezelf een goede beslissing maken.. Johana.. tuurlijk, de babyshower gehad.. Nannaf..druk weekend meid! @ h&m.. heeft erg veel leuk spul op het moment.. heb ook wat "feest" kleding voor Esmee besteld! *** Hier net lekker een filmpje gekeken.. Esmee zit volgens mij weer in een groeispurt want ze slaapt heel veel.. Vanavond toen we haar in bed legden begon ze meteen te duimen, haar lekker ingestopt.. Normaal duimt ze pas als we de lamp uit doen.. Lief om te zien! Ga nu lekker een beetje internetten en een kopje thee doen.. Heb buikpijn..
Sanneke.. Wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad en dat Niels het ook fijn heeft gehad bij opa en oma..
nog niet bevallen dus! En lekker dat je de mamafiets hebt besteld, al duurt het vast nog wel ff voor je er lekker op kan zitten, haha. Wie is je buddy trouwens? Als je er een nodig hebt, hier ben ik!! Een vriendin van ons is vadaag bevallen. Morgen was ze uitgerekend. t Kindje is echt superklein: 2320 gr! Maar wel gezond. Ligt wel in de couveuse. Een andere vriendin was 5 nov. uitgerekend en heef tnog niks en nog een andere vriendin is half dec. uitgerekend. Leuk hoor, al die kleine beebjes weer in de buurt.
Dat had mijn Jan ook nog een keer gedaan ergens halverwege. aan het eind van de zwsch kon het me niet zoveel meer boeien, haha. Straks herinnert de vk je als degene met de kale doos... Vraagje over de overgang naar groot bed: Is het slapen van je kindje veranderd? dus onrustiger/ meer dromen/ vroeger wakker enz??
Vind je dat niet eng.. Een man met een mes bij je muts.. Hier voordat ik naar het ziekenhuis moest voor de draaipoging s'morgens nog een poging gedaan.. Achteraf zag ik pas hoe slecht het gemaait was. Meer voor je eigen gevoel dat het er netjes uitzag he?
Nee dit setje heb ik voor Jari besteld..8) wel erg leuke feestkleding hè...en ook nog een leuk prijsje!!!
Lindy ook lekker de bedden afgehaald!! Dat wordt lekker slapen!! Mamabeer..de kids helemaal blij!! Super hè!! Amber..nope helaas nog niet gewandeld..als we er aan toe zijn is t elke keer regen.. En anders slaapt Mika net of Jari maar van de week gaat t zeker een keer gebeuren hoor.. Dan is Jan ook weer aan t werk hè..dus moet dan ook weer de boodschapjes doen enzo! Wat leuk dat je de Sint aan huis krijgt!! Gezellig!! En ik snap je twijfels hoor over de poes goed over nadenken..t is niet niks hè zon beslissing.. Nannaf..nog niet aan t bevallen..maar wel een leuke fiets besteld!!leuk! Olga..een gezellige verjaardag gehad en ook lekker gemasseerd..heerlijk! En vandaag nog heerlijk wezen shoppen!gezellig joh!! Leuk geslaagd ook nog!! Bij de h&m hebben ze altijd wel wat hè.. En bijna helemaal uit de naam en t kaartje..super!! Johanna weer netjes van onderen.. Sanneke..heerlijk genoten van je weekendje!!super! Slapen is hier niet echt veranderd..alleen in het begin eventjes..maar dat was t wennen denk ik.. Judith..wat heb jij besteld voor feestkleding? Ach en heerlijk hè als ze zo lekker gaan duimen.. Hier net Jari de laatste fles gegeven...dus kunnen we zo naar bed..
Goede morgen meides! Hier ligt de hele familie nog op bed...8) Vanmorgen is Jenna na haar tiet van 5 uur en een krampaanval (heeft ze erg veel last van..) weer lekker gaan slapen, Jan is ook terug gegaan en Liv ligt nog. Ik ben al lekker gedouched en wilde hier even zwaaien. Eerst even m;n verhaaltje doen, en als alles dan NOG slaapt, ga ik even terug lezen hoor! Jenna is echt een super lief & makkelijk meisje, ik hoop dat het zo blijft...hahaha... Ze komt alleen voor haar voedingen s'nachts en voor de rest mogen wij lekker slapen van haar, wat een verschil als met Liv! Wel heeft ze erg veel last van kramp, vind het zo zielig.. Als iemand tips heeft zijn ze van harte welkom, venkel en rooibos thee gebruik ik al. Liv reageert ook heel goed op haar zusje, natuurlijk moet ze wennen (huilt iets sneller en word wat sneller driftig) maar ze is erg lief, ben dan ook reuze trots op m'n meides. Vandaag krijgt Jenna haar hielprikje..ahhhhhhh... Wij gaan vandaag de Mexicaanse griep prik halen.
Johana hier slaapt demy ook nog in een ledikantje hoor meer omdat ze zo ontzettende draai kont is dat ik bang ben dat ze uit bed valt,, en de baby gaat hier eerst in de wieg en die is enorm groot duitse wieg.. dus daar kan die voorlopig wel in.. en tegen die tijd hebben wedan wel een ander bedje geregeld voor demy en gaan ze gewoon tegelijk over naar een ander bed hihi ik kan ook niet meer bij me bikinilijn hoor. erg frustrerend . zelfs me voeten afdrogen is een probleem. Ja hopelijk voor de laatste keer meid AMber wat een leuke avater lekker met de kids naar sinterklaas geweest leuk hoor moeilijke beslissing.. omde poes wel te nemen of niet. snap best dat je dat moeilijk vind .. knuff NANNAF spannend hoor hoe voel jeje verder?, al krampjes?. voorweeen? denk je dat het nog lang duurt?.. OLga lekker gemasseerd .. wou dat die van mij dat eens deed .. hij kan het niet hoor denk dat ik dan alleen maar meer last heb haha Lekker geshopt voor senna leuk hoor.. heb je stiekem al wat gekocht voor de kleine meid?.. leuk dat jullie er al uit zijn over de naam Mamavesmee Esmee in een groei speurt lekker hoor dat ze zo veelslaapt. demy doet jij tegen over gestelde :O.. Sanneke gefeli met de geboorte van het kindej van je vriendin jeetje wat een kleintje zeg :O Leuk hoor al die baby`s in de buurt gaat het dan niet weer kriebelen?/.,, Essebes wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat. arme Jenna met haar krampjes CInababy heeft bij ons goed gewerkt. is van VSM gewoon druppels op homeopatihiese wijze zeg maar. fijn dat liv het zo goed reageert ben daar erg nieuwsgierig naar hoe dat hier gaat succes vandaagmet de prik En wat een haar heeft JENNA zeg
Hier in fris gewassen bedje geslapen.,. Demy sliep direct toen ze in bed lag .. papa ook hihi, maar ja ik lag dus weer eens wakker. heb z`n onrustig gevoel in mijn buik, al sinds gister avond.. en mijn rug doet zeer .. ben er 3x uit geweest vannacht omdat ik me gewoon geen houding kon vinden wat lekker lag.. ik viel bijna in slaap om half 7 werd demy wakker . Jan moet werken dus er maar uit gegaan hoop dat ze straks nog even wil slapen... pff.. Meiden die krampen en dat onrustige gevoel en gevoelige buik zou dat komen omdat de baby aan het indalen is?.. wordt er toch een beetje gespannen door.. Ik ga nog een bakje koffie nemen