Dit zijn de koeien . ze zijn zoooo leuk . en we hebben er nu ook een klein kalfje bij hij is zo lief en schattig.. demy vind het prachtig om te zien .
hallo! even gauw reageren op wat ik nog weet @zieken; beterschap! @foto's; ik heb hele leuk voorbij zien komen van sam en van amber en van gerda en van essebes en van lindy en ik geloof dat ik nu nog eentje vergeet sorry. wat een heerlijke kindjes hebben we allemaal toch! @amber; gelukkig dat de poes die ziekte niet lijkt te hebben! @olga; heerlijk geshopt voor meidenspul! @sinterklaas; niet naar de intocht geweest, smorgens wel het centrum even ingeweest en daar waren al wel wat pieten. jonathan was helemaal niet bang. riep steeds; oh kijk es! tiet! of klaas of sit! @miep; je maakt eche heertjes van je mannetjes met de feestdagen! leuk! @gerda; nog geen succes dus het nieuwe bedje, komt vast wel kan me best vorostellen dat die kleintjes moeten wennen hoor, ik slaap ook nooit meteen goed in een ander bed @sanneke; je hebt een pb! en verder weet ik het allemaal niet meer. oh ja ik zag dat de eersten al bijna jarig zijn! estelle vrijdag al!
hier gaat het verder prima, heb savonds erg veel last van steken maar dat komt volgens de vlos omdat het hoofdje nog niet is ingedaald en daarom op allerlei zenuwen drukt daar beneden... heel fijn verder af en toe proefweeen maar het zet nog absoluut niet door dus ik hoop dat ze wel wat doen dat scheelt straks maar weer voel me net een olifantje ik blaas van alle kanten op terwijl ik eerst alleen maar een dikke buik had en verder niet aankwam. nu dikke vingers en enkels (nou ja... welke enkels? ) ik hoop dat het kindje deze week van zich laat horen! met jonathan werd ik met 39 weken en 1 dag ingeleid, vind ik wel bijzonder om daar even zelf bij stil te staan. nou fijne dag meiden!
Wat is het hier rustig!! Ik moet vrijdag alweer beginnen met werken. Eerlijk gezegd vind ik het niet echt heel erg al zal ik mijn kindjes echt wel gaan missen. De eerste week moet ik nog even 36 uur werken. Daarna 27 uur. 3 dagen van 9 uur. Donderdag eerst nog even mijn schiettoets halen en dan maandag en dinsdag de rest van de toetsen (zelfverdediging en theorie over onze bevoegdheden) en dan hoop ik weer de straat op te mogen. Ik wil nu niet meer binnen zitten eerlijk gezegd. Volgens mij ga ik voor de eerst keer weer ongi worden. Ik heb al dagen last van mijn rug, mijn darmen rommelen en sinds vandaag heb ik ook last van mijn buik. Ik zit er wel tegen op, want de eerste ongi na de bevalling van Lynn was ook behoorlijk heftig. En dat nu precies wanneer ik weer moet gaan werken. Ach we zien wel!
Miep.. wat een leuke feestkleding heb je gekocht voor je mannen.. Echt stoer!8) Ja, dat duimen is echt lief.. Ik heb zelf een jurkje gemaakt met daarop een bolero.. zwart met glittertjes en een idem legging.. Erg bling bling.. maar dat mag met kerst he?! Ess.. fijn dat Jenna zo'n lief meisje is.. kan ook niet anders toch??!! Esmee heeft tot 4 maanden last van krampen gehad.. Toen ik stopte met de bv ging het gek genoeg over.. Achteraf hoorde ik dat het waarschijnlijk kwam omdat de melk te hard toeschiete en Esmee daardoor veel lucht meekreeg.. Arm meisje.. Hier hielp sabsimplex ook erg goed (te bestellen via duitsland) heb werkelijk alles geprobeerd om de krampjes te minderen.. Hopenlijk heeft je meisje er niet te erg/lang last van! En wat een pracht van een meisje heb je! Lindy.. demy slaapt dus niet zo veel op het moment? Wat een leuke foto's zeg! Last van poetswoede! Johana.. goed nachtje gehad! Heerlijk.. Inmiddels alle kasten weer netjes? Ik ben zelf helemaal niet lekker..Buikpijn en misselijk ( nee ben niet zwanger) haha.. Esmee is gelukkig niet ziek.. Britteke.. wat vervelend dat je last hebt van Jicht.. Hopenlijk gaat het snel weer over! Oef.. probleempjes met schoonouders.. Moeilijke situatie meid.. helemaal als het ten koste van Sam gaat.. Juffie.. sterkte! Ninien.. hoe is het met jou gezondheid? Alieke.. een leuke middag gehad met Lois.. Verder alles oke bij jullie? Ik heb geen sappige nieuwetjes! Gerda.. Jammer dat Nick nog niet in zijn nieuwe bed wou slapen! Nannaf.. veel last van vocht! Vervelend, gelukkig gaat verder alles nog voorspoedig.. Je bent bij Jonathan ingeleid? Waarom ( als ik vragen mag) Sam.. Aan de toetsen meid! En een schiettoets, hopenlijk haal je alles en mag je snel weer de straat op! Hopenlijk valt je ongi mee! *** Hier een rustig ochtendje gehad, Esmee kon zich gelukkig goed zelf vermaken! Toch even naar buiten geweest om een frisse neus te halen.. Eten voor vanavond staat op, al moet ik er niet aan denken.. Esmee is haar woordenschat aan het uitbreiden en vraagt bij alles, wat is dat, om het vervolgens na te zeggen..Ze zegt de helemorgen al kangaroe! Zo komische!
ess: wat een kanjer meid!!! fijn dat jullie zo lekker slapen! voor de krampjes gaf ik drupjes van vsm. dat werkte hier erg goed. miep; hoe ist, weer lekker rustig in huis? brit: hier helemaal geen schoen gezet, hij snapt het nog niet denk ik. En volgend jaar waarschijnlijk alleen in het weekend, elke dag is mij te gek. knuffel voor juffie!! Mve: duik straks ook nog ff lekker in bedje joh! teminste als je dochter wil slapen knap je van op! alieke: leuk dat lois het zo naar haar zin heeft gehad! gerda: jammer dat het nog niet lukte, hopelijk vanavond beter! lindy: wat een leuke foto's! nannaf: ik hoop dat je beebje niet meer te lang wacht!! Sam: spannend weer aan het werk! ik kan me voorstellen dat je niet echt op je ongi zit te wachten en zeker niet nu je weer gaat werken. Meiden, jullie advies graag. Op de creche heerst de mexgriep. Nou was ik vanplan om bas toch te laten enten alleen komt die oproep pas naar de 23e. Nu had ik net de dokter gebelt maarja daar kom ik er niet door natuurlijk. Wat zouden jullie doen? bellen of hij eerder mag komen of afwachten tot de oproep?
Dianne.. ik zou me er niet te druk om maken, als ze niet genoeg weerstand hebben krijgen ze het toch wel, al snap ik dat je het voor wilt zijn! Heb lekker even op de bank gehangen, geen huishouden ( op stofzuigen en stoffen beneden) na dan.. Nannaf.. gelukkig nu geen hoge bloeddruk en kun je thuis bevallen! *** Lekker gerelaxed vanmiddag! Nog even een jurkje in elkaar gespeld, ga ik als ik me tenminste dan iets beter voel in elkaar naaien, ook een bontvestje moet nog worden afgewerkt.. Ik voel me gelukkig al weer een stuk beter.. Flink naar de wc geweest.. Zat blijkbaar iets goed vast.
Sam Vrijdag al weer beginnen met werken wat gaat de tijd toch hard he,, en meteen al 36 uur wow :O niet te veel hooi op je vork nemen he meid . waar gaan de kids heen? kdv Of oppas?, Voor het eerst ongi geworden bahh ja dat mis je niet he als je het niet krijgt . Mamavesmee Ja last van nesteldrang :S.. eigenlijk wel fijn want dan gebeurd er ook echt wat hier in huis .. maar soms ga ik iets te ver voor me zelf heb ik het idee. dus heb nu voor me zelf gezegd dat ik best mag poetsen maar met mate hihi Eten voor vanaaf al op,, Ik moet nog gaan bedenken wat het wordt hihi/. toch nog lekker buiten geweest Dianne: De huisarts mag officeel de kindjes niet meer inenten, mijn huisarts doet het dus echt niet. omdat ze er echt problemen mee kunnen krijgen. ik denk dat iedereen een beetje het in het zelfde schuitje zit. ik snap ook niet dat ze de kids laten wachten tot 23e nov. Zo hier net wakker gingen om half 1 naar bed heerlijk hopelijk slaap ik vannacht dan wel,, maar ja dat zien we dan wel weer.. demy slaapt nog . ook een wonder normaal is ze na 1 uur wel weer wakker of wil ze helemaal neit slapen .. wat een vies weer ik dacht ga zo lekker ff naar buiten maar is me niet gegund volgens mij..
Britteke..he bah zon pijn gehad joh! Hopelijk gaat t snel weer beter! Juffie..rustig aandoen meid!! Babyfoon..hier ook 2 alectos Judith..ziekjes..de mexicaanse? Doe maar rustig aan!! Dikke knuffels!! Beterschap! Ah je feestkleding voor Esmee klinkt goed!! Alieke..gister naar sinterklaas geweest!leuk!!! Enne of Jari op Mika lijkt...tja soms wel..soms ook niet.. Ben wel benieuwd naar over een jaartje of zo.. Gerda..Nick nog niet geslapen in zn nieuwe bed..nou komt nog wel hoor.. Gewoon extra moe maken..en volhouden..dan slaapt ie vanzelf een keertje.. Lindy saampjes aan de poets geweest! Leuk! En leuk zeg zoveel beestjes lekker dichtbij huis!!! Nannaf..oh je maakt t spannend meid..druk met voorwerk bezig!!! T kan nu elke dag gebeuren hè Sam vrijdag weer werken..zal idd wel even wennen wezen maar ook wel weer leuk denk ik! en hopelijk red je alle toetsen..zou lekker zijn weer de straat op!! Net iets spannender lijkt me! Dianne..hier ook gebeld of we de prikken eventueel eerder konden krijgen maar dat ging niet lukken.. Als t goed is krijgen we morgen een oproep binnen en dan volgende week donderdag prikken had ze t over.. Schoentjes zetten..doen we nog niet aan..Mika snapt t toch niet..en t schoencadeautje van oma heeft ie zo al gehad.. Hier vanmorgen ook gebeld met huisarts en ggd..we moeten gewoon wachten op de oproep met de prikken Ook even t cb gebeld want Jari had gister toch wel een heel scheef hoofdje van achteren.. Nu even goed proberen te leggen en zo als ie slaapt....en ze komt woensdag maar even langs om te overleggen.. Ook even bloemen voor mijn ouders gehaald..die zijn zoveel jaar getrouwd vandaag.. En nu ga ik zo Mika uit bed plukken..
Lindy.. heb het eten opstaan. Riblappen, dus dat moet wel eventjes.. Ach, regenlaarzen aan en even lekker een frisse neus halen! Miep.. Nee, hoor.. niet de mexicaanse..Tenminsten.. Voel me al weer een stuk fitter.. En dan ik ongi ben helpt natuurlijk ook niet echt mee.. *** Esmee zit de heletijd bij mij op schoot boekjes te kijken.. Zegt dan ook echt.. Meemee ( Esmee ) mama soot.. Ondertussen staat een dvdtje van k3 op..8)
Judith, woensdag moet ik naar de cardioloog. Verder gaat het iedere dag eigenlijk hetzelfde Bedankt voor het vragen, ik ben benieuwd wat er uit komt. Nannaf....nog effies meid, hoop voor je dat het snel gebeurt! Britteke...beterschap meid! Hier is Nina vandaag ook wat ziekjes, heeft 39.4 koorts, wil niet eten, gelukkig wel drinken. Maar ik denk dat er iets zit te broeien, ze is vorige week bij mijn schoonzus geweest en die had een heel ziek kleinkind in huis... Dat wist ik dus niet, anders had ik Nina echt niet daar heen gebracht... Dus afwachten maar weer
Miep.. lekker naar buiten geweest om bloempjes te halen.. Viel het mee? Vanavond naar je paps en mams op visite?
Ninien.. wat vervelend dat je schoonzus dat niet gezegt heeft,, Hopenlijk is Nina snel weer beter.. Succes woendag, zal aan je denken!