leuke kamers nannaf! en vanacht al gerommel...hoop dat het toch door gaat zetten meid! Olga.. Nina heeft helemaal geen last van hoesten of verkoudheid ik hoop dat de koorts niet echt veel stijgt, ze zijn dan zo suf en zielig En Nienke moet eigenlijk naar zwemles vanmiddag, maar ik wil geen zieke Nina bij mijn ouders achterlaten Misschien moet Opa maar met Nienke naar zwemles, zonde van de les als ze niet gaat, ze moet met kleren aan zwemmen voor b
Meiden op de site van de ggd GGD Nederland en dan zoeken op postcode en dan op de site van je ggd in de buurt staat de oproep brief voor de enting met de data en tijden wij moeten maandag http://www.ggdgelre-ijssel.nl/pool/1/documents/uitnodiging%20mexicaanse%20griep%20zw%202.PDF Dit is de brief voor onze streek
Sanneke..gezellig op kraamvisite geweest! En nog spannend dus met je vriendin vandaag!gaan ze t beebje draaien? Gerda wat een stoere kamer!! Echt super joh!!8) En dat bed..geweldig!!!! Daar gaat ie vast nog vele jaartjes lekker slapen!! Dee leuk Estelle ook over naar haar nieuwe kamer!!! Ah wat een leuke fotos!! Ninien..gets Nina nog zo ziek..bah! idd gewoon bellen en overleggen hoor!! t kan best de mex griep zijn..ik geloof dat ze niet perse hoeven te hoesten enzo Alieke eventjes lekker vrij geweest!heerlijk! Nannaf..ohh je maakt t echt spannend meid! Doe lekker rustig aan!! En leuke kamertjes!!! Beebje mag helemaal komen hè!! en jonathan ook zo'n leuke kamer!! Olga..gezellig samen met Senna op de bank!!leuk! Heerlijk hè als ze zichzelf zo goed kunnen vermaken! En de cd van sinterklaas op..leuk! ik heb de dvd van zandkasteel met sinterklaas besteld.. Leek me ook wel leuk! Hier even naar de winkel gewandeld..de 1e keer met duowagen..best wennen.. Maar wel handig hoor..t viel nog wel even tegen met mijn bekken.. Dacht dat t wel goed ging..maar op de terugweg voelde ik t toch wel.. Dus nog maar niet te ver gaan hè..
*** Attentie*** Belangrijk bericht Ben bezig met de adressenljst. Wisten jullie al. (samen met MIep) De adressen van Pareltje 22-12 heb ik nog niet en die van claartje ook niet. Nu is het zo dat er een aantal dames vragen om de lijst. Ik vind dat prima en wil hem ook best doorsturen. Maar nu wilde ik vragen of iemand daar bezwaar tegen heeft. Dat haar adres op de lijst staat. Laat maar weten via PB. *** einde bericht ik werk nog even verder*** Zoek trouwens het lijstje met geboorte data van de 2de kindjes nog. Wie o wie zoekt hem even op
Dee waar staan de foto's van het kamertje? Ik kan niets vinden. Ik ben zo nieuwschierig. Hier heb ik een dametje die juist nergens naar luistert vandaag. Ik ga haar lekker naar bed brengen. vanavond ga ik het keukentje van de Ikea voor Lynn ophalen. Lieke wilde die volgens mij ook halen toch?? Heb jij hem al??
maandag 2 uur inenting mexgriep.... moet alleen nog besluiten of ik ga oproepkaart heb ik ook net binnen gekregen
goedemiddag! effe gauw een berichtje van mij... gistermorgen om 6 uur de verloskundige hier gehad! had vanaf 1.30 uur veel griepsverschijnselen en veel harde buiken....had eerst de HA-post gebeld, maar die verwezen me door naar de VK.... Ik was erg benauwd...druk op de borst....had soms het idee bijna te stikken...vreselijk eng! maar de vk stuurde me door naar het ziekenhuis... gisteren de hele dag in ziekenhuis geweest....en de beeb maakt het gelukkig goed! ikzelf voel me een stuk minder....heb het heel erg benauwd, hoge koorts, spugen, diaree enz enz...ben ook erg moe...dus duik me bedje weer in zo! mijn baarmoedermond was ook al helemaal verweekt... ik hoop dat alles hier verder goed is?!
Ben ik weer! Nannaf; Spannendd! Miep; Lekker gewandelt en gepronkt met de mannen! Loessie; Jeetje! Baarmoedermond al verweekt? Wat zeiden ze erover? Betekend dat het niet zo lang meer gaat duren denk? Duik lekker je bed in! ** Ik ben even heerlijk de stad in geweest. Ik voelde me wel erg leeg zonder kids. Meestal is het loïs bezig houden, Dana haar speentje weer geven. Wat leuk spul voor de meiden gekocht en mama ook een nieuw shirtje
hallo Zoo veel geschreven. Veel zijn druk met kamers leuke fotos gezien gaaf. Tugce moet 26 november voor de prik mexgriep Dee leuke fotos wij hebben ook fotoshoot gehad ook bij karin. Wij hebben uitnodiging gemaakt van foto. Ik zal als ik thuis ben foto laten zien(nu op werk). loes doe rustig aan. Hier druk met Tugce de verjaardag bezig. Zaterdag groot feest. Vrijdag op kd vieren.Tugce is erg bezig jarig zijn. ze zegt mama taart kopen, muts op en veel zingen. Zo lief haar zo te zien. zwaaai
Loesie, jemig he...daar schrik je toch echt effe van! Denk dat het gewoon echt de mex. griep is hoor. Als je iets niet vertrouwd met de benauwdheid gelijk weer aan de bel trekken hoor. Je wilt nu geen longontsteking oplopen. Enne...baarmoedermond eigenlijk al klaar voor ontsluiting dus. Dat mag nog wel eventjes wachten natuurlijk, zeker nu. Amber, geen probleem hoor als je de lijst doorstuurt wat mij betreft. Ik zou hem straks ook graag ontvangen! Lief dat je samen met miep alles netjes in lijstjes zet trouwens! Miep, o joh...Zandkasteel met de Sint zal zeker ook heel leuk zijn! Denk je dat je nu ook nog wat fysio nodig hebt om je bekken weer te versterken? Dee, ik heb de intocht op tv gekeken, maar vond het ook niet leuk dat hij met zielepiet verdwaalde. Er was helemaal geen tijd meer om optredens enzo te laten zien. Heb je de Sinterklaas rap gezien die de kindjes op het bordes van het stadhuis deden? Dat had mijn broertje met ze ingestudeerd. Die was alleen maar twee seconde onderaan in een hoek in beeld....
Heb net voor morgenmiddag toch maar een afspraak voor mezelf voor de mex. griep enting gemaakt. In januari en februari ben ik toch echt best erg zwanger en ben dan toch wel bang voor de complicaties van b.v. een longontsteking. Ook de kans op vroegtijdige weeen/geboorte als je wel die griep krijgt, lijkt me geen fijn vooruitzicht.
gadverdarrie loessie dat is schrikken meid! Laat beebje nog maar lekker blijven zitten hoor. en duik maar lekker je bedje in, knap je misschien wat van op!
en ik heb besloten Nina te laten enten.8) wil het toch zien te voorkomen( ben ook geschrokken van gisteren)
Schrik van je berichtje meid! Heel veel beterschap en hopenlijk blijft je beebje nog lekker in je buik zitten!
Vanmorgen even bij mijn mams op visite geweest en daarna kertballen en ander kerstspul gehaald.. Esmee vond het prachtig! De boom wordt dit jaar. Wit met zilver en daarbij engeltjes.. Beetje sprookjes achtig.. Heb inmiddels zowat alle kleuren ballen wel boven liggen.. tevens kerstkaarten en zegels gehaald.. Kreeg er een BLOND agenda bij! Leuk leuk!! Ga nu verder met kerstkaarten schrijven.. heb ondertussen kerstliedjes opstaan..
Loessie meid dat is schrikken, rustig aan doen hoor... en bovendien.....het is je beurd nog niet..dus beeb eff blijven zitten..nanaf mag eerst Koppie op meid..je zal je wel knap rot voelen als ik het zo lees. judith je bent er snel bij met je kerstliedjes, haha... is altijd zo'n gezellige tijd he?! (hier ook een blont fan trouwens).
Hier trouwens ook de uitnodiging voor de prik binnen, volgende week donderdag.. Maar we zijn er toch wel over uit dat we de prik niet gaan halen!
Loesie joh meid..je laat ons schrikken hoor..doe je wel voorzichtig..en idd direct de dokter bellen hoor als je je niet lekker voelt! Dikke knuffels! Alieke lekker gestadt! Ayse druk met de voorbereidingen! Olga..ik ga er niet vanuit hoor dat ik nog fysio nodig heb..tenzij t te lang gaat duren.. Moet t gewoon weer opbouwen hè.. Verstandig hoor dat je je toch laat enten! Judith..nu al in de kerstsfeer..geweldig.. En je boom klinkt leuk!! Hier denk ik een klein miniboompje.. Hier ook de oproep voor Mika binnen..we moeten vrijdag de 27e tussen half 10 en 10 uur.. Hoop morgen die van ons te krijgen..en dan hopelijk wel op dezelfde dag prikken.. Is wat makkelijker hè.. Heb net leuke crocslaarzen voor Mika met de post binnen gekregen en mijn halve bol.com bestelling.. Dus dat wordt zo zandkasteel kijken met sinterklaas..heb m ook met kerst besteld..maar die heb ik nog niet binnen..