Zijn er trouwens nog meer kindjes die ook ingeent worden voor Hepatites B? Ze worden er alleen voor ingeent als de ouders uit het buitenland komen of zelf uit het buitenland komen. Wij zijn gewoon nederlands (ouders ook) maar ik ben in Aruba geboren vanwege mijn vaders werk dus krijgt Loïs Hep. B
Daar weet ik niks over... Zowel mn man en ik zijn Marokkaans en we zijn hier in Nl geboren. Maar waren zijn vaaaaaaaak in het buitenand te vinden, vooral toen Jayda er nog niet was...
Mn zusje is er wel voor ingeend omdat ze stage loopt in het ZH als een kinderverpleegkundige (afstuderen HBO_V)
goedenmorgen, prima nacht achter de rug en daan heeft goed gegeten..ze was alleen wat huilerig dus heb haar net alweer op bed gelegd...ze slaapt zo verder ze ontwikkeld zich ineens weer zo snel! vanochtend lachte ze gericht naar me, stak haar duim zonder moeite in haar mondje, pakte de fles vast en ze draait zich op haar zijde...bijzonder om te zien hoor. heb net eff de apotheek gebeld mbt die pil maar het schijnt wel normaal te zijn na een zwangerschap...lichaam moet weer wennen aan de pil, het was een doorbraakbloeding zei ze...nou ja we wachten af.
Heb het even opgezocht hoe het precies zit: Voor de hepatitis B-inenting komen alleen kinderen in aanmerking met een moeder die draagster is van het hepatitis B-virus, of als één van de ouders geboren is in een land waar hepatitis B veel voorkomt. De hepatitis B-inenting wordt gegeven in een combinatie met de vaccinaties tegen difterie, kinkhoest, tetanus, polio en Hib-ziekten. De DKTP-Hib-HepB vaccinatie komt dan in de plaats van de DKTP-Hib-vaccinatie.
Amber dat is ook een mooie inbaker zak. Waar heb je die gekocht? Ik heb nu 1 swaddle me en dat is ook echt een fijn ding. KELLY ik wens je heel veel sterkte met het maken van deze keuze.. Ik weet niet wat ik zou doen als ik in jou schoenen zou staan! Ik denk aan je. Liefs Sam
Alieke speentje..weet ik ook niet of dat zo hoort.. Happygirl..ik heb alweer gestemd hoor! Succes met je gesprek! Juffie..sterkte met je hoofdpijn! Djaminah..fijn dat t goed gaat! Met jou en met Seven Phyllis! Johanna..goed dat je even gebeld hebt! Nou weet je in ieder geval meer!
@Kelly: hele veel sterkte met het nemen van deze verschrikkelijk moeilijke beslissing! @Djaminah: heyyy, wat goed om weer wat van je te lezen! Gelukkig gaat het de goede kant op. Wat fijn dat je meisje zo tevreden is. @Lois: Hannah krijgt ook die extra inenting. Wij zijn beiden in het buitenland geboren... (ik ben ook gewoon Nederlands, maar net als jij: voor pa's werk in het buitenland) Zo, ben mijn tussenuren weer aan het vullen Druk weekend gehad. Gisteren jarig. Manlief had besloten geen vinger uit te steken, dus moest alles alleen doen: boodschappen, huis schoonmaken, Hannah verzorgen. Als klap op de vuurpijl had hij niet eens een kadootje voor me gekocht. Nee, we zijn even niet de allerbeste vriendjes...
goedemiddag! ik ga zometeen even op mijn gemak bijlezen. Zijn er al meer kindjes die zich omdraaien? Jonathan dit weekend opeens een paar keer van zijn buik naar de rug. onbewust geloof ik want nog niet weer gedaan. enne wanneer gaan jullie kindjes in het wandelwagengedeelte? hij past nog wel in de bak hoor (nog net) maar krijg het idee dat hij het wel leuk vind om rond te kijken. maar vind het zelf niet zo leuk... voor mijn gevoel sluit het zo'n periode af. goed ben benieuwd! ik ga bijlezen! liefs!
Misskeita; jeetje wat vervelend van je man. Gaat het niet zo goed op 't moment met jullie? Alsnog gefeliciteerd :-D Wel balen dat het zo gaat..
MISSKEITA, nog gefeliciteerd met je verjaardag! En :c: voor je man! Grrrrr ... NANNAF, volgens mij moet je wachten met overstappen naar wandelwagen gedeelte als je kindje zelfstandig kan zitten ... Dus zolang het past zou ik het nog niet veranderen ... Misschien is een draagzak oid een idee? Kan ie wel een beetje beter om zich heen kijken?
Pffff ... hier gaat het even niet zo lekker. Met Mirre gaat het super, maar ik heb echt schele koppijn ... ik ga maar even op de bank liggen ...
miskeita gefeliciteerd met je verjaardag....wat vervelend van jou en jeman...klinkt niet heel erg leuk wat/zoals je het verteld. Loopt het even niet zo lekker? en salapio beterschapjes met de hoofdpijn, vervelend!
zo even vluchtig gedaan hoor... voeding: jonathan zit nu op 5 flessen van 180 cc per dag. hij is denk ik nu de 6 kilo voorbij. klas ergens dat dat te weinig was? op het CB nog geen commentaar gehad. kreeftje: superfijn dat de meiden het goed doen op kruidvat! ik wil deze week nog weer een keer proberen met similac. want inderdaad scheelt het een hoop geld. kelly: wat moeilijk meisje! ik zou denk ik nog even wachten met afbreken. je weet maar nooit maar het ijouw lichaam en het is supermoeilijk. misskeita: gefeliciteerd nog en balen van je man! mijn man doet ook veel alleen als ik het vraag, of als het hem uitkomt. salapio: dank voor je advies! ik wacht ook nog wel een poosje hoor. hij is nog zo klein! (al gaat het supersnel! ) stemmen jullie ook op jonathan bij bepanthen? ik heb al op dylan, nicky en jesse gestemd!
goedemiddag ! misskeita gefeliciteerd en wat lullig van je man zeg. salapio beterschap en natuurlijk ga ik op dylan stemmen hg. bakerzak is van swaddle me/ kiddopotamus ik heb er twee bestelt uit amerika. ik ga straks even week boodschappen doen. en lekker koken vanavond. voor de rest lekker genieten van de kids. eerste uurtjes deze week zitten er alweer op
ik ga ook op jonathan stemmen zeadviseren pas na een half jaar de bak te verwisselen voor het zitje. maar soms zijn ze er eerder uit gegroeid en kun je dus niet anders. als je kinderwagen helemaal plat kan is het geen probleem. ik heb jesse al een keer in het zitje gehad. hij had toen net gegeten. ik vind de bak nog veel te leuk zoals iemand al zei afsluiting van een bepaalde periode en daar ben ik nog niet aan toe
hier ligt daan ook nog in de kinderwagen..maar omdat ze zo groot is wordt dat wel al snel lastig ben ik bang. nog een cm of 3 en ze ligt klem in de bak...vindt het ook lastig..en idd afsluiting van een periode..het gaat al hard genoeg...
amber: dankjewel! ik was het zelf die dat zei hij kan gelukkig helemaal plat voor het geval dat hij er voor het half jaar uitgegroeid is. (ik vrees dat dat gebeurt) ze zijn nog zo heerlijk klein he met een mutsje op en dan in die bak.