Ayse; Leuke uitnodiging! MvE; Wat een leuk ding zeg! Heb je dat zelf gemaakt? ** Ik ben net even naar de blokker geweest. Wij hadden 15% kortingsbon gehad i.v.m buitenschoolse opvang. We hebben zzoooveel spellen/speelgoed gekocht, onwijs leuk voor die kids. Zelf heb ik een nijntje tas en nieuw servies voor mijn moeder mee genomen
Jep, zowel het jurkje als het bontje zelf gemaakt * Trots*.. Lekker geshopt voor de kids op de opvang!
Zeker stil hier! Alieke, dat is leuk shoppen zeg! Amber, even wat goede uurtjes rust pakken meid. Op tijd naar bed met een boek of tijdschrift is bets lekker op zijn tijd toch!
Goedemorgen! Ayse..wat een leuke uitnodiging!! Gerda..Doe je rustig aan meid!! heb je al wat van je korset gehoord? Lindy de box weer in de kamer...hij is hier nooit weggeweest.. Mika zat er nog in tot de dag dat ik bevallen ben.. en nog even lekker geshopt..leuk!! Olga mooie vlaggetjes hangen..leuk!! hebben ze die bij de c1000? zal ik hier ook eens kijken..is natuurlijk wel leuk voor de kids! Alieke lekker geshopt!!heerlijk!!! Goedemorgen.. Jari is al in bad geweest..en ligt met volle buik in bed.. Mika die ligt nu wakker te worden..dus die kan zo in bad.. Kan ik nog net even stofzuigen... Straks komt als t goed is de wijkverpleegkundige..moest eigenlijk vorige week komen..maar toen niet gehad.. Ben benieuwd of ze Jari ook even weegt...
goedenmorgen, ayse leuke uitnodiging! judith weer mooie kleding gemaakt...*heel knap!* miep alweer druk aan de slag.... hier werd dani om 8u wakker...luxe hoor..ik was zelf al eerder uit bed, haha...dus we zitten nu lekker aan de boterham. vandaag weinig plannen even wat boodschapjes doen. Vind het wel eff lekker. Morgen moet ik naar de gyn....sssssspppaannnennd!!
ZO had ik een heel verhaal getypt valt de pc uit balen.. Miep heerlijk dat je smorgens al zo vlot bent. dat kan ik niet hoor. moet altijd eerst wakker worden.. Box: demy wou er al vanaf dat ze liep echt niet meer in., drama was dat. dus hebben we hem weg gehaald.. hij viel ook zowat uit elkaar dus was ook niet zo erg dat hij weg ging hihi . en nu dus gister neer gezet en wat denk je mevrouw duikt er van morgen zo in.. haha. helaas alleen wel meteen de mobiel gesloopt . ga zo wel ff vogelen . Johana dani ook lekker uit geslapen heerlijk is dat.. morgen naar de gyn succes hoor hier waait het heeel hard.. en regen bahh dus niet echt buiten speel weer.. demy werd om kwart over 8 wakker., ook luxe ze zit nu te kleuren . ga zo maar ff ingrijpen voro dat heel het behang en zo ook onder izt haha
ZOo vandaag al weer 35 weken.. gaat zo hard he .. over 2 weken mag ik al bevallen . ben zo benieuwd wanneer ons knulletje zich aanmeld
Hoi hoi, Allemaal lange uitslapers vanmorgen! Senna werd om kwart voor 8 wakker. Ook helemaal prima dus! Hij loopt nog wel in zijn pyama rond, dus ga hem zo maar eens aankleden. Lindy, en valt de box nu niet meer zowat uit elkaar dan, of hebben jullie een andere?
Goeiemorgen! Hier niet echt een denderende uitslaper! Half 7 fles aan Dana gegeven en 7uur werd Loïs wakker. Ik heb haar om half 8 uit bed gehaald en bij ons in bed nog tv laten kijken. Totdat ze bovenop me stond te springen ben ik er maar uit gegaan Dana ligt nogsteeds te pitten. Lindy; 35weken, leuk! Lijkt alweer zo lang geleden voor mij. Edit: Dana is wakker!
Miep, het klinkt alsof jullie best al een beetje ritme te pakken hebben...Hoop dat Jari zo'n goede slaper blijft. Johana, een dagje weinig op de planning is toch heerlijk! Dan moet Dani natuurlijk ook wel gezellig zijn anders kan een dagje thuis met slecht weer toch lastig zijn. Ik ga zo even bij een vriendin met zoontje van net 1 jaar op visite. Gezellig.
goeiemorgen! hier was alles om 7.45 uit bed en weer niks in de schoen, de hele klas van nienke heeft al wat gehad, behalve Nienke Tja ben bang dat ik toch aan die verschrikkelijke hype mee moet doen, om 3 weken van te voren al een kado in de schoen te stoppen Terwijl sinterklaas hier pas dit weekend aankomt De ouders zouden beter moeten weten hoor....
goede morgen! Hier even typen terwijl ik een klein hummeltje met kramp in m'n armen heb. Vannacht de hele nacht bezig geweest, ect zielig..straks even iets halen voor d'r. Gister was de hulp voor t laatst, jammer...jan is ook weer aan het werk. Liv, ik en Jan hebben gister de prik gehaald, Liv heeft niet eens in de gaten gehad datr ze een prik kreeg hihi...
misschien is sab simplex wel een goed idee ik hoor dat dat erg goed helpt tegen krampjes! Wat zielig he , als ze zo,n krampjes hebben
Goeiemorgen Es! Awh, jammer is dat dan weer he als ze weg zijn allemaal! Je sluit dan weer wat af. Wel lekker dat je nu je eigen ritme kan vinden? Hoe vind Liv het? Succes met die krampjes! Geef je bv?