December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Is mijn kaartje nog goed bij je aangekomen???

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zwaaaaaiiii!

Heb schuin meegelezen ... maar geen zin om te reageren *schaam* ;)

Mn schoonzusje heeft straks de 20w echo ... hopelijk is alles goed. En ben benieuwd of ze kunnen zien of het een nichtje of neefje wordt :)

Verder gisteren onwijs K-nieuws: mn nicht dr 2e en dus laatste eileider is verwijderd. De eerste moest er ruim een jaar geleden aan geloven na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar nu bleek de ander dus ook niet in orde :(. Enige kans op zwangerschap is IVF ...

3. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Ik ben gisteren voor het eerst met Semm gaan zwemmen. Eeen vriendin (de gastouder) was ook mee met haar kinderen en Lynn dus ook. Lynn heeft zich heerlijk vermaakt en vind het zwemmen geweldig. Ze zwemt net als een hondje door het water. Echt heel leuk om te zien.

Semm vond het ook prima. Het grotere bad was best wel fris (toch 30 graden), maar Semm vond het wel prima zo lang ik hem maar bewoog. Na een paar minuten begon hij toch wel een beetje te rillen dus ben ik met hem in het bubbelbad gegaan dit vond hij heerlijk. Hij werd er zo lekker sloom van en keek echt heel tevreden.
    Na 20 minuten ben ik met hem gaan douchen en heb ik hem aangekleed en in de maxicosi bij het zwembad gezet. daar heeft hij heerlijk liggen slapen. Hij heeft niet eens gehuild bij het aankleden.

Gisteren had hij om 22:00 uur de laatste fles en hij heeft toen geslapen tot 08.45 uur vanmorgen. Lynn was ook zo laat pas wakker dus we hebben heerlijk kunnen slapen.
    Mijn mannetje was vanmorgen tot 10.30 uur thuis. Hij is nu weer aan het werk tot vanavond een uur of 22:00.

Gisteren was hij ook pas om 00.00 uur thuis. Morgen moet hij van 08:00 tot 23:00 uur werken. Ik vind het maar saai zo al die avonden alleen.

Vrijdag gaan we naar de musical van mamamia en daarna nog even op stap met collega's van mijn man. Ik ben benieuwd.
    De kinderen zijn dan bij een vriendin. Zaterdag hebben we sinterklaas bij de brandweer.
    Zondag zijn we door vrienden gevraagd om mee uit eten te gaan en daarna naar de bioscoop, maar dat zou betekenen dat ik weer oppas moet hebben voor de kinderen en dat vind ik wel erg veel in een weekend. Ik denk dat ik dat dus maar ga afzeggen.
    Maandag moet ik trouwens ook al om 5 uur op omdat ik om 7 uur moet werken.

Vandaag mijn laatste dagje vrij!!! Wel raar hoor.

Straks met mijn schoonouders en schoonzus en haar 4 kinderen lunchen in een restaurant vanwege de verjaardag van mijn schoonvader. Hij is vandaag jarig. Heb er wel zin in, maar Lynn zal vanmiddag dus niet slapen. Ben benieuwd of ze vanmiddag nog zo gezellig is ha ha.

4. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    Goedemorgen iedereen,

Hier manlief van Nannaf! Na een boel gerommel gisteren is vanochtend om 3.00 onze prachtige dochter Naomi Albertje ter wereld gekomen!

5. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Nafnaf en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter Naomi. Is alles goed gegaan?

Geniet lekker van jullie meisje.

6. Hoi Nannaf en nannafman en jonathan

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER EN ZUSJE NAOMI!!

Wat een leuke naam!

Heel veel geluk met zijn 4tjes!!

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Olga hihi nee hoor we hebben een andere
    gekocht die waar demy in zat viel met het uit elkaar
    halen helemaal in elkaar haha..
    Veelplezier op visite..

ALieke hihi ja dat boven op je springen
    doet demy ook altijd :)
    alleen wij hebben geen tv boven op de kamer :(
    wat wordt dana al groot zeg :)

Ninien geweldige foto`s :)

Essebes wat fijn dat jullie de prik hebben gehaald
    liv had het niet eens door hihi..
    arme jenna met haar krampjes :( vervelend hoor.
    knuff

Salapio wat een rot bericht van je nicht zeg :(
    schoonzusje 20 w echo spannend hoor :)

Sam voor het eerst wezen zwemmen met semm leuk hoor :)
    en wawt goed dat hij zo door heeft geslapen:)

Nannaf en man gefeliciteerd :)
    mooie naam zeg.

Johana ben jij de volgende :).

Hier echt verschrikkelijke nesteldrang :S.. alles moet schoon
    erg is dat he.. pff.. heb net mijn kleding kast uitgemest :) wat een
    zooi zeg.. en wat stormt het:(..
    ik hou er niet zo van..
    Ik denk dat demy ziek gaat worden.
    haar urine stinkt zo erg.. en ze is hangerig en moe..
    arme meid, zal zo eens kijken of ze geen koorts heeft.
    zou ze blaasontsteking hebben?,
    wij duiken ons bedje in :)

8. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Nannaf, Nannafman en Jonathan...GEFELICITEERD met jullie dochter en zusje NAOMI!
    wat een mooie naam!

ik hoop dat alles goed gaat bij jullie!

9. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Hier knap ik ietsie pietsie op....

Nicky vanmorgen om 5 uur al wakker....
    loopt ook een beetje te sukkelen....mams vanmorgen met haar naar de huisarts geweest, want ze eet niet, drinkt slecht en hoest vreselijk veel!
    heeft Nicky ( weer) valse kroep!
    zegt de huisarts....
    maar nu heeft ze ook ineens koorts...naja, liggen we lekker samen op de bank onder een dekentje...

10. Beterschap voor jullie 2tjes *knuff*

11. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Nannaf gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Naomi!

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hee ik dacht laat ik eens bijlezen (moet ik denk ik een halve dag tijd voor nemen), is het eerste nieuws een lief meisje geboren bij nannaf! wat super! gefeliciteerd!

(ik ga straks echt bijlezen)

13. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    nannaf: Gefeliciteerd meid!!!

Ik kom zo kletsen ff snel me huissie door, en met snert aan de kook maken..

tot later!!!

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Is hij in iedergeval optijd!:D

15. MamavEsmee

Ess.. arme Jenna.. En de prikken gehaald,hopenlijk niet te veel las er van!

Nannaf.. Wow.. je bent al bevallen, gefeliciteerd en wat een prachtige naam!:)

Salapio.. nare berichten, hopenlijk mogen ze snel via ivf zwanger worden! En hopenlijk is de 20 weken echo van je andere szus goed! Nog leuke Mirre verhalen..

Miep.. Je hebt het allemaal al goed georganiseerd of niet!;)

Dianne... Oh.. snert! Jummie..

Dee.. drukke dag vandaag! Hopenlijk valt het voor Jurgen mee op het werk! Fijn dat Estelle de kaart leuk vond.;)

Loessie.. beterschap voor jullie beiden!

Lindy.. Hier ook storm en regen.. niet echt mijn ding.. Oef, Demy de mobiel gesloopt..Hopenlijk kun je hem zelf nog even maken!

Johana.. Danielle lekker uitgeslapen!

Alieke.. Wat een vrolijkerd is Dana!:D

Ninien.. Wat zit Nina vredig met haar treintje te spelen.. lief hoor! Succes in het ziekenhuis vanmiddag!

Vanmorgen met een vriendinnetje naar dolle pret geweest ( soort ballorig).. helaas maar 1,5 uur geweest want dinnetje moest weg..;) Jammer, want de afspraak bij ballorig stond al lang en toch had ze iets anders ingepland.. Esmee was boos dat we al weer weg gingen..

Daarna thuis een tosti gegeten, dat ging er bij Esmee wel in!

16. MamavEsmee

Weer spannende dagen Loopy! Duim voor je!!:)

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Nannaf & Mannaf !
    Gefeliciteerd met Naomi! Gave naam en fijn dat ze er nu is. Geniet ervan
    Ik wilde het net op het forum zetten, maar dat hoeft dus niet meer!
    Groetjes Sanneke

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nannaf, nannafman en Jonathan, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Best snel gegaan volgens mij. Hoop dat mama en dochter het goed maken! Veel geluk samen! Mooie namen combi trouwens.

Leuke foto's van Dana en Nina!

Ninien, kan me voorstellen dat het voor Nienke best moeilijk is om als enige nog geen schoenkado te hebben gehad. Maar zelf vind ik het ook echt iets voor het weekend. Kan je er echt goed mee bezig zijn. En als hij bij jullie nog niet is aangekomen....tja logisch dat je wacht tot hij bij jullie aanmeert!

Loesie, allebei nog ziekjes op de bank. Vervelend meid.

Lindy, ben je aan het poetsen en opruimen gegaan! Oh gelukkig een andere box....

Salapio, are you oke? Wat een rot bericht over je nicht zeg. Ze hebben nog wel wat goede eitjes kunnen invriezen begrijp ik. Hoop dat het roch nog mag gaan lukken bij haar. En hoe was de echo van je schoonzus?

Ess, vandaag voor het eerst weer alleen met de meiden. Spannend lijtk me....alles moet weer zo gepland worden. Heeft Jenna continu last van krampjes na de voeding of op bepaalde momenten?

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, wat een vrolijke foto van Estelle met de kaart!

Judith, jammer dat de speeltijd voor Esmee vanmorgen maar zo kort was.

Loopy, bijlezen....tot over een tijdje dan maar weer! Nee hoor, vind het super leuk dat je hier nog af en toe komt kijken kletsen!
    Voor jou weer spannend momenteel.

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik krijg net de oproep binnen voor Senna. Hij moet maandag om half 6. Ik zal vanmiddag als ik zelf de enting ga halen eens overleggen of het wel nodig is.

Ik ga even wat huishouden doen. (eerst eens zin maken)

Deel Deze Pagina