December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat ook erg lekker is:

Bladspinazie, boursin cuisine dit samen warmen.. daarna de gesnede gerookte zalm of de gebakken spekjes er bij.. Evt nog een champignon er bij!

2. MamavEsmee

ik..;)

3. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Nannaf: Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Naomi. Hele mooie naam. Stond ook hoog op mijn lijstje. Hopelijk gaat alles goed en zijn jullie lekker aan 't genieten.

@Enting: net de oproepkaart voor Hannah binnen, maar geen een voor mezelf ;) Hannah moet donderdagochtend worden geprikt en ik donderdagmiddag. Dat wordt dus twee keer een kleine volksverhuizing die dag.

@Fotootjes: wat een mooie kindjes heb ik weer voorbij zien komen!

Gister de wijkverpleegkundige gehad. Ja hoor, Sarah heeft al twee uitroeptekens in haar dossier te pakken. Ze is allochtoon en heeft een alleenstaande moeder. Risicokind dus. Ik weet wel dat het op zich niets zegt, maar ik vind het toch heel onprettig aanvoelen. Alsof je je extra moet bewijzen ofzo...

Vanmorgen met Sarah een heel stuk gewandeld. Heerlijk! Moest alleen wel heel goed de wandelwagen vasthouden. Mijn nog geen 3 kilo wegende moppie vloog bij tijd en wijle bijna de lucht in. Wat een storm.

Net een heeeeeel klein beetje aan het huishouden gedaan. Nu even met een kopje thee de krant lezen en dan mijn andere moppie weer ophalen van het KDV.

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @loopy: joehoe :D
    hier 1 kindje en ze blijft ook alleen...1 is genoeg hier :p

@olga: ons pasta recept...

- 2 blikjes tomaten puree
    - 2 blokken gepelde tomaten
    - 500 gram gehakt (rund)
    - 4 uien
    - 3 knoflookteentjes
    - italiaanse kruiden
    - pakje vasn de honig voor spagetti bolanaise (moet eigenlijk met water maar wij doen het met het prutje van hierboven ;))

super lekker!
    wij eten dit met 2 personen maar houden altijd meer over (ongevver voor 3 tot 4 personen)
    je kan van dit alles ook het dubbele nemen.

je kan het eten met spagetti of pasta :D

5. MamavEsmee

Dianne.. wow, goed nieuws.. HEb je koppie snert over..:D

Olga.. toch nog wat kunnen doen in het huishouden!

Sanneke.. Nog nieuwtjes??;)

Miep.. Fijn dat je mams er even was vanmiddag! Zo, Jari is al goed gegroeid en komt klokslag voor zijn voeding? Slaapt hij net zo goed als Mika deed? Heeft Jari een voorkeurshouding, anders wisselen van kant met slapen..

Ninien.. Ja, die hype he?! Doen wat jou goed dunkt al snap ik dat het voor Nienke niet zo leuk is.. Hier ook alleen op zaterdag de schoen zetten en een kleinigheidje er in..;)

Dee.. mooie kamer zeg!

Misskeita.. vervelend die vooroordelen, je bent een goede mams en dat weten ze heus wel!;)

Sam.. lekker wezen zwemmen met je kids! Druk weekend voor de boeg.. succes en veel plezier!;)

Een erg kleurrijk jurkje in elkaar gespeld.. :D Ben benieuwd hoe het staat!;)

Zo even lopend naar de supermarkt.. Esmee is net uit bed.. Was erg moe van het spelen, ze zit nu even Elias de reddingsboot te kijken.. Hopenlijk waaien we zo niet weg.:(

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Nee, geen nieuwtjes. Ben ik zo'n nieuwtjesiemand???

7. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Nannaf, Nannafman en Jonathan: GEFELICITEERD met jullie dochter en zusje NAOMI
    Wat een mooie naam!

8. MamavEsmee

Kon zijn?!;)

Hier even naar de supermarkt gevlogen, jeetje wat een wind..:(

Aardbeitjes gekocht.. Esmee roept altijd als we naar de supermarkt gaan.. Aardbeien kopen?!Dus maar een doosje meegenomen.. lieve vrede wat zijn die krengen duur.. En ze eet zo in haar eentje een bak leeg.. Ach heeft ze de vitamientjes weer binnen.

Net samen cake gebakken en van het beslag gesmuld..:D Nemen we morgen mee naar mijn mams.. Ga ik daar even soppen en koffieleuten!;)

9. MamavEsmee

Wil iemand me het adres van Nannaf pb'n.. Kan ik een kaartje sturen!:)

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik heb de prik gehad....toch wel een dubbel gevoel.

Voor Senna moet ik met de grieplijbn bellen voor advies. Maar ze gaf al aan dat ze nooit met zekerheid kunnen zeggen dat hij echt de mexicaanse heeft gehad en dat de vaccinaties verder geen kwaad kan.

Tja....daar heb ik wat aan.

Even bij mijn gehaktballen kijken hoor....

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, die aardbeien zijn echt duur ja. Senna vindt ze ook lekker, maar ik loop er nu maar snel langs! Wat ben je toch een lieverd dat je morgen met cake en al je sopvaardigheden bij je mama langs gaat! Gaat het wel een stuk beter al met haar?

Ess, fijn dat Jan op tijd thuis is vandaag! Heftig zo'n eerste dagje alleen.

Misskeita, wat een klein ukje is Sarah dan nog zeg....pas drie kilo. Kun je niet toch tegelijk met Hannah de prik krijgen. Echt onzin dat ze je twee keer met twee kinderen laten opdraven! En van die aantekening lijkt me ook echt niet tof om gelijk zo bestempeld te worden hoor. Gelukkig weten wij dat jij een supermama bent en een heel goed back up hebt toch!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, leuk geworden zeg! Wat staat Estelle er trots bij ook! Is het een grote kamer? Staan volgens mij best veel kasten.

French en Judith, bedankt voor de recepten! Ik sla ze even op! Ik had pas ook een lekkere met kip en boursin cuisine.

13. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    nafnaf gefeliciteerd met jullie dochter leuke naam.

loopy wat fijn wat van je te horen we duimen.

14. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    mve: ik heb wel een kopjes voor je over hoor, heb 6 liter gekookt :D wat voor in de vriezer en wat voor mijn schoonouders.

Nou kom later nog ff buurten hebben een zakkelijke bespreking...

15. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere

Heb ik !! Zal hem zo even pb-en

Ben net thuis van studiemiddag dus heb nog niets gelezen.
    Even Jesse in bed en dan ga ik adresselijsten versturen

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @nannaf

Proficiat met Naomi !!

Gaat alles goed met jou en je kleine meisjke

17. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    mag ik ook het adres van nannaf?

18. MamavEsmee

Olga.. Lief dat je er naar vraagt, het gaat een stuk beter met mijn mams, ze heeft 3x per week fysio en dat helpt haar goed. Ze kan weer de trap op en loopt weer redelijk. Kleine moeite om even te helpen toch? En, waren de gehaktballen lekker??;) Moeilijk met de griepprik voor Senna.. Ja, aardbeien. Een bakje van 200 gram.. zo'n 12 aardbeien voor 2.49 :$..

Loessie.. hoe is het nu met jullie?

Amber.. alvast bedankt meid! En je mag me de lijst ook wel pb'en als je wilt..

Dianne.. 6 liter soep..lieve vrede!:$ Smaakte hij goed? Vind zelf bruine bonensoep ook altijd zo lekker.. :) Succes met de zakelijke bespreking.. Hoe is het nu met je darmen??

Ess.. de spits doorgekomen? Hoe is het met je mams?

Esmee wederom niet gegeten.. Ze vroeg meteen om een flesje.. ( hebben we maandag gedaan want de pyamapapjes zijn bijna op datum) Maar dat grapje ging niet door.. Nog wel een flinke kom yoghurt op.. Daarna lekker in de douche en nog even in ons bed een aflevering van KOKO ( zandkasteel) gekeken..

Nu in de rust modus!;)

19. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Nannaf, Gefeliciteerd met jullie dochter Naomi!!! Heel veel geluk gewenst!

20. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Kom ook weer even om het hoekje gluren...

Met mijn voet gaat het gelukkig een stuk beter!! Ben weer heerlijk aan het werk gegaan gisteren en vandaag... Morgen nog een dagje en dan heb ik alweer weekend. Komend weekend gaan we heerlijk een weekend doorbrengen in Drenthe samen met een oom en tante van me. Kijk er best naar uit met de drukke dagen voor de boeg.

Vrijdag heb ik een afspraak staan voor de griepprik... Ben er nog steeds niet over uit wat ik ga doen... Heb nog 2 dagen bedenktijd! Sam mag volgende week donderdag... heb een dagje vrij genomen. Je weet maar nooit hoe hij erop reageert.

Sam is zo leuk de laatste tijd!!! Kletst de oren van je kop, knuffelt, pest, dondert, kust, speelt... Ben gewoon zo verliefd op mijn ventje hihi. Heerlijk hoor... Kan zo van hem genieten!

Zo en nu spring ik weer ff van mijn wolk af ....

Morgen ga ik met een collega naar Love me Tender, musical over Elvis. Ben benieuwd... Schoonmama had kaartjes geregeld (toch wel lief he ;))

Deel Deze Pagina