Ninien, wat fijn dat je twee meisje blij hebt kunnen maken met een sint kadootje en er zelf ook nog iets aan hebt! Heeft ze vandaag weer de kortsen opgegeten? Stiekem helemaal niet zeggen dat je aan het afvallen bent....al 10 kilo wat supergoed en ook nog helemaal zelf! Sam, lijkt me ook moeilijk om straks twee leive kindjes achter te laten als je weer moet werken...Nog wel een leuk weekend voor de boeg toch! Britteke, vertel even hoe de musical was. Jan is helemaal Elvis gek, dus misschien wel een leuk idee om hem mee te nemen. Fijn dat je zo geniet van Sam! Ik heb de prik gisteren toch maar gehaald trouwens. Loopy, trakeer jij jezelf maar mooi op een kadootje! Het liefst eentje in je buik natuurlijk! Wel leuk dat je nichtje komt logeren. Hier geen Hyves, dus ook geen foto's voor je. Maar ik plaats hier regelmatig wat hoor. Johana, wat een fijn bericht over de ks!
Vind mijn nieuwe avatar best leuk.. Zo even pannenkoeken bakken, jummie.. Is lang geleden.. Esmee lust het niet dus krijgt wat anders.. Staat nog een wasje op me te wachten, ga ik maar eventjes opvouwen..
Loesie, zijn jij en Nicky alweer opgeknapt? Iloon, wat leuk om te horen hoe het gaat met jou en de kids! Spannend dat de knoop om te willen verhuizen is doorgehakt. Juffie, smak! Sanneke, ga zo even filmpje kijken... French, jullie zijn wel goed in fotowedstrijden en prijsvragen zeg! Leuke kado's uitgezocht!
Sanneke, ik herinner me gelijk weer die kleine kangaroe die hier pas was! Hij doet het echt super soepel en beheerst zeg!
iK moet stofzuigen en dweilen maar eigenlijk niet zo veel zin haha.., erg is dat he,., zit je een beetje nix te doen .. toch me zelf maar een schop onder me kont geven tot strakies
Hup Lindy, aan het werk! Vraag me ook af of ik me nu niet zo beroerd voel door die enting? Ik had ook een hele zere arm, begint nu minder te worden. Heb al twee dagen een zere strot en moet vooral in de ochtend en avond vanuit mijn tenen hoesten dat ik er van kokhals.
olga: ik heb er niks geen last van gehad.. Gewoon koudje gevat misschien? Of zijn dat de bijwerkingen van die spuit?
Dianne, geen idee hoor....ik zit maar wat te gissen. Ik heb even een wasje gevouwen en vanavond probeer ik nog wat te strijken. Ga zo Senna ophalen bij mijn schoonouders, zijn we lekker op tijd thuis.
Goedemiddag meiden Ben even aan het koken nu maar kom straks nog even bijlezen. tot laters Eet smakelijk iedereen
Olga: hier geen last gehad van spuitjes.. alleen een blauwe plek en een gezwollen plekje.. strijkse Amber Kookse .. Hier net man lief opgehaald.. kreeg ik toch onderweg pijn in me buik .. niet leuk maarja.. gelukkig is het afgezakt.. alleen nu last van me rug :S.. we gaan zo lekker burrito`s eten
Olga.. Voel je je al weer iets beter?? Lindy.. lekker burrito's eten. Jij bent volgens mij ook wel van het koken?! Oef.. buikpijn.. Hopenlijk zet het niet door! Amber.. Lekker gegeten?? *** Esmee ligt inmiddels al weer even te slapen.. Ze is zo moe de laatste tijd.. Esmee toch een pannenkoek gegeven.. En ze at hem voor de helft op.. Toen nog een paar hapjes van mij ( met kaas) meegegeten.. Flinke schaal yoghurt na en ze is lekker gaa slapen.. Kan erwin het courgette stampotje morgen geven( is Esmee helemaal weg van!).. Moet werken morgen, wij eten dan samen als ik terug kom om half 9..
pff ben helemaal moe, heb wel bijgelezen maar geen puf om te reageren sorry meiden. voor degene die het vragen..het is de bedoeling dat we de datum voor onszelf houden, ik kan alleen zeggen dat het niet op korte termijn gepland staat..dus ik vrees dat ik nog wat mensen voor moet laten gaan kwa bevalling (als kleintje zich niet vanzelf aanmeld). ga nu lekker bankhangen..kuzzies!
Zo veel hoogzwangeren hebben we niet meer in ons midden toch? Johana.. Snap dat je de datum voor je wilt houden, heb je een buddy??
judith ik denk dat mijn dinnetje popelt om buddy te zijn haha...dus dat is ondervangen. en idd door de datum voor onszelf te houden blijft het nog een beetje spannend voor de rest...