Goedemorgen allemaa !! @britt Wat lief van Sam dat zijn teletubbie ook een pleister kreeg. Dubbel gevoel. Moeilijk hoor. Je moet kiezen uit twee kwaden he ? @Juffie Heel veel succes bij de echo straks. Pieten pakjes hebben ze leuke kleine bij de Etos. Ook in echt meiden model. @dianne Fijn dat je zo'n buikpijn hebt ! Houdt het maar goed in de gaten. @lindy Heb je de VK al gebelt ? Misschien kunnen ze even kome kijken ? En goede tip (van mijn VK) Ga eens in bad of warme douche. Neemt het af dan zijn het oefenweeen nemen ze toe dan is het het echte werk. Sterkte meid. @loopy Leuk straks je nichtje te logeren. Hopelijk wordt ze niet ziek. @Sanneke Niels is één van de leukste kindjes van de wereld ! Samen met alle andere dec kids en aanhang @MissK Lekker uit kunnen slapen meid ? Wat fijn. Ze doet het erg goed die lieve Sarah. Leuk al die cadeau dozen. @Miep Meid doe je wel een beetje rustig aan ? Nu alweer aan het knippen. @Olga Hoe is het nu meid ? Al wat beter ? Heb je inmiddels de adressenlijst ontvangen ? Wilde hem via de PB sturen maar dat gaat niet (max 5000 tekens) @Gerda Wat een coole foto van Nick !! Hoe gaat het slapen in zijn nieuwe kamer nu ? @ninien Wat een leuke foto van Nina tussen haar trein. Die krijgt Jesse voor zijn verjaardag. @Dee Mooie kamer heb je gemaakt voor Estelle.
Vamorgen lekker uitgeslapen tot 08.30. De kids hebben vandaag ADV. Vers brood gehaald en heerlijk ontbeten met mijn drie kanjers. Net heb ik de kamer een grote beurt gegeven. Tafel in de was etc. Jesse was lekker op de trampoline aan het springen en in de tuin aan het spelen want het is zo'n lekker weer. Thomas is voetballen en lieke aan het verkleden boven. Heerlijk zo'n dag. Het draadjesvlees staat hier al te sudderen dus het ruikt ook nog eens lekker Net Jesse op bed gelegd. Was ie toch uit zijn bedje gekropen en zat ie lekker te spelen. Het boefje. Toch maar weer erin gelegd want hij was wel moe. Hopelijk gaat ie lekker slapen. Vanmiddag boodschappen doen want as maandag ben ik jarig. Mijn vader en schoonouders komen zondag ochtend even langs. Dus moet even wat lekkers in huis halen. Vier het verder niet echt want ik geef daar niet zo veel om. Fijne dag allemaal
amber, goed bezig geweest! i s jesse nog gaan slapen? Niels ligt er al een kwartiertje in, was supermoe van het zwemmen. vanmiddag komen opa en oma even om neefje te brengen. Daar pas ik vandaag op van 3 tot 6. Van hetzelfde kaliber als NIels hopelijk gunnen ze elkaar het speelgoed een beetje nu eerst ff de dokter proberen om zn mexicaansegrieprikmening voor kinderen.
Estelle hartelijk gefeliciteerd met je twee de verjaardag. Juffie succes bij gyn dianne doe rustig . amber leuke fotos en bedank voor het kaartje
Het heeft even geduurd voordat ie ging slapen. Maar nu is ie heerlijk in dromenland. Lekker wezen zwemmen vandaag ! Heerlijk moeten wij eigenlijk ook vaker doen, soms alleen wat weinig tijd. Leuk oppassen ! Kan niels lekker met zijn neefje spelen. Naja mee, naast elkaar Hopelijk blijft het gezellig. Het kan heel goed gaan maar ze kunnen ook steeds alles afpakken van elkaar enzo Fijne middag
Wij gaan straks nog even neuzen bij de action denk ik. Daar hebben ze altijd wel leuke dingen. En daarna maar de grote boodschappen.
amber dat was niet de bedoeling. ik zal er een beetje om denken, we kunnen immers elkaars gezicht uitdrukking niet zien.. Zo hier rust in de tent, bas was zo moe. hij heeft niet eens gehuild toen ik hem naar bed bracht. heb de stoofperen opstaan, mijn mannen zullen gelukkig zijn met het eten vanavond.
Hey meid !! Niets aan de hand joh !! Niet te druk maken. Kijk eens naar de emoticons in dat bericht ! Ik had dat gewoon verkeerd getypt. en niet meer nagelezen dom dom dom van mij. Ik hoop dat je inmiddels wat minder last van je buik hebt. Fijn Bas zo lekker ligt te slapen. Jesse is alweer wakker.
Even wat reacties uit mijn hoofd.. Dee.. Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine meid! 2 alweer.. de tijd vliegt!! Amber.. Druk ochtendje gehad.. En vanmiddag nog weer boodschappen doen.. Fijn dat de kids lekker een dagje bij huis zijn! En zo te horen vermaken ze zichzelf prima! Wat een boef is Jesse.. Stiekem spelen op zijn kamer.. Miep.. En? de GGD inmiddels gebeld? Dianne.. Wat naar dat je zo'n buikpijn hebt.. Hopenlijk helpen de medicijnen je! Johana & Britt.. Opstart problemen.. Gerda.. Wil Nick inmiddels in zijn kamertje slapen? Sanneke.. veel plezier met je neefje vanmiddag! Ayse.. morgen is Tugce jarig.. Spannend meid! Alles klaar? *** Vanmorgen een druk ochtendje gehad.. Wasjes gedraaid en gevouwen, de bovenverdieping incl badkamer gesopt en boodschapjes gedaan.. Esmee was erg gezellig.. ( not) dus toen Erwin thuis kwam was de sfeer niet te harden in huis.. Esmee is zo dwars.. Maar aan de andere kant ook weer heel lief.. Net stof binnen gekregen en alvast het jurkje voor kerst in elkaar gespeld.. Nu geen tijd meer om achter de naaimachine te kruipen.. Moet vandaag invallen voor een collega die een begrafenis heeft.. Erg vervelend voor haar dus dan kom ik maar weer werken.. Daar gaan mijn 2 weekjes vrij!