amber heb je de swaddle me via kiddopotamus besteld? Lynn heeft vanaf de vorige fles van 11.00uur niet meer geslapen. Ze lagwel in haar bedje en maakte wat geluidjes, maar huilde niet. Nu begint ze pas wat te mopperen. Ik denk dat ik haar maar alvast de fles ga geven en dat ze daarna lekker kan slapen, want als ze nu in slaap valt moet ik haar zo weer wakker maken dat vind ik ook zo zielig.
ha meiden! Das toevallig, ook ik vroeg me af wanneer Sem in het zitje kan. Ik vind het zelf ook niet leuk, kan dan niet meer naar hem kijken en inderdaad: hij is dan een soort van babietje-af, maar Sem is zo nieuwsgierig en wil zo graag rechtop zitten. Ik heb nu in de bak al allemaal kussens gedaan zodat hij wat rechterop zit anders dan wil hij er gewoon niet in. Daarbij net als bij jou Johanna: het duurt niet heel lang meer of hij is uit de bak gegroeit. Ik dacht / hoop nog een maandje uit te stellen.... Jee Miep, 9 euro voor Friso! Nee, ik betaal nu 7 euro nog wat dus dat vind ik wel een verschilletje. Dus misschien ga ik het dan toch ook maar proberen.... Misskeita: gefeliciteerd met je verjaardag! En ik kan me voorstellen dat je nu even geen beste vriendjes bent met je man bent.... Salapio: sterkte met je hoofdpijn meis! Rustig aan vandaag! Miep: succes bij de fysio! Hoop dat het je wat verlichting in de pijn brengt! Nannaf: omdraaien: jeetje wat is Jonathan snel! Nee, bij Sem zal dat nog wel even duren, ik ben net zover met hem dat hij het wat langer volhuodt op zijn buikje, laat staan dat hij al kan draaien. Dus dat wordt al goed opletten voor jou!
het was volgens mij ook min of meer per ongeluk hoor maar die beweging sit er al echt in. hebben jullie ook een wandelwagen zit waarbij ze ook naar jou kunnen kijken en later als ze grote zijn van je af kunnen zitten?
neen nannaf, die van mij kan volgens mij alleen van me af gezte worden, vind ik helemaal zo jammer.....
ja das helemaal jammer! het is nog zo gezellig beetje teuten tegen je kindje! (tenminste dat doe ik zelf )
Jaaaa, dat doe ik ook altijd . Dan begint ie te kletsen en dat is zo schattig, hele verhaallijnen hebben we onder het wandelen! Mensen kijken je wel aan maar altijd wel met een vertederende blik zo van: ach kijk dan hoe ze geniet van haar kindje....
Hoi Meiden, Heb de afgelopen dagen meegelezen maar niet kunnen reageren. Zal proberen een inhaalslagje te doen. Loessie; heb al een paar keer op Nicky gestemd... Je gaat al richting de 100! Sanneke; geen tips meid qua voeding. Hier ook een vreetzakje! Sam zit op 5x 220cc. Maar dat wakker worden houdt hij ook... meestal tussen 4 en 5. Het is niet elke dag maar toch regelmatig. Ik hou het maar op een fase waar hij doorheen moet hihi. Frederike; goed nieuws dat het een minimale afwijking is! Mooie foto's! Misskeita; ik moet ook veel zeggen tegen mijn vriend. Ik denk dat mannen bepaalde dingen gewoon niet zien... Amber; elke dag al gestemd. Gaat aardig met de stemmen nu he? Mooie foto's van de supermarkt! Jufffie; lekker naar Parijs... Ben jaloers op jullie Happygirl; ook gestemd op Dylan! En ik heb mijn stijltang bij de kapperswinkel gehaald. Ik geloof dat je er sowieso het beste 1 kan halen met een keramische plaat. Ik gebruik er geen extra producten bij maar gebruik hem dan ook niet zo heel vaak. Kelly; meid wat een verschrikkelijk nieuws. Ik zou zo even niet weten wat onze keuze zou zijn. Het is makkelijk om er nu iets van te zeggen maar ik sta niet in jouw schoenen. Denk er goed over na en wat je ook beslist, heel veel sterkte! Alieke,; hier ook hep B prikjes. mijn vriend is in Iran geboren vandaar.... Hoe gaat het met rijlessen? Ik heb donderdag mijn tweede les... spannend! Kinderwagen; Sam heeft ook niet lang meer nodig en ik kan mijn wagen gaan ombouwen. In onze wagen kan hij idd 2 kanten opkijken.
nu nog effe een klaagzang van mij.... gisteren waren we met sam bij mijn schoonouders. Sam was een beetje aan het jengelen en ik had hem bij mij genomen op de bank. (ik wil dan niet dat iedereen ermee gaat rondlopen). Op een gegeven moment had ik hem aardig stil maar moest inmiddels ontzettend nodig naar de WC. Ik stond dus op en legde hem bij mijn vriend. Toen ik op de WC zat hoorde ik hem huilen. Ik kwam terug en mijn schoonmoeder pakte hem net van mijn vriend af. Zegt ze: hij heeft een poepluier dus... ze pakt een DEKEN, legt sam OP het deken in de BANK, en gaat hem daar verschonen. Zonder iets aan mij te vragen of wat dan ook. Ik was WOEST! Niet normaal! Ben naar boven gegaan en heb daar staan janken. Mijn vriend vanaf boven gesmst dat ik gelijk naar huis wilde. In de auto nog even over gehad maar hij begreep het gewoon niet. Het is ook zo moelijk uit te leggen omdat het een gevoelskwestie is.. grrr.... Anyway... vandaag gaat het wel weer hoor. Ga nu effe bij Sam kijken want die ligt de longen uit zijn lijfje te gillen in bed.
britteke; Ja gaat goed met lessen, ik begin 31 maart met mijn echte eerste les en dan ga ik er 4 weken over doen. Hoe ging je eerste les?! Pff schoonouders, ik kan je een handje schudden. Ik kan het wel met ze vinden maar ik vind ze vreselijk irritant want ze denken alles zo goed te weten. Mijn vriend begrijpt het wel, maar hij heeft het niet door. Dat is ook irritant!
Alieke, Mijn eerste les ging prima hoor. Ik heb al eerder gelest een jaar of 4 geleden maar heb toen een auto total loss gereden (niet mijn schul). De basis zat dus nog wel goed. Hier hetzelfde met de schoonouders.... Kan het er goed mee vinden maar soms
ik heb alleen nog een schoonloeder maar die is ook behoorlijk erg...ze pakt daan altijd heel stevig vast -tegen zich aan- en daan vindt dat vervelend, gaat dus huilen en mijn schooma pakt haar dan nog steviger vast. ook klaagt ze dat ze haar niet lang genoeg vast mag houden -ook al ze d. al een uur vastgehad heeft!- nu vindt ze dat d. maar een nachtje bij haar moet komen slapen...ik weet gewoon zeker dat ze de hele tijd met d. op schoot gaat zitten en bij al haar kennisen gaat showen...vast goed bedoeld maar ze snapt niet dat d. daar helemaal van slag af raakt en wij daar mee zittne....oftewel ze kan gewoon geen begrip opbrengen voor hoe wij het willen. haar eigen dochter heeft ook twee kinderen en die had er ook altijd last van toen ze nog zo klein waren...heel irri...
O jeee .... wat een schoonloeders hier ... Ik heb gelukkig superlieve schoonouders. Mn schoonmoeder houdt zich zelfs een beetje veel op de achtergrond (vindt dat ze minder 'recht' heeft omdat ik niet haar dochter ben). Hoofdpijn weer over. Mn man is nu Mirre aan het omkleden en verschonen. En daarna voeden op bed en hup in de wieg! Fijne avond allemaal!
ach lieverd, niet leuk voor jullie! Dikke knuf voor jou en heel erg gefeliciteerd met je verjaardag en nog maar vele jaren
eerste werkdagje zit er weer op. t was alsof ik niet weggeweest was en ik heb het prima naar mn zin gehad! hopelijk blijft het zo! was wel om half 5 al wakker. maar t ging prima. Niels heeft het bij de oppas ook heel goed gedaan, lekker hoor! vanavond nog nagymmen (k heb het wel een beetje gehad nu hoor, met die zwangerschapsgym, pfff) en dan vroeg mn bedje in. groetjes (en sorry dat ik niet reageer)
ik moet morgen weer voor het eerst aan de slag...gelukkig maar een half dagje..ik heb er onwijs zin in...ben benieuwd hoe het gaat
hey meiden! ik moet morgen ook weer aan de slag! ook maar een half daagje....heb er zin in! Sanneke fijn dat het leuk was op je werk...en Johanna ook veel succes en plezier morgen! meiden stemmen jullie nog effies op Nicky? link staat onderaan dit bericht... Jesse, Annabel en Dylan...ik heb ook weer op jullie gestemd!
Hoi allemaal, Jeetje, het is toch wel vermoeiend als je dag al rond vier uur in de nacht begint en je moet dan werken en daarna kindje ophalen en koken.... Net lekker Senna gewassen op de commode en nu ligt hij in zijn bedje. Hij was al heeel lang wakker namelijk. Hij heeft bij mijn moeder van 10 tot 1 geslapen, maar verder helemaal niet meer. Heb net een wasje aangezet en ga zo lekker zelf in bad liggen!
Hallo dames, Ik heb echt last van hoofdpijn en heb nu al 24 uur last van...Migraine?! Drukke dag gehad op werk, de kids waren erg druk! ERG vermoeiend, ben kapot! Kom ik thuis ligt Jayda te jengelen. Heb dr met mij onder de douche genomen, ingesmeerd/massage, flesje gegeven en nu ligt ze sinds 19 u te pitten... @ kinderwagen; Ik hebe en bugaboo cameleon en de wieg is wel erg ruim dus die zal ik wel nog ff gebruiken waarschijnlijk tot de zomer... @ Miss Keita; Die man van je moet een preek hebben...Pak hem wat harder aan... @ Britteke; Meid, ik zit in een moeilijke situatie ook met mn schoonma en ben blijd at ze over 4 weken weggaat. Ze mag dan van mij jayda zien pas over 1,5 jaar... @ Johanna; Heb geduld en praat met je man erover! Wisten jullie dat MOON weer een miskraam heeft gehad na de geboorte van Britt zo'n 4 weken geleden. Arme meid! Ze is nu erg verdrietig om alles! Ik zelf zit sinds 1,5 week weer in de knoei omdat er een vriendin van me is bevallen en die geniet met volle teugen van dr kleintje. Ik kan wel janken over hoe alles is gegaan. Ik kan het maar geen plekje geven en merk dat ik echt een trauma heb opgelopen!
Senna past nog prima in de wagenbak gelukkig. Wanneer hij in het zitje gaat, kan ik hem naar mij laten kijken, dus dat is wel leuk. Hoewel....tegen die tijd wil Senna misschien liever om zich heen kijken en niet naar zijn mama.... Misskeita, gisteren dus echt jarig....nog van Harte meid. En even geen vriendjes met je man....ik ook even niet momenteel. Hopelijkis het snel weer over! Loessie en johana, succes met werken morgen! Sanneke, fijn dat je het weer naar je zin had op je werk! En een rustig gevoel voor je dat Niels het goed deed bij de oppas denk ik. Schoonouders: Die van mij zijn ook heel lief, maar iedereen heeft wel iets wat je niet helemaal aanstaat toch.... Zo schattig...van het weekend zijn ze stad en land af gegaan voor een speeltje wat Senna goed in zijn hand kan houden. Uiteindelijk hebben ze bij de DA van Difrax een rammelaar gekocht. Miep/Bowie, nooit gerealiseerd dat Friso een stuk goedkoper is dan Nutrilon. Ik betaal 11 euro voor een pak, maar ik weet niet of er dezelfde hoeveelheid in zit.