IK MOCHT uitslapen van Jan (die was gewoon aan de beurt). Hij was gister pas om kwart over 1 thuis maar hij wist dat hij aan de beurt was, dus hij heeft zonder mopperen niels vanmorgen vermaakt. Nu ligt hij er weer in (jan) Niels speelt en danst hier rond. Één grote teringzooi is het hier. Hij heeft de wasmand omgekiept en overal liggen puzzels, beren, knuffels enz.
@ dianne leuk dat je man een baan gevonden heeft dat geeft volgens mij nu ook veel rust in huis @ Johanna hoe is het met het kleine driftkikkertje? @French weer wat gewonnen! jij hebt echt geluk! vaker doen! @ sanneke wat een leuk fimpje van Niels hij word al groot he? gaat zo snel @ loopy hoe is het met jou ik zag je voorbij komen? en ik zie op je banner dat je 1 dag overtijd bent? ga je vandaag testen? @Iloon verhuizen? kom je dan wat dichterbij hier heen? dan kan ik eens op visite komen @juffie bloedingen ? ik hoop op goed nieuws van de gyn dat je eindelijk kunt gaan genieten succes bij de echo...o lees al dat de beeb er nog zit...gelukkig! pietenpak bij de etos toen gekocht anders kijk eens op marktplaats mss is er wel iemand die hem nog in de verpakking heeft en verkoopt. @ adressenlijst willen jullie me die even pben? @amber mooie foto's van je mannetjes en hele leuke t-shirts Ow wat erg avn je schoonvader...die kastjes moet je echt geluk mee hebben toen ik hem om had gebeurde er die dag echt werkelijk niks en konden ze niks vinden. Gelukkig zijn ze toen er wel achter gekomen met veel echo's... Action is altijd leuk om te winkelen veel leuke hebbe dingetjes voor weinig geld! @ gerda die foto van nick met z'n laptop...Geweldig!! mooie kleur muur trouwens echt een jongens kamer! @ britekke tubbie een pleister hihi schattig! @lindy nu al oefenweeen Misschien komt de kleine al met 37 weken Wel rot dat je ze nu al zo vroeg hebt. Veel rust nemen misschien wordt het wat minder @ estelle nog gefeliciteerd met je verjaardag! @daphne leuke taart! haalt weer herinneringen op aan vroeger @tugce Gefeliciteerd met je 2de verjaardag! @ sanneke hihi ff uitslapen kun je daarna meteen weer volop beginnen met opruimen. Wel lekker he op z'n tijd een even kunnen genieten en slapen zonder dat een wekker afgaat zo ik heb weer even alles doorgelezen! jullie kletsen veel. Ik vergeet alleen vaak te reageren. sinds het forum toen veranderd is vind ik nergens meer hoe ik een topic kan abonneren dat ik een mailtje krijg als er iets gepost is Hier komt vandaag ene voor de muren kijken die worden gestuukt Ryan en Lex hebben eergisteren op hun kamer al het behang eraf getrokken:x we gingen in de middag een uurtje slapen en hun waren al vrij snel in slaap...dus ik ook even naar bed kom ik daarna op de kamer en echt al het behang eraf! alles! dus nu even de muren zo laten doen en geen behang meer! haha wel een leuk verhaal voor als ze ouder zijn! Vandaag gaan ik en Roy weer voor het eerst samen ergens naar toe zonder de kinderen me moeder komt vanavond hier 2 uurtjes zitten en wij gaan even naar de film Lex z'n schooldagjes gaan ook heel goed! hij vind het zelf ook onwijs leuk! Ik merk wel dat hij in die korte week dat ie geweest is echt heel veel geleerd heeft..Hij kan nu ook heel diepgaande gesprekken volgen en vertellen
Sanneke.. fijn dat je mocht uitslapen.. Hier doen we eigenlijk nooit aan uitslaapdagen, Vanmorgen zijn we om 9 uur opgestaan.. Esmee lag nog prinsesheerlijk in haar bedje.. Mamabeer.. Veel plezier vanavond! Welke film ga je? Dianne.. Zwaai! Dee.. veel plezier met het feest! Tugce.. gefeliciteerd met je verjaardag meid! Al weer 2!! Hieperdepiep voor jou! Miep.. lekker even er uit geweest met je mams..Lekker hoor! Johana.. geslaagd voor schoenen & een camera? *** Wij zijn vanmorgen op pad geweest voor een driewieler voor Esmee.. Die wat wij wouden hadden ze niet meer. Vanmiddag maar even verder kijken en anders bestellen we hem via I-net.. Nog even bij de mediamarkt gesnuffeld.. Een dvd met allemaal korte tekenfilmpjes gehaald.. O.a. bob de bouwer, thomas de trein.. Is esmee helemaal weg van.. Krijgt ze morgen in haar schoen! Bij de ikea wat gedronken en een broodje gegeten.. Net lekker even een uurtje achter de naaimachine gezeten.. Heb een jurkje gemaakt van Pip stof.. Tada..
thanx pff ik moet het even van me afschrijven ik voel me zo bezijkt! We hadden een offerte laten maken voor onze muren en plafonds opnieuw te laten maken. Door iemand van de familie en ik vond het nogal duur en hij vertelde dat hij het extra goedkoop had gedaan omdat we familie waren enzo....nu vond ik de prijs heel erg hoog en heb ik net een ander bedrijf hier gehad en die zegt dat het me nog minder dan de helft van dat bedrag gaat kosten!!! bah wordt er niet vrolijk van
judith wat een leuke tuniek/jurkje weer zeg....nog even en ik begin ook eens met naaien ...(das een grapje want het is echt niets voor mij..grinnik). Dani is weer uberlief vandaag..alleen schoenen passen vond ze vreselijk maar dat vind ze altijd. ze heeft in ieder geval een stel nieuwe laarzen gekregen. En ik heb mijn camera gekregen....we hadden eerst een andere maar die vond ik bij nader inzien ook niet helemaal je van het....manlief was het er mee eens dus net hebben we hem omgeruild en nu kan ik makkelijk mooie foto's maken...ben dus helemaal blij..(verjaarskadotje). vanaaf gaan we samen uit eten...jummie. mamabeer wat een naaistreek van je familie zeg..kun je hem er neit mee confronteren?
nee ga ik niet doen ik heb geen zin in die conflicten het is zowiezo niet mijn kant van de familie. En iedereen weet dat ik hier post dus ik ga niet hier al mijn frustraties neerzetten ( wat ik eigenlijk wel wil doen want ik ben::x)
Johana.. goed geslaagd dus! Kun je strax mooie kiekjes maken van jullie nieuwe gezinnetje.. Wanneer ben je jarig? Oh, lekker uiteten.. Veel plezier! Mamabeer.. Wat een naaistreek zeg!:x Kan me voorstellen dat je pissig bent. Ze proberen je gewoon een poot uit te trekken.. *** Het was zo druk bij de speelgoedwinkels dus ik ben bang dat het online shoppen wordt voor een fietsje.. Het jurkje nog even iets aangepast.. Hij was vrij kort dus er nog even een baan onder gezet! Esmee showt het jurkje!
Meiden even een waarschuwing, laat je kind niet met bellenblaas spelen!! want als ze het opdrinken kan het levensgevaarlijk zijn. Nina heeft vanmiddag bijna een half flesje op( ze was 10 seconden uit zicht) Dus ik in het ehbo boek gekeken , en er waren 2 meningen, dus ik dacht ik bel maar effe naar de hap Nou die mevrouw vertelde me dat ik haar meteen iets vets moest laten drinken of eten, koffiemelk of slagroom... Want dat was er voor dat het bellenblaas spul gedempt wordt Want als ze gaat boeren of hoesten kunnen er bellen ontstaan en kan het in de longen terecht komen Dus gelijk slagroom gegeven, en ik moet haar vanavond en vanacht goed in de gaten houden, want zodra ze gaat hoesten of verhoging krijgt moet ik direct bellen... Ze kunnen er zelf mee opgenomen moeten worden.... Mennnnnnnnnnn ik kijk nu echt heel anders tegen bellenblaas aan
Ninien.. ik hou ook van druk en truttig.. Heb de stof ook horizontaal en verticaal gebruikt.. Geeft een leuk effect.. Al zeg ik het zelf! Hoe is het bij julllie?
i ai ai, jeetje meid, dat wist ik ook niet.. hopelijk valt het mee en heeft de slagroom werking gehad!!! Knuff voor jou en je meissie
@ninien Jeetje wat schrikken meid !!! Hopelijk gaat alles goed met Nina @Judith wat een mooi jurkje weer @miep Ben blij dat je het leuk vond @mamabeer Wat een streek van je familie zeg
@johanna Fijn dat Dani zo'n goede zin had. Jesse is eigenlijk ook heel de dag heel lief geweest Alleen vannacht was dram Hij heeft liggen krijssen pfffffffff Hij wilde alleen maar bij mama ligggen. Dus elke keer eruit. Hij is heel erg verkouden en heeft last van zijn oortjes. Maar we hebben geen uur aan een stuk geslapen. Wordt geen latertje vanavond. Vanmorgen de strijk weg gewerkt en vanmiddag lekker met de kids buiten geweest in de speeltuin. Nu nog even een appeltaart bakken. De eerste is al klaar Ruikt lekker
Hier kopen we natuurlijk geen bellenblaas meer !! Wat goed van je Ninien dat je zo snel en goed reageerde ! Jesse drinkt hier ook alles op als ie de kans krijgt dus geen bellenblazen meer
Iemand nog iets van Lindy gehoord vandaag ? Ze had toch zo'n buikpijn/oefenweeen Lindy meid !! Meldplicht