@mamabeer Als je de adressenlijst wilt moet je me even pb-en met je emailadres. Ik kan de lijst niet via zp versturen (te groot)
@judith jammer van het fietsje !! Jesse krijgt hier straks een 12 inch fietsje. Een driewieler had ie al gekregen. Succes met online shoppen @Johanna Leuk een digi camera voor je verjaardag gehad !!
Deze wilde ik nog even delen vandaag !! en nu lekker op de bank. Filmpje kijken en een stukje taart proeven Tot morgen
@Sanneke..lekker uitgeslapen meid!!heerlijk!! @Mamabeer..wat balen van je behang zeg! En dan ook nog opgelicht worden..bah!! @Judith..leuk jurkje!!! En wat staat t schattig!!! En lekker geshopt vandaag!!! Esmee mag dus vanavond haar schoentje zetten!! Nu nog even online verder shoppen!!! @Johanna..goed geslaagd dus! Mooie camera en Dani nieuwe laarzen!!leuk!! @Ninien..jeetje joh wat schrikken..hou dr maar goed in de gaten .. @Amber..een naar nachtje gehad..dat wordt vannacht hopelijk anders joh! En lekker aan de taart..jammie!! Wat een leuke foto!! Echt een lekker ventje hè!!!
Amber.. oh.. verse appeltaart, jummie! Veel plezier morgen met je miniverjaarsfeessie! En wat een mooi ventje is Jesse.. Hopenlijk slaapt hij vannacht goed, en jullie ook! Ja, lindy.. meldplicht! All.. thanx voor de complimetjes over het jurkje.. ben er zelf ook heel te vreden over!
schrikken zeg, ninien! hopelijk heeft het geen gevolgen verder. leuk jurkje mve! miep, hoooi! amber, hopelijk een beter nachtje verder weeknie meer. Ik ben moed ah verzamelen om nog ff te gaan hardlopen. ben 2 weken niet geweest dus ik MOET van mezelf. groetjes
Zo...weer bijgelezen...net even tussendoor Jari opgehaald..die kan jan mooi effe de fles geven... Mijn paps en Jan hebben de ooievaar van t dak gehaald vanmorgen.. en nog even op pad geweest...kwamen ze terug met een loopfiets voor Mika..
Even geprobeerd , maar Mika is nog net te klein..dus zetten we nog even weg..maar hij is zo leuk...8) Was bij een winkel waar ze uitverkoop hielden...ook allerlei speelgoed.. dus ben ik er daarna nog even heen gereden en van alles in geslagen..zo leuk!! Vanmiddag is Jan effe gaan motorrijden en ik ben druk geweest in huis.. te druk want ik kan nu weer bijna niet lopen...bah.. Maar goed..nu maar rustig aandoen dan hè..
Miep.. een vriendinnetje heeft de Ernie versie er van.. Erg leuk! En zelf lekker ook nog cadeaus ingeslagen! OEf.. je bekken spelen toch weer op.. Heb je nog steeds veel last of merk je dan het minder wordt? Sanneke.. En?? Lekker hard gelopen!
Judith...ja leuke dingen zijn het hè...ben benieuwd of ie er veel plezier aan gaat beleven..maar we zullen zien! en tja idd mijn bekken das dus nog steeds pet..vervelend hoor.. maar ja ik doe best rustig aan eigenlijk..maar vanmiddag gewoon even te gek gedaan..en gisteravond natuurlijk ook al op pad geweest..
judith, ja wel gelopen maar t ging niet zo soepeltjes... eerste 6 min. gingen wel goed, 3 min wandelen, volgende 6 min. hardlopen was echt slepen, 3 min wandelen en toen nog 2x 3 min met 2 min wandelen tussendoor. die laatste 3 min waren ook vermoeiend. Ben niet helemaal fitjes en had natuurlijk 2 wk niet gelopen. nou ja, volgende keer beter. miep, coole loopfiets zeg! Niels is helemaal gek van papa's fietshelm en bij de oppas ook van de speelhelm, dus we hebben voor hem ook een helm voor sinterklaas gekocht.
Sanneke.. maar je hebt het wel mooi gedaan! Ben trots op je! Ben je niet helemaal lekker? Miep.. Proberen?! Net filmpje gekeken.. Eagle Eye.. Nu de gehuurde dvd er in.. Daaaagg
Goed he! En fijn dat er iemand trots op me is. Ik ben ook trots op mij. Ik was een beetje gammel vandaag maar na het eten ging het wel weer
judith, ben op zaterdag altijd een beetje uit mn ritme en dan eet ik op andere tijden en vaak ook minder vezeltjes en dat merk ik gelijk, vandaar.
miep Wat een leuk fietsje! sanneke: wat fanatiek! echt knap hoor! Heb niet echt uitgebreid gelezen, Ik ben net maar op de bank geplofd mijn man verzocht het ontbijt. Ik heb weer zo buikpijn, ik ga toch maar even mijn urine inleveren morgen. Vandaag lekker rustig aan. De verloskundigenpraktijk komt er op, lekker lange aflevering dus ik ga lekker voor de buis.. tot later meiden!