December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Sanneke (en andere meiden die bv geven)

Kijk eens op www.borstvoedingnatuurlijk.nl

Daar kun je veel info vinden. Ook kun je contactpersonen bellen voor vragen. Het is vrijwillig, dus ze vragen geen geld of zo.
    Ik heb op het forum een vraag gesteld en kreeg heel snel een fijn antwoord.
    Misschien kun je je vraag over de poepluiers daar ook stellen.

Ik heb vanavond ook mijn vk gebeld omdat ik dat ook prettiger vond, maar als je niet zo'n dringende vraag hebt, kan het helpen.

Ik ga afsluiten voor vanavond. Nog wat slaap pakken voor de volgende voeding... :rolleyes:

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo dames!

Wilde even melden dat de operatie van Ryan goed is gegaan! :D Zodra hij de voedingen goed binnen kan houden zal het niet meer lang duren voordat hij naar huis mag! :D

3. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

JAYDA HEEFT WEER HEEL DE NACHT DOOR GESLAPEN.
    ZE ZIT NU AAN DE FLES EN WE DUIKEN ZO MIJN BED IN. PAPA IS GAAN WERKEN.

gelukkig is de operatie geslaagd van ryan.

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ sanneke

Ik weet alleen dat toen we over gingen op fv dat britt haar ontlastig leger groen werd.
    Anders aan de dokter is vragen?

@ kelly

Je kan 6 weken vloeien.

@ miep

Wow dat is zkr hard.. bij ons klaagde ze ook al dat ze te hard ging in 2 weken ze was 500gr bij gekomen.
    We moeten nu 1 schep voor vreetzakjes geven ;)

@ jufffie

Kan je niet wat hier heen sturen van doorslaap energie.
    Britt vertikte het van8 weer.

@ all

Brittje staat in het blad kinderen en ons verhaal ook.
    Ze is alleen niet zo duidelijk te zien :(
    Haar voetjes staan er in, dat ze hiel prikje krijgt en dat ze vast gehouden word door iemand in de couveuse.

5. augustus

augustus Niet meer actief

Juffie wat goed weer!

Gister gezellig visite gehad en ben aan de rose gegaan. Geeft een leuk effect na 2 glaasjes hihi.
    Heb heerlijk geslapen :)

6. augustus

OO jaa Rosalie is vandaag 1 maand oud

7. Lisette

Lisette Niet meer actief

Goeiemorgen !

Fijn dat de operatie van Ryan goed is gelukt, ik hoop dat die snel aansterkt en naar huis mag.

Johanna; ik kan me er iets bij voorstellen ja, zonder je meisje thuiskomen en dan die versiering op de ramen. Ik had het er al moeilijk mee met onze jongen op de achterbank. Laat staan dat je meisje dan in het ziekenhuis ligt. Ik wens je ongelooflijk veel sterkte en hoop dat ze gauw naar huis mag. Enne zuinig zijn op jezelf hoor !

Loopy, spannend weer vandaag. We duimen weer volop voor je.

Sanneke; Bram heeft ongeveer een weekje lichtgroene-gele poepluiers, volgens de kraamhulp was dit normaal voor borstvoeding. Verder heb ik er niet bij stilgestaan of hij dan voormelk of achtermelk krijgt. Misschien dat borstvoedingnatuurlijk zoals iemand aanbeveelde antwoord op je vraag kan geven ?

Vannacht heeft Bram voor het eerst doorgeslapen, van 23.00 uur tot 7.00 uur. Papa had vannacht voor het eerst nachtdienst sinds de geboorte en ik was zelf wat negatief hoe het zou gaan vannacht. Harstikke goed dus, wat een luxe.

8. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hey Girls!

Zo was toch ff lekker gister zeg, heerlijk sushi gegeten en n wijntje (2)gedronken, Liv kreeg toch mijn met (pijn en moeite ;) ) gekolfde melk.

Waterlelie, als je zo moeite hebt om je te concentreren (las ik n stukje terug) moet je misschien druppeltjes Omega 3 nemen of (visolie) capsules, ik ben daar mee begonnen en volgens mij merk ik het wel n beetje...of verbeeld ik me dat :rolleyes: ;)

Miep, leuke auto is dat, m'n buren hebben m ook, wanneer krijg je m? En sjeetje wat is mika veel aangekomen zeg!

Moon, is er ook n stukje op internet te vinden of alleen in het blad? ben wel benieuwd nml!

Juffie, lekker dat Jayda zo heeft doorgeslapen!

Erg fijn dat het goed is gegaan met Ryan *opluchting*

Johanna, ik hoop dat jullie kleine lieverdje snel thuis komt!

Elise, lekker druk he meis?

Loopy, vandaag n poging toch? Succes in ieder geval!

Augustus, gaat snel he? Liv ook bijna weer 1 maand!

Xx Es

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hihi, jij ook aan de Rose gegaan augustus? Wat n mietjes zijn we geworden he? Na 2 wijntjes voelde ik het al behoorlijk!

Meiden ik wordt echt n beetje Koekoek van die Bv! Ik heb net meer dan 1uur zitten kolven en de opbrengst is bijna 80cc...

Miep, heb je weer kleertjes besteld? :)
    Ik vind de kleertjes bij de H&M echt super sweet, en ook leuk betaalbaar!

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik ga even lekker douchen voordat dat kleine drakie wakker wordt! ;)

O, ja Sanneke, nog bedankt voor de tip (de "paardrijhouding") ik heb het gister en vanmorgen uitgeprobeert, gaat nog niet echt beter maar ik hou m d'r in hoor, wie weet...

11. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Wat slapen er al veel kindjes 's nachts lekker door!
    Hier nog niet, Roosmarijn komt om de 5 uur. Ach, ben er aan gewend, dus zal vast nog wel goed komen.

Es, zo te lezen heb je lekker van je verjaardag genoten, fijn joh!
    Even een vraagje; wanneer ben je begonnen met kolven en Liv een flesje te geven?
    Ik wil er ook binnenkort mee gaan beginnen, ben benieuwd hoe het zal gaan!

Miep; gaaf dat je volgende week al je auto krijgt. Niet te hard gaan scheuren he? :)

Oh ja.. ik heb gisteren een lodger shelter gehaald. (Nou ja.. via marktplaats, als t niets is heeft t ook niet teveel gekost) Hopelijk vindt Roosmarijn t wat en kan ze lekker tegen ons aan "hangen".

Meiden hebben jullie dat ook? Dat je gewoon niet meer kan stoppen met kijken naar je kindje! Ik kon me van te voren ook echt niet voorstellen dat je zooo van zo'n klein hummeltje zou kunnen houden!

12. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

We zijn weer wakker.
    Huisje opruimen, allebei in bad en lekker met oma boodschappen gaan doen!

13. augustus

Ja essebes het is wat he. Vroeger had ik wel 2 flessen nodig (das ook niet waar hoor)

Maar je heb dus een leuke verjaardag gehad?
    Nog leuke kado's gekregen?

14. augustus

BTW ik slik ook visolie en ben meer geconcentreerd naar mijn idee. Echt een aanrader dus!

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ es

Alleen het blad geloof ik.

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goedemorgen!

Ess; fijn dat je een leuke verjaardag heb gehad! Ik hoop dat de wijntjes weer gesmaakt hebben ;)

Kellly; Dat is normaal, ik had dat ook. Vooral als ik naar de wc ben geweest was het bloed wat helder. Ik ben er nu éindelijk vanaf (na 5 weken)

17. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    minimuisje..fijn dat het goed gegaan is met Ryan

hier net de eigen bijdrage ontvangen van de kraamzorg en het valt nog wel mee moet ik zeggen
    144 euro...bij Serena was ik toen 200 euro kwijt!

18. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    @Iloon; heb deze gisteren ook ontvangen.
    Ik moet 153 euro betalen. Niet hiervoor verzekerd.
    Nou, eigenlijk valt het me nog wel mee...

19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Rekening kraamzorg; hier ook ontvangen. wij moeten 160 euro betalen..

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden! We zijn verhuist zie ik ... heb hier niet bijgelezen en Mirre is ook aan het roepen om eten ... jammer wil echt weer meekletsen!

Foto;s in album!

Liefs!

Deel Deze Pagina