December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, dikke knuffel voor jou meid. Komt natuurlijk allemaal weer zo boven als het bij iemand anders helemaal goed gaat.
    Misschien heb je het al eens verteld, maar heb je wel hulp gehad of gevraagt om het allemaal te kunnen verwerken?

2. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Werd net aangebeld. Politie! Kreeg echt een hartverzakking. Droom namelijk al 4 nachten achter elkaar dat mijn man overlijdt bij een auto-ongeluk, en hij was net een half uurtje geleden met de auto vertrokken. Wij wonen 4 hoog, dus het duurde even voor de politie boven was. Mijn hart ging enorm tekeer. Was het een burtonderzoek. Pfffffff, wat een opluchting! Al is het ook niet echt een fijn idee dat de winkelier om de hoek zojuist slachtoffer is geworden van een gewapende overval.

3. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Heb wel bijelezen, maar geen puf om te reageren. Het is me bij tuiskomst uit m'n werk pijnlijk duidelijk geworden dat manlief en ik op totaal andere golflengtes verkeren. Hopelijk maar tijdelijk. Weet het even niet meer zo...

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    knuff miskeita..vervelend dat het niet lekker loopt..mischien een etentje samen en een goed gesprek?

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dikke knuf voor Olga, Misskeita en natuurlijk Juffie!

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Olga; ooohhh lekker in bad! wij hebben geen bad, wat heb daar zin in zeg!

Misskeita; zo dat is even schrikken. raar he dat je soms zulke dingen droomt.

7. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hebben jullie ook wel eens dat jullie over de kleine dromen?
    Ik droom dan dat ik loïs bij ons in bed neem en dat ik haar laat vallen in bed en haar niet meer kan vinden en dan schrik ik wakker en haal ik het hele bed onderste boven. Of ik droom dat ze naast ons ligt en dat me vriend precies op haar gaat liggen en dan begin ik hem ook helemaal in paniek te duwen. echt vreselijk!

8. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Oh Olga, ik weet het echt niet meid...Terwijl ik dit aan het tikken ben begin ik te janken...
    Hoe kan ik in Godsnaam dit verwerken, het doet zo'n pijn....
    Ik wil zoveel vertellen en uitleggen maar ik kan het niet...Het zit te diep en kan me gevoelens niete cht geod verwoorden...*snik*
    Ik ben nuw eer 4 wekena an het bloeden en raak zo in paniek. Soms gaan mn darmen te keer en het lijkt erop dat Jayda nog steeds in mn buik zit en mij schopt...Als ikeen zwangere zie wil ik dat buikje van dr afpakken...
    Jayda is 6,5 maand oud en straks is ze 1 en ik heb nog steeds niet alles verwerkt...

Ik heb een paar gesprekken gehad met de maatschappelijke werker in het Kinderziekenhuis hier in Den haag maar die begrijpt mij volgens mij niet...Medisch psycholoog dat wijf kan ik haar wel ebspringen want ze nam mij niet serieus tijdens mn zwnagerschap...
    Wie ik wel heel graag wil spreken is de maatschappelijke werkster in LUMc in leiden. Dat mens was zooooo verstandig om alleen maar te lusiteren ipv me elke keer te onderbreken of van die vage tips te geven...
    Ff kijken of het lukt om contact met dr op te nemen.

9. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    misskeita....vervelend meid, dat het even niet zo lekker gaat bij jullie...

hier ook regelmatig meningsverschillen tegenwoordig....erg vervelend...
    hopen maar dat het tijdelijk is!

10. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Juffie sterkte meid...een dikke knuffel voor jou!

11. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Jah dames nu ik echt zit te janken en ik kan maar niet stoppen kan ik beter alle seruit gooien...

Weten jullie wat ook zooooooooooo'n pijn doet?
    Ik kan mij niks meer herinneren; de eerste blik van Jayda, wat ik van dr vond, hoe heb ik gereageerd, wat was er gaande....Dit is helemaal WEG!
    Ik heb een black-out gehad!
    De eerste 12 uur na Jayda's geboorte weet ik egwoon niet meer. Ik kan mij niks meer herinneren!

Ik heb nog 4 weken te gaan en dan kom ik weer thuis te zitten...Ik ga echt hulp zoeken in hoeverre het kan!

12. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Welterusten ik ga mn bed in...
    Hoop dat ik me morgen stukken beter voel, gelukkig ben ik niet depri maar wel verdrietig!

Uiteindelijk kan ik trots en vol liefde naar mn mooie getint meisje kijken met haar mooie grote donkere kijkers!

13. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    het is ook niet makkelijk juffie....dikke knuff

14. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    olga..ben nog steeds niet helemaal beter...zit nu met de verwarming aan en
    mijn jas aan achter de pc...Serena en Yaeda zijn gelukkig niet ziek geweest..Glenn heeft
    me aangestoken. :(

juffie..knuff meid

Yaeda mocht vandaag weer naar het CB en ze weegt nu 5260 gram...verder heeft ze ook haar laatste
    prikjes gehad..ze heeft maar heel ff gehuild.
    Ze ontwikkelt zich goed en haar exceem lijkt ook weg te gaan.
    Kreeg het advies om al langzaam met fruithapjes te beginnen omdat ze al bijna 4 mnd oud is.
    Vanmiddag heeft ze dan haar 1e fruithapje gehad en ze trok een vies gezicht en daarna
    leek ze het wel lekker te vinden. :)
    6 mei moet ze weer terug!

15. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    iloon...wat mooi dat het zo goed gaat met Yaeda...
    en vanmiddag eerste fruithapje....leuk joh...

gaat echt snel he...
    en beterschap nog hoor meid!

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    goedeavond allemaal

Knuffel aan de meiden die hem hard nodig hebben . Juffie ik hoop dat je het uiteindelijk toch een plekje kan geven.

Dames die voor het eerst moeten gaan werken heel veel succes.
    Dit is mijn derde week al en het gaat prima. Heb het best naar mijn zin weer. Het maakt de tijd met Jesse alleen nog specialer.

Bedankt voor alle stemmen !

Ik heb nog een tip voor jullie: Als je je aanmeld bij deze site krijg je elke week een email met daarin alle aanbiedingen van luiers en babydoekjes
    http://www.watkostenluiers.nl/

Yaeda al aan het fruit. Fijn dat ze het lekker vond.
    omdat ik bv geef wil ik eigenlijk 6mnd wachten. en dan gewoon met vers fruit als dat gaat. Deed ik met thomas ook.

Ik ben me net rot geschrokken. Jesse lag al ruim 3 uur te slapen. Het was al lang eet tijd dus ik zijn kamertje in. Lamp aan herrie maken maar geen reactie. Dekentje van hem af getrokken. Nog geen reactie. Inbakerdoek los gemaakt en hij bleef maar stil liggen. Mijn hart zat effe in mijn keel.
    In een beweging heb ik hem uit bed getilt en tegen me aan gehouden.
    Toen werd ie gelukkig wakker. jezus wat ben ik me geschrokken zeg. Normaal wordt hij al wakker als ik de deur open doe.
    Hoezo bezorgde moeder.

17. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    dikke knuff voor jufffie

18. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
  19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen..

Vandaag weer de hele dag werken.. het is opa en oma dag op het kdv. Einde vd middag komen de opa's en oma's langs en gaan we leuke dingen doen. kinderen zullen wel de hele dag super druk zijn, met zn 16e ;)

Meiden die weer moeten werken; werkse!

20. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    he dames

gelukkig was het geld echt ik heb het gecontroleerd door het langst een wit papiertje te wrijven en dan geven ze af wat een hoop werk hij kwam met bijna allemaal briefjes van 50 aan zetten

Deel Deze Pagina