Olga.. moest hard lachen om je Gna Gna Gna.. Wat leuk dat je knutseld met Senna.. Esmee wil alleen maar kleuren.. Dianne.. qua werk treffen jullie het niet echt op het moment.. Hopenlijk komen er beter tijden! Johana.. Gefeliciteerd met je verjaardag! Lindy.. Oef, wat een onzekerheid. Ik hoop voor je dat al de weeën niet voor niets zijn en dat ze al wat voorwerk hebben gedaan! Alieke.. Beterschap meid! Sam.. Pittig weekje en natuurlijk mis je je kids! Wat knap dat je beide toetsen in 1 keer hebt gehaald! Miep.. gefeliciteerd met je mama! Gerda.. Wat een grote frikandel! Leuke foto! Ziekenhuisbezoekjes? Hopenlijk niets ernstigs?! *** Er staat hier een grote mand strijk naar me te kijken dus zo eerst maar eens even strijken! Vanmorgen een vriendinnetje op de thee gehad en daarna grote boodschappen gehaald.. Tussen de middag hebben Esmee en ik lekker een broodje met soep gegeten.. Esmee is zo gek van soep! Hier pet weer.. Vanmiddag als het droog is even langs de brievenbus.. Collega is bevallen van een meisje.. heeft er ruim 36 uur over gedaan.. Heeft nog langer moeten opknappen in het ziekenhuis dan ik met mijn ks.. Arme meid! Dus een kaart heeft ze wel verdiend!
Judith, Senna vindt soep maar raar....eten hoor je niet te drinken denkt hij volgens mij. Enne....Jan doet gelukkig best veel in het huishouden. Die ene vrijdag in de twee weken mag hij best een leuke dag met Senna houden eigenlijk. Maar deze week mag hij lekker de badkamer soppen ofzo....ik zal hem een hint geven! Je collega heeft het zwaar gehad met bevallen zeg...
Loopy spannend meid geen bloed geeft moed . ALieke nog niet echt opgeknapt dus vervelend meid dikke knuff Olga druk met het huishouden bezig meid rustig aan meid.. Haha hoe je dat zegt van die hint .. Jan soppen die badkamer . Is hier ook niet z`n favoriete klus. haha.. Dianne wat raar zeg.. Vervelend voor je vriend dat het zo moet lopen Gerda demy heeft de prik voor de mex griep wel gehad Gewoon voor het gevoel en omdat hier straks een heel kwetsbaar klein mannetje op de wereld komt. ALs ik niet zwanger was geweest had ik het misschien wel niet gedaan.. Mamavesmee zeker onzekerheid.. wordt er helemaal gek van. Ik heb zo iets van ben bijna 36 wkn.. zet door. of hou op hihi als ik nog 4 of 6 wkn zo moet lopen .. wordt er niet vrolijk van Strijkse. Hier ook nog een mand vol zo maar eens zittend strijken.Leuk dat je collega bevallen is een meid . jeetje 36 uur :O.. ----------------------------------------------------------------------- Demy heeft vanmiddag maar 1,5 uur geslapen.. baalde flink want ik lag net een half uurtje.. ik heb onderhand wel al 3 wassen gedraaid . nog even snelle alle knuffeltjes van ukkie en wat omslagdoeken die ik mee wil nemen naar het ziekehuis gewassen en natuurlijk de bekleding van de reiswieg vond het zo vies nieuw stinken . Net Jan even gebeld of hij eerder naar huis wil komen. demy is zooo druk .. pff.. ze moet gewoon ff rennen buiten ofso.. maar ik heb gewoon de fut niet om naar buiten te gaan.. zak zowat door met benen als ik lang sta.. Nog steeds last van me buik.. blehh zo nu maar weer braaf op de bank
Olga.. Esmee krijgt soep van een lepel.. Wij geven het dan uiteraard Is ook het enige wat we van een lepel nog mogen geven.. Lindy.. Kan me voorstellen dat je graag wil dat het dan maar gewoon doorzet.. Kan de buurvrouw ( heb je toch goed contact mee) even een halfuurtje met demy naar buiten? Of kan Jan zomaar eerder thuis komen? Ook nog een mand strijk.. hier is het gelukkig weer weg! Loessie.. Zwaai.. verder alles goed? *** Even op de fiets naar het dorp geweest, ondanks de motregen is het best lekker weer.. Bij de blokker een mooie kerstkrans gekocht voor aan de deur en een stoffen sneeuwpop.. Heeft Esmee gekregen van Mama.. aldus Esmee.. Was meer ter decoratie maar goed! Ze zit nu op worteltje te knabbelen.. Gekookt lust ze ze niet dus zo maar eens proberen dan.. Bij de ouderwetse groenteman een lekkere rauwkostsalade gehaald.. Zo lekker maar asoduur.. Voor bij de macaroni.. jummie!
Senna eet hier tijdens het kijken van Sesamstraat altijd plakjes komommer. Moet echt oppassen dat hij niet zo een halve weg eet. Rauwe wortells vindt hij te hard volgens mij. Lindy, hier ook een erge druktemaker in huis vandaag en enorm tegendraads! Zo op pad voor de prik van Senna. Vanavond weer controle bij VK. Moet nog even de buren vragen voor de babyfoon.
Hoop dat Senna vanvond weer eens goed eet. De laatste drie dagen was het avond eten echt bal. Vandaag wel goed brood en fruit op hoor.
Olga....goed gegaan met de prik?! Judith....esmee aan de wortels?! vond ze ze rauw wel lekker?! Hier morgen effe naar de Blokker... de nieuwe cd van K3 halen! Nicky is helemaal wild van het nieuwe nummer van K3.... terwijl ik nooit K3 op heb staan ofzo...maar jah! 1x gehoord bij een vriendin, en is er helemaal wild van.... dus toch maar eens zo'n ding in huis halen!
Olga.. Heeft Senna goed gegeten? Esmee is ook gek van komkommer.. Loopt ook zelf naar de koelkast en zegt: Mama kommer pakken?! Hier ook slecht eten de laatste weken.. Ze groeit goed en wordt niet wakker van de honger dus ze zal wel voldoende krijgen.. Loessie.. Wat leuk, de nieuwste van k3.. *** Verder geen nieuwtjes.. Vanavond lekker weer achter de naaimachine..
Judith...wat ga je maken vanavond?! Hier ook niet veel doen....zometeen lekker tv kijken en op tijd naar bed denk ik... morgenochtend de stad in en had in de planning om morgen middag met Nicky koekjes te gaan bakken...
Loessie.. Esmee vond de rauwe wortels ook niet wat! Ga nog 2 jurkjes afwerken.. Wat leuk, samen koekjes bakken.. Heb vorige week met Esmee cake gemaakt. Het beslag vond ze heerlijk.. Hup met de vingers door het gevulde cakeblik heen!
sorry sorry sorry meisjes ik loop achter met feliciteren... Estelle en Tugce nog gefeliciteerd met jullie verjaardag !!!...en ook de mama's en papa's gefeliciteerd natuurlijik
Heb met half oog bijgelezen en ben echt alles kwijt ... behalve ... JOHANA GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! *** Dacht vandaag mn telefoon vergeten te zijn thuis. Maar toen ik thuis kwam zei Jan dat mn telefoon door iemand is gevonden die mn moeder heeft gebeld (staat als mama in tel ). Dus aanstaande donderdag een grote uitwisselingstruc op het station hier (gelukkig vindt Mirre treinen te gek ). En ik blij natuurlijk ... gewoon mn telefoon uit mn tasje of zak gegleden zonder dat ik het heb gemerkt ... heb wel enorm zitten rommelen omdat ik mn treinkaartje niet kon vinden ... *ahum*
Vanochtend moest ik van Mirre direct na het douchen haar helpen met haar pop aankleden. Dus ik zei: even wachten hoor want mama is helemaal nat en anders wordt alles en iedereen nat. Mirre krijgt een guitig lachje op haar gezicht en zegt: R*** nat ... H*** nat ... (nichtje en tante) ...
Goedeavond @Miep Bedankt voor de lieve kaart meid !! @Loopy Duim duim Verder even geen reactie ben moeeeeeeeeee Net klaar met het nakijken van 50 werkstukken over voeding. En een mega lange werkdag gehad. van 08.00 tot 17.30 Dus ga nu mijn bedje in. Tot morgen meiden. Enne Jesse heeft vandaag de Mex griep prik gehad. Tot nu toe geen bijwerkingen gelukkig
Mamavesmee lekker met de fiets naar het dorp geweest .. Wat voro leuks ga je nu maken Olga ja hier ook 1 flink tegen draads :S.. zal wel aan het weer liggen.. succes bij de vk vanavond.. Loesie leuk koekjes bakken Salapio: wat vervelend dat jeje telefoon kwijt bent geraakt,. wel fijnd at iemand hem gevonden heeft . toch wel een gerustelling.. wel grappig dat ze je moeder heeft gebeld . IK ben vet sagerijnig . Jan laat me weer lekker met alles zitten . belde hem op om te vragen of hij eerder naar huis kon komen en hij zegt ja ik kom er aan. Om 7 uur nog geen jan.. dus ik bellen zet meneer gewoon ze telefoon uit . komtie aankakken om kwart over 7 en vind het nog de normaalste zaak van de wereld ook .. HIj snapt het gewoon niet .. en praten homaar :S. GRRRRRRRRRRRRRR ik ga douchen en naar bed..
@Alieke: wat raar vannacht die buikpijn en uitslag. Fijn dat je vandaag een beetje bij kan tanken zonder kids in huis. Beterschap meid! @amber1978: ik doe het je niet na. 50 keer kritisch hetzelfde lezen na een lange werkdag... Petje af! En Jesse ook geprikt. Ging het goed? Bedankt voor de adressenlijst! @dianne: pfff... Lekker verhaal zeg van dat werk van je man. En dan nog zijn gereedschap weg. Wat een gedoe. @gerda79: haha, die frikandel! Geweldig. @johana79: GEFELICITEERD met je verjaardag! @Lindy: poeh... Wat een zware nacht voor jou vannacht. Beterschap! Hopelijk gaat het met de kleine gewoon goed. Tja, rustig aan doen he... Valt niet altijd mee. Demy lekker aan het hyperen. Waar halen ze toch die energie vandaan? Balen dat je man en jij niet op een lijn zitten. @loesie22: jeuj, K3... Heerlijk hoe die ukkies zich zo kunnen uitleven he. Gezellig morgen koekjes bakken met Nicky. Moet ik ook eens een keer doen. @loopy: wow, wat knap van je dat je nog steeds niet getest hebt... Morgen dus de grote dag! Succes. @MamavEsmee: poeh, een bevalling van 36 uur. Je vriendin heeft zeker wel een kaartje verdiend. @Miep en Miep: GEFELICITEERD met je mams verjaardag! @olga: aaaah, samen een mijter gemaakt. Senna houdt wel van dat knutselen he! En die liefde voor een tweede kindje, die is er zeker hoor! Hoe was dat ook weer... Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt! Heerlijk hoor. Oja, taart, moet ik ook niet vergeten voor Annabels verjaardag... En hoe was Senna na de prik? Net zo stoer als de andere decemberkids? @Salapio: ooooow, wat fijn dat je telefoon netjes teruggegeven wordt! Aaagh, en iedereen nat... Wat kunnen ze heerlijk linken leggen he. @sanneke: pfff.. 40 minuten... En ik dacht dat mijn bevallingen van 4 en 4,5 uur al snel waren. Gelukkig geen naweeen gehad. Alhoewel... Tijdens het voeden voelde ik wel mijn buik samentrekken, maar daar had ik geen last van. @Sam28: wauw, weer druk aan het werk. Meteen een pittige week. Succes meid! Verder weet ik even niet veel te vertellen. Oja, kids die naar het KDV gaan... Doen ze daar bij jullie ook aan zindelijkheidtraining op de babygroep (0-2jr)? Wij hadden vandaag gevraagd of ze daar bij Annabel op wilden letten, nu ze zelf soms om haar potje vraagt. Maar ze moesten een potje lenen bij de peutergroep en daar hadden ze er ook maar twee. 'k Vond het een beetje vreemd, zeker omdat ze de instelling hebben dat ze naar het kindje zelf kijken. 'k Ben trouwens wel benieuwd hoe Annabel morgenochtend reageert, als papa en mama ook geprikt worden. Weltrusten! Nelly
Ooooooow, ik zag net in de adressenlijst dat Nannaf inmiddels ook een tweede kindje heeft... Nannaf, GEFELICITEERD met de geboorte van Naomi!!!