December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedemorgen mama's

Iedereen een fijne dag vandaag !!

ik ben werken

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen!
    Ik heb een goeie nacht gehad. Jan blijft thuis voor de kids. Erg fijn!

Nelly, dat is gek. Hier op het kdv hebben we 2 kleine wc's en een potje. Wel is dat een dreumes groep van 1,5 tot ruim 2,5. Maar ze horen dat wel aan te kunnen bieden.

3. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

zo de 38wk bereikt vandaag..schiet mooi op.
    het is wel heel donker weer hier buiten.
    heb al twee dagen hoofdpijn dus ga zo eerst de gyn maar eff bellen voor een extra controle denk ik.

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    loopy ik duim voor je meid!!!

Lindy: hoe is het meid? Jan al met je gepraat?
    Alieke; fijn dat Jan thuis blijft vandaag.
    Amber; Fijn dat er nog geen bijwerkingen zijn bij Jesse!

Ik ga ff de was doen. en opruimen. Ben hier alweer geexplodeerd vanmorgen maar zal jullie de details besparen. Volgens mij ben ik echt gevaarlijk op het moment ;) lange leve de hormonen haha :D

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna vond het maar niets al die drukte en huilende kindjes in de sporthal gisteren. Hij moest zelf even hard brullen, maar het was ook zo weer over. Daarna samen benoemd en hij kon alles goed aan papa navertellen. 'Senna prikje in de arm'. Dat het eventjes 'auw' deed, maar snel weer over was en toen kreeg hij rozijntjes van mama.
    Voor de deur viel hij twee keer met zijn knietjes op de stoep en dat was eigenlijk het eerste wat hij papa ging vertellen. 'Papa, knietjes vallen, kusje geven'. Prik was dus snel vergeten.

Controle bij VK was ook prima. Wel iets misgelopen, want er was een dubbele afspraak op dezelfde tijd gepland, maar we mochten beide komen.

Zo nog even Senna aankleden en dan naar de stad toe.

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dianne, ik blijf maar bij je uit de buurt dan....

Loopy, al getest?

Amber, pffff jij had een lange dag gisteren, zeker met dat nakijkwerk er nog bij.

Johana, mag je bij de gyn komen? Ben je bang voor hoge bloeddruk?

Salapio, ha ha gekke Mirre...zo leuk als ze zlef grapjes maken! Fijn dat je telefoon door een eerllijk persoon is gevonden en je hem weer terugkrijgt!

Judith, de jurkjes nog weer af gekregen?

Loesie, vanmiddag swingen op K3 tijdens het koekjes bakken dus! Ik ga volgende week denk ik pepernoten maken met Senna.

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Cijfertjes update (mijn 5 kilo van gisteren is al weer achterhaald)

+ 7 kilo
    + 12 cm buik
    + 12 cm tiet

Maar ik pas nog prima in mn broeken, dus de kilo's lijken zich vooral in de goede zones 'op te stapelen' :D

Mirre moet morgen voor de prik ... hopelijk duurt het niet te lang ...

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja hier ook pepernootmaakplannen ... ik denk op 4 of 5 december

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    olga ik mag om 11u eff bij de gyn langskomen...ja mijn bloeddruk (onderdruk) liep de laatste paar keer weer wat omhoog..dus wil het graag even gechecked hebben je weet immers maar nooit.

10. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    olga: verstandig meid;) fijn dat alles goed was bij de vk! En wat knap van senna! ik benieuwd hoe het gaat met bas, wij hoeven pas vrijdag.

Nou mannetje heeft me alweer gekalmeerd. Ben weer rustig ;)

11. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Daphne....zometeen voor de prik?!
    Estelle is vast een bikkel!!

Olga...Senna effe gebruld?!
    Nicky ook hoor...maar die begon al met brullen toen ze het hoofd van de GGD mevrouw zag....hihi
    brullen was gauw over!

Salapio en Olga....pepernootmaakplannen?!
    ga ik ook 4 of 5 december doen denk ik...

heb nog nooit koekjes gebakken met Nicky...
    heb vanmorgen in de stad alles effe gehaald, vormpjes bakpapier enz enz....
    ben benieuwd! ben niet zo'n held in de keuken...en al helemaal niet met bakken...hihi
    Vanmorgen in de blokker de K3 cd gehaald...Nicky zag de stellage al staan met alle K3 cd's en werd helemaal hysterisch in die winkel....stond ze ineens te schreeuwen en de springen: MAMASE MAMASA MAMASACABUMBA!!
    jaja, die hele zin schreeuwt ze dan keihard mee...
    kon haar moeilijk weer mee krijgen!
    ze heeft niet gezien dat ik hem gekocht heb....maar als we zaterdag sinterklaas bij schoonfamilie vieren krijgt ze hem....
    ben benieuwd wat haar reactie is...hihi

Alieke...lekker dat Jan vandaag bij huis blijft!
    hoe voel je je nu dan meid?!

Salapio...pas je nog in je gewone broeken?!

Olga...weer goedgekeurd door de vk dus?! fijn!

Amber...werkse meid!

Johanna...goed dat je de gyn gebeld hebt!
    hoe was de extra controle?!

Lindy...vervelend dat Jan zo doet meid!
    hebben jullie het nog uitgesproken?!

Dianne...beetje last van de hormoontjes meid?!
    sterkte...

Loopy...heb je al getest meid?!
    ben zo nieuwsgierig!!!

12. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    hallo allemaal!
    even een snel berichtje tussen de bedrijven door ;)
    bedankt voor alle kaartjes die we gehad hebben geweldig!

later kom ik uitgebreid reageren, het gaat hier allemaal super!

liefs ons!

13. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    fijn dat het allemaal goed gaat bij jullie nannaf!
    doe rustig aan en geniet van je gezinnetje!

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik kom even spieken of er "Loopy nieuws" is...*duimduim*

15. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik ben ook benieuwd hoe het met loopy is...

Ik heb me toch asso zitten eten hier zeg, twee bruine meegranen boterhamen met bacon en ei. En twee ham/kaas croisantjes... ow echt had me toch een honger. Heeerlijk. (en ik lust stiekem nog meer ;) ) echt zo vreetbui heb ik nog niet gehad deze zwangerschap..

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dianne, oke je bent weer gekalmeerd door Jan....dan durf ik ook weer ha ha! Hier ook enorm gegeten net. Bij de Hema met mijn mams al een appelkruimel gebak gedeeld en net nog 3 1/2 boterham!

Nannaf, ben je al bedolven onder de meisjeskelding? Hoop dat alles goed gaat met jullie?

Loopy, joehoe....tja je bent aan het meekletsen of niet....we zijn nieuwsgierig en hopen zo dat je ons goed nieuws komt vertellen!

Loesie, aaaahhhh wat zal Nicky een aandacht getrokken hebben bij de Blokker! Wat lief zeg. Dat zal van het weekend feest worden als ze de cd krijgt! Succes met bakken straks!

Salapio, ik heb mijn buik en borstomvang nooit gemeten, dus geen idee hoeveel cm daar bij gekomen zijn inmiddels. Mijn boobs zijn trouwens wel echt gegroeid zeg! Jan is er wel blij mee!

Johana, hoe was het bij de gyn?

Dee, is de prik goed gegaan?

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmorgen in de stad hebben we het droog gehouden. Nu regent het weer...Lekker pepernoten gekocht bij bakkerij Het Stoepje. Handschoenen bij Senna zijn sjaal en muts gevonden en een stoffen zitje voor het achterzitje voor de fiets (heb een oud achterzitje van collega gehad, dus moet alleen even gepimpt worden) Kom ik thuis, zie ik dat ik ook nog nieuwe riempjes ervoor moet hebben. Komt wel een andere keer weer...

IK ben het wel zat zeg. Blijf nu even lekker op de bank hangen. Als Senna wakker is nog boodschappen doen en even bij schoonzusje langs.

18. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoi girls, ik zit op kantoor. de test komt met de post mee vandag. denk je dat ik 's avonds ook kan testen? ik hoop dat ik durf. misschien echt stom maar ik ben zo bang dat ie negatief is! ik ben vandag 6 dagen over tijd

19. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Loopy ik kon ook s'avonds testen. Bij mij maakte het geen verschil. Ik duim voor je dat het hartstikke positief is!!

Vandaag heeft Lynn ook haar spuit gehad. Ze heeft geen kik gegeven. Mama was zenuwachtiger dan Lynn zelf ha ha.

Mijn kindjes liggen nu heerlijk te slapen. Ik moet eigenlijk veel in huis doen, maar heb nergens puf voor. De eerse dagen werken vallen toch wel even tegen. Ik ga vandaag alleen wat strijken en de beneden verdieping stofzuigen en de rest laat ik lekker zitten. Op deze enige dag vrij wil ik lekker genieten van mijn kindjes.

Morgen moet ik weer werken tot en met maandag.

Ik heb alle toetsen gehaald dus ik mag de straat weer op gelukkig. Amber pas dus maar op in Tilburg ha ha.

Liefs van ons

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loesie, nee geen gewone broeken, loop al vanaf week 8 in positiebroeken :D ... wel nieuwe want die van Mirre waren/zijn te ruim ...

Loopy, spannend! Ik denk dat je wel kunt testen met avondurine. Ik zou het iig niet kunnen laten. Na NOD is ochtendurine niet meer noodzakelijk.

Honger, hier idem. Net laatste stuk appeltaart opgegeten :D. Als Mirre zo wakker wordt dan maak ik vegaworstjes. Die zag ze in het koelvak staan en werden aangewezen: DIE!

Euhmmmm ...

Olga, Hier ook pepernoten van bakkerij het Stoepje :D en Jan heeft ook geen probemen met groeiende gevel ;)

Deel Deze Pagina