Dee.. iritant dat je reactie inees weg is.. Typ nu bijna altijd alles in word en daarna knip en plakken! Estelle weer een beetje bijgekomen van haar verjaardag? Salapio.. Gelukkig is je telefoon weer terecht en kun je hem morgen ophalen! Haha.. grappig douche verhaaltje! Netjes zeg! Nogmaar 7 kilo aangekomen! Amber.. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Poeh. 50 werkstukken nakijken.. wat een klus! Lindy.. dikke knuf meid.. Jammer dat Jan je nu laat zitten..Terwijl je hem juist nu zo nodig bent! Nelly.. id.. vreemd van het kdv.. zeker als ze aangeven naar het kindje te kijken! Hoe is het verder met jou?! Alieke.. fijn dat Jan thuis kon blijven.. kun jij lekker uitzieken! Johana.. hoe was de controle? Dianne.. oef.. een explosie.. Je even lekker uitgeleefd op de was.. Je hebt lekker geluched zeg.. jummie.. Hier gewoon 2 boterhammen met 30+ kaas.. Olga..wat is Senna een stoere vent zeg! Leuk dat hij het dan aan papa gaat vertellen..En een dubbele afspraak bij de vk .. Gelukkig konden jullie beiden gewoon komen! Ja, heb de jurkjes afgekregen en het resultaat is weer erg leuk, al zeg ik het zelf! Nog geslaagd in de stad? En lekker taart gegeten.. Oh, lees het al.. handschoenen ! Loessie.. veel plezier vanmiddag.. ga je ze ook versieren met glazuur etc? Wat hilarische dat Nicky het herkende en begon te "zingen" Nannaf.. fijn dat alles goed gaat bij jullie! Sam.. i.d. is genieten ook heel wat waard.. Als het er voor het oog schoon uitziet! Veel plezier op straat! Gaat het goed met Semm bij de gastouder? **** Vanmorgen even wat regeldingetjes zoals de zorgverzekering en de belasting geregeld.. Niet leuk maar moet wel gebeuren.. nog even bij schoonouders langs geweest.. Mijn zwager gaat a.s. dinsdag geregistreerd partnerschap doen. Ze doen er verder niets aan.. geen feestje oid. Erwin moet dus snipperen maar kan op het moment erg moeilijk vrij krijgen.. Ook is het contact niet goed.. Nogal vervelende dingen gebeurd. Zo lastig.. Wel of niet gaan.. Ik heb vrij dus ga zowiezo.. Gisteravond het jurkje voor kerst gemaakt.. Vanmorgen gepast en het zit perfect.. Alleen wou ze hem niet weer uittrekken dus Esmee is in het chique vandaag! Zal even een fotootje spammen.. *** Postbode kwam net een pakketje brengen, broek en een paar laarzen. Bij de dolcis hadden ze ze niet meer bij wehkamp wel!
Essebes, spreek je Jenna eigenlijk gewoon uit zoals het er staat of zeg je 'Djenna'? In het babynamen topic staat namelijk iets over een Jenna wat je uitspreekt met een 'd' ervoor, vandaar dat ik het me ineens afvroeg... Salapio, ha ha die Jannen....die van jou heeft door de BV van Mirre best lang tegen een grote voorgevel aan kunnen kijken of niet dan? Hier waren ze al snel na Senna weer in het oude formaat. Loopy, met 6 dagen overtijd kun je denk ik wel met avondurine testen. Zorg maar gewoon dat je nodig moet als je thuis komt!
Loopy.. is je cyclus normaliter erg regelmatig? Dan zou je wel me avondurine kunnen testen.. Zou alleen niet te veel drinken vanmiddag.. Is het wat geconcentreerder.
Judith, ik heb geen idee hoe geregistreerd partnerschap werkt. Dan kunnen er dus ook gewoon mensen naar het stadhuis komen ofzo? En je pakketje binnen....zijn de laarzen en broek goed? Sam, ik zou vandaag inderdaad maar lekker genieten van je kids. Als je straks wat minder werkt, kun je het weer wat beter combineren allemaal denk ik.
Mamavesmee Semm doet het ook erg goed bij de gastouder. De gastouder is ook erg lief voor Lynn en Semm. Semm lacht al steeds naar ze. Ik ben er wel achter dat ik echt heel erg bof met zo'n gastouder (en vriendin). Het voelt voor mij echt heel erg goed om mijn kindjes naar haar toe te brengen. Lynn is echt heel gek op haar. Ze gaat er met heel veel plezier heen. De gastouder staat altijd voor ons klaar en we kunnen de kinderen altijd brengen. Zowel s'nachts als in het weekend. Deze week zijn ze er wel veel, maar dat is helaas maar even zo. Ik kan er niets aan doen. Ik wil graag iets kopen of doen voor de gastouder, maar ik weet niet zo goed wat. Hebben jullie een leuk idee wat ik kan doen zodat ik ze kan bedanken met alles wat ze voor mijn kinderen doet??
Judith...leuk zo'n pakje door de bus he?! Salapio....ow wel positiebroeken.... ik dacht al...dat hou je dan lang vol om in gewone broeken te lopen...hihi Olga...riempjes vergeten?! balen zeg...moet je weer heen! Loopy...spannend meid... denk dat je wel kunt testen vanavond hoor! heb ik met beide zwangerschappen gedaan eigelijk.... Hier zo als Nicky wakker is koekjes bakken... doe er geen glazuur ofzo op hoor! probeer het eerst zo... moet straks eerst nog naar de winkel, want ik ben de boter vergeten...ppff
Sam...kan me voorstellen dat je op je vrije dag lekker van je kids wil genieten hoor! doe rustig aan en geniet van je lieve kids!
Judith, waar blijft de spam? En ik zou niet naar geregistreerd partnerschapgebeuren gaan als ik zou moeten werken (tenzij het mn beste vriendin zou zijn en ze het heel graag zou willen) Loesie, o nee ... boter vergeten ... dapper dat je toch naar de super gaat ... ik zou afhaken denk ik ... Sam, tja ligt er ook aan wat voor een type het is. Boek, lekkere douchegel/badderpakket, grote bos bloemen, fles wijn of andere drank , samen naar de bios oid (aangezien het een vriendin is)
Judith, kom eens op met die chique Esmee foto! Loesie, oh de boter vergeten; daar kan ik zo van balen....zou net als Salapio al bijna geen zin meer hebben om koekjes te bakken.
Loopy, fijn iets van je te horen, het blijft nog even spannend dus! Ik kom vanaaf nog even spieken hoor en ondertussen blijf ik duimen! Olga, je spreekt het uit als "Djenna".... Gaat het weer een beetje met je meis, volgens mij zat je niet zo lekker in je velletje? Had je een berichtje willen sturen maar dat is er jammer genoeg bij ingeschoten, sorry... Hmm...ik wilde ook even op m'n bed gaan liggen, doe ik normaal nooit maar heb de laatste nachten bijna niet geslapen. vanncht iets van 3 uurtjes...net te weinig... Ik ga naar Jenna, misschien wilt ze een beetje tiet sabbelen op bed...8)
Er zit een zwarte glitterbolero over het jurkje.. Zie ju nu op de foto niet zo goed.. En het nieuwe kapsel van Esmee..8)
Ess, oke 'Djenna' dus....grappig dat nog niemand het eerder heeft gevraagd. Ik had dus zelf gedacht dat het gewoon uitgesproken zou worden zoals je het schrijft. Maar Jenna heeft dus nog zo last van krampjes. Slaapt Liv wel gewoon verder als haar zusje in de nacht wakker wordt? Met mij gaat het weer een beetje, maar merk gewoon dat er niet veel hoeft te gebeuren zeg maar... Ik met mijn super goede weerstand (ben echt nooit ziek) kom er nu pas achter dat ik echt veel heb in moeten leveren door het begin toen ik zo lang ziek was en het hele gebeuren rondom die echo die niet goed was. Heeft toch allemaal heel veel van me gevraagd. Daarbij ook nog werkstress van Jan en mij wat erg veel vraagt. Ik ga het op mijn werk iets rustiger aan doen. In plaats van drie dagen op de groep, ga ik er nu een buiten de groep werken, dus dat is lichamelijk al een stuk fijner voor me. Ehhh sorry, is een heel verhaal geworden.... Dee, nog een stoere meid dus met de prik...even huilen en snel weer over. Je bent lekker aan het soppen gegaan.
Loessie.. koekjes zonder glazuur zijn toch ook lekker! Oh, eerst nog boter halen.. Olga.. De laarzen zijn de verkeerde kleur en de broek heeft de verkeerd lengte.. heb hoogwater! Dus strax even het pakketje retouneren.. Ess.. lekker even met Jenna op bed! Dee.. heb al heel wat jurkjes gemaakt.. Type machine.. Een Toyota.. heb hem 2e hands gekocht dus voor een leuk prijsje.. Estelle ook al zo stoer! Sam.. fijn dat de kids het zo goed doen bij de gastouder.. Kan me herrinneren dat er wat strubbelingen waren, die zijn opgelost begrijp ik. Ik zou denk ik een mandje halen en daar allemaal dingetjes indoen die ze lekker vind.. Haar lievelings snoep/chocolade.. Cadeau bon van een drogist.. lekker flesje wijn/likeur.. Leuk tijdschrift..etc.. *** Het weer is hier zeer triest.. Gelukkig was het vanmorgen droog..Pakketje wegbrengen kan morgen ook wel.. Alleen de honden moeten nog even snel een plas doen.
Judith, jammer dat de laarzen en broek niet goed zijn.... Senna zal zo wel wakker worden. Heb echt de hele tijd beetje op internet voor vanalles zitten kijken en hier gekletst....echt erg! Kijk ik naar buiten en zie ik ondanks het rotweer een heel lief tafereeltje....Twee duiven zitten gezellig naast elkaar op een tak in een kale boom. Ach....zo simpel kan het soms zijn he....even verder kijken en open staan voor andere dingen.
Er zijn inderdaad even wat strubbelingen geweest over het sporten en de kinderopvang, maar toen hebben we gekeken hoe Lynn het daar in de kinderopvang vond en toen kwamen we erachter dat zij het erg leuk vind. Ze heeft dan wat meer kindjes om haar heen en dat vind ze gweldig. Het is dan ook maar voor 2 uurtjes. We hebben dus puur even naar Lynn gekeken omdat we dat het belangrijkst vonden en die had het goed naar haar zin dus dan is het voor ons ook goed. De gastouder staat ook altijd voor ons klaar en we kunnen ze op het laatste moment nog brengen als het nodig is dus we moeten niet klagen. Ze komt de kinderen thuis halen, brengt ze terug dus we hebben het eigenlijk heel erg luxe. Vind maar eens zo iemand!! Ik merk dat wel aan een collega. Zij en haar vriend werken ook onregelmatig, maar kunnen slecht een gastouder vinden die zo flexibel is. Ik ben haar dus erg dankbaar inderdaad. Ik vind dat mandjes met leuke dingen wel erg leuk voor haar. Zo kan ik er iets doen voor heel het gezin. Goed idee dank jullie wel!! Lyn is net weer wakker ik ga haar er maar uihalen. Dan wacht ik tot Semm wakker wordt en dan lopen we even naar het winkelcentrum. Ik moet voeding voor Semm halen en ik wil even een frisseneus halen. Ik geef Semm niet meer de fles van 23:00 uur en hij doet het super goed. Gisteren was de laatste fles om 21:00 uur en ik heb hem om 8 uur wakker gemaakt.