December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

* kippenvel*

Wow wat geweldig zeg..

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Meiden ik ga douchen en mijn bedje in ben dood op,.
    hopelijk slaap ik vannacht wat meer uurtjes..
    Mijn buik is redelijk rustig :D dus laten wehet hopen :D

slaap lekker

3. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Yes! Yes! Yes!
    Loopy, wat een geweldig nieuws!
    Ben echt super blij voor je...
    Hoe voel je je? Ook wel reuze spannend weer he?
    Van harte wijffie! Huggie..!

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Helemaal Super!!!
    Gefeliciteerd!:):):):):)

5. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    wwaaaaauuww
    wat een fantastisch nieuws!

oo ik heb heel de dag aan je lopen denken!

gefeliciteerd meid!!

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Yaeda..gefeliciteerd met je verjaardag!!!!:):):)

Gerda…wat een geweldige foto van Nick met de lange lummel!!

Johanna gelukkig was alles goed!!

Loesie leuk joh dat Nicky zo gek is van k3!!!

Prikjes…hopelijk doorstaan alle kids ze goed! Hier moeten we vrijdag!

Nannaf..rustig aandoen meid!!

Sam..wat goed..alle toetsen gehaald!!! Lekker joh!

Judith..wat een scheetig jurkje!! Leuk!!! En dat staartje zo lieff!!!
    Balen dat je pakketje niet goed was! Leuke driewieler!!

Essebes nog even kunnen tukken vanmiddag?

Lindy..fijn dat het voorwerk toch ook echt wat gedaan heeft hè..

Amber..leuke feestkleding geshopt en nog keukenspulletjes..leuk!!
    Wat staat t m leuk!!! Echt poepiesjiek!!!

Nou heb alles even vluchtig doorgelezen..dus heb niet overal op gereageerd..:)

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Deze vanavond even opgehaald voor Jari...past goed bij de loopfiets van Mika..:D

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Vanmiddag met Jari naar het cb geweest... meneer was al 4570gram!:D
    al een dikke kilo gegroeid in 3 weken..
    Alles was goed..alleen zijn hoofdje is idd wel schuin afgeplat..dus daar moet fysio bijkomen..
    Toevallig belde die vanmiddag dat ze dinsdag komen..dus dat ook weer geregeld!

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    miep, lekker dat je er zo op tijd bij bent met het koppie van jari.
    Niels was ook behoorlijk scheef en vanaf 3 mnd heeft hij fysio gehad en dat was heel goed! En nu heeft hij een prachtig bolletje

10. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Wat een leuke reacties voor Loopy, lief :)

Miep; Haha geweldig dat fietsje erbij! Zijn hoofdje wat afgeplat? Agh, je hoort het vaak. Bij Loïs moest het niet erger worden en dat werd het ook niet en goed opgelet met verschillende kanten op laten liggen en trok zo weg. Bij Dana had ik zelf het idee (alert van Loïs nog) en ik vond zelfs dat ze krom ging liggen. Het CB zei dat het er nog goed uitzag. Daarna vertelde ik dat ik haar scheef vond liggen en toen zagen ze het pas "Mama krijgt nog een deskundige kijk!" :( Sorry, maar ze lag zo krom als een banaan!
    Ze hebben nooit gezegt dat ik een zijliggings rol o.i.d moest gebruiken, ik heb het zelf ondernomen. Ik denk als ik dat niet had gedaan dat ik nu wel bij de fysio had gelopen met haar. ;)

11. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Alieke: fijn dat je vannacht goed hebt kunnen slapen en dat Jan ook thuis is. Ging het vandaag weer wat beter?

@amber1978: lekker wezen shoppen. Heerlijk ontspannen! Klinkt erg leuk die kado's.
    Arme Jesse vond de griepprik niet zo leuk dus.
    Wauw, wat ziet hij er leuk uit met die kleertjes!

@DaphneenEstelle: aaagh, Estelle geschrokken van de prik. Maar naderhand heerlijk met mama gaan shoppen bij Intratuin. De volgende keer vind ze het vast niet erg, dat prikken!

@dianne: owwwww... Ik zie net pas je onderschrift. GEFELICITEERD met jullie voorgenomen huwelijk! Wat leuk, weer een dikbuikbruidje!

@Essebes: aha, een dJenna dus! Ik sprak het automatisch uit als Jenna, maar dJenna is veeeeeeeel leuker!
    Hoe gaat het met de borstvoeding? En heeft ze nog veel last van krampjes? Zwaar is dat he...

@French: pfff... 't Zal ook weer eens niet zo zijn. Superleuk dat Angelina heeft gewonnen! You go girl!

@johana79: beterschap met je hoofdpijn. Gelukkig was alles gewoon goed bij de controle.

@Lindy: wat fijn om te lezen dat het helemaal goed gaat in je buikje. Hummeltje 2 is er klaar voor dus.

@loesie22: whahaha, ik zie Nicky zo voor het K3-schap staan. Geweldig!
    Zijn de koekjes gelukt?

@loopy: waaaaaah, ik zie je banner... GEFELICITEERD!!!
    En ik lees het ook. *vreugdedansje*

@MamavEsmee: pffff... Lastig van je zwager. Ik zou denk ik 's avonds even op de koffie gaan ofzo.
    Hihi, en Esmee vandaag op chic! Schattig jurkje weer.
    Wauw, wat lijkt ze ineens oud he, met zo'n staartje.
    Leuke driewieler!
    Waaaaaauw, wat goed! Esmee op de wc! *applaus*

@Miep en Miep: aaaah, wat leuk, unisex fietjes! Kan Jari al lopen dan? Hihi...
    Wauw, wat is Jari goed gegroeid. Hopelijk komt het gewoon goed met zijn koppie.

@olga: aaah, Senna ook even gehuild met het prikje. En wat schattig, papa kusje op knie...
    Fijn dat alles goed is bij de vlos.
    Hele dikke knuffel voor jou, met al die extra stress.
    Aaaaaagh, en die duiven... Heerlijk he, die hormonen!

@Salapio: whahaha, je cijfertjes... Maar je doet het netjes zeg! Toch een heel andere zwangerschap dan die van Mirre?

@Sam28: owww, wat fijn dat je kids het zo hebben getroffen met de gastouder!
    Geen idee waarmee je haar kan bedanken. Een mooie tekening van Lynn met de handjes van Semm? Lekkere bonbons erbij.

@Sanneke: getver, wat een rottijd voor de vaccinaties. Niels vond het ook even niet zo leuk dus. Maar wel lekker patatjes gehad.

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Annabel heeft vanochtend de prik gehad. Ze gaf geen kik en keek alleen maar van "moet dat nou?!". Ze keek haar ogen uit naar al de drukte. Manlief en ik moesten ook. Ik voelde de prik helemaal niet, maar manlief hadden ze midden in een spier geprikt ofzo. Hij vond het niet "fijn", hihi, watje!
    Bij de uitgang kreeg Annabel nog een Dora-koekje, maar ze keek echt zo van "waarom dat dan?". Onze stoere meid.

Met mij gaat het maar zo-zo. 'k Heb vandaag de psycholoog afgemeld. Raar mens. 't Eerste consult liep ze twee keer weg omdat de schilder er net was en kwam zelfs een keer met hem de kamer in om een kast te laten zien. Ehm... Ooit gehoord van privacy? Tweede keer liep ze ook weer een keer weg voor de schilder en ze kwam niet eens terug op het dagboekje wat ik die week netjes volgens afspraak had gemaakt. Sorry, maar dan hoeft dat voor mij niet meer.

Vanmiddag ben ik naar een paragnost geweest. Poeh, wat intensief zeg. Toch wel confronterend wat die man allemaal kan vertellen over jezelf. In deze methode heb ik in ieder geval meer vertrouwen.

Annabel was vanavond erg moeiljk met naar bed gaan. Om 19.30u had ik haar naar bed gebracht en ze bleef maar krijsen om mama. Herhaaldelijk teruggelegd in bed zonder resultaat. Uiteindelijk heb ik haar om 21.00u bij me in bed genomen en is ze in slaap gevallen. Toch wel een heerlijk gevoel hoor. Om 21.30u legde ik haar terug, maar het was meteen weer brullen. Op haar kamer nog even op schoot gehad en toen ging ze toch eindelijk in haar eigen bedje slapen. Poeh, wat vermoeiend. Gelukkig sliep Evelien wel, maar bij ieder kikje kneep ik 'm wel...

Mijn oma is nu een nacht in het ziekenhuis voor een darmonderzoek morgen. 't Gaat gewoon niet goed met 't arme mensje. Ze heeft al een tijd terug onverklaarbare buikpijn. Ze heeft een scan, echo en een maagonderzoek gehad. Morgen gaan ze haar darmen (en nieren?) onderzoeken. Tussen neus en lippen door hebben ze wel al over kanker gesproken, dus als dat inderdaad het geval is, is het nog even kijken wat ze nog kunnen doen. Waarschijnlijk alleen pijnbestrijding, want een operatie of zware medicatie kan ze niet aan. Ze is tenslotte al 85 jaar oud.
    't Is wel moeilijk voor haar. Een van haar dochters is op 41-jarige leeftijd overleden aan kanker. Ze is er zo enorm bang voor.
    We hopen maar op het beste...

Verder weinig nieuws hier.

Weltrusten!

13. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    loopy gefeliciteerd!
    yesssssssssssssssssssssssssss!

14. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik kom net mijn bed uit enw at lees ik?

Loopyyyyyyyyyyyy ik zei je het toch. Het is raak!
    Ik ben zooooooooooooo blij voor je en we schelen 2 weken. We krijgen zomerkindjes! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!
    Dikke kus van mij!

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

LOOOOOOPPPPPYYYY WHHAAAAA Lieverd gefeliciteerd...jemig het is je zoooo gegund meid. Hoe voel je je verder?

Jari mooie cijfertjes op het cb.

Nelly schandalig dat ze zo de kamer in komt lopen met een vreemde?! fijn dat je iets hebt gevonden waar je meer vertrouwen in hebt...

Hier verder weinig spannends.....het is echt weer donker weer buiten zeg. Ik ga zo dani naar de gastouder brengen en even de koffie van mijn dinnetje opdrinken ;)

16. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    dank je wel allemaal voor de lieve reacties! ik heb wel enorm de bibbers hoor. gisteren kwam papa even langs om me te feliciteren en ik kreeg meteeen een gratis spreekbeurt over financien en dat hij zich zorgen maakt enzo. toen kreeg ik het wel effe benauwd. maar goed, eerst maar es afwachten of alles gezond is. daar maak ik me nóg banger over.

17. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Miep wat goed dat jari al zo flink gegroeid is :)
    vervelend dat zijn hoofdje toch wat afgeplat is..
    hopelijk biedt de fysio hulp :)
    Nelly annabel ook een bikkel bij de prik :)
    wat goed zeg..
    bij een paragnost geweest ja confronterend he..
    Annabel moeilijk met naar bed gaan.. misshcien een periode?,
    demy heeft daar ook wel eens last van..
    arme oma :( dikke knuffel

Jufffie hoe is het met je?,,

Morgen..
    ben de halve nacht opgeweesst. ik wordt gek van dat spoken..
    dat red een mens toch niet. is al de zoveelste nachtop 1 reeks..
    blehh.. en als je dan nog een doel hebt om er uit te gaan maar nee..
    kan gewoon niet slapen.. en dan krijg ik kramp :(.. is de kramp bijna weg
    en dan wordt demy al weer wakker..
    val tegen de ochtend in slaap is toch geen doen..
    maarja.. nog ff..
    ben er echt klaar mee :(.
    ,maarja genoeg met mijn geklaag..
    ga demy zo weg brengenen hopelijk vanmiddag lekker me bedje
    weer in en wel slapen..
    tot vanmiddag :)

18. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

'k Ben even aan het wachten tot Evelien wakker wordt voor een voeding. Manlief is Annabel naar het KDV wegbrengen. Daarna ga ik aan de paracetamol. Pfff... Wat voel ik me ellendig.
    Verschrikkelijke nacht gehad. Alles doet zeer en ik heb knallende koppijn. Daarbij nog dat Annabel en Evelien om beurten gilden in hun slaap...
    Hoop dat ik vandaag een beetje uit kan rusten.
    Misschien een reactie op de griepprik of op de paragnostische behandeling gisteren. Niet fijn in ieder geval.
    Geluk bij een ongeluk dat mijn man nu thuis is. Hij gaat niet werken deze week. Kan hij mooi op zijn gemak een andere baan zoeken.

Sorry voor mijn geklaag op de vroege ochtend.

Groetjes,
    Nelly

Oja, mijn oma krijgt in de loop van de ochtend een buikscan. Geen darmonderzoek zoals ik eerst schreef. Dat had ze al gehad.
    Mijn moeder was me erg dankbaar dat ik de medicijnen voor mijn oma klaar had gemaakt gisteren. Ze moest contrastvloeistof innemen, maar dat moest verdund worden en in bepaalde hoeveelheden gedronken worden. Dus ik had drie spaflesjes gevuld met etiket erop hoeveel en wanneer ze het in moest nemen.
    Da's wel het minste wat ik kon doen.

Hm... 'k Hoor wat gekuch van de eerste verdieping. Voedertijd!

Doei!

19. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ff snelle update net bij de vk geweest en ben door gestuurd naar spoed spreekuur van de gyn moet er om 10.45 uur zijn.

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

Woehoeoeoeoeoeoeoeoeeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe! Superrrrrrrrrr!

Deel Deze Pagina