December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen!

Straks prik.. bah. Ik heb er zo'n hekel aan!! Ik heb best getwijfeld om Loïs wel of niet in te laten enten maar ik ben bang dat ik toch spijt ga krijgen.

Dianne; Ojee, succes!

2. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hooi Meiden,

Hoe is het hier... Ik loop een beetje achter. De drukke dagen komen eraan he. Ik voel t nu al. Zoveel dingen tegelijk wil ik doen! Vandaag ben ik een dagje thuis omdat Sam straks zijn mex. griep prik krijgt. En ook vandaag wil ik een hoop doen.. Moet nog even langs de Praxis want er is een onderdeel van ons bad afgebroken hmmm... Aangezien ik de beschikking heb over de auto ga ik er ook maar optimaal gebruik van maken.
    Vanmiddag komen mijn ouders de Sinterklaaskado's van Sam afleveren. Wel gezellig! Hij krijgt de garage van Little People en nog wat klein spul.

Ik schiet nu trouwens best al een beetje in de stress. We moeten nog aan de babykamer beginnen en met de feestdagen voor de boeg denk ik dat het pas daarna zal worden dat we eraan beginnen. Is het dan niet te laat??? Nu gaat t gewoon bijna niet lukken.. zo druk hebben we het allemaal met andere dingen en verplichtingen.

Morgen ga ik lekker ontspannen uit eten en bowlen met collega's. Daar heb ik wel enorm zin in.

Heb ik nog meer te vertellen??? Schiet me even niets te binnen. Ga even bijlezen.

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Diane, veel sterkte!

Nelly, vreemde psych! Hopelijk werkt de paragnost beter ;)

Loopy, kan me voorstellen dat je je ook wel zorgen maakt over de toekomst (naast de gewone en extra zorgen over je zwangerschap), maar volgens mij ga jij het helemaal supergoed doen! En een baby merkt het verschil niet tussen liefdevol aangekleed worden in een outfitje van 5 euro of 50 euro (of nog meer ;)) ...

Johana/Lindy, vervelend van die hoofdpijnen. Johana, wel super dat je controles weer goed waren ...

Es, wat heerlijk dat Liv zo goed slaapt! Knappe meid! En ik vroeg me ook al af of het 'Djenna' of 'Jenna' was, maar vergat het steeds te vragen (Olga is mijn externe geheugen :D)

Mirre mag tussen 14-15 voor de prik. Ik ben benieuwd. Ik denk dat ze enorme stampij gaat maken eigenlijk. Heb haar wel al verteld dat ze een prik krijgt dus nu is het: Mamboe, prik arm, kus op, pleister op :D (we gaan hele mooie pleisters kopen)

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Brit, niet te druk doen hoor! En dat is zeker niet te laat, tenzij je een enorme verbouwing in planning hebt ;). Maar verven en inrichten kan wel in een maand (of minder). Mijn schoonzusje moet ook nog een hele volksverhuizing doen en is in maart uitgerekend ...

5. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Alieke, hier ook twijfel alom hoor... Je moet toch een beslissing nemen he.. blijft een moeilijke keuze.

Loopy, wat super zeg!! Gefeliciteerd meid!!!!

Dianne, wat is er aan de hand???

Nelly, vervelend dat je niet lekker bent. Beterschap meid. Gelukkig is Jan thuis zodat jij je handen misschien wat vrijer hebt dan normaal ;). Wat een bikkel is Annabel zeg.. Geen kick gegeven met prikken. Dat zullen ze ook niet vaak tegenkomen :).

Lindy, wat slopend lijkt me dat die slapeloze nachten. Hopelijk kan je vandaag wat rust pakken meid. Je bent er bijna he.. nog even doorzetten :).

6. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Het wordt geen enorme verbouwing hoor maar heel de kamer moet nog wel leeg, geschilderd en behangen worden en Sam krijgt nieuwe meubeltjes... Stresss hahaha.
    En ik weet dat ik misschien wat rustiger aan zou moeten doen maar soms is het zo moeilijk omdat je omgeving zoveel van je verwacht.. Kan t moeilijk uitleggen :p

7. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Dianne jeetje meid. Succes..

Alieke ik heb ook ontzettend getwijfeld hoor
    om demy te laten enten.. maar net wat je zegt
    was zo bang dat ik achteraf spijt zou krijgen..

Britt: rustig aan het meid..
    die baby kamer komt heus wel optijd af :).
    Lekker bowlen morgen en uit eten
    veel plezier :)

Salapio succes met mirre der prik :)
    het zal vast wel los lopen :D

Zooo wat een file zeg.. heb jan even weg gebracht naar zijn werk heb
    er 3 kwartier over gedaan :O.. nogmaal 15 min..
    ongeluk gebeurd..
    Zo demy weg brengen naar mijn schoonouders. heb ik even
    het rijk alleen :)..

8. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Amber en Miep...bedankt voor het verjaardagskaart voor Yaeda
    Amber...ja idd gister is Yaeda 2 geworden en volgende week word Serena 5 jaar..zaterdag vieren we het
    voor familie en vrienden!
    Balen dat je mannetje gezakt is voor zijn rijexamen.
    Las dat je kids met ODD begeleid...ja het is idd heel heftig, de oudtste van mij heeft het ook.
    juffie....zie aan je banner dat je zwanger bent...gefeliciteerd en hopelijk gaat alles goed!
    mamabeer...jaa wij gaan verhuizen naar Brunssum oost, zodra wij een woning krijgen toegewezen..leuk he!
    loopy..gefeliciteerd met je zwangerschap meid!

Gister was Yaeda jarig...wat gaat de tijd snel he.
    Dinsdag gaat ze naar de PSZ..spannend...mijn laatste kleintje wat ook al naar school gaat!
    Ze heeft gister van ons haar winnie the pooh poppenwagen gekregen en ze was er super blij mee.
    Zaterdag vieren we de verjaardag van Yaeda en Serena voor familie en vrienden...wat zullen ze verwend worden!
    Dinsdag hebben de meiden ook hun inenting gehad voor de mexicaanse griep, Serena die heeft gehuild vanaf het moment
    dat ze de naald zag en Yaeda bleef er lekker stoer naar zitten kijken!

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Whaaaaaaaaaa

Dat gehuil & gegil de hele ochtend slaat echt op me oren. JEUMIG wat een humeur heeft zij!

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nelly..wat een raar mens die psych! Zou ik ook bij weggegaan zijn hoor!
    Hoop dat alles goed gaat met je oma hoor!

Lindy..slecht geslapen..ik mocht toen van de gyn zo een nachtje komen slapen in t ziekenhuis als ik dat wou met medicatie..misschien moet je dat ook eens vragen aan de vlos..
    Dan kan je een keer goed doortukken!

Dianne..naar de gyn? Hoop dat alles goed gaat

Iloon..gezellig zaterdag de verjaardag vieren! En gister ook al verwend!!leuk!!
    Gaat snel hè!!!

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0

paar watjes in de oren doen? :D

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik kreeg gister een leuk pakketje bezorgd....zat van alles in .:)...
    voor Jari stoere kleertjes en voor Mika een boekje, een politieauto en ook nog films!
    Die was helemaal in z'n sas!!!
    En voor onszelf ook nog een paar films...Zo lieff!!!!!
    Nogmaals Hartstikke bedankt Gerda,Sjoerd en Nick!!!!:)
    Wat zijn we verwend!!!Superlieff!!

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Zo even snel bij kunnen lezen....Mika keutelt nog even rond..die gaat zo naar bed..
    dan kan ik even de was ophangen en is Jari weer aan de beurt..;)

14. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Heb alles gelezen!!

Loopy...gefeliciteerd meid!
    ben echt superblij voor je....
    Dikke knuffel!!

Dianne...sterkte...
    hoe was het meid?!

Iloon...nog gefeliciteerd!
    en alvast een fijne dag!

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dee...tja als ze alles al heeft...dan maar niks.. :D
    Moeilijk hè..ik vind t ook moeilijk hoor...Mika krijgt zo'n spelcomputer van opa en oma.. even zoeken...
    misschien is dat wat? Electro Kiddy Click | Jumbo

Of kleurboekjes..of een buggy voor de pop..of..mmmmm moeilijk..;)

16. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Miep...leuk die spelcomputer zeg!

17. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
  18. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Sam heeft zijn prikje gehad. Hij schrok even en moest huilen maar t was ook zo weer over. Toen we weggingen kreeg hij nog krentjes een mandarijn en een zeepje. Hij was helemaal trots en zwaaide iedereen uit hihi. Grote vent!!

Verjaardag... hier little people en spulletjes voor zijn kamer, puzzel,kleurboeken etc...

Miep, wat ben je verwend door Gerda en co... lief hoor!

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hey!

Vorige week naar de film geweest en het was echt lang geleden dat ik ergens heen was geweest zonder de kinderen. Was wel lekker ff nergens naar hoeven om te kijken:) de film was zo goed dat ik er zo nog een keer heen wil gaan haha.

Lex en Ryan hebben eergisteren de me-spuit gehad en Lex werd gisteren heel erg ziek hij reageerde amper en had rond de 42 graden koorts..Gelukkig gaat het vandaag een stuk beter en speelt hij ook weer. Ik heb hem afgemeld van school...het was zo zielig ik ging hem afmelden en hij was bezig: nee mama kleertjes aan Lex wil naar school..Lexje is helemaal niet ziek..lex naar school!:( Nu zit hij lekker met z'n dekentje op de bank...dus ik heb zelf ook maar even een day-off ingelast en lig lekker erbij onder het dekentje :D Ryan heeft helemaal geen last van het spuitje gelukkig.Ze huilde helemaal niet bij het spuitje Lex zij zelfs tegen de vrouw dat spuitjes leuk waren. Ik weet wel dat als iemand hier de mex-griep krijgt ik Quinn bij me moeder laat slapen...ik ben zo bang dat hij het krijgt..hij is nog zo klein

Ik las dat loopy zwanger was! Wat leuk! ik gun het haar echt zo erg! Gefeliciteerd loopy!:)

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Twijfel ... Mirre nu wakker maken zodat ik enigzins op tijd ben voor mex prik. Of nog even laten slapen en dus halverwege binnenkomen (of duurt het dan megalang?!)

Deel Deze Pagina