ahhhh...wat een lieve reacties en fijne tips! ben nu even aan het voeden, kom zo reageren. Miep wat heb je een knappe ventjes! ze lijken wel op elkaar he?
Miep.. leuke spam zeg! Wat zul je trots zijn op je mannen! Pakket hebben ze alleen bij de supercoop.. Olga.. Vervelend dat het gewoon niet lekker loopt op de "groep" Individueel maar toch weer groepsgericht bezig zijn is niet eenvoudig.. I know.. Soms werk de combinatie kids dan gewoon niet.. Leuk .. kindercakejes maken.. Hier komt wel geteld 1 kindje Al lust ik ook wel ee cakje.. Maar vind het ook nog wel weer leuk om iets zelf te maken.. Met mijn verjaardag had ik appeltaart gebakken, was ook erg jummie! Salapio.. wat leuk dat ze een springkussen hadden.. *** Zonet even een schaal met allemaal mooie kaarsen gekocht, mooie kerstballetjes er bij... Kaartje met inhoud en mooi verpakt in cellofaan.. Als cadeautje voor het geregistreerd partnerschap.. Best leuk geworden!
Es...of ze op elkaar lijken? wij vinden eigenlijk van niet nu.. maar tja ze kunnen zo veranderen hè.. Judith..hè de supercoop..ik dacht superdeboer..de coop hebben we dus niet..en even een leuk cadeau gemaakt!!super!
@dianne, gelukkig is alles goed! wat leuk die foto's van jari en mika! heel veel kusjes voor alle prik-armpjes Ik zag dat iemand schreef over draagdoeken. Dat lijkt me zo tof en knus en praktisch! Ik vraag me alleen wel af of het te doen is om je kind er in te wurmen zonder hulp hier alles okee. ik ben zoooo moe dus ik duik zo mijn bed in xxx liefs loopy
Goedeavond allemaal !! @Miep wat heb je toch een prachtige kids !! @essebes Meid knap van je hoor alleen met die twee kleine ukken. De draagdoek is een goede tip. Dat deed ik ook altijd met Thomas en Lieke Loïs mee laten helpen bij het badje. Dat deed Thomas ook graag. Even tv kijken tijdens het voeden. Je vind je ritme wel het komt helemaal goed ! Je bent een super mama !! @Dianne Gelukkig niets aan de hand @Juffie Hoe gaat het nu meid ? @Salapio Fijn dat Mirre het springkussen zo leuk vond *nu weer snel house kijken*
Ja zeker ... kwestie van oefenen. De combicotti is echt dummi-proof, zo'n lange knoopdoek kost wat meer moeite. Je hebt ook mei tai achtige dingen ... soort babybjorn maar dan ergonomisch beter. Dus dat is echt heel easy
Lieve foto's van je knullen Miep! Olga, hmmm irritant dat het gewoon iets is waarmee je moet dealen ... Gelukkig mag je er een paar maanden tussenuit
Dee.. wat leuk.. Kom je dan ook meekletsen in het topic kinderkleding maken?! Wat een leuke foto van Estelle bij jou in de draagdoek.. Salapio.. Leuke foto van Mirre in draagdoek! Loopy.. Trusten!
Miep.. al aan het afvallen geslagen? Ben hier weer bezig met "lijnen" Heb al in geen 5 dagen koek of snoep gehad en moest echt afkicken de eerste dagen.. Maar nu knort mijn maag niet meer zo erg.
Dee...leuke foto!! Salapio...ahh dat koppie!!!!! lekker ding! Judith..nou nog niet echt aan t afvallen..gewoon wel opletten maar snaai nog wel een beetje.. Wil het nieuwe jaar echt serieus beginnen.. ben al wel 10 kilo kwijt maar ja..dat kan je niet echt rekenen hè.. Moeilijk hè dat afkicken van al die zoetigheid en gesnaai!!
Kwam even kijken of alles goed was met Dianne en gelukkig maar Miep wat heb je toch mooie jongens,,vind ze niet op elkaar lijken nu de baby foto leek hij meer op Mika hij is al best verandert Lindy doe je lekker rustig aan, goed aan jezelf denken hoor. Essebes, moeilijk even zoveel alleen doen , denk dat je van de mama met twee kindjes goede tips hebt gekregen , en dat je even je draai moet vinden , en dat gaat je vast lukt je bent een super mama. Alieke vraagje, hoorde van iemand dat kindjes op de peutespeelzaal niet uit en fles of zo mochten drinken ivkm met dat alle kindjes daar uit zouden drinken , en dat ze een beker op school krijgen weet jijdaar iets van ivm je werk. Olga , even zwaar op je werk, doe je wel lekker rustig aan aan jezelf denken hoor en lekker met SEnna in bad geweest autor ijden op je buik lief hoor. Loopy slaap lekker. Amber even gauw tussen door kijken , house kijk ik eigenlijk nooit. Mve straks dus zelf taarten maken ze zien er goed uit, en worden vast lekker. Hier willen we ook een taart laten maken , ben er nog niet helemaal uit wat ik wil , maar ik heb nog even. Salapio ik vind dat zo'n lieve foto van jou met Mirre in de draagdoek super lief koppie heeft ze daar. Hier nooit een draag doek gebruikt. Hier een rustige dag gehad, onze auto deed erg raar hopelijk kan dat morgen opgelost worden. Verder hebben we ons hier vandaag wel weer vermaakt samen getekend , geknusteld, tv kijken was weer een gezellig dag. Ga nu mijn bedje maar eens opzoeken fijne avond allemaal