***Nouhou...boehoe...!!! Stampvoet*** Ik wil zo graag meekletsen, had Jenna in bedje gedaan, koppie thee gezet...maar ze ligt nu al 10 min te huilen, ga maar weer naar boven en blijf daar...ga wel op bed liggen met m'n moppie. Jan is nog steeds niet thuis... Nogmaals...lief jullie reacties, dat doet me goed!! Hopelijk tot morgen! Xxx
Wel grappig ... mn schoonmama zegt altijd dat Jasper zo'n mooie krullekop had ... maar zie het niet terug op zn jonge foto's (later wel). Volgens mij lijkt Mirre op mij als ze gekke, ondeugende en eigenwijze bekken trekt en is ze verder meer een van Jan zn kant Hier ben ik 2 jaar ...
MIEP, lekker toch 10 kilo ... lekker begin ES, he bah meid ... ik stampvoet ff met je mee. Maar lekker met je ukkie op bed is ook best fijn. Wel grrrr ... dat je vent er nog niet is ... COMBICOTTI, zijn drie delen. Beetje moeilijk uitleggen ... Twee 'hulzen': een om ene schouder, de ander om andere. En dan een langer open geval die knoop je eromheen ... HAAR, Jan heeft inmiddels meer krullen dan ik hoor! Hij heeft echte mooie kleine krullies, ik meer grote krullen ... Mirre heeft in dr nekkie hele mooie krullies, verder vrij stijl. Ze kan net aan een staartje in ... Volgens mn zusje (kapster) is Mirre iig niet stijl. Nou ja ... we zien wel. Bij dr broertje hebben we per geboorte kleine krullen besteld .
Judith..ik was ongeveer 17 kilo aangekomen.. Salapio..ja ze lijkt wel op jullie allebei..maar meer op jou denk ik! leuke foto's!! Gerda..pech met de auto..balen zeg..hopelijk morgen weer gemaakt! vandaag lekker geknutseld!!leuk!! Essebes..hè bah meid ...Jenna aan t huilen..laat je haar ook wel eens huilen? of ga je er altijd vrij snel naar toe? wel sneu hè als ze zo verdrietig zijn..en dan Jan ook nog niet thuis..bah!! Dikke knuffel!!!
Dianne gelukkig alles okaj dikke knuff Loopy slaap lekker meid. Ess Knap hoor 2 kids te gelijk voeden hihi ben benieuwd hoe dat hier straks gaat.. vast een hele onderneming Rustig aan meid. meekletsen komt wel weer ga maar snel naar je kleine meisje toe Salapio leuke foto`s Zo weer ff bij gelezen k duik mijn bedje in .. DIkke knuffel
mèn, wat lijk mirre op jou EDIT: ik had deze reactie geplaatst voor ik de 'opwielijktze' vraag zag. Ik vind dus echt dat ze jouw uitstraling heeft. Jan ken ik niet Leuke foto's verder! En Ess, sterkte zo lang zonder Jan. Draagdoek: hier ook de combicotti, ik had hem wel een maatje groter mogen hebben. Ik vond het vooral handig voor de ontroostbare momenten. Heb hem niet heel veel gebruikt. had vanavond weer cursus (elke donderdag) en was om 10 uur thuis. Nog ff kletsen met Jan, maar die ligt er inmiddels in, dus ik lees ff bij en ga zo slapen. Morgen weer zwemmen. Wel een leuk vast moment van de week. truste dames
@dianne gelukkig goed nieuws! Zit ie op de knieeen..wat schattig maar pijnlijk voor jou @essebes ik doe het hier andere de andere 2 gaan spelen op de kamer of we doen Quinn samen in bad en als ik echt handen te kort heb gaan ze gewoon alle drie samen in bad wel gezellig want Ryan en Lex wassen Quinn dan Met de borstvoeding geven heb ik vaak alles tegenlijk gedaan ik had toen het geluk dat Ryan bijna 24 uur per dag eraan wou hangen en toen heb ik zelfs spelletjes gedaan tijdens de bv en een gegeven moment kon ik zelfs onder het lopen bv geven. Ik heb thuis echt een dagschema anders krijg ik het niet geregeld. Ik heb geluk dat Quinn nu zijn weken inhaald wat hij eerst niet sliep en huilde slaapt ie nu best veel. Als ik lex naar school ga brengen dat moet je eens zien..het ziet echt grappig uit bepakt en bezakt @miep en miep hij is weer wat actiever maar heeft nog steeds 39 koorts..hij is vanavond nog niet wakker geworden tussendoor volgens mij gaat het weer wat beter. Vanmorgen speelde hij ff maar daarna is hij weer bij mij komen liggen en in de avond heeft ie nog met Ryan gedanst..Ik had cadeautjes gegeven na de spuit omdat ze zo'n grote jongens waren geweest en niet gehuild hadden. Ryan een Ernie en Lex de cd van k3 wat een lieve foto van Jari! en Mika natuurlijk ook stoer ventje! @mamavesmee kaarsen leuk! kaarsen is iedereen gek op...Ik ben helemaal verslaafd aan ikea kaarsen @dapneenestelle die draag doek had ik toen ook cadeau gekregen en ik kwam er echt niet uit...zelfs met de handleiding erbij lukte het niet. Zelf degene waarvan ik het cadeau had gekregen lukte het niet...gelukkig had ze de bon gehaald en zijn we een andere gaan uitzoeken toen. Quinn haat draagzakken dus heb die van mij weer verkocht. Wel leuke foto @Salapio oo wat een lieve foto van Mirre! echt een schatje...wat worden ze toch allemaal snel groot pfff nog ff en dan word Ryan al 2! ik vind dr meer op jou lijken
Heb wel bijgelezen, maar weinig puf om te reageren. Annabel deed weer verschrikkelijk moeilijk met slapen. Ik ben vanaf 19.30u met haar bezig geweest. Om 22.15u heb ik huilend mijn moeder gebeld om even stoom af te blazen. En in de hoop dat Annabel nu eindelijk ophield met dat gekrijs en gehuil. Gelukkig hoorde ik haar tijdens mijn telefoontje niet meer. 'k Ga zometeen even kijken. Waarschijnlijk is ze van ellende op de grond in slaap gevallen... 'k Hoop dat dat sprongetje zo voorbij is. Verschrikkelijk... Bah, bah. Toch even een reactie: Essebes, 't is zeker moeilijk in het begin omdat de kleine nog geen regelmaat heeft. Wij doen Annabel om de dag 's avonds in bad en meestal slaapt Evelien dan. Als ze wakker is gaat ze mee in bad of leg ik haar op handdoeken in het kleine badje op de badkamer, zodat ze er toch bij is en niet in d'r bedje ligt te brullen. Wat betreft etenstijd. Evelien krijgt om een uur of vier de borst en als ze nog wakker is tegen etenstijd ligt ze in de box. Als ze "vervelend" is, zetten we haar in het wippertje op tafel erbij. Annabel heeft ook even gehad dat ze Evelien weg wilde duwen van de borst. Toen heb ik haar gewoon de borst aangeboden en toen was de lol er gauw af voor haar. Nu zet ik soms de TV aan als Annabel vervelend doet. Of ik geef haar opdrachtjes. Dat ze bijv. van Duplo iets gaat bouwen of voor mij koffie inschenkt in haar theeserviesje of een boekje gaat "lezen" of we zingen samen een liedje. Maar 't is "gewoon" zwaar in het begin met een tweede kindje, omdat er geen regelmaat is. Maar dat komt zeker wel goed! Dikke, dikke knuf! Weltrusten!
draagdoek;; Die heb ik nooit aangeschaft eigenlijk.. ik zou niet weten hoe je z`n ding om moet krijgen. Heb een draag zak maar om nou te zeggen dat ik hem veel om heb gehad nee.. ben benieuwd hoe dat deze keer is.. Mamabeer: ik geloof best dat het een heel dagschema vereist meerdere kids.. knap hoor en vooral als je dan ok nog met z`n alle op stap kunt . echt bewondering voor je .. Salapio; wat een lieve foto van mirre .. ik vind haar ook meer op jou lijken Nelly wat vervelend dat annabel weer zo vreselijk moeilijk deed met slapen >. hopelijk gaat het vanavond beter
Goedemorgen meiden.. Ik ben optijd naar bed gegaan voor ik sliep was het 1 uur.. maar heb wel geslapen van 1 tot 6 . Hiep hooiii.. ik ben blij dat k weer wat geslapen heb want voelde me een wandelende zombie.. Jan komt vandaag laat thuis.. ze gaan proef eten in het nieuwe restaurant dus vanmiddag/avond mag hij weer Kok spelen .. Verder alles goed.. Beetje rommelige buik.. we wachten het af.. nog 26 daagies .. demy ligt lekker op de bank onder haar dekentje met knuffies der bij .. Heb je geen kind aan op de vroege morgen haha..
goedenmorgen, ik laat jullie een beetje in de steek laatste dagen, druk met andere dingen *schaam* het rommelen in buikie word steeds erger...vanacht echt wel een aantal weeen gehad..maar nogmaals het zet niet door. heb nu wel een wat stijve buik en vanochtend heb ik werkelijk de longen uit mijn lijf gek*tst (excuus) wie weet is het ter voorbereiding. Voel me verder eigenlijk redelijk okay...dus we gaan maar een beetje rund um hausen knutselen vandaag. dani is ubergezellig en zit nu lekker pieter post te kijken (terwijl ze met haar dokterstasje in de weer is).
Meid geeft toch niet dat je er wat minder bent.. Dat begrijpen we wel hoor .. Weer weeen gehad meid.. jammer dat het niet door zet.. vervelend dat je zo gespuugd hebt vanmorgen.. Ja wie weet het is wel het begin van .. En ga je toch eerder bevallen .. Dani lekker pieterpost aan het kijken .. rustig aan meid .. knuff
Wat is het hier rustig op de vroege morgen . Is iedereen aan het uitslapen en werken?,, Hier al 2 wasmanden met goed opgeruimd en gevouwen demy is heerlijk ana het spelen met haar buggy en haar pop.. helaas regent het hier weer flink dus echt buiten spelen zit er vandaag niet in denk ik .. Ik ga zo de vooraadkast in de keuke maar eens opruimen die puilt uit.. Voor de rest alles al weer gedaan vandaag.. Saai he.. hoe moet je dan z`n dag door komen.. Agh we merken het wel .. Ga eerst maar eens rustig zitten.. Heb weer een voetbal in me buik.. tot strakies
ik moet vanmiddag dani laten prikken voor de mex.griep..(jaja ik ga het toch doen) alleen ze heeft een beetje spetterpoep en is wat verkouden, ze heeft verder geen koorts en is ook niet ziek..mag het dan gewoon wel???