wat geinig die kinderfoto's misschien krijg ik wel een kindje dat sprekend op mij lijkt jaja ik stam nog uit zwart-wit hahahahahahahaha
Johana, Volgens mij mag het wel. Je hebt toch een vragenlijstje gehad met vragen die je moet beantwoorden.. Daar staat volgens mij alleen koorts op als criterium. Je kan het daar altijd voor de zekerheid nog even navragen bij de informatiebalie of bellen met de GGD. Lindy, inderdaad rustig hier. Wij zijn nog niet zo lang wakker maar hebben een vreselijke nacht achter de rug. Sam was heel de nacht wakker en aan het spoken. Gelukkig is hij wel vrolijk. Ik helaas iets minder en ik moet zoveel doen weer hahaha. Vandaag wil ik wat dingen in huis doen en vanavond dan lekker uit eten en bowlen. Heb er zin in om er even tussenuit te gaan. Sam heeft heel de nacht gespookt en ben bang dat het mijn eigen schuld was. Ik had hem mee de stad in genomen (het was koopavond) en we waren pas tegen 21 uur thuis. Hij zal wel oververmoeid zijn geweest. Heb er wel weer van geleerd.. niet meer doen dus. Voor Sam nieuwe schoenen besteld van Timberland. Echt hele stoere laarzen. Zal zo es kijken of ik een plaatje kan vinden. Hij zat gewoon al in maat 25... (24 overgeslagen). Groeispurtje?? Ook nog voor een winterjasje gekeken, zijn jas van vorig jaar wordt nu wat klein. Helaas niks kunnen vinden. Afgelopen week trouwens een megacute setje van Noppies besteld voor de uk. Eindelijk heb ik iets tastbaars gekocht. En wat is maat 50 dan klein he .
@ foto's.. vind dat de kids veel op de mama's lijken! Loopy wat een knappert was jij vroeger.. Weet niet hoe je er nu uitziet?! Miep.. 17 kilo is toch netjes! Ik was er 25 aangekomen. Nog 5 te gaan en dan weer op het gewicht van voor de zwangerschap.. Olga.. Nog 1 dagje en dan weekend.. Johana.. Spannend zeg.. Weeën en overgeven.. Zou het dan toch? Lindy.. Leuk dat je mannetje weer mag koken .. Is het echt zijn passie? Mamabeer..Bij jullie thuis is het helemaal een geregel.. 3 kids.. Pfff.. knap hoor! *** Vanmorgen even boodschappen gehaald.. meteen al taartmix etc gehaald voor de verjaardag.. En leuke versiering voor op de taart.. Ga zo even 2 wasmanden met vouwgoed in de kast pakken.. Daar heb ik echt een hekel aan.. En esmee kan ook wel een verschoning gebruiken.. Het weekend werken dus zal er niet zo veel zijn..
Dianne, fijn dat alles goed was bij de gyn. Lekker boefje in huis dus. Judith, jakkes werken in het weekend. Dat lijkt me echt niks. Jij zal het wel gewend zijn. Sam krijgt een Teletubbies taart... Ben benieuwd hoe die gaat uitpakken.
Britteke.. OEf.. een heftige nacht gehad.. Hier ook gegarandeerd spoken als we haar te lang ophouden.. Misschien heel stom.. maar heb gewoon niet zo veel geld over voor een taart .. ze krijgt al dure cadeaus.. En een zelfgemaakte taart wordt hier meer gewardeerd.. Ik ga aarbeienkwark met verse stukjes aardbeien erdoor en suikerhartjes ter versiering en caramel - bavourias met chocoflikken.. *** Zo de was weg en Esmee weer geurvrij.. Wat kunnen ze stinken nu he?!
@ werken in het weekend.. Is echt heel leuk.. Vind het leuker om de weekenden te werken dan door de weeks.. Dan is het alleen maar stressen en opschieten.. In het weekend is er ook tijd voor de clienten.. En ik werk om het weekend en doe het al zo'n 8 jaar dus vind het i.d. niet erg!
Sanneke..lekker gezwommen vanmorgen? Nelly..hopelijk een goeie nacht gehad? Met zon baldadige Annabel.. Lindy fijn dat je een beetje hebt geslapen meid! Johanna..je maakt t spannend meid!!!hopelijk zet t snel door!! en volgens mij mag je dan wel enten hoor..t is alleen koorts volgens mij wat dan niet mag.. Loopy..wat een lekker koppie!! Britteke..leuke laarzen besteld! Ben benieuwd! Nog geen winterjas gevonden.. Hier eentje online bijgekocht.. Enne schattig hè dat kleine spul van noppies..Jari zit nu al in maatje 62 van noppies gaat hard hè.. Judith..hier was ik met Mika ook meer aangekomen..en ging t er ook veel moeilijker af..volgens mij scheelt t ook echt met een keizersnede of gewone bevalling.. T gaat nu veel harder als toen.. En lekker taartmix enzo gehaald!!jammie! Hier is mika volgende week al jarig..heb nog niet nagedacht hoor over een taart of zo.. Denk dat t gewoon lekkere gebakkies worden van de bakker . Komt toch bijna geen visite..en als t aan mij ligt hang ik niet eens slingers op..maar goed..dan krijg ik denk ik op mijn kop van mijn moeder.. Vanmorgen wezen prikken voor de mex prik..t was echt vreselijk druk maar goed..t is gelukt.. En onze bikkel heeft niet gepiept..had t niet eens in de gaten..dus dat ook weer gehad.. Heb m zelf ook gehad..en nu weer over 3 weken geloof ik hè. Mika kreeg nog een leuk boekje en een mandarijntje..en er waren clowns die gekke ballonnen knoopten.. Dus ze speelden er wel op in ..
wat een bikkel, die mika! en hier hadden ze ook van alles becdacht om het leuk te maken. Ze kregen zelfs een knuffeltje (zo'n ikea ding van 35 ct). Niels helemaal blij En het zwemmmen was heerlijk! WEl wat koud. Niels ligt er net in en ik ga zo ook ff lekker gestrekt. Johana, zou het beginnen? Ik hoop het voor je! Sterkte dr mee hoor! Loopy, lieve foto!
Judith, zelf gemaakte taart is zeker heel erg lekker. Ik ben daar eerlijk gezegd gewoon te lui voor haha. Eerlijk is eerlijk he. Weekend werken is dus eigenlijk gewoon lekker haha. Kan me er ook wel weer iets bij voorstellen hoor... Werk ze in ieder geval! Miep, Ja t gaat snel ... ik hoop dat de kleine uk in maat 50 past anders heb ik die hele set voor niks gekocht haha. Altijd een risico he. Wilde toch min. 1 setje in 50 dus die heb ik nu. Jari al in 62... Groeit als kool dus! En wat stoer van Mika dat hij geen kick gaf met prikken. Wat een bikkels kunnen het toch zijn he.. Oh en nog een foto van de schoentjes.. was t alweer vergeten
Essebes, meid ik herken het gevoel helemaal.... Hier ook heel vaak de spits alleen gedraaid, achteraf vraag ik me af, hoe ben ik dr door gekomen. Ik kan wel tegen je zeggen dat het allemaal makkelijker wordt, maar daar heb je nu niets aan... Ik denk dat een draagdoek inderdaad wel een goede oplossing kan zijn, als Jenna er in wil...Nina wilde dat niet. Die ging in de wipper, en dat was een wipper die je ook op trilstand kon zetten, daar kreeg ik haar wel wat rustiger mee... En dan als ik mijn handen even vrij had deed ik wat het hardste nodig was... Het is een paar maanden bikkelen... maar als je een lachje van je schatje terugkrijgt, maakt dat weer heeeel veel goed....toch
ik las hier iets over weinig haar of veel haar zal even het verschil tussen onze meiden laten zien hier Nienke toen ze bijna 2 was
Sanneke...ah lief dat ze zo'n knuffeltje kregen! en lekker gezwommen dus!! Britteke..stoere schoenen joh!!!!8) en tja hier helaas ook 2 pakjes gekocht die Jari nooit heeft aangehad.. was al te klein.. en nu al weer een heleboel wat ook alweer te klein wordt..jammer is dat.. Mika zat langer in die kleine maatjes als Jari.. Ninien..wat een verschil joh met die koppies haar!! maar wat een lekkere koppies!! Hier is het brood ook op...ga even een boodschappenlijstje maken..
ninien: wat een mooie meiden heb jij! Ik kan goed zien dat het zusters zijn hoor!! Brit: stoere schoenen! Judith: Ze kunnen nu inderdaad er stinken jah Lekker zelf taart maken. Ik denk dat ikdat ook ga doen, en voor de visitie die later komt haal ik wel iets van assortitaart voor in de vriezer. Miep: prikjes zitten er weer op. Wij moeten vanmiddag. Benieuwd naar de gaos, gelukkig horen wij bij de laatste groep. Veder niets gelezen. Ben blij dat ik ff zit want bas is echt verschrikkelijk druk. Die ligt nu ff lekker te tukken.
Ninien.. i.d. een heel verschil qua haar.. Wat een heerlijk bekkie heeft Nina ook.. De ondeugd straalt er af! Miep.. Jij vanmiddag naar de supermarkt.. Het was druk vanmorgen.. Pfff.. ja als er wat te halen valt! Zo, Mika al in maat 62.. Esmee heeft ook maar een week of 2 maat 56 aangehad en 50 2 dagen ofzo.. Niets aan te doen! Sanneke.. Het water koud? VInd dat niets aan, zwemmen in niet warm water.. Hier gaan we op zondagmorgen nogal eens zwemmen.. Soms is het heerlijk en soms brrr.. Trusten.. Britteke.. Haha.. te lui om taart te maken? ik denk dat ik met 2 taarten hooguit een uurtje kwijt bent.. Denk nog niet eens.. Gave schoenen zeg!.. Is er al meer bekend over jullie "nieuwe" huis? Dianne.. Hier ook voor de mensen die niet kunnen/willen komen op de data die we gepland hebben ( vrijdag als Esmee jarig is en de dag er na.. ) een diepvriestompouce *** Net bij Bakkerij Bart een broodje gezond voor Erwin en een broodje filet american voor mij gehaald ( mag van sonja 8)) Esmee zat heerlijk met mijn broodje mee te eten.. maar mogen ze al wel filet hebben?? Ze vond het echt super.. En zei steeds.. Mee in mondje! Ondanks het lijnen vanavond gewoon friet eten.. Moeten niet TE streng zijn he?? Dan weer 6 dagen gezond avondeten!
Dee, hier in juni negatief getest, beetje ongesteld geweest. In juli weer wat gebloed maar toch een positieve test. Bij de eerste echo bleek ik toch verder dan gedacht of te wel... in juni was het dus toch raak.. snap je m nog?? haha
Dee.. geen ervaring er mee. Betreft afvallen.. Maar was er ook 5 aangekomen toen ik stopte met roken.. Wil er het liefst tussen 5-7 kwijt.. ben ik al erg blij! *** 3 weken geleden hebben we een nieuwe ketel gekregen.. Gisteren gaf hij een storing aan.. Nu doet hij niets meer.. Wachten is nu op de monteur.. Gelukkig hebben we een electrische kacheltje wat we als sier voor de schouw hebben.. Maar warm is anders..
Johana zolang dani geen koorts heeft mag ze de prik gewoon laten zetten.. Zou het wel even aangeven bij het prikken.. succes Loopy geweldige foto britt jullie een rot nacht gehad vervelend meid dikke knuff Leuk kleertjes besteld voor ukkie Mamavesmee: Hij vind koken helemaal geweldig.. alleen de laatste 3 mnd heeft hij als bouwvakker gewerkt en dat vind hij toch ook wel leuk .. maarja diploma`s voor chefkok en het restaurant gaat binnen nu en 2 wkn open dus mag hij weer kokkerelen Ook al druk met de was ja je wast wat af he.. WEEKEND werken;; ik vind het het helmaal nix/ dat is ook de reden waarom ik uit de gehandicaptenzorg ben gegaan ik vind door de weeks een paar daagjes werken veel fijner maar misschien praat ik over een paar jaar anders hihi.. Miep Mika ook al weer bijna 2 jaar gaat hard he ik ben ook nog niet bezig met demy der verjaardag hoor . eerst ukkie maar geboren worden . en het is nog zoooooo ver weg voor ons.. Mika ook al z`n bikkel met prikken Ninien: wat een verschil tussen jou meiden zeg leuk hoor Dianne ook al z`n drukte makkertje in huis.. hier nog 1 Mamavesmee volgens mij mogen die ukkies gewoon filet american eten hoor demy heeft het volgens mij ook wel eens op een toastje gekregen ze vond het ook erg lekker Ketel er weer mee gestopt Ongi worden en dan toch zwanger:.. Ik ben in het begin bij demy gewoon ongi geweest 3 dagen. heel maf en bleek toen al 8 wkn te zijn en bij deze zwangerschap ok een bloeding gehad met 8 wkn.. dus het zou wel kunnen. Vertrouw je het niet gewoonover een paar dagen nog een keer testen ZO hier vanmorgen de keuken gesopt heerlijk schoon, waar nesteldrang al niet goed voro is hahaha.. mannetje zal wel zeggen .. gister alle was weg gewassen en gestreken .. ik was vanplan een rustig middagje te hebben lekker ff uurtje naar bed en dan nog wat rommelen maar roet in het eten demy werd na 1 uurtje al wakker.. ze staat nu tv te kijken .. ze is trouwens wel onwijs gezellig .. het regent hier al de hele dag bahhhhh