Dee, spannend. En als je nu weer test? Ik hoop het zo voor je meid!! taarten met verjaardag. Ik denk een gekochte diepvriestaart voro het gemak (2e kerstdag). Iedereen heeft zich toch al suf gevreten dus dna maakt het ook niet zo uit, haha. hier alweer wakker. Niels heeft 1 1/2 uur geslapen. meestal is het ruim 2. Ze waren in de flat ergens aan het werk/ onrustig. Ik werd 2 keer wakker van hard geboor. Niet echt lekker geslapen dus, meer gedommeld. Niels is wel heel gezellig. Zo ff naar de action en hoogvliet.
jee meiden wat hebben jullie veel gekletst vanaf gistermiddag zeg! 12 pagina's!! heb niet bijgelezen hoor...Nicky wil ook aandacht!! vamorgen bij de vk geweest... weer helemaal goed gekeurd en in 3 weken tijd maar 200 gram aangekomen... komt vast omdat ik ziek geweest ben! zwaai zwaai allemaal! Moet het hele weekend werken! dus iedereen een fijn weekend!
hey meiden ben weer even bijgelezen! johanna, hopelijk zet het door maar wat balen zeg van het spugen!! Hier zit Jasmijn op het moment ook in 62.. 50 en 56 ging best rap, voor mij gevoel ook sneller dan bij Lot.. Avondspits. Tja, ik vind/vond het goed meevallen maar mischien omdat ik flesvoeding geef? Tako is natuurlijk heel de week van huis en soms ook de weekenden er nog bij maar ik had al best rap(tenminste vind ik zelf ) een lekker ritme ontwikkeld om beide meiden op tijd , gevoed en schoon in bed te krijgen.. Nu moet ik wel zeggen, ik heb eigenlijk vanaf het begin af aan geprobeerd om ons ritme naar dat van Jasmijn aan te passen.. Ik vond de overgang van geen naar 1 kind groter dan de overgang van 1 naar 2 kids... Dus er is hoop dames ,echt waar!! En dat heerlijk knuffelmoment `s avonds met je beebje , echt genieten was dat.. Helaas was dat maar van korte duur hier want Jasmijn ligt er tegenwoordig ook al om 8 uur tot de volgend ochtend 8 uur/half 9..
oo dat vergeet ik steeds te zeggen Judith wat een ontzettend leuke/gave jurkjes maak je!! Echt ik kijk telkens weer met verbazing !
Ik had net bezoek!!!! ik wordt peettante!!! ik ben helemaal happy! Eindelijk..altijd al een peetekindje willen hebben Vandaag ga ik weer naar de film met een vriendin naar: er komt een vrouw bij de dokter..ik hoop dat ie mooi is ik hoor er alleen maar negatieve dingen over. Wat gaan jullie straks nog doen? Ow en ik moet het huishouden nog doen ppff en ik heb geen zin
hier vandaag ook de mex giep spuit gehaald. wij moesten pas om half 5 - 5 uur maar we zijn eerder gegaan. ik vond het bij ons slecht geregeld...de rij stond buiten....ik had al telefoon gekregen van een vriendin die zei dat ik angelina maar goed aan moest kleden. als ik het hier zo lees kregen de kindjes iets...bij ons niks (brabanthallen) maar angelina heeft geen kick gegeven...dat kwam omdat mijn moeder een cadeautje had gekocht en die zou ze krijgen als de prik klaar was...een sprekende dora pop toen de prik klaar was mocht ze het cadeautje uitpakken...wat een bikkel! ik zag er zooooooooooooooooooooooooooo tegenop! op naar 18 dec oja...nog een gave esprit lakjas gekocht voor angelina...ik kon ''m niet laten hangen...wel 80 euro
Sanneke niels ook al weer vroeg wakker.. Loesie fijn dat je weer goedgekeurd ben maartjeh Fijn om te horen dat je de overgang van 1 naar 2 kids niet zo heel erg groot vond ik hoop het ook zo te ervaren Mamabeer wat leuk dat je peettante wordt French angelina ook haar prikjes binnen wat slecht geregeld zeg dat je buiten moest wachten.. voor het zelfde geld plenst het hartstikke hard. Net ff snel demy der speelgoed kast opgeruimd .. verder niet veel mee doen denk.. straks eten koken
Ik was er in eerste instantie van overtuigd dat deeerste test positief zou zijn maar toen die negatief bleek heb ik me er vrij snel bij neergelegd... Het zou ook wel heel snel raak zijn geweest dan. Achteraf dacht ik wel: Zie je wel... mijn gevoel klopte toch Hier ook een slechte slaper vanmiddag... een dik uurtje heeft meneer geslapen terwijl het soms wel 3 uur is. Vond het zelf ook wel jammer.. wilde namelijk ook nog effe bijtanken voor vanavond maar helaas... Dan maar als een slap vodje op de bowlingbaan
Zoo wij hebben gegeten nasii .. demy heeft lekker gesmikkeld gaan jullie nog wat doen vanavond?,, Wij aten voor het eerst sinds tijden zonder papa.. heel maf.. demy vond het ook gek hihi... ze moet er maar weer aan gaan wennen dat hij er vaak savonds niet is.. Ik ben benieuwd hoelaat hij thuis is vanavond. Ga nu ff op de bank hangen en daarna demy douchen ..
Lindy.. Ja, dat zal i.d. wel wennen zijn voor jullie beiden.. Maar voordeel is wel dat hij overdag wat meer thuis is, ook wel fijn toch? Al weer druk geweest.. Fijn hoor! Britt.. Succes met bowlen! Maartjeh.. Dank je wel! Sanneke.. goed geslaagd bij de action? Oh, niels is van 2e kerstdag.. I.d. niet zo'n taart eet dag.. Mamabeer.. Wij hebben een filmpje gehuurd voor vanavond.. Morgenavond werken dus zal ik wel lekker saai zijn als ik terug kom. French.. Angelina weer verwend! *** Erwin heeft de WII weer laten updaten + 10 spellen er bij.. Waarschijnlijk kunnen we hem morgen ophalen.. Ook de nieuwe mario bross.. Leuk!! Ben ik namenlijk erg goed in..8) Had op de super nintendo 3 van de 4 delen uitgespeeld!8) Hier ligt tutta weer in bed.. Tegenwoordig wil ze haar dekbedje niet meer over.. Krijgen we dat weer..
Hallo! Miep; Ik zie dat wij een beetje hetzelfde ritme hebben qua badderen en afleding met de fles geven Heelijk als je wat ritme gevonden hebt! Ik zag de foto's al op je hyves, onwijs leuk. Ik vind ze wel wat van elkaar weg hebben hoor! Salapio; Ge-wel-dig. Wat is Mirre verandert! Echt tijd voor een meeting.. Ookal wonen wij niet ver bij elkaar vandaan!! Mirre heeft ook een lekker koppie met haar gekregen. Gerda; Hoe bedoel je een fles? Want Nick drinkt nog wel uit een tuit bedoel je? Lijkt mij geen enkel probleem.. Bij de dreumes groepen drinken sommigen met en sommigen zonder. Wat bedoel je met dat andere kinderen er ook uit gaan drinken? Bij ons is het zo dat we aan tafel gaan en met zn allen gaan drinken. Ieder kind heeft een eigen beker, of dat met of zonder tuit is. Nooit dat een kind normaal zonder tuit drinkt maar dan in eens ook "met" wil. Ik weet niet precies wat je bedoelt hihi Ess; *knuff* * en nu vind ik het even genoeg, gtst begint en daarna voetbalvrouwen *
Mamavesmee: leuk dat de wii geupdate is .. ALieke moooie feest hoed van lois . leuk hoor.. veel plezier morgen Hier man lief weer thuis,, demy in bed. ik ga ook douchen en duik me bedje in ben dood op knuffel tot mrgen
Judith..en is de monteur al geweest voor de cv? In de kou zitten is niks hè.. En lekker weer met de wii!!leuk!! Lindy last van nesteldrang..kan je hier niet even komen.. Sanneke..en nog geslaagd bij action? Loesie weer goedgekeurd fijn!! Maartje ook een fijn ritme..heerlijk hoor!!! En dan zon fijne nachtrust!!! Mamabeer..veel plezier bij de film! French Angelina de prik ook goed doorstaan en verwend door oma..lief! Britteke..veel plezier met bowlen! Alieke..idd ons ritme lijkt wel op elkaar hè.. Ik probeer altijd gedoucht te hebben voordat Jan van huis gaat.. dat is iets relaxter hè.. Wat leuk die foto!!!!! Hier is de familie wezen eten..tatjes.. en net even snel naar de kruidvat geweest..even pampers en zwitsal aanvullen..
De film is niks geworden we kwamen aan en toen was ie al uitverkocht dus meteen gereserveerd voor zondag middag dan hoeft Roy toch niet te werken en kunnen de kinderen gewoon bij hem thuis blijven. Wel jammer maar het was wel heel gezellig vandaag! Verder hebben we vandaag best een rustig dagje gehad...het huishouden gedaan en daarna met de kids gespeeld en weer die irritante was gedaan...morgen ontbijten we weer eens alle samen..komt niet vaak voor helaas dus heb weer lekker croissantjes gehaald
Miep wil best komen poetsen hoor .. alleen is een beetje uit de buurt denk ik .. en kom zowat niet meer buiten.. Lekker bij de familie geweest.. Ja een lading luiers heb je wel nodig .. Mamabeer: jammer dat de film uitverkocht was Goedemorgen meiden.. HIer redelijk geslapen. Demy is 2 x wakker geweest huilen helemaal in paniek. heb haar even laten huilen.. moeilijk hoor.. en ze was om half 5 weer helemaal vertrokken.. Om half 6 werd er heel hard op de ramen en deur gebonkt.. staat er een vriend stom dronken voor de deur.. hij ken ze huis niet in sleutels vergeten bij de buurman.. Buurman niet wakker te krijgen.. stefan heeft hem even naar huis gebracht en gelukkig was zijn vriendin toen thuis en kon hij der in.. maarja als nog kort nachtje dus BUikje rommelt weer flink.. Vandaag rustig dagje het is toch weer rot weer.. blehh..
hmm demy, lekker zo'n vriend had Demy gedroomd? miep, action was leuk en megadruk. Heb een paar ienieminiedingetjes gehaald, en 16 penlite batterijen voor 1,49 kost geen drol, haha. gisteravond vrienden hier over de vloer gehad. Was heel gezellig, maar ik lag pas om kwart voor 1 in bed. Das niks voor mij En om 7 uur was Niels weer wakker. Gelukkig mag ik morgen uitslapen. Jan ligt nu nog lekker.
Sanneke ja ik denk dat demy flink bezig is met dromen.. het ging de laatste tijd zo goed snachts.. zou het ook ff niet weten wat haar angstig maakte.. Misschien heeft het wel zachtjes geonweert en hebik het zelf niet gehoord.. Leuk bij de action geweest wil ik ook nog ff heen .. Johana veel plezier meid.dat jij er de puf nog voor heb hihi