ben ook alweer terug...pfff wat een goor weer buiten..alleen de noodzakelijke dingen gedaan en snel weer naar huis. lindy..nou ja puf hebben...ben gewoon te eigenwijs om thuis te blijven zitten
Hallo, ik kom me ook weer even melden. Gisteren de hele dag niet hier geweest.... Loopy, wat een scheetje ben je op die kinderfoto. Heb je nog steeds van die mooie ogen? Britteke, leuk een pakje voor de baby binnen. Heb hier een paar dingetjes gekocht, maar moet nog erg wennen aan de meiden kleurtjes. Gisteren kwam Jan thuis met twee paar kleine meisjes sokjes....lief he! Johana, het is echt goed aan het rommelen he! Dani toch nog geprikt gisteren? Lindy, dus Stefan kan binnenkort weer echt als kok aan de slag, leuk voor hem!
Ninien, een brunette met lang haar en een blondine met kort haar en toch zusjes! Judith, je bent aan het werk het weekend, veel plezier! Maatje 50: hoop dat deze kleine meid het lang past. Senna heeft 9 weken maatje 50 gedragen! Maartjeh, wat fijn dat je zo snel je ritme met de meiden al had gevonden. Jij bent natuurlijk ook het merendeel van de tijd alleen met ze thuis. Enting: hier kreeg Senna een klein kaartje, maar verder niets bijzonders ervoor georganiseerd... Britteke, stoere stappers voor Sam en nu al in maatje 25 joh! Hij leeft op grote voet ha ha! Dee, oh meid, was het alweer zo ver....lichaam een beetje in de war is echt om gek van te worden. Wie weet met een paar daagjes toch een posi test!
Mambeer, leuk dat je peettante wordt! En laat even weten wat je van de film vindt. Ik wil er ook graag heen....vond het boek zo mooi en heb heeel wat tranen gelaten! Sanneke, wij krijgen weinig 's avonds vrienden over de vloer omdat iedereen wel 1 of meerder kindjes heeft. Is dan altijd zo lastig te organiseren he. Zwemmen: wij willen morgen ochtend weer even gaan. Is al een hele poos geleden. We gaan dan in Nieuwegein. Ben ik nog nooit geweest, maar jan en Senna wel en die vonden het erg leuk. Ben benieuwd of mijn boobs nog een beetje in mijn bikini passen.... Alieke, vandaag feestje voor Lois! Veel plezier!
Vanmorgen heeft Senna enorm uitgeslapen! Pas om half 9 werd hij wakker, nou ja zeg....Dus we waren erg laat met alles. Jan had gisterenavond al een hoop boodschappen gedaan, dus dat hoeft vandaag niet meer. Net even gestofzuigt en naar het tuincentrum geweest. Voor onszelf en voor zwager een voeder ophang huisje voor de vogeltjes gekocht. Zwager krijgt die voor Sinterklaas. Straks naar de Sinterklaas viering bij Jan op het werk. Wat zal Senna er van vinden...
Johana;; ja dat is waar... moeilijk hoor ..ik vind het ook nix maar het daarna z`n pijn dat ik liever lekker thuis blijf was het nog gezellig?,, nog wat leuks gekocht?.. Maatje 50 demy heef thet ook echt heel lang aan gehad en ook lang maat 62 Olga nog wezen zwemmen? veel plezier bij klaas Wat is het ontzettend rustig meiden. net toch maar ff naar het winkelcentrum geweest. heb beenwarmers gehaald .. en voor ukkie nog 2 pakjes alleen dit keer wel paar maatjes groter .. man lief heeft een nieuwe vest en alle boodschappen zijn ook weer binnen . net ff met de enveloppen van de geboorte kaartjes bezig geweest blehh wat een rot klus zeg..
wat een rust hier. Lindy stad was gezellig, eigenlijk niets bijzonder gekocht. alleen maar een nieuwe router voor de compu verbinding. Maar het regende zo hard, daan was helemaal koud dus vond ik zielig. dus naar een loempia zijn we naar huis gegaan. dani heeft trouwens verder geen last gehad van de mex.griep prik. ze is een beetje verkouden maar dat was ze gister ook al. Ze heeft ook geen kik gegeven.
Johana fijn dat dani geen last heeft van de prik jammer dat het zo regende in de stad.. Ik ga douchen en mijn bedje op zoeken.. Demy ligt net in bed.maar is drama.. ze huilt heeeel hard..,, wat ze nu wil ik zou het niet weten?, het ging zo goed de afgelopen weken.. misschien weer een sprongentje.. ze is ook weer van alles aan het uitproberen.. tot mrgn
Zo heej, bijna niks gekletst.... Lindy, we gaan morgen ochtend zwemmen. Johana, heeft Dani ook geen last van stijve/pijnlijke arm? Bij Senna zit er nog steeds een behoorlijk grote donkere plek op zijn arm en hij geeft bij bepaalde bewegingen nog steeds pijn aan. Wel een stuk minder, maar vind het toch lang duren.
Sint op Jan zijn werk was druk en rommelig. Senna vond het leuk zolang hij niet bij Sint en Pieten in de buurt hoefde te komen. Er was ook een springkussen en klein ballenbadje en dat vond hij, nadat hij de kat uit de boom had gekeken, helemaal geweldig! Hij heeft een duplo vuilniswagen als kado gehad. Net al mee gespeeld en hij vindt het erg leuk.
nee ze heeft geen last van haar arm. plekje is ook zo goed als weg al. dochter van vriendin had er ook last van hoor....ligt mischien net aan de plek van prikken. vervelend dat hij er last van heeft.
Mamabeer balen van je fillumpie! Maar nu lekker morgen heen!!alvast veel plezier! Lindy..lekker zon vriend die zo aan de ramen zit te bonken om half 6 En de vlopjes klaar voor de kaartjes! Scheelt straks weer! Sanneke..oh heerlijk hè de action..ik wil ook binnenkort weer even heen! Johanna niet zolang in de stad geweest..niks aan als t weer niet goed is! Olga..leuk sinterklaas gevierd! En Senna zo verwend! Leukleuk!! Hier heb ik zelf ook wel last van mijn arm hoor..van die prik en ik heb momenteel overal spierpijn..zal wel een bijwerking wezen..want Jan had t ook.. Of Mika t heeft..? geen idee..je hoort m nergens over..kan ie ook nog niet zeggen..dat scheelt.. Ben even de stad in geweest..jeetje wat een drukte..echt niet normaal.. Dus snel met mijn lijstje alle dingen gehaald.. Belde de buurvrouw op wanneer ze langs konden komen..maar ze klonk verkouden.. Dus maar gevraagd of ze niet ziek of zo waren..tja wel een beetje en hun kleinkind had de mex griep enz.. Dus maar gezegd dat we t dan liever nog niet hebben..erg hè..voel me dan zo lullig.. Maar goed..om t nou in huis te gaan halen . Dus kwam ze aan de deur om het pakje af te geven..en dan komt ze later nog een keer een bakkie doen! Ze begreep t gelukkig wel! En ze had een heel leuk pakje van noppies..helemaal goed!!lieff dan hè! Jan is nu even op visite bij zn broertje..die is jarig vandaag en ik doe rustig aan..zoals altijd..
miep, helemaal niet raar hoor dat je gevraagd hebt of ze niet wilde koemn. Vind het eerder beetje raar dat ze wel wou komen. priklast: niels heeft nergens last van gehad. Ook geen harde plek ofzo en hij kon nog net zo bewegen als anders vanmiddag bij mn zus geweest, die is jarig. Opa en oma waren er ook, dus dat was helemaal geweldig voor Niels, want die is helemaal dol op hun.
Miep.. je zus inmiddels opgeknapt? Raar dat de buurvrouw langs wil komen terwijl ze niet helemaal lekker is.. Wel lief dat je een mooi pakje hebt gekregen! Olga.. Senna goed verwend door de Sint! Veel plezier morgen met zwemmen! Welke film heb je gekeken? Mamabeer.. Jammer dat de film was uitverkocht, maar je goed nu zondag begrijp ik.. Veel plezier morgen.. Gezellig samen ontbijten.. Leuk hoor! Lindy.. lekker vroeg er in meid! Enveloppen schrijven was ook niet mijn hobby.. Zeker als je ook nog adressen moet opzoeken. Zo iritant! Johana.. Wat een weer he? Vind Danielle loempia's ook zo lekker? Esmee vind het heerlijk! Sanneke.. Gefeli met je zus.. Hoe is het nu met d'r? Alieke.. Veel plezier morgen met het feessie van Loïs!8) **** Hier een drukke maar leuke dag gehad.. Vanmiddag op het werk met clienten sinterklaas gevierd. Ze hadden lootjes getrokken.. Warme choco en gevuld speculaas en daarna een buffetje.. Leuk.. maar niet voor mij.. Had gelukkig mijn eigen eten en ipv chocomelk en speculaas.. thee en een mandarijntje. Ben wel trots dat ik het kon weerstaan!8) Esmee is super lief.. Vanmorgen een cadeautje in de schoen.. Ze was helemaal happy met haar nieuwe potloodjes.. Van die korte dikke .. Ze hadden ze nu ook per 20.. Kun je er nog eens 1 kwijt raken.. Hopenlijk is het weer morgen iets beter. Wordt je niet bepaald happy van!
Olga: vervelend dat senna nog een beetje last heeft van zijn armpje.. hier het niet zo ervaren.. er is ook nix te zien. Ik had zelf wel een flinke blauwe plek die is net weg. veel plezier met zwemmen vandaag Miep juist heel goed dat je de buurvrouw heb geweerd. voor het zelfde geld maakt ze jari goed ziek je hoeft je zelf niet lullig te voelen hooor. denk wel dat ze het snapt wel lief dat ze het pakje af kwam geven wij weren oook straks iedereen die maar verkouden/ziek is.. Sanneke nog gefeliciteerd met je zus Mamavesmee sinterklaas gevierd op het werk leuk hoor..Ja hopelijk beter weer vandaag wij waren al weer vroeg wakker.. Demy was heeel hard papa aan het roepen.. en volgens mij deed papa net of hij het niet hoorde,. Ik was toch al klaar wakker onderhand, dus ben er maar uit gegaan.. Oma en opa komen straks op de koffie rond 11 uur.. Demy ligt nog lang uit op de bank onder een dekentje .. zo lief.. echt een gewoonte aan eht worden maar vind het wel ff leker kan ik even forummen .. Verder goed geslapen gelukkig . ben maar 1x wezen plassen.. wel wat rommel de bommel in de buik maar niet echt dat ik het idee heb dat het al begint.. Ben wel heeel nieuwsgierig wanneer hij zich Meld .
goedenmorgen, hier ook meisje wat vroeg wakker was maar die had dr broek volgepoept. Ik mocht blijven liggen dus ben net mijn bedje uit. Ondertussen heeft manlief zelfs alle strijk al weggewerkt..de schat. heb weer hoofdpijn voor de verandering..maar buik is verder (wat pijnlijk) maar rustig.