December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Schattig jurkje zeg! Even peilen of Jan het wat vindt...

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat een lief jurkje Olga.. :)

4. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Olga, wat cute dat jurkje!! Wat vond Jan ervan? Bij kixxonline heb je nu ook 30% korting :)

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    *zwaai*

super gezellige middag gehad bij mijn oudste broer....dani was echt zoooo gezellig. daarna lekker gemact en nu in de rustmodus.
    heb wel bijgelezen maar ben morgen weer van de partij.

6. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Zo kom ook weer even kijken.

Alieke ikhoorde van een buurvrouw , dat als een kindje hun eigen beker mee namen of flesje , dat andere kindje s er ook zo uit gingen drinken , maar de kinderen lopen toch niet continu met bekers rond.
    Over 2 weken komt er een juf hier thuis praten , haar hga ik het zeker vragen of het daar ook zo gaat .
    Maar kan niet zo lang wachten dus denk vraag het jou even of het op jouw werk ook zo is van dat ze de hele tijd met een fles rond lopen of alleen als ze allemaal samen aan een tafeltje zitten.
    En je dochter is weer goed verwend vandaag.

Olga leuk jurkje , ja mannen kunnen speelgoed soms ook erg mooi vinden he.

Mve lekker druk geweest op je werk , dan gaat de tijd ook wel wat sneller als je wat doet.

Brittek lekker even kunnen slapen vanmorgen heerlijk is dat.

Dianne zwaai zwaai.

Amber mooie foto's Jesse vond Sinterklaas wel mooi dus.
    Hier komt er volgende week zaterdag een sint en 2 pieten ben beniwud wat Nick er van vind

Nannaf lekkere sneller bevalling, fijn dat alles verder goed gaat.

Hier ben ik gisteren met mijn nichtje met de trein na Amsterdan geweest lekker shoppen en , daarna nog even na beverwijk ook geshopt was erg gezellig, nu is het dus weer helemaal bij komen.
    Ga nu maar eens na Boer zoekt vrouw kijken.

Fijne avond allemaal

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna last minute bij opa en oma te logeren gebracht vanmiddag. Jan en ik zijn samen uit eten geweest. Lekker hoor! Nu de finale van So you think you can dance kijken.

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gerda, wat leuke dag gisteren! Lekker wezen shoppen; een gezellige meidendag dus!

Britteke, Jan vindt het jurkje ook leuk. Zag ook nog een leuk zwart rib broekje voor Senna. Ga van de week maar een bestelling plaatsen denk ik!

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hier even een kort bericht van mij.

We hebben een erg gezellig weekend gehad. Loïs is vreselijk verwent en ik weet niet waar ik al het speelgoed moet laten!! Ze heeft uitgebreid eten voor ons gemaakt vanuit haar eigen keukentje.

Daarin tegen is dit ook een vreselijke dag geweest..
    Een oud-vriendin van mij is afgelopen nacht aangereden. Ze fietste samen met haar vriend en werd van achter met harder dan 100km per uur geraakt en was opslag dood. De dader stopte verder op even en is weer doorgereden. Eenmaal in het ziekenhuis werd ze als "hersendood" verklaard en hebben ze haar nog in "leven" gehouden omdat ze haar organen af wilde staan.

De dader heeft zich nog niet gemeld en ze zijn dus hard opzoek naar hem/haar.
    Ik ben er kappot van.. Hoe kan dit gebeuren?!! Ik heb het vandaag maar zoveel mogelijk van me af gezet en ook de gesprekken van vrienden die hier op visite afgekapt. De hele dag loop ik met kippenvel over mijn lichaam..

Ik had haar graag ouder zien worden :(

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke..nog gefeliciteerd met je zus!:)

Judith leuk sinterklaas op je werk gevierd! En Esmee verwend met potloodjes!lief!:)
    Welke zijn dat? Hier breekt Mika de wascokrijtjes nu elke keer doormidden..

Nannaf..dat was echt een snelle bevalling meid!! Wat fijn dat alles goed gaat!!:)
    Lekker aan t genieten!!

Amber..wat een leuke foto’s!! geweldig!!8)
    En wat een schatje van een poes!!!lieff!! wat een leuk keukentje zeg!! Daar kan ie straks leuk mee spelen!!

Britteke lekker een beetje bijgetankt vandaag!!;)

Olga..lekker gezwommen!! Tja en een nieuwe bikini aanschaffen..? ligt eraan hoe vaak je gaat zwemmen..;)
    Wat een scheetig jurkje!!

Kraamvisite..? hier nog heel weinig gehad..mensen houden toch zelf ook wel rekening met verkoudheid en de mex griep..
    Daarbij reken ik bij de 2e toch op minder kraamvisite…tenminste..dat hoor je toch altijd..
    En ik moet zeggen..dat vind ik ook prima..voor mij hoeft er niemand te komen..erg hè..:)

Gerda heerlijk op pad geweest gister!! Leuk!!! :)
    Maar daarna wel weer kapot hè..ben je een beetje bijgekomen vandaag?

Alieke..jeetje meid..wat vreselijk…hoop dat ze de dader gauw te pakken hebben..vreselijk…:(
    Nog wel een beetje genoten van het weekend met alle cadeautjes en feest?

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0

Hier zijn mijn zus en zwager de halve dag geweest..en mijn ouders kwamen nog langs..
    Dus dan is de dag zoweer voorbij hè..;)

Heb net even een lading kleertjes op mp gezet van Jari...ik probeer t maar te verkopen..;)
    Wie weet lukt t..;)

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    heel veel sterkte meis, wat vreselijk.

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, jakkie wat een naar bericht. Echt heftig dat de dader dan doorrijdt zeg. Sterkte!

Miep, kan je al afscheid nemen van de kleertjes van jari? Lijkt me zo lastig....Maar goed, je kan ook niet alles blijven bewaren he!

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wat een heerlijk rustig ochtendje zo zonder Senna. Het is ook wel heeeeeel lang geleden dat hij een nachtje ging logeren. Maar opstarten zonder die ochtenddrukte is best fijn eigenlijk. Denk dat meneertje nu nog lekker ligt te slapen bij opa en oma. Maar zal blij zijn om vanmiddag dat guitige koppie weer te zien hoor!

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Snel klaarmaken om te gaan werken. Moet erg op tijd aanwezig zijn, want we beginnen gelijk met een bespreking. Moet de klas nog even op orde maken voor de twee invallers die komen opstarten.

16. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    goede morgen meiden

Ik heb ff snel bij gelezen maar het is niet echt blijven hangen :(
    Heb weer de halve nacht op gezeten.. Had het koud.. en last van me buik :(..
    demy was ook extreem vroeg wakker gelukkig is papa der uit gegaan en ben ik pas net uit bed.. maar echt slapen dat lukt dan toch neit meer..
    Ben benieuwd wat het doet.. lekker rustig dagje vandaag hoop ik :)..

Alieke wat een R*t vent zeg.. jeetje..
    je rijdt toch niet iemand aan en dna door rijden..
    wat erg dat ze overleden is.. dikke knuffel meid.

miep.. Minder kraamvisite gehad?.. ik ben benieuwd.. Heb juist het idee dat er nu meer mensen langs gaan komen hoe ik daar op kom zou het niet weten?,...
    Succes met verkopen van de kleertjes :)..

17. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

Alieke meid wat een vreselijk bericht! sterkte meid.

olga werk ze!

lindy hmm rotnacht gehad...getverderrie.

hier eigenlijk wel redelijk geslapen...buik blijft onrustig maar ja das inmiddels geen nieuws meer zullen we maar zeggen. nu eff stofzuigen en dweilen en we kunnen er weer tegen.

18. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen,

Dankjewel voor de lieve reacties. Het is allemaal zo onvoorstelbaar. Vooral toen ik het bericht op hart van nederland zag. DIe weg ligt achter ons huis.

De dader is waarschijnlijk ook iemand die dicht bij onze vrienden groep hoord! Zijn auto is bekend gemaakt en woont ook daar waar zij is aangereden. Ik ben benieuwd wanneer het allemaal bekend is.

We hebben gelukkig super genoten van Loïs dr verjaardag en zij zelf nog 2x zoveel.. Ze is nu zo lief aan het spelen met haar keukentje en haar thee potje die kan praten en "inschenk"geluiden maakt :D

Miep; Wat stoer dat je de kleertjes al verkoopt! Ik kan dat nog niet hoor! ;)

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    oh alieke wat een gruwelijk verhaal :(

20. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Dader is bekend:

De vriend van mijn beste vriendinnetje :$:(:(

Hij heeft zijn auto gisteren in een loodse verstopt omdat hij flinke schade had.

Deel Deze Pagina