Goedeavond allemaal @alieke Wat vreselijk zeg meid voor het slachtoffer, familie en vrienden maar ook voor de fam van de dader. Sterkte meid Gelukkig wel genoten van de verjaardag van Loïs. Voor de rest even een lieve zwaai. Ik ga lekker de bank op. Morgenavond zijn de 10 min gesprekken dus morgen ben ik er waarschijnlijk niet. In ieder geval tot woensdag En met onze poes Sara gaat het goed. Ze heette al Sara dus dat hebben we maar zo gelaten.
Loesie..heerlijk joh dat Nicky zo gezellig was dit weekend en vandaag!! Loopy..dat duurt idd nog lang voordat je een echo hebt meid..zou t niet eerder kunnen.. Judith..geweldig..dus je hebt ze niet binnen gelaten..lachen!! En een lekker gratis pakket gekregen..altijd leuk!! En hier dus allebei 1 setje kleertjes..en tja Mika heeft sinds vorige week een pop..;D Mijn paps haalde de ooievaar van t dak af en daar zat een pop op.. Dus die heeft Mika nu is er helemaal wild van..en die heeft dus nu ook kleine kleertjes aan van Mika zelf.. Dianne..idd ikenmijnkind.nl is echt betaalbaar..maar ze geven nu overal korting.. Kleertjes.com en kixxonline..amazingkids zyzou.nl olliewood.nl Als je bij waarkoopikhet.nl je merk in vult wat je zoekt krijg je allerlei shops! Britteke lekker een rommeldagje gehad vandaag! Lindy lekker dat je morgen niet persee de deur uit hoeft!! Alieke..vreselijk hoor..ook voor zn ouders hè.. Amber..fijn dat het goed gaat met Sara!!!leuk!!!
Hier vanmiddag kraamvisite gehad...vlopje met inhoud gekregen en Mika een leuk boekje!! M'n zus kwam ook nog even langs....bakkie doen.. Eten gekregen van mams..altijd fijn!! Nu staat er een filmpje op..ben met een half oog aan t kijken..
Alieke, men het verhaal wordt wel heel gruwelijk zeg....die gozer zal het moeilijk met zichzelf hebben. Met dat geweten kun je toch niet leven zeg.... Gelukkig heeft Lois genoten van haar verjaardag en is ze al heerlijk met haar nieuwe speelgoed aan het spelen. Dee, leuke sint viering geweest dus! Loopy, hoe voel je je?
Loopy, je hebt het aan best veel mensen al verteld dus...wat leuk en spannend he! Je echo dus nog net in het oude jaar, wachten daarop duurt altidj veel te lang he. Juffie, nou ja zeg....vergeet je gewoon te vertellen dat Jay los is gaan lopen! Ach....je had ook wel andere dingen aan je hoofd, maar ik vind het helemaal super hoor! Spuug je ook al de longen uit je lijf of blijft het bij misselijk voelen? Loesie, zo wat een druk weekend zeg....Trek je dat zelf nog wel een beetje? Denk dat jij ook bijna met verlof gaat inmiddels? Wel fijn dat Nicky nog steeds helemaal in haar hum is.
Globaal bijgelezen ... Dikke knuf voor Alieke, kreeg helemaal kippenvel bij je berichtjes, getsiederrie. En ik ben al een sch*tbak als het gaat om hard rijdende auto's ... Mirre zegt heel boos 'DOEN' (betekent niet doen) als er een auto hard voorbij rijdt (gelukkig heeft ze de krachttermen die er bij mij dan soms uitfloepen nog niet overgenomen) Juffie, wat superrrr dat Jay losloopt! Ben niet zo'n hyver dus voor mij ook een prachtige verrassing! Vervelend dat je zo misselijk bent Knuffie voor alle bekkeninstabiele, vermoeide, door slaapweigerende brulaapjes getormenteerde, verkouden/zieke, misselijke, verdrietige (etc) mama's Hier alles goed. Drukke tijden. Jan zn toneelvoorstellingen komen dichterbij dus dan is het echt bal. Met Mirre gaat het prima, lekker temperamentje, lekker eigenwijs, lekker slim en heel grappig, helemaal gek van dansen en muziek en ENORM driftig als ze moet slapen ... Ze is ook erg verkouden: snot en hoesten. Vandaag enorm eetconflict. Op zich mijn eigen schuld, maar meestal is ze heel makkelijk over te halen ... We hadden weer eens een aardappelgroentenkaasprakkie voor dr gemaakt. Vond ze heerlijk, laatste keer wilde ze het niet. Ze wil het niet, ziet wel de appelmoes op tafel staan (ook vrij dom van ons) en zegt: Mamboe appelmoes! Dus ik zeg: Nee eerst een hapje proeven van je prakkie en dan mag je een beetje appelmoes. Normaal proeft ze dan een hapje, eet meestal behoorlijk wat en denkt pas na een tijdje weer aan de appelmoes (oid). Nu niet hoor! Echt gillen, krijsen, brullen, over de tafel hangen. De ware driftkikker kwam naar boven . Uiteindelijk heb ik haar even van tafel gezet, op de grond bij de bank. Ze kwam direct naar me toe rennen (met uitgestrekte armpies *smelt*), nam een grote hap van dr prak en heeft nog best redelijk van dr ongeprakte losse groente gegeten + beetje appelmoes ... En dan te bedenken dat ik altijd heb gezegd: in ons huis geen conflicten over eten ... (mja ... als je eenmaal A hebt gezegd, moet je niet toegeven na een flinke drambui)
French, drie uur bezig geweest met inpakken????? En wat een mop....Angelina heeft gewoon de kadootjes al gezien ha ha.... Judith, kleine draak vandaag in huis....is het nog gelukt met die lek onder het huis? Miep, al wat verkocht van die kleine kleertjes? En Mika die met een pop rond sjouwt, geweldig! Van mij mag Senna dat ook, maar Jan houdt dat denk ik tegen ha ha....maar goed, hier is ook nog geen pop in huis natuurlijk. Hij speelt wel met zijn knuffels vanalles na!
Amber, drukke week voor jou met die extra 10 minutren gesprekken dus...Fijn dat jullie eindelijk weer een lief huisdier in huis hebben hoor! Britteke, ben je lekker aan de slag gegaan met klussen meid? Wel ook beetje rustig aan doen he...Gaat Sam naar een andere kamer? Judith, beterrrrrrr een gratis boodschappen pakket! Leuk die pakketjes die je voor ouders en schoonouders maakt. Wij willen ook wel wat geven voor de goede oppaszorgen.
Salapio, ik wil hier ook zo min mogelijk strijd maken om eten. Asl ik merk dat Senna moeilijk gaat doen, probeer ik het af te sluiten met nog 1 hapje als hij al redelijk gegeten heeft. Maar soms kan hij ook echt drama maken. Zeker de laatste tijd is hij in alles tegendraads...vermoeiend!
dames ik heb even snel bij gelezen. Geen puf om uitgebreid te reageren. Ik ga nu lekker naar bed. Morgen ben ik eindelijk een dagje vrij en dan kom ik me wel weer even melden. weltrusten alvast voor iedereen!
Ff niet bijgelezen goeiemorgen allemaal! vandaag is de grote dag! vandaag is Lex 4 jaar geworden en vandaag voor vast naar school spannend.. en morgen hebben de wensouders het gesprek bij de arts voor de eiceldonatie! gaat allemaal snel nu
Valt me op dat bijna niemand op de laatste pagina bijgelezen heeft, ik mag me daarbij aansluiten........ Kwam even snel zwaaien *zwaaaaaaaaaaaaaaai*! Hier lekker drukjes, Liv is behoorlijk ziek, vannacht heb ik van 2 tot 4 geslapen, meer niet...n hongerige baby & n peuter met koorts... Zo zielig morgen zou ze naar het sinterklaasfeest gaan. Mamabeer, van harte! En spannend zeg woensdag...succes!
Dianne : ik koop niet zo veel op internet maar vind de h&m site altijd erg leuk Mamavesmee lekker rodekool wat een mee valler dat ze het boodschappen pakket niet afgerekend heeft Britt sam ook weer lekker thuis.. FIjn dat hij wat extra ochtendje naar et kdv mag is voor jou ook wel ff lekker Amber succes met je 10 min gesprekken Miep mika een pop wat leuk . Leuke kadoos gekregen van de kraamvisite er wordt hier een meisje wakker wat een record .. 8.40 Mamabeer: gefeliciteerd met de verjaardag van lex 4 jaar al weeer gaat hard he.. Essebes dikke knuffel een hongerige baby en een peuter met koorts is geen combi succes meid. ---------------------------------------------------------- Hier redelijk tot goed geslapen ben er maar 1 keer uit geweest. Nog wel flink wat gerommel in mijn buik vanmrgn toen k wakker werd.. Maar ja nu is het DECEMBER van mij mag hij komen.. Morgen 37 wkn.. ben zoo nieuwsgierig.. wordt met de dag nerveuzer.. gek is dat bij demy heb ikd a tniet gehad.. Alleen denk ik dat demy ziek gaat worden.. ze is zooo aan het snotteren en hangerig,. ga haar zo ff tempen er komt een vriendinnetje langs straks.. maar als demy koorts heeft ga dat afzeggen... zo ff snel bijgelezen en gereageerd tot straks.
bijgelezen maar geen tijd om te reageren.... zwaai voor iedereen en fijne dag gewenst. hier weinig verandering...(helaas).
Jaaa, ik heb dat schattige jurkje voor baby meisje besteld! Ook nog een leuk broekje voor Senna erbij. Lindy, niet te hopen dat Demy nog ziek gaat worden.... Ess, pffff ik zou je graag een paar uurtjes slaap van mij kado doen. Liv ziek is zielig...ze is ook nog maar een klein ukkie dan he. Dee, leuk die gesprekken van Estelle. Senna kan ook al zo goed situaties na vertellen. Mamabeer, gefeli met Lex!
Nou ik stel me mening bij.. pff wat is demy vervelend zeg .. Nee verstaat ze gewoon niet doet alles wat niet mag en gaat heel hard staan lachen.. even apart zetten heeft gewoon geen nut werkt alleen maar averechts.. pfff. wat een ochtend zeg.. bahh.. hoop dat ze vanmiddag wat meer te pruimen is want dit is nix...