Dianne....kleertjes gewassen?! LEUK! moet ik ook maar eens mee beginnen denk ik... Salapio....2 druktemakertjes meid?! enuh...Mirre druk met dansen en zingen?! Leuk he?! is Nicky ook helemaal wild van! Alieke....moe meid?! lijkt me ook best zwaar allemaal... en Dana 1e fruithapje gehad?! leuk... Miep....hopen dat Jari snel went aan de babysleep! succes! Lindy en Johanna...vervelend zulke nachten meiden! sterkte! Olga...jij wel lekker geslapen meid?! Fijn! Hier gisteren om 2030 uur naar bed gegaan....was bek af! vanmorgen om 6 uur er weer uit met Nicky... vanmorgen op de fiets luiers gehaald en straks een late dienst... ga nu effe lekker relaxen op de bank en internetten!
Lindy.. Vervelend dat je schoonouders een beetje vreemd doen.. Misschien iets voor Jan om op te lossen?? Jammer dat de vk je niet wou toucheren.. Salapio.. Mirre gek op dansen.. Schattig om te zien he?? Esmee is ook gek op muziek.. Lacht zingt en danst dan mee.. Johana.. Een rommel nachtje. Loessie.. Jij werkt dus tot 36 weken.. heb ik destijds met Esmee ook gedaan.. Vond het wel te doen en je hebt naderhand lekker 2 weekjes extra ! Dianne.. vervelend dat je niet voldoende loon hebt gehad! Alieke.. die traktaties zien er goed uit!! *** Vanmorgen even bij mams geweest.. Ze gaan 2e kerstdag met het hele gezin uiteten.. Behalve wij.. Ze hadden ook voor kunnen stellen om 1ste te gaan.. Voel me weer behoorlijk gepasseerd!
meiden breek ff in.... Heb het erg druk en voel me down deze periode....maar goed heb eindelijk hulp nu en hoop dat het allemaal beter zal gaan!! ik lees veel mee maar reageren lukt me niet sorry!!! ik probeer ook even kaartjes te sturen op tijd als ik het allemaal niet vergeet...heb in ieder geval hier de 1ste al binnne : thanxx miep, mika en jari!! ik ga ook even mijn best doen om wat te versturen....... Ik wil iedereen een dikke knuf geven en veel kusjes voor de kids!!
Zo eindelijk effe op de bank neergeplofd! Senna is beter te spreken vandaag maar nog steeds erg uitdagend. Gelukkig niet meer overal direct om huilen. Vanmorgen op visite heeft hij heerlijk gespeeld met het speelgoed van hun oudste kindje dat naar het KDV was. Daarna even snel bij oma geweest, want een van mijn broertjes was daar ook en die ziet Senna niet zo vaak. Senna ligt lekker te tukken. Daarvoor al het hele huis gestofzuigt (behalve de zolder die moet vanmiddag nog) en beneden al helemaal gedweild. Nu effe rust voor mij! pak zo lekker mijn boek erbij.
De verjaardagslijst 05-08-2007 Tygo James* (Caruli) 13-08-2007 Bas* (Loopy) 30-08-2007 Jayda Noa (Jufffie) 17-09-2007 Patrick Herman Casper (Malaika) 20-11-2007 Estelle (DaphneenEstelle) 21-11-2007 Tugce Helin (Ayse) 25-11-2007 Yaeda (Iloon) 28-11-2007 Sven (Claartje79) 03-12-2007 Loïs (Alieke) 04-12-2007 Rubin (Frederike80) 05-12-2007 Mika Jaap (Miep en Miep) 07-12-2007 Kyara en Thirza (Kreeftje1984) 10-12-2007 Jonathan Pieter (Nannaf) 11-12-2007 Jan Paul (Me2) 11-12-2007 Esmee (MamavEsmee) 12-12-2007 Rosalie (Augustus) 12-12-2007 Senna (Olga) 12-12-2007 Annabel (Nelly) 14-12-2007 Bjorn (Kellly) 14-12-2007 Elisabeth (Arka) 14-12-2007 Liv Nova Noelle (Essebes) 14-12-2007 Sam (Britteke) 14-12-2007 Youri (mama van Youri) 14-12-2007 Sem (Bowie) 16-12-2007 Lynn (Sam2) 16-12-2007 Ryan (Mamabeer) 17-12-2007 Nick Anthony (Gerda79) 17-12-2007 Bas (Dianne) 18-12-2007 Hannah (Misskeita) 20-12-2007 Evan (Bipat) 20-12-2007 Nina (Ninien) 21-12-2007 Mirre (Salapio) 21-12-2007 Charlotte (Maartjeh) 21-12-2007 Tessa (moontje34) 22-12-2007 Jesse (Amber1978) 22-12-2007 Mika (Momhairy) 22-12-2007 Seven Phyllis (Djaminah) 25-12-2007 Sara Jane (Aisca) 25-12-2007 Eliora (Pareltje2212) 26-12-2007 Niels (Sanneke) 29-12-2007 Bram Dirk (Lisette) 31-12-2007 Angelina (french) 04-01-2008 Nicky (Loessie22) 04-01-2008 Demy Chayenne (Lindy) 07-01-2008 Danielle Maria Antoinette (Johanna79) 07-01-2008 Femke (Inge1975)
Judith, arghhhh....wat jammer dat er niet even wat meer gecommuniceerd wordt over de kerstdagen. Geen leuke actie! Dianne, in de babymood gekomen! Wat heb je allemaal bij de Hema besteld? Kleertjes of verzorgingsspul? Lindy, dus toch maar weer afwachten wanneer de kleine jongen zich meldt.... Loesie en Judith, ik heb bij Senna tot 34 weken wel full time gewerkt, maar had de laatste weken mijn vrije dagen ingezet zodat ik steeds maar 4 dagen hoefde te werken. Ging toen net....wel een verschil natuurlijk of je veel verzorging moet doen en moet lopen en bukken. Dat is bij mij namelijk wel zo. Nu dus lichamelijk een zwaarder groepje en dat is zeker te merken! Salapio, leuk dat gedans van Mirre. Stoer dat ze het ook bij anderen doet. Senna heeft dat een hele periode gehad, maar is nu wat minder. Hij vindt het wel nog steeds leuk om liedjes te zingen. Hier ook een drukke baby de laatste dagen. Voel haar overal en nergens. Soms heel duidelijk aan de buitenkant, soms vooral gedreun van binnen, dan weer boven, dan onder en vervolgens van opzij. Alieke, oh alweer het eerste fruithapje...wat gaat het snel he! Kleine knappert die Dana dat het al zo goed ging!
Olga.. op het moment van hoogzwanger zijn stond ik op een "groep" waar een meisje stond die in een rolstoel zit en in een douchestoel gedouched moest worden maar ergonomische is alles goed voor elkaar op het werk en het tempo lag toen iets lager.. En met kinderen met een beperking is natuurlijk erg zwaar.. Iedereen gaat 1ste kerstdag iets anders doen dus 2e kerstdag was voor hun een logische keuze om te gaan.. Alleen moet ik dan werken.. Niet erg maar ze bracht het niet heel tactische.. Krijg soms een beetje het idee dat we met zulke dingen vergeten worden..
Heb vast het deeg voor de pepernoten klaar gemaakt. Kunnen we straks gelijk van start. Wat zal dat lekker gaan ruiken, mjammie!
Alieke.. morgen de grote dag! Olga.. veel plezier met pepernootjes bakken.. ruikt i.d. erg lekker! *** Als Esmee wakker is gaan we even naar het dorp.. Vlaggetjes en ballonnen halen voor de verjaardag.. De driewieler is ook binnen..
Ik meende te lezen dat je naar de kapper was geweest. maar volgens mij heb jij je man geknipt of niet? haha
olga: nou ja niet heel veel bijzonders, ik had eigenlijk nog best wel veel. Ik had wat extra luiers, washandjes, aankleedkussenhoes, rompers. Niet echt een pakje ofzo. Kon niet echt wat vinden bovendien vind dat echte babyspul eerste tijd veel leuker ( je weet wel van die wite broekjes met overslagtruitjes) dat heb ik allemaal nog en is bijna niet gedragen de rest van de kleertjes is allemaal blauw dus dat word hergebruikt
Dianne, ja de eerste weken zijn die zachte lichte broekjes met simpele truitjes erg lief he! Judith, het ruikt hier heeeeeerlijk nu! De baktijd is ook maar 10 minuten dus snel resultaat! Wij gaan straks nog beetje warme pepernootjes proeven! Senna vond het bakken wel leuk. Met wat deeg en een klei-mesje hem laten klooien. Stiekem natuurlijk ervan gesnoept. Daarna nog met de koekjesvorm aan de gang geweest. Dus ook een paar koekjes in de maak.
Lex z'n eerste schooldag vond ie helemaal geweldig maar hij durft alleen de juf niet te vragen als ie naar de wc moest dus heeft het de hele dag opgehouden terwijl ie normaal altijd vraagt...zal wel goedkomen. Toen ie terug kwam had ik z'n kado al helemaal op gebouwd en hij was helemaal blij dat ie met thomas de trein mocht spelen...het kado is een succes! Alleen vandaag....dat vond ik niet zo leuk ik ging hem van school af halen en toen had ie geknoeid met z'n drinken en hadden we hem een broek van daar aan gedaan! dat ze een andere broek aan doen vind ik geen ramp maar bij deze broek zat zo'n hoogwater dat leek alsof ie een drie-kwart-broek aan had! en dat in die kou! Dat ze me dan hadden opgebeld dat ik een schone broek kon meenemen als ik hem ophaal! En wat voelde ik me bekeken toen ik naar huis liep! mensen zullen wel gedacht hebben: heeft ie geen lange broeken..arm jochie. En hij was opeens aan het huilen onderweg hij wilde morgen niet meer naar school Ik vind het zo sneu... Morgen komt sinterklaas! die hebben we ingehuurd! ik ben benieuwd hoe de kinderen het vinden. of ze bang zullen zijn. en zondag vieren we de verjaardag van Lex en Ryan samen. Omdat we deze maand zoveel afspraken hebben leek ons dit wel een goed idee. Anders krijgt Quinn ook heel veel prikkels en huilt ie ook weer veel. Quinn kan er heel slecht tegen..Ik merk ook dat als ie door meerdere mensen word vastgehouden dat hij in de avond weer overstuur is. Meestal leg ik hem boven als ik bezoek krijg. Ik heb helaas geen tijd om alles na te lezen..zo dadelijk komt de wens moeder langs. Die is net bij het ziekenhuis geweest..
Miep.. bedacht me net dat ik helemaal nog niet op jou had gereageerd! Jari moet dus in een zijligkussen.. Oef.. 3 uur miepen en huilen, hopenlijk went hij er snel aan.. Met Mika ook alles goed??! Mamabeer.. Kun je geen "oude" broek van hem op school neer leggen?? Wat leuk dat Alex een thomas de trein heeft gekregen, is helemaal hot he?? Laat je even weten hoe en wat betreft de wensmoeder?? Olga.. Senna ook lekker pepernootjes gemaakt Enn?? waren ze lekker?? *** Net even naar het dorp geweest.. fruit gehaald en wat andere prulletjes voor versiering betreft kerst.. Esmee vind de lampjes etc in het dorp echt prachtig. Het is constant.. Oh... Ah... Mama kijken!!
ja ik ga hem nu standaard een broek meegeven in de tas. Hij heeft genoeg broeken het hoeft geen oude te zijn. Ze zijn net hier geweest alleen het gesprek gaf geen goed nieuws...zodra ze in het topic heeft gereageerd laat ik jullie weten wat er gezegd is. ik denk dat het beter is als zij het eerst verteld want het is haar topic. Maar we gaan wel verder proberen
Mamabeer.. wat vervelend dat er geen goed nieuws was.. Waar staat jullie topic?? Kijk, standaard een broek in de tas is natuurlijk helemaal geweldig! *** Esmee kan waarschijnlijk pas met 2,5-3 jaar naar de peuterspeelzaal.. Is een erg lange wachtlijst.. Vind het wel jammer voor haar..