December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    jep ik ga overtijd lopen (mits het niet vanzelf start...waarin ik inmiddels een hard hoofd krijg *zucht*)
    maar dat komt omdat er a. niet eerder plek was...en b. ik geen medisch noodgeval ben natuurlijk (bij stuit of andere problemen MOET er ingegrepen worden in mijn geval niet).
    denk als ik erg een punt van had gemaakt het eerder had gemogen hoor maar ik vond het niet erg.
    morgen weer controle!

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Johana.. oh.. op die fiets!;)

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @johanna

10 december wordt jouw dag meid !!
    In ieder geval dat denk ik

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    leuk leuk leuk !!

Ik heb vandaag een joggingpakje gekocht voor Jesse. Lekker voor in huis. Bij de zeeman. En het staat hem goed. Moest natuurlijk wel even passen. Nog steeds 86

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @miep

fijn dat je je kaartje ontvangen hebt. Moet natuurlijk wel op 5 dec binnen zijn.
    Zal er morgen nog een aantal moeten posten. Want volgende week zijn er weer wat verjaardagen.

Fijn dat je er op tijd bij bent met Jari. Dat zijlig kussen hebben we hier in het begin veel gebruikt.
    Wel vervelend dat Jari zo bleef huilen. Hopelijk went het snel.

@juffie

Hoe was het bij de Gyn ?
    Hopelijk kom je wel van de misselijkheid af meid

@mamabeer

Wat naar dat het (nog) niet door gaat.
    En nog gefeliciteerd met Lex ! Spannend eerste schooldag gehad.
    Hoe gaat het nu met Quinn ? Huilt ie nog steeds zo veel ?

@alieke

Leuk dag gehad vandaag ?
    Heb je onze kaart nog gehad ?

@loessie

Pas goed op jezelf meid en denk aan je kindje ! Je bent erg druk he ? Balen dat Nicky al zo vroeg uit bed wil.

@lindy

Is spannend bij jou ! Jammer vals alarm. Hopelijk zet het nu snel door. Je hebt geen makkelijke zwangerschap he ?

@Dee

Toch ergens wel spannend. Hopelijk blijk je in december al wat weekjes zwanger !

@loopy

Hoe gaat het met jou ? Dat het maar snel de echo datum mag zijn voor jou.

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik moet steeds even terug kijken hoor. Ik kan het allemaal niet zo goed onthouden.

@sanneke
    Die foto's van Niels zo liefffffff en al zo lang geleden weer.

@judith
    Knap hoor meid dat je 2 kg af gevallen bent
    en wat een streek van je familie. Ze mogen best wel rekening houden met jullie. Die families ook.

(mijn schoonzus en schoonmoeder hebben een skivakantie gepland van 18 t/m 26 december. Dus op Jesse's verjaardag en kerst zijn ze er niet. Vond ik niet zo leuk maar ja. Schoonzus en zwager kon dat niets schelen, de laatste tijd zijn die een beetje irri)

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @essebes

Een beterschapsknuffel voor je dametjes !!

En een onderneming he weg met die twee kleintjes. (het went wel hoor)
    Wat een pech dag heb je gehad zeg. Nou die zit er op nu weer een hoop leuke en goede dagen.

8. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Zo dat was het weer met reageren. Hopelijk vergeet ik niemand

Hier gaat alles goed. Het blijft alleen zo druk op het werk grrrrrr
    De kids zijn hier helemaal hyper vanwege de sint. Ben blij als het er weer op zit. Sint is leuk voor de kids maar ik vind kerst toch gezelliger.Morgen pakjesavond bij oma en zaterdag thuis.

Met het poesje gaat het ook erg goed. Ze is goed zindelijk, ze krabt niets kapot en is lief voor de kindjes. Savonds komt ze lkker op schoot.

Vanavond lekker house kijken en vroeg onder de wol.

Welterusten alvast

9. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Loïs Gefeliciteerd met je verjaardag
    Hiep hiep hoera

10. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    amber heb je mischien voor mij ook de adressenlijst??

Heb een logeetje in huis, dus weinig tijd om te computeren 8)

11. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere

stuur maar een mailtje naar amberaarts@gmail.com

dan stuur ik hem door

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meiden, wat een gezelig geklets vandaag!

Ga even kort reageren....

Ess, jij ook al een enorme pech dag gehad dus...Is je band van de wagen wel goed te repaeren of moet hij er echt voor weg gebracht worden? Knappen de meisjes wel een beetje op inmiddels en lukt het jou om tussendoor nog wat slaap te pakken?

Judith, heerlijk om af en toe even te brullen he! Het helpt al om alles er even goed uit te gooien.

Alieke, Gefeliciteerd met Lois! Wat gezellig dat jullie naar een indoor speeltuin zijn geweest!

Lindy, och meid...fijn dat je wel goed gecontroleerd bent en je even je jochie op echo hebt gezien! Hoop dat je een goede nacht maakt met de medicatie, lekker bijtanken!

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, als jij aan het afvallen bent, gaat het altijd best snel volgens mij, knap hoor!

Loesie, zou je toch niet eerder met verlof gaan? Of kunnen ze op je werk ook wel wat rekening met je houden met bepaalde taken?

Hier zijn zusje, zwager en nichtje niet op Senna zijn verjaardag en ook niet op die van mij....Ik heb er niet zo moeite mee eigenlijk. Ze komen later alsnog een keer. Verder is het ook heerlijk voor ze om er even tussenuit te zijn en hebben we goed contact.

Amber, heerlijk zo'n lekker knuffeldiertje weer in huis!

Johana, toch overtijd lopen dus, maar in ieder geval wel goed begeleidt en met de zekerheid van een keizersnee!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Doe het even ego ... solly!

Pfff ... Mirre wilde vandaag weer niet slapen (gisteren ook al niet). En dan kan ze driftig worden ... *shock* ... en ik ben dan ook niet altijd boelkloedig. Maar als ik dan een beetje boos doe dan schrikt ze meestal heel erg en komt ze met me knuffelen. Of ze gaat nog harder gillen :D (wat is het toch een heerlijke griet ;)). We hebben gisteren een Sinterklaas geknutsels en vandaag een Zwarte Piet. Op aanwijzing van mij heeft ze echt mooie gezichten getekend: grote ogen, neus en mond. En natuurlijk lekker plakken. Ze is er supertrots op (ikke ook). Vanavond waren we met zn 3tjes aan het dansen op (onze) muziek en op een gegeven moment ging ze helemaal uit dr dak dansen en wijzen naar Sint en Piet ... :D

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, aaaaaaaah wat lief dat knutselen en dansen van Mirre!
    En dat temperamentje is inderdaad ook wel heel leuk en eigen, maar ontzettend vermoeiend af en toe!

Jurkje voor meisje en broek voor Senna zijn binnen. Beiden erg leuk. Het jurtje pak ik in en doe ik met Sinterklaas erbij!

Hier ook weer drukke dag gehad, dus ik stop ermee!

Dag meiden, kussie voor allemaal!

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Amber..Fijn dat de poes het naar zijn zin heeft bij jullie.. Jammer dat Jesse zijn oma niet op zijn verjaardag kan zijn.. Familie, soms.. ;)
    Veel plezier met het Sintgebeuren!

Maartjeh.. Een logé .. gezellig! Of is het vanwege een niet zo'n leuke omstandigheid..;)

Loessie.. Nicky nog een beetje gezellig vanmiddag? Esmee hoorde vanmiddag het liedje van K3 voor het eerst.. Ze vond het erg leuk. Klinkt ook best vrolijk!:D

Olga.. Brullen helpt i.d. erg goed..:D Is de ergste emotie er af hè!;) Ja, afvallen gaat bij mij altijd erg snel.. ben dan ook weer erg gemotiveerd.. Helaas kom ik ook altijd erg snel weer aan.. Dus beter opletten met eten.. Ben zo gek om chocolade..:) Jurkje en broekje heb je snel binnen zeg.. Helemaal naar smaak? Leuk dat je ze bij de sintcadeautjes doet!

Salapio.. Wat knap dat Mirre zo goed kan knutselen.. Esmee benoemd tijdens het tekenen wat ze tekent.. Bijv een olifant maar het zijn niet meer dan 2 strepen en een rondje.. Wilde fantasie!:D Wohoe.. Mirre nu al een feestbeest.. Wordt nog wat over 15 jaar!:p

Het avond eten met Esmee is gewoon pet op het moment..Erg iritant ( voor ons dan) Behalve haar vlees/vis eet ze niets ( of het moet macaroni/gebakkenaardappels/friet ) zijn.. Ze eet dus maximaal 2-3 avonden fatsoenlijk wat.. Heb vanavond maar weer een stampotje met courgette gemaakt voor morgen..
    Ze zal op den duur vast wel gaan eten maar voelt gewoon niet goed.. En als madam het voorgezien heeft moet ze van tafel maar ze moet wachten tot wij ook klaar zijn.. Oef.. daar is ze niet mee eens..:p Verder is ze een schatje, kletst volop en echt een clowntje..

Bij het in bed leggen moeten we 10x terug komen voor een kusje.. Dan zegt ze elke keer 1tje nog!:D Dus maken we er een leuk spelletje van..

Nog precies een week en dan is ze al weer 2! :$

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Loesie..wat vervelend joh dat je zo weinig slaap kan pakken..kan je Nicky niet eens ergens onderbrengen overdag..al is het maar een paar uurtjes..?

Judith..ik had de potloodjes gevonden bij intertoys online..dus zal ze binnenkort even halen!
    En leuk een pakketje van esprit!!!altijd goed!!!
    Wat vervelend dat ze zo slecht eet..hier eet Mika op zich wel..maar moet altijd afgeleid worden..
    Dus nu pak ik altijd maar een kleurplaat met de wasco krijtjes.. en dan kan hij kleuren..
    En ik voer m dan snel z’n eten naar binnen….
    Jaja en wat gaat het hard hè..alweer 2 jaar!!

Johanna..meid je maakt t spannend!!

Amber lekker joggingpak gekocht voor Jesse! Heerlijk!
    Kan me voorstellen dat het nu druk is met je werk..die sinterklaasgekte!
    En de poes helemaal thuis bij jullie..fijn!!

Maartjeh..een gezellig logeetje?

Salapio..een temperamentvolle kunstenares dus..

Olga..leuk de kleding al binnen!!!

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    #48518 Miep en Miep, 3 dec 2009
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009
    Hier naar lekker een tv avondje...Jan is tennissen..tenminste..was tennissen...hij is er net weer..;)

19. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Amber en Miep bedankt voor de kaartjes !!! echt superlief meiden :D

Lois gefeliciteerd !!!! (trema doet t niet ;))

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Hiep hiep hoera Rubin 2 jaar

Deel Deze Pagina