Goedemorgen allemaal !!! Iedereen een fijne dag vandaag. thomas en lieke hebben vandaag sinterklaas op school. en vanavond sint feest bij opa en oma
Dee ja als het vanzelf begint kan ik terrecht. heb echt weer een waardelozen nacht achter de rug..word er inmiddels wel een beetje zat van maar goed. Heb zo'n bekkenpijn word nu echt heel erg! ben ook echt huge gewoon....ppfff *klaag klaag klaag*. heb zo controle dus ben benieuwd. mijn mams zal er zo wel zijn fijne dag allemaal!
Rubin..Van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!! Hele fijne dag!!! en graag gedaan voor het kaartje..
Goedemorgen.. Dee...we doen nog niet aan sinterklaas..deden altijd met kerst..dus nog geen probleem dit jaar hè.. En hoe dat straks gaat dat zien we dan wel weer...heb al gezegd dat ik m maar gauw ga vertellen dat het allemaal nep is.. Johanna..succes met de controle! Hier kwamen er 2 om 4 uur ...de 1 voor een fles en de ander om in te stoppen...maar heeft daarna niet meer geslapen..die ligt nu nog te ronken..maar ga ik zo wakker maken..
Dee...spannend dus voor Jurgen met de sollicitatie!!hoop dat t wat wordt! en gezellig sinterklaas vieren vandaag..veel plezier!!
Dee...tja dat vind ik geen optie hoor..zomaar een maand eerder z'n verjaardag vieren.. en ten tweede...Jari is ook op 2 november jarig... Ach t zal vast wel loslopen... ik ga gauw Mika uit bed plukken..nu wil ie wel slapen...ja dat kan ie wel vergeten.. dat doet ie maar snachts..
Miep.. helaas laat Esmee zich niet meer voeren.. Heb de potloodjes ook bij de intertoys weg! Haha.. Mika dacht lekker een gat in de dag te pitten!! Helaas! Dee.. Spannende dag vandaag voor Jurgen.. En wat een geregel soms met oppas he?! Oh, jij was er al vroeg bij vanmorgen! Wat leuk dat dinsdag je naailes al begint.. Veel plezier en laat je resultaat zien?? Amber.. Veel plezier met SInt vandaag! Johana.. Succes bij de controle! **** Gisteren mot met Erwin.. Dus een rot nacht gehad.. Ik kan dan niet slapen en meneer gaat lekker liggen slapen..:x Vandaag maar eens even een hartig woordje spreken.. Vanavond gaat Erwin uit met de jongens dus tv en laptop voor mij!! Strax beneden en boven even met een lap , stofzuiger en dweil er door.. Beddengoed zit al in de wasmachine.. Vanmiddag is Erwin vrij, gaan we kijken voor een slee, krijgt ze van mijn ouders.. Wij moesten er maar 1tje aanschaffen..
Johana Okaj dus je heb nog wel even te gaan. Ik ben benieuwd .. Misschien meld het zich wel eerder,,, Amber lekker geshopt bij de zeeman ik vind altijd dat ze daar best leuke dingen hebben ben er nu al een paar weekjes niet geweest.. maar zo snel ik b bevallen ben en weer op de been ga ik toch weer ff shoppen Hier geen gemakkelijke zwangerschap nee.. zit ook nu echt zo van denk dat dit ons laatste kindje is.. ik zie het niet zitten om ooit weer z`n zwangerschap te hebben. Maarja ik zeg nooit-- nooit Sanneke lieve foto`s van Niels wat was die daar nog little he Salapio wat leuk dat je geknutseld heb met mirre demy heeft er het geduld niet voor.. mamavesmee demy is ook erg kieskeurig kwa eten. Hier moet ze ook aan tafel blijven zitten tot wij klaar zijn. en meestal geef ik haar ene mandarijn ofzo vlak voor ze gaat slapen zodat ze toch nog wat binnen heeft. al wer bijna 2 jaar gaat hard he?. vervelend dat je mot hebt gehad met erwin hopelijk is het weer bij gelegd? RUBIN Gefeliciteerd _________________________________________________________ Haj meiden Demy heeft bij opa en oma geslapen vannacht, ik heb gister avond optijd gedoucht en mijn medicatie ingenomen. ben om half 9 naar bed gegaan.. ben nog even wezen plassen om 2 uur.. Stefan was op de bank ik slaap gevallen dus die ook meteen naar bed geschopt haha en toen als een blok in slaap gevallen tot half 8 heerlijk stefan uit bed en ik ff geplast daarna weer in slaap gevallen tot 10.00 Net opa en oma even gebeld. en demy had heerlijk geslapen van half 8 tot 8 uur .. Trots ben ik op der.. ze bellen zo even op hoelaat ze haar thuis komen brengen zodat ik nog even rustig op kan starten . Mis haar wel hoor.. maar soms ook wel ff lekker dat ze er dan niet is.. voel me een stuk beter dan gister heb alleen overal spierpijn vooral in mijn rug en buik.. ben ook weer wat positiever ingesteld Het komt wanneer het komt.. gister was ik het zoooo spuug zat.. nu heb ik weer wat fut.. hopelijk slaap ik de komende nacht ook zo goed dan komt het helemaal goed .
Ja is ook zo.. Ondanks dat ik het wel moeilijk vond hoor.. Ik zei tegen mijn schoonmoeder van geef demy is aan de telefoon dus ik vroeg aan haar van wil je bij opa en oma slapen .. en ze zei meteen "ja" Als ze nee had gezegd mocht ze natuurlijk gewoon thuis komen slapen.. en ze is nu lekker verwend bij opa en oma in bad geweest en lekker veel aandacht gehad, en als ze dan straks thuis komt even met mama knuffelen en kan ze naar bedje toe.. Hopelijk heeft me schoonzusje der haartje geknipt want hing al weer in haar gezichtje.. zooo nu ga ik echt aankleden voro dat mijn schoonpaps zo voor de deur staat
weer goedgekeurd bij de gyn....kindlief ligt erg diep...maar ja..zit ook prima zo blijkt wel. bloeddruk goed, genoeg vruchtwater....oftewel alles fine
goeiemorgen ik schrok om 10 over 9 wakker en angelina lag nog lekker in dromenland...van wie zou ze het hebben angelina was een paar dagen geleden aan het puberen...nu is ze weer gezellig wij vieren sinterklaas zondag maar ik zit eraan te denken om het morgen te doen... ik durf het bijna niet te zeggen...ik ben weer in de pijzen gevallen! ik heb meegedaan met de stadsblad sinterklaas puzzel...ik heb een ski of snowboardles van 1 uur gwonnen voor 6 personen ter waarde van 125 euro jan heeft de prijs ingepikt en gaat met zijn collega's 8) ik wilde eigenlijk het fietsje
ja, wel een noodzakelijk iets in deze barre sneeuwtijden haha. sorry. en mot is nooit leuk. suf dat mannen dan zo maar kunnen slapen he. voeren: hier alleen als de tv aan staat. Verder eet hij mee met de pot en als hij het niet lust heeft hij pech. Gister heeft hij alleen de worst uit de boerenkool gegeten. jammer dan hoor. En een bakkie vla. vanmorgen naar het sinterklaasfeest op school geweest. Niels vond het geweldig en was helemala niet bang. Heeft zelfs bij sint op schoot gezeten. Echt gaaf. Zodra ik de foto's heb zal ik hem plaatsen
lindy, lekker joh dat je zo geslapen hebt! ben echt blij voor je. hopelijk kan je er nu nog ff tegenaan! Rubin, van harte met je verjaardag!!!
hallo hallo! ben ik ook weer een keer, moet af en toe echt even zoeken naar een gaatje om mijn mail te checken laat staan om hier mee te kletsen. nog bijzonderheden hier? hoe gaat het met de zwangeren? En allemaal jarige kindjes, gezellig deze tijd! allemaal (nog) gefeliciteerd! Hier gaat alles goed, Naomi drinkt lekker en groeit tot nu toe goed. vanmorgen notabene een beetje uit kunnen slapen! voeding om 5.30 gehad en daarna sliep ze vrij vlot weer verder en jonathan sliep ook door tot 9.00! heerlijk! zondag wordt Naomi gedoopt, dan gaat Jonathan ook voor het eerst mee naar de kerk (wel naar de creche geweest maar nu echt mee de dienst in) ben heel benieuwd hoe dat gaat! nou ik hoop weer wat meer mee te lezen vanaf nu! fijne sinterklaas alvast!