Sanneke.. Ja, je wil niet weten wat voor sneeuw hier in Nijverdal valt! Het is zo leuk dat wanneer er wel sneeuw ligt je een slee hebt.. We hebben veel bos etc in de buurt dus het blijft lang liggen.. Wat stoer dat Niels bij de Sint op schoot heeft gezeten!8) Nannaf.. Wat heerlijk dat Zowel Jonathan als Naomi het zo goed doen.. Spannend dat Jonathan voor het eerst mee naar de dienst in de kerk gaat! Lindy.. lekker geslapen dus.. Lief dat Demy bij je schoonouders mocht blijven.. Johana.. Fijn dat alles goed was met jou en de beeb.. Heb je een mooie buikfoto voor ons?! Dee.. Hier is logeren ook een feestje vor Esmee.. French.. jij bent echt een geluksvogel zeg!! **** Hier alles weer schoon, boven heerlijk aan het soppen geweest, badkamer uitgesopt.. Ruikt altijd zo lekker! Manlief is er weer maar doet alsof er niets aan de hand is..
Johana wat fijn dat je goedgekeurd ben . nu afwachten of ukkie zich zelf meld of dat je moet wachten tot dat je de ks krijgt French lekker uitgeslapen prijs gewonnen altijd leuk Sanneke: Hier eet demy ook mee en ja net wat je zegt lusten ze ht neit jammer dan.. soms eet ze hier ook alleen der vleesje, en dan krijgt ze savonds fruit.. ze is niet zo liefhebben van vla.. leuk naar sinterklaas geweest . Ja voorlopig heeft deze mama weer wat puppy power hopelijk blijft het slapen goed gaan tot aan de bevalling .. Nannaf Je hebt het druk zat zo te lezen heerlijk een beetje uit kunnen slapen fijn dat naomi het zo goed doet veel plezier met de doop Mamavesmee ook al flink aan de sop geweest hier moet de badkamer nog .. Mag man lief doen haah. Heb net de keuken gedaan Ohh die mannen.. Ja die van mij kan er ook een handje van.. ruzie maken en dan wij de hele nacht wakker en hij gewoon slapen..en dan net doen of er niks aan de hand is. ----------------------------------------------------------------- Hier demy ook weer thuis.. heeft net een broodje gegeten en ligt nu heerlijk in bed .. ze probeerde me wel meteen uit.. Mevr wou een Langejan en ik zei "nee eerst een broodje eten" werd ze toch boos haha.. me schoonvader moest er ook hard om lachen . Ik ga nu even lekker een boterham voor me zelf maken en dan even op de bank . vanmorgen de keuken gesopt .. nu bekaf.. die nesteldrang ook.. wasmachine draait hier ook volle toeren alles weer lekkr schoon .
Mijn mams was hier vanmorgen even koffie doen.. Heb voorgesteld om dan 1ste kerstdag uiteten te gaan want dan konden we met zijn allen. Dit werd afgewimpeld onder het mom.. 2e kerstdag is nu al afgesproken.. Heb er verder maar niet opgereageerd. Ze had wel door dat ik het niet leuk vond.. Ze vroeg of wij dan oudjaar s'avonds bij hen kwamen eten.. Mijn oma is er dan ook.. Joeppie gezellig! Heb gezegt dat we het nog niet weten..
hee wat jammer dat ze het afwimpeld.. Denk ook wel dat ze door had dat je het niet leuk vond.. Hier weten we nog niet wat we met de kerst doen .. hou alles tot nu toe open haha
sorry loop een beetje achter ben even een aantal dagen afgeleid geweest door andere topics Ben inmiddels een hartecho wezen maken, en volgende week fietsen Ben vanaf morgen trotse eigenaar van een Jeep Grand Cherokee Mijn astraatje gaat de tuin in En morgenavond pakjesavond leuk heb er zin in!! en met de kerstvakantie lekker een weekje weg. met de sleurhut das weer een nieuwe ervaring Maar zet maandag wel de kerstboom hoor ondanks dat we met kerst niet thuis zijn, moet wel gezellig zijn de dagen voor kerst zoo dat was het ff, moet nodig een keer bijlezen Zwaai voor iedereen!! *zwaai*
Ninien geeft toch niet .. voor de hartecho geweest... wanneer krijg je de uitslag? nieuwe auto leuk Leuk dat jullie een lang weekend weg gaan met de kerstvakantie.. ALtijd leuk om je huisje te versieren.. IK moet me echt in houden om niet al te beginnen met versieren voor de kerst erg he., maar ja komt ook omdat wij niet aan sinterklaas doen dit jaar demy snapt er toch nog niet zo veel van.. Denk dat ik maandag ook maar eens de dozen uit de kast ga halen we zetten in ieder geval geen kerstboom kan hem niet kwijt de box staat er nu.. Ik heb ff snel het badje uit de schuur gehaald en schoongemaakt dat stond nog niet klaar .. nu heb ik echt alles klaar staan voor de baby . we kunnen de kinderwagen zo om bouwen :d. Ook demy der speelgoed kast even om gewisseld zodat ze ook een smet ander speelgoed speelt prachtig vind ze het ze staat nu Sinterklaas te kijken op rtl 4
Lindy.. Het is i.d. rustig! Alles voor babyboy is dus klaar! Hier ook al kerst kriebels hoor! Heb al kerstballen tussen mijn kaarsen in mijn tafelstukje liggen.. Staat erg gezellig.. Ook staat er al een sneeuwpop op het dressior.. Ninien.. Ben ook wel nieuwschierig wanneer je uitslag krijgt.. Wat gezellig dat je met kerst op de camping staat! Waar ergens?? *** Zojuist frietjes op.. Jaja ik weer het , ben aan het lijnen maar 1x per week friet moet kunnen he?! Wel braaf worteltjes erbij gegeten! Vanavond dus een avondje voor mezelf! Esmee was erg driftig vandaag.. Poeh.. heb er soms de handen vol aan!
wij hebben ook net ons eten achter de kiezen : macaroni cabonara,, Demy heeft zowaar haar hele bordje leeg gegeten ..Ze is nu met het konijn aan het spelen .. vanavond rustig avondje... ikga maar weer vroeg naar bed denk ik
17 december krijg ik de uitslag...ben heel benieuwd, maar zie wel erg op tegen de fietstest , maar goed het moet en we gaan naar groenloo mijn ouders zijn al een keer geweest, en ze toveren echt het park om in een echt kerst park Overdekte schaatsbaan, koek en zopie tent en overal kerstbomen met lichtjes en iedereen krijgt op de camping iets met lichtjes die je bij je sleurhut/tent kan zetten En er is een overdekt zwembad, dus Nienke kan dr heerlijk zwemmen8) Ik heb er echt zin in, gezellig mijn ouders gaan in een huisje, met bubbelbad erin, dus ik ga lekker een keer met de girls in het bubbelbad En zus en zwager gaan ook met de sleurhut en staan bij ons op het veldje Dus gezellig met zijn allen bij elkaar ( met uitzondering van oudste zus, houdt niet van camping) met kerst
Rubin, gefeliciteerd met je verjaardag manneke! Dee, leuk dat je zo snel al naailessen kan gaan volgen. Je bent helemaal enthousiast geworden he! Hoe was het sint feestje bij je ouders? Em hoe is Jurgen zijn gesprek verlopen? Miep, twee wakkere mannetjes vannacht...jammer voor jou! Judith, is de mot met Erwin alweer over meid? Hier is wachten voor Senna ook erg moeilijk trouwens. Johana, hoe was de controle? Oh ik lees dat alles nog steeds oke is met jou en ukkie, fijn! Lindy, heerlijk dat je vannacht zo goed geslapen hebt en alles weer wat positiever kon bekijken. En Demy heeft het helemaal naar haar zin gehad, dus twee vliegen in een klap! Sanneke, wat gaaf dat Niels zo stoer was bij het Sintfeest! French, hoe krijg jij het toch voor elkaar met die prijzen? Wil je zelf niet eens een proeflesje skieen gaan volgen, is echt leuk hoor! Ninien, wat bijzonder om met kerst met de caravan weg te gaan! Enne.....wij hebben het leukste topic hoor! Kerst versieren: dat komt wel na Senna zijn verjaardag denk ik! Nannaf, zondag al de doop dienst voor Naomi, wat snel! En goed om te horen dat beide kindjes het goed doen!
Hier best een beetje gaar.... Sinterklaas in de groep ging eigenlijk best goed vandaag. Was wel blij dat ik daarna lekker buiten de groep aan het werk kon. En mijn collega's kregen er nog iemand extra bij, dus die mochten ook niet klagen vind ik! Senna is altijd zo mega mega mega druk na het eten en voor het slapen gaan....heel leuk en gezellig en komisch natuurlijk. Jan doet er ook heel hard aan mee hoor. Ze kunnen behoorlijk stoeien en gek doen. Het bad daarna geeft hem niet voldoende rust. Wel leuk om te zien hoe hij zichzelf met een washandje en beetj douchgel gaat wassen. Hij verplaatst ook echt de washand naar zijn andere hand. En met bekertjes gaat hij kofiie maken en koekjes bakken! De autootjes worden in een rij gezet en de foamdieren krijgen een plekje op de muur. Afdrogen en aankleden is daarna weer een hele opgaaf! Kind is alleen maar aan het draaien en trappelen en boos worden. En omdat hij stiekem toch best wel moe is, gaat dan ook nog het huil alarm aan. Dus maar afleiden met een beetje bodylotion op zijn hand zodat hij zelf kan insmeren.... Uiteindelijk bij het boekje lezen, krijgt hij wat rust en zit hij op schoot te genieten. Maar boos als het boekje klaar is. (helaas voor hem heb ik niet altijd zin om meerdere boekjes voor te lezen) Dan instoppen en Senna + knuffels gedag zeggen en gelukkig gaat hij daarna wel lekker slapen. Of kletsen, maar niet meer roepen of huilen in ieder geval.
LIndy.. Wat goed dat demy haar bordje heeft leeg gegeten! Hopenlijk net zo'n goede nacht als vannacht meid! Olga.. Fijn dat de sint op de groep goed ging.. Met welk " niveau" kids werk jij eigenlijk? **** Erwin en ik hebben het goed gemaakt.. Zal proberen niet zo veel te klagen hier.. maar soms wordt het gewoon allemaal iets te veel. En het hier van me afschrijven werkt gewoon heel erg prettig voor mij! Strax lekker Law en Order kijken.. Vind dat zo'n heerlijk programma, ERwin houd er niet van!
Esmee is trouwens na het eten ook hyper en wil van alles tegelijk! I.d. erg komische maar soms gaat het te gek en valt ze en wordt het huilen.. Douchen is nog leuk, harenwassen en afdrogen is drama.. Tandenpoetsen is weer een feestje dus we wisselen het af.. Maar ben vaak blij is als ik de kamerdeur achter haar dicht kan trekken!
Ninien: 17 dec.. ohh dat duurt niet zo heel lang meer ja snap best dat je tegen de fietstest opziet.. dikke knuf.. Olga fijn dat het goed ging op de groep met sint. Mamavesmee fijn dat je het met erwin goed hebt gemaakt ruzie is ook maar niks he..veel plezier met law en order . hier ook een flinke drukte maker na het eten.. voor het eten trouwens ook hoor en vooral voor dat ze naar bed gaat gaat ze rennen vliegen gillen. ben altijd blij als ze ligt . Ik ga afsluiten.. duik mijn bedje in Als ukkie in mijn buik mij laat slapen haha hij is namelijk overdreven druk bezig hhihi