Olga, Senna blijft dat maar hebben he, dat ie zo vroeg wakker is. Balen joh. Is dat sinds hij op 5 voedingen zit? Vandaag voor de 2e dag gewerkt. t Was echt leuk en lekker weer. Als het zo blijft gaan, is het echt genieten! Niels had vandaag veel last van zn darmen bij de gastouder en heeft weinig geslapen en is veel onrustig geweest. Zn poep zit hem zo dwars. Ik moest bijna huilen toen ze dat vertelde... Ik vind het echt zielig bij zo'n klein mannetje. Gelukkig heeft hij thuis nog wel een poos naar me liggen lachen. Hij ligt er vanaf 7 uur in, maar ik hoor hem ad andere kant van de muur (gipswandje) nog een beetje onrustig zijn, maar hij is wel stil en ik vermoed dat hij binnen een kwartiertje wel dieper zal slapen. Vannacht was hij ook eindelijk wat verder weg en werd niet om 5 uur onrustig zoals de hele afgelopen week. Ik had hem ook strakker ingebakerd en hij had best goed gedronken gisteravond. Misschien dat dat ook scheelt. Ik wil vannacht proberen hem in zn eigen kamertje te laten slapen, maar of ik het na zn laatste fles ook nog wil weet ik nog niet... Morgen babymassage, ben benieuwd!
Nadat ik Lynn even uit haar bedje heb gehaald en bij me liet liggen ziel ze al snel in slaap en mu kon ik haar zonder veel moeite in haar bedje liggen... Die rare meid is al vanaf half 3 wakker! Sanneke, Lynn heeft ook al zo'n last van haar darmpjes.... Ze heeft nu vaak hele harde keutels en daar heeft ze echt heel veel last van. Ik heb nu druppels gehaald bij de drogist van VSM speciaal voor harde ontlasting. Ik ben benieuwd. Lynn is afgelopen nacht behoorlijk aan het spoken geweest. Heb geen oog dcht gedaan.
t gekke is dat niels geen keutels heeft maar gewoon zachte poep (en heeeeeeeel veel). Er zitten ook veel onverteerde melkbrokken in. De druppels van vsm (kindicol) heb ik ook, maar k heb geen idee of het werkt. lekker dat lynn nu slaapt, hopelijk doet ze het vannacht beter en kom jij ook een beetje aan je rust, sterkte
meeting....wil iemand mij op de twee woensdagen erbij zetten.....de andere dagen kan ik helaas niet.... hier gaat ie lekker! evan is zo'n lief mannetje.....zo tevreden en lacht zich rot hahahaha lekker aanstekelijk hoor! Het was hier in huize dool ff kriebelig.. patrick zijn contract is niet verlengd en moest op zoek naar ander werk...gelukkig heeft ie dat al gevonden en is afgelopen maandag begonnen. het kwam echt super onverwacht....zo zie je maar niets is zeker tegenwoordig vandaag een afspraak gehad met mijn nicht die ik al zo ongeveer 20 jaar niet gezien had! was echt super leuk! we lijken zo enorm op elkaar onbegrijpelijk dat we elkaar zo lang niet gezien hebben! ze heeft Evan lekker verwend met nieuwe kleertjes, echt lief! ik heb vanmiddag nog ff een leuk pakje van lief! gekocht voor Evan...kon het niet laten hahahaha
Moon veel sterkte meid! Miep....veel sterkte met je polsen....en vervelend zeg dat Mika zo'n daggie had....hopelijk is het morgen over.... pareltje....fijn dat eliora zo goed gegroeid is.... gerda....Nick niet gehuild van de prikje? wat een bikkel! uhm... verder weet ik even niet meer
zo, eerste werkdaggie weer gehad...vanmorgen 4 uurtjes gewerkt en vanavond vergadering gehad.... ik vond het HEERLIJK! en mijn bewoners vonden het ook fijn dat ik er weer was....( verstandelijk gehandicapten) het weekend gaan we een weekendje weg..... ik wil graag met Nicky gaan zwemmen.....bij ons zwembad mag het pas vanaf 12 weken....maar het CB zegt dat het verstandig is te wachten tot na de 3e enting..... hhhhmmm....balen....hoe hebben jullie dit gedaan?
bipat....leuk zo'n ontmoeting na 20 jaar! Sam 28....ppff....Lynn om half 3 al wakker....vermoeiend! Sanneke...vervelend dat Niels zo last heeft van zijn darmpjes... en morgen babymassage...leuk joh! veel plezier
Goedemorgen allemaal Vandaag mijn laatste dagje werken. En dan weekend t/m dinsdag ivm de pasen. Willen jullie vandaag weer op mijn ventje stemmen ? http://www.bepanthen.nl/fotowedstrijd/f ... eationDate ik kom straks weer mee kletsen
sanneke...wat zielig dat Niels gister zo'n last had van z'n darmen.. kon ze m wel een beetje troosten..? En heeft ie nog in z'n eigen kamertje geslapen? Hoeveel uur werk je nou? en veel plezier alvast bij de babymassage.. Sam..en heeft Lynn vannacht wel lekker geslapen? Bipat..fijn dat je mannetje nu weer werk heeft! en wat leuk zeg zo met je nichtje! Nog lekker geshopt ook...leuk! Loessie..fijn dat t werken goed ging! En van t weekend lekker even eruit..leuk! lekker van genieten! zwemmen hier ook nog niet gedaan.. Amber..werkse.. enne ik heb alweer op iedereen gestemd.. zal straks nog een keer stemmen..met m'n hotmailadressen..
Goedemorgen.. Wij moeten vanmiddag naar t ziekenhuis.. Mika moet voor de heupecho.. vind t toch best spannend... Ik ga effe alleen heen, mijn vriend is dan nog aan t werk.
goedenmorgen, sanneke, arme niels en arme jij! kun je er wel een beetje tegen? bipat fijn dat je mannie weer werk heeft gevonden...kan me voorstellen dat er even stress was. loesie ook lekker gewerkt zie ik. amber moet vandaag aan de slag, succes! miep succes met de heupecho van mika vanmiddag... hier gister de laatste na yoga gehad...wel jammer we hadden echt een leuke groep mensen. en een goede nacht achter de rug... vandaag een beetje in huis rommelen en lekker een stukje wandelen denk ik, tis zulk mooi weer
GOeiemorgen! Lekker vrij dagje vandaag.. Heb helemaal schrale handen van het zovaak handen wassen op 't werk, hygiëne. Wij zijn weer terug gaan op 5 voedingen, loïs hield het niet meer vol. Zal het CB denk niet zo leuk vinden, maar daar heb ik een beetje lax aan. Als ons meisje honger heeft, heeft ze honger. Wij eten ook als we honger hebben
ikke heb weer gestemd amber, volgende maand ga ik ook meedoen. johana, ik kan er wel tegen omdat hij ook veel goede dagen heeft en ik hoop dat het met 3 a 4 maanden afgelopen is en dat het dan beter gaat, maar toen ze het gister vertelde moestik wel bijna janken (maar was ook moe van de eerste werkdagen) ik ga zo naar de babymassage! groetjes
goedemorgen dames Vandaag lekker vrij. Tugce slaapt nu lekker door meestal tot 06.30 heerlijk. Amber lekker weekend voor jouw straks Miep succes zh. Sanneke leuk naar babymassage eerste keer. Ik wilde ook graag maar vond een beetje te duur. Johana lekker weer he lekker wandelen ik denk dat ik ook dat ga doen. Als het zo blijft . Alieke geniet van je vrije dag.
Miep succes met Mika zijn heup echo ! Sanneke ik ga volgende maand stemmen op jouw Niels Het gaat echt goed als het zo doorgaat kan ik miss de canvas best eens winnen. Zit nu al op 660 stemmen Nog 1 lesuur en ik heb weekend ! Het werken gaat echt lekker eigenlijk. Moest vandaag uitleggen over de zwangerschap. Geen probleem natuurlijk. Ik ben nu even thuis om te kolven. Heb iedere dag een kolfuurtje. En dat gaat eigenlijk ook goed.
Miep bedankt voor het stemmen alvast. Ayse gaat het met jou ook goed op je werk ? Alieke en Johanna lekker vrij vandaag. Arme niels zo'n last van zijn buikkie fijn dat ie vannacht wel lekker heeft geslapen. Jesse heeft vannacht een beetje lopen spoken. om 1 uur wakker, om 3 uur wakker en om 5 uur wakker. Hij krijgt dan geen voeding meer. Even lekker toestoppen een aai over zijn bol en zijn muziekje aan is dan al voldoende. Maar je bent natuurlijk wel steeds wakker. Maar ik voel me eigenlijk toch best fit. Zwemmen doe ik al een paar weken met Jesse. Hier mag het vanaf 6 weken. Ik heb tot de eerste inenting gewacht op advies van het CB. Dus ik denk dat je best kunt gaan zwemmen alleen niet al te lang ivm afkoelen.
gerda wat eng joh een ruisje horen gelukkig dat de huisarts er ook nog even naar gaat luisteren. Hopelijk is het niets. En wat is Nick een flinke bink zeg ! Die groeit hard. Arme Mika heel de dag huilen ! Hopelijk nu weer over. Lynn ook al zo verdrietig miss hangt er iets in de lucht. Loessie fijn dat je lekker gewerkt hebt. Frederike Rubin is echt een knap manneke. Ik heb geen knuffel nodig maar vind het erg lief van je ! Bipat fijn dat je mannetje weer een baan heeft. Eliora ook weer lekker gegroeid ! Jippie er kan een voeding af iets meer rust voor moeders. Ben je vast aan toe. Johanna laatste yoga avond. Jammer he toch afscheid nemen van iets
Moon heel veel sterkte voor jou Ayse foto's laten maken in de supermarkt leuk he ? dit is een van mijn supermarktfoto's
Meeting datums Zaterdag 12-4 Kelly, amber Zaterdag 19-4 Kelly, Lisette Zaterdag 26-4 amber Woensdag 16-4 Kelly, Woensdag 23-4 Kelly, Vrijdag 18-4 Kelly, amber Vrijdag 25-4 Kelly, amber, Lisette Wil je de lijst updaten, dan de persoon die als laatste heeft ge-update "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET kopiëren! Dan gaat al het vet gedrukte verloren...