Miep: fijn dat mika een leuke verjaardag heeft gehad, lekker verwend is natuurlijk altijd goed Gerda: wat een leuke foto's, ik had stiekem al even op je hyves gekeken! jullie zoon is dik verwend! leuk hoor! lindy: fijn dat je lekker hebt geslapen, dat doet een mens goed he! Ess: zwaaaaaaaaaaaaai! Zo hier ook lekker sinterklaas gevierd. Lekker gecourmet en kados uitgepakt. Bas vond het prachtig en vond het zijn cars tekenboek nog het mooist hij roept al de hele morgen cars cars cars!! haha. Gister eindelijk wat leuke pakjes gescoord voor ons kleine uk, ze kosten maar 6 euro per (merk) pakje bij de makro. Wel wat grotere maatjes mee genomen want 56 had ik nog genoeg. Moet alleen nog wat truitjes 56 halen en wat flesjes e.d. dan kom ik al een heel eind denk. Scheelt echt dat ik een heleboel bewaard hebt. Fijne dag meiden!
MIKA, gefeliciteerd! OLGA, Mirre heeft er idd gewoon veel geduld voor. Als ze een stukje niet passend kan leggen, dan legt ze die opzij en pakt een andere. Soms wel een beetje aanmoediging nodig . PSZ klinkt daar ook erg leuk, hopelijk kan Senna er snel terecht. Heerlijk Senna-verhaal ... herkenbaar ook ... en hilarisch dat vinger nat maken! En dat slaapgebrek komt waarschijnlijk ook door je zwangerschap ... misschien idd oordoppen proberen, werkt bij mij helemaal niet. Vind het een vreselijk gevoel. JOH, Dani ook een poppenmama BRITT, idd op zoek naar een andere therapeut, dit is niets natuurlijk! Hopelijk maandag meer succes. Doe je wel rustig aan dan met uitmesten (dat is namelijk echt niet goed voor je bekken!). JUDITH, lekker uitgeslapen dus ... wij hadden ook een max aan kinderkado's afgesproken met schoonzus = 5 ... opa&oma betalen mee, dus die hadden niets extra's (behalve duplo voor bij hun ivm oppassen) MISSK, goed van je dat je je meiden even hebt 'uitbesteed'. Lekker van genieten en vanavond weer met volle energie aan de knuffel . Mocht je behoefte hebben aan spuien ... PB staat open (mail ook natuurlijk ). ILOON, heerlijk dat Yaeda het zo naar haar zin heeft op de PSZ DEMY, dat is koninklijk winkelen FRED, lieve foto! SANNEKE, lekker geslapen? ES, lekker genoten van al het lekkers ... en idd ... misschien heb je zo veel melk dat Jenna zich verslikt en verproest in de hoeveelheid. Even met de hand de druk eraf kolven kan ook. Hoe zien haar luiers eruit? Als ze groenig zijn dat kan dit idd het 'probleem' zijn. En als je graag BV wil blijven geven hier even vragen onder borstvoeding of eventueel zelfs een lactatiekundige inschakelen ... en als je daar geen zin in hebt: poedermelk doet het ook prima GERDA, wat dapper van Nick! En knap dat ie in zn nieuwe bed heeft geslapen! Jeumig wat veel kadootjes heeft Nick van Sint gekregen ... heeeeeeeeeel braaf geweest dus MIEP, Mika lekker verwend DIANE, ik had voor neefje van bijna 3 ook een Cars tekenboek gekocht > hij was er helemaal wild van *** We hebben ook een heerlijke Sint gehad. Mooie en grappige gedichten (zitten nogal wat intellectuele talige mensen in de schoonfamilie ) die vooral als thema de drie zwangere (schoon)dochters hadden . Mirre vond het prachtiggeweldigmooi. Zowel kado's aan anderen geven als zelf kado's krijgen. KADO's, Ze was heel blij met: - prentenboek, - jongenspop (zit ze nu mee op schoot, steeds flesje te geven), - puzzel 'whose baby' voor 3-5 jaar die ze bijna probleemloos maakt (denk dat de leeftijdsindicatie niet helemaal klopt , Mirre is natuurlijk bijna geniaal, maar dit lijkt me overdreven ), - poppenbordjes en kommetjes, - viltstiften - mn schoonzusje had een klein kistje beschilderd en versiert met daarin twee hele kleine babypoppetjes. Superleuk! Ik ben zelf verwend met een boek (Dieren eten van J.S. Foer), hammam badolie, nieuwste boek van David Grossman (ben titel even kwijt, begint prachtig en is een onwijs dikke pil ), een zwangerschapsspijkerrokje en een heel lief gedicht van Jan
Mirre zit nu naast me te tekenen met dr nieuwe stiften: maakt een krasje (zegt: is papa), krasje (is mama), krasje (Mamboe), krasje (baby), etc. Alle bekenden, maar ook boekjes passeren de reveu ... Fantasierijk is het in ieder geval
Judith...lekker rustig op je werk dus?! Lindy...fijn dat je uit hebt kunnen slapen! Gerda...leuke foto's!! wat is Nick verwend zeg! Miep....Mika lekker verwend op zijn verjaardag?! LEUK! Johanna...Dani helemaal weg van Dora?! Dianne....hier ook veel bewaard uit de vorige zwangerschap.... dus heb nog veel neutrale kleertjes in 50/56 en 62 liggen...en sokken enzo... handig he?! Salapio...zozo, Mirre lekker verwend zeg! en jij ook...Leuk! Mirre druk met tekenen?! grappig he?! Frederike...leuke foto! en 2 dagen visite gehad?! Rubin is iig verwend...hihi Ess....Jenna voor het eerst KV gehad?! fijn dat ze nu gen krampjes heeft! knuf meid!
Wij gisteren sinterklaas bij mijn ouders gevierd met mijn broertje en zusje met aanhang er ook nog bij! was een gezellige boel, en Nicky is erg verwend! heeft o.a. gekregen... Kassa met geld en boodschapjes.... Dikkie Dik boek lopend hondje ( vindt ze doodeng) trommel 2 meezing DVD's van K3 een blokkendoos ikzelf heb douchegel gekregen, mascara, een fotoklok, een digitale fotosleutelhanger..... wij deden aan lootjes met gedichten en suprises....dus was wel leuk...
Loessie, flink verwend zeg!!! Wat een kado's! Sam vindt die hondjes ook eng hihi. Salapio, de manier waarop Mirre tekent herken ik wel.. Sam vraag altijd wat ie moet tekene maar geeft vervolgens zelf antwoord... Mama konijn? JA! haha En ook al zo verwend... Heerlijk hoor al die kado's! Dianne, Bas ook al zo blij met zijn kado's. Leuk om te zien he. Hier ook nog niet veel gekocht. Wil ook nog wat kleertjes, hydrofiel luiers, slabjes, spuugdoekjes en flesjes halen. Ook nog wat spullen voor t kamertje. Wil t toch een ander kleurtje geven dan bij Sam. Dus waskussenhoezen, lamp en dekentje enzo.. stiekem toch ineens een hoop dan he haha. Lindy, Slapen blijft een probleem he... en het blijft toch wel rommelen in je buik... Nog heel effe meid en dan kan je je knullie lekker in je armen houden. Judith, zo weinig mensen in huis op je werk.. ook wel lekker he zon dagje!!! Johana, Dani is overduidelijk gek op Dora of vergis ik me?? hihi Gerda, jeeee wat een kado's en zo te zien is Nick er maar wat trots op . En terecht... leuke foto's! Frederike, wat een mooie foto van Rubin. Leuk zo'n kort koppie!!!
Wij hebben niets meer gedaan aan Sinterklaas. Eigenlijk vieren we het nooit dus ik mis het ook niet ofzo... Met kerst doen we meestal wel kadootjes. Vind ik al gek genoeg hoor. Hier dus gisteren in de babykamer aan de slag gegaan. We zijn al een eind maar er moet nog een hoop uit. Vanavond even wat rommel op Marktplaats gooien en dan in de loop van deze weken wat naar de berging verplaatsen, kasten slopen en dan beginnen met schilderen en behangen . Nog genoeg te doen dus. Met mijn bekken gaat het redelijk. Als ik opsta ben ik wel superstijf en moet ik even rustig op gang komen maar verder hou ik me lekker rustig en dat lijkt te werken . Morgen heb ik eindgesprek op het kdv. Sam gaat na de kerst naar de peutergroep. Wat een stap dan ineens he... Grote knul is het. We haalden hem vanmorgen op en hij kon niet snel genoeg mee met ons. Zo fijn!!! Ik had hem ook zo gemist. Uiteraard had ie een te gekke tijd gehad bij opa en oma maar hij vond het wel weer genoeg. Hij ligt nu heerlijk te slapen. Mama gaat zo ook nog effe plat .
Hallo allemaal, Gerda, dus Nick was uiteindelijk helemaal niet bang voor Sint en Pieten. Leuke foto´s hoor en wat een speelgoed! Zijn jullie zelf ook nog verwend? Judith, kijk dat is lekker rustig werken met maar 5 clienten! Miep, dus het was gisteren wel een gezellige dag? Wat heeft Mika allemaal gekregen? Johana, grappig dat Dani helemaal gek is van Dora. Dat heeft Senna nog nooit gezien namelijk. Leuk dat ze zo heerlijk met haar kado´s aan het spelen is! Dianne, hier ook het meeste bewaard, maar ik had niet zoveel kleine maatjes en het meeste is echt jongensspul...vind het heus niet erg dat ik los mag gaan op kleertjes hoor! Loesie, leuke kado´s heeft Nicky gehad zeg! En jij ook goed verwend. Salapio, dat tekenen doet Senna ook op die manier alleen dan meestal met verschillende voertuigen. Ook helemaal leuk als papa de meest ingewikkelde voertuigen tekent zoals transporter auto, hijskraan o.i.d. Oordoppen vind ik ook een heel naar gevoel, maar misschien is dat wennen. Wie weet ga ik het eens proberen. Mirre met haar jongenspop, echt leuk! Lindy, dus Demy stiekem toch een beetje verwend door de Sint!
Hey Britt, Toevallig vanmorgen eindelijk buikfoto´s gemaakt. Heb ze nog niet gezien en Jan is nu met foto´s aan het rommelen. Dinsdag ga ik wat opzoeken en showen goed! Dus lekker opgeschoten met opruimen van de babykamer! Wat jij beschrijft van dat stijve opstaan had ik bij Senna ook. Leek wel een oud vrouwtje en moest echt even twee uurtjes op gang komen met mijn lichaam. Daarna ging het dan beter. Nu ben ik voorzichtiger omdat ik het beter voel aankomen. Af en toe schiet het eventjes verkeerd ofzo en verder een heel moe en zwaar gevoel in onderrug. Lekker dat Sam weer thuis is, kun je extra van genieten dan he! Hier geen kadootjes met kerst trouwens.
Sint was gisteren erg leuk. Heerlijk om te zien hoe Senna en nichtje met elkaar omgaan. Het gaat echt zo goed inmiddels. Die gesprekjes die ze samen voeren zijn echt om te gillen, super leuk! Ze schrokken zich allebei rot toen er hard op de ramen gebonsd werd, maar toen de kadootjes eenmaal uitgestald op de grond lagen gingen ze los! Senna pakte als eerste een klein Cars autootje uit waarvan hij al drie andere uitvoeringen heeft. Nou dat was gelijk het grootste succes onderhand. (vanmiddag krijgt hij er nog eentje!) Verder heeft hij gekregen: vissenhengelspel (met van die ronddraaiende happende visjes) boek van Dikkie Dik Zandkasteel dvd houten boot met magneten blokjes erin Cars ondergoed en Cars krasblok puzzel (nog veel te moeilijk) kartonnen knutsel autoweg Voor de baby een leuk rompertje, slofjes, sokjes en speeltje. En het jurkje wat ik pas besteld had! Zelf een badolie, douchegel van Lief!Mama en een boek. Nu vanmiddag nog met schoonfamilie vieren.....pffff wat een verwennerij. Heb al wel bedacht dat ik het volgend jaar 1x bij ons thuis wil vieren met of mijn familie of Jan´s familie. Bij de andere familie mag Senna dan zijn schoen zetten als ze een kado willen geven of ze geven een kado voor pakjes avond mee. Vind het onzin om de komende jaren steeds 2 x pakjes avond te houden en de week erna zijn verjaardag. Is toch niet zo heel gek?
Senna lag er gisteren pas om 9 uur in. Hij was nog wel steeds vrolijk, maar liep rond met een rood gezicht van de slaap. Heeft trouwens echt helemaal niets gegeten van de heerlijke lasagnette die zusje gemaakt had. Alleen wat stukjes komkommer en een toetje. Thuis nog maar even een zakje knijpfruit gegeven. Wilde niet dat hij vanmorgen heel vroeg wakker zou worden door een knorrende maag. Straks als hij wakker is, maar eens lekker vers fruit voor hem maken. (en er zelf van mee snoepen) Sanneke, voor Niels dus ook erg laat gisteren. Sliep hij wel een beetje uit vanmorgen? Senna was om 8 uur wakker.
goedemiddag meiden hier toch even de stoute schoenen aan gedaan en de stad in geweest.. heel langzaam gelopen maar ben thuis . en alles wat ik nog moest hebben staat in tasjes hier . demy heeft een nieuwe kleding setje gekregen van hello kitty een zwarte broek met een schattig knoopjes vestje ze meot het alleen nog even passen en heb een nieuwe winterslaapzak gekocht met lange mouwen . en voor de baby nog een mutsje met BOY der op hij had nog niet zo veel mutsiej .. en 2 lakentjes voor in de wieg en een schattig dekentje voor extra in de wagen of maxicosi .. heerlijk alleen begon het flink te regenen dat was een beetje minder maarja. we zijn thuis verzopen en wel haha demy ligt heerlijk in bed te slapen ik ga een was aan zetten en nu verplicht rusten op de bank.. Iedereen sinterklaas gevierd leuk hoor BRITT doe je rustig met je bekken meid. fijn dat de babykamer opschiet morgen gesprek op kdv leuk hoor dat sam over gaat naar de peutergroep OLGA ben benieuwd naar je buikfoto ik zal ook weer eens een nieuwe maken.
Gisteren hier niet geweest!! MIEP Nog van herte gefeliciteerd met MIKA!! Wel te laat maar uit een goed hart Verder was het gisteren erg leuk, en een heleboel kadootjes hebben de dametjes gekregen... zo ff een fotootje uploaden
Hoi allemaal We doen mee aan aan foto wedstrijd zouden jullie misschien willen stemmen , je mag een of 2 keer per dag stemmen peuters.deleukstekiekjes.nl En met deze foto doen we mee Bekijk bijlage 34068
Goedemiddag allemaal !! Ik heb even vluchtig bijgelezen. Mika en Rubin zijn goed verwent op hun verjaardagen. Mooi zo !! En ook voor veel dec kindjes heeft de sint flink uitgepakt. Hier precies hetzelfde. Twee avonden pakjesavond achter elkaar ! Veel cadeau's. Jesse sliep er vannacht wel slecht van. Dus ik ben blij dat het nu weer voor bij is. Jesse heeft gehad: Bumba puzzle Bumba boek Aqua kleurmaat dierenpiano Electrische Quad mini schaatsjes en de railroad baan van playskool en bij opa en oma De racebaan van playskool een houten vliegtuig een koffiezet apparaatje en twee uit elkaar bouw auto's Dus best veel en over 2,5 week is ie jarig
zo hier net lekker even op de bank gezeten en toch al wat kerst lichtjes op gehangen kon het niet laten haha.. voor de rest van de kerst zooi hang ik van de week pas op . anders snapt demy er helemaal niks meer van arm kind ze ligt nog steeds op 1 oor..ze is niet helemaal lekker denk ik.. ga zo maar eens ff kijken . Papa is even naar de albertheijn.. sate halen was ik vergeten stom stom.. ja moet je maar een lijstje maken he .. amber de kids flink verwend door de sint gerda leuke foto