Ik kom zo met een verslag van wat de gynaecologen hebben besloten hoe ze mijn zwangerschap gaan begeleiden. 80% dat het kind eerder komt en waarschijnlijk weer dezelfde termijn als Jay. Ik heb gejankt toen ik dit hoorde! Ik heb gelijk mijn zusje een opdracht gegeven. Meer horen/lezen jullie straks!
Oow lieve meiden bedankt voor de felicitaties!!! Ook al een paar van jullie op mijn hyves THANXX erg lief!! De meiden zijn echt super verwend....gisteren hebben we het alvast gevierd omdat natuurlijk veel mensen op maandag werken nou het was een waar succes!! het huis zat echt vol met visite en de woonkamer stond vol met kadootjes: Keukentje Kinderwagen en quinny buggy Schoolbord Hello kitty bouwpakketen stofzuiger Schoonmaak kar Droomtuin blokken en puzzels Dvds Koninglijk potje Loophond en paard Kegelspel pfff en zo kan ik wel even doorgaan..... Kortom zeer geslaagd..vandaag mooi spelen met het nieuwe spul en de laatse taart op eten Kusssieeeeeeeeee @juffie Lees aandachtig mee hoor meid!! hoop echt dat deze zweangerschap voor jullie toch echt goed zal gaan.... Jullie hebben echt genoeg meegemaakt nu!!
mika , ook jij nog van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag! haha, kaartje had je gelukkig al een paar daagjes geleden op de deurmat gevonden
Zoo dat was mijn monoloog Hier hebben de beide meiden zaterdag ieders 1 cadeautje gehad.. Lot een keukentje en Jasmijn een speelding.. Jasmijn kreeg hem van mijn zusje en die van Lot was eigenlijk voor kerst bedoeld maar nu maar alvast gegeven.. Vorige week zijn beide meiden ook geslaag voor hun zwemdiploma`s Lot voor guppy3 en jasmijn voor guppy1. Vlak na het zwemmen kwamen thuis, dus Jasmijn in de box.. En even later ligt ze op haar buikje, dus ik kijk mijn vader en zusje aan , zo van wie heeft haar op haar buikje gelegd, maar geen van beide dus.. Dus hop weer even terug de op de rug gelegd en ja hoor daar ging ze weer. Dus mevrouw heeft het omrollen helemaal ontdekt nu ! Amber nog bedankt voor de lijst , je bent een schat! Judith: logeetje was ivm een sint meeting bovenin friesland die we gister hadden van een ander forum maar zij komt helemaal uit duitsland en was al 5 uurtjes onderweg geweest voor ze bij mij was.. Dus had even een tussenstop gemaakt en toen zijn we gister samen naar friesland gereden.. heb nog ontzettend leuke foto`s gezien van deckids met sint en piet en wat zijn ze heerlijk verwend allemaal zeg! en natuurlijk de jarige kids ook!