ssssst nou verklap je het, nee geintje, mag hoor. 4 juli. ben 6 dagen teruggezet met de echo. volgens de vk kon dat. Mn cyclus was eigenlijk nooit heel regelmatig dus daar kan het aan liggen maar we wisten vrij precies wanneer het gebeurd moet zijn maar goed, als ze dat zeggen zal het wel goed zijn toch! t was wel een saai kindje, want hij was net aan het slapen, maar t hartje klopte mooi.
en ik voel me eigenlijk heel goed. merk niet veel, dus dat maakt me wel wat onzeker maar t scheelt dat we nu een kloppend hartje hebben gezien!
een kleine update van mij... heb vandaag een inzinking gehad op het werk. Heel de ochtend zitten janken bij verschillende collega's... Hormonen ook!!! Ik baal op t moment zo van mijn eigen lichaam wat niet meewil. Mijn leidinggevende gaf al aan dat het misschien slim was een stapje terug te doen. Toen ik thuiskwam hing het UWV aan de lijn n.a.v. mijn ziekmelding afgelopen week. Ook zij gaven aan minder uren te gaan werken vooral omdat ik nu dagelijks harde buiken heb. Morgen even een afspraak gepland bij de vlos. Ben benieuwd wat zij zegt... ga weer verder film kijken!!
Britt.. lief dat iedereen zo met je meedenkt! Denk goed aan jou en je kereltje! Sanneke.. Heb je een mooie foto voor ons!
heb maar 1 foto en die krijg ik met kunstlicht niet mooi op de foto. Zal hem morgen ff proberen te scannen. xxx
Sanneke gefeliciteerd!!! wat leuk zeg Britt dikke knuff..goed op jezelf (en kleintje) passen hoor meid! zo nu ga ik mijn mandje maar eens in....
Sanneke....Gefeliciteerd meid!!! Wat fijn dat je een mooi hartje hebt zien kloppen!! En nu maar aftellen hè!!! Superleuk meid!!!!! geweldig!
Amber..lekker nog even bij huis gebleven..verstandig! En de kerstkaarten op de post!! Wat een boel!! Olga..fijn dat het kaartje al binnen is! En leuke voorbereidingen doen voor de verjaardag!! Taart maken en snoepzakjes!!leuk!! Judith de kaart ook al binnen..fijn! en ook lekkere taarten maken!! Jammie!!! En wat ga je morgen doen dan ? op cursus toch? Welke puzzel heb je besteld van teletubbies..ik had die in dat koffertje besteld bij bol.. Maar Mika die puzzelt er niet mee maar is aan t stapelen.. Lindy..gezellig naar t tuincentrum geweest! En de bevalling opwekken..? geen idee.. T komt wanneer t komt hè.. Gerda..zwaai terug..doe je rustig aan!! Britteke..fijn dat iedereen met je meedenkt!! En nu ook een stappie terug doen hoor!! Dikke knuff!!
Miep.. ja, morgen heb ik cursus in deventer.. Lekkere route in de spits.. Maar goed.. We hebben de zelfde puzzel, in een blauw koffertje.. Ach stapelen is ook goed voor de motoriek!
Sanneke wat zie ik nu jullie ook een 2e uk gefeliciteerd Super gaaf hoor .. lekker gaan genieten Britt wat vervelend meid dat je een inziking hebt gehad.. Ik had dat toen ook veel vooral omdat je dan zo veel pijn hebt en eigenlijk niet wil opgeven.. dikke knuff meid. ben benieuwd wat de verlos zegt.. ------------------------------------------------ Zo hier vanavond de boel verder versierd . helemaal af is het nu .. demy zal morgen ochtend wel opkijken als ze beneden komt. ze heeft vanmiddag zelf de raamstickers boven op geplakt en bleef maar roepen "plakkiej Mooi"haha ik duik zo mijn bedje in ben dood op.. tot mrgn.. En helaas had mijn vader geen gelijk dat ik vandaag zou bevallen... maarja het is nog geen 12 uur he.. maar denk het niet. het is verdacht rustig in mijn buik,
Ja ik zei net nog tegen mijn vriend.. Leuk dat er zo veel mama`s een 2e of 3e kindje krijgen/hebben gekregen..
Judith..ah tzelfde puzzeltje..ach ja dat puzzelen komt vanzelf wel.. ik zit nou eens te zoeken naar een makkelijke gewone puzzel.. die knopjes puzzels vind ie zo makkelijk.. En cursus in deventer..tja dat wordt op tijd weg en laat thuis waarschijnlijk... Lindy nu alles versierd!gezellig! en nog alles rustig...t kan nog hè!