Ik ben uitgerekend 12 juli (Goh wat lijkt dit onmogelijk!)! We schelen 6 daagjes! Wat leuk! Nou ik wist het natuurlijk al maar alsnog gefeliciteerd!
Goedemorgen... Vannacht kwam Jari om kwart over 4 voor een flesje..maar daarna weer lekker ingeslapen..dus deze nacht was weer prima te doen.. ze liggen nu nog allebei te pitten..ga zo Jari in bad doen..maar dacht effe hier goeiemoggel te zeggen.. tot laters..
Goedemorgen ga zo meteen weer werken dus druk druk druk nu maar eventjes Sanneke feliciteren Sanneke proficiat meid !!! Leuk een brusje voor Niels !!!!!!!!! Geniet van de zwangerschap.
morge, kwam ook ff zwaaien zal zo bas naar het kdv brengen. heb een drukke dag voor de boeg... Fijne dag meiden!
Zo hier gaan we zo ontbijten denk even gauw kijken. En dan zo een poging doen om de boom te versieren hij staat al wel sinds gisteren dus dat scheelt
Goedenmorgen! raar hoor ben vandaag uitgerekend maar kindlief zit nog opperbest geloof ik. Ben trouwens verkouden aan het worden...grommmm..
Jaaaaaa Sanneke heeft een goede echo gehad! Heel fijn meid! Ach....een saai kindje; daar komt vast nog wel verandering in! Toch wat daagjes teruggezet, dat is gevoelsmatig wel jammer denk ik.
Britteke, kan jij andere werkzaamheden gaan doen of b.v. kortere dagen gaan werken of 1 dag minder werken de komende tijd? Denk dat het wel verstandig voor jou en je kindje is. Ik werk nu 1 dag buiten de groep, maar merk dat ik nog steeds veel wil doen op die dag en dus nog erg druk ben. Spring af en toe een uurtje bij op de groep of probeer collega's met andere dingen te ontlasten, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling natuurlijk. Denk dat ik met mijn leidinggevende af ga spreken dat ik om 9 uur begin en om 3 uur naar huis ga. Zo voorkom ik een beetje dat ik voor en na kindertijd (komen van 8.45 tot 15.15) al te veel op me neem.
Senna was weer vroeg vanmorgen.... Gisterenavond erg last van mijn bekken. Kon gewoon niet normaal op de bank zitten. Daarbij heel zwaar en moe gevoel in mijn rechterbeen, heel raar. Straks even met Senna naar de kapper en naar de bieb toe. Heb geen boek meer liggen en dat kan natuurlijk niet! Vanmiddag moet ik voor de 2e prik, dus morgen weer eeb spierpijn arm! Spreek jullie later vandaag!
Morning, Ben ik weer even vlug....heb niet terug gelezen... Bij ons gaat de stroom eraf van 9 tot 12...vreselijk! Ik ben nu ook ziek, heb al meerdere keren overgeven en erg genant maar zelfs in m'n broek ge.... terwijl ik aan het spugen was... Denk dat ik hetzelfde als Liv heb. Maar wilde even wat vragen, ik kan toch gewoon BV blijven geven, geef toch niets mee dan? Ik kan ook geen fles opwarmen straks...
@sanneke gefeliciteerd! voel je je goed? volgens mijn olifantengeheugen zijn er twee decemberbabies jarig vandaag: Megan van Vlindertje en Sylvano van Lentefee. maar geloof niet dat zij hier meeschrijven? hebben jullie al een kerstboom staan? Ik zit er elke avond aan te denken maar mijn bed lonkt dan zo hihihi
Miep Jari om kwart voor 4 wakker lekker vroeg.. Daarna nog wel lekker geslapen .. Amber werkse.. Gerda succes met de boos versieren Dianne fijne dag.. Johana spannend agh wie weet.. kan altijd nog komen vandaag toch? verkouden worden is niet leuk Olga vervelend dat je last hebt van je bekken gisteren avond misschien BI?.. Zo begon het bij mij .. senna naar de kapper leuk .. Hier ook vies en grauw.. Essebes vervelend dat jullie zo ziek zijn Je kan gewoon bv blijven geven is geen probleem is juist beter . is Jenna nog niet ziek?,, goed uitzieken meid.. Loopy hier geen kerstboom de box staat op de plaats.. VOlgend jaar beter .. Wel alles versierd voor de kerst . ---------------------------------------------------------------- Hier weer en vreselijke nacht achter de rug bahh ging optijd naar bed maar slapen HOoo maar. ja ik viel om 7 uur in slaap . Het blijft rommelen.. ben benieuwd wat vandaag brengt . ben vandaag 38 weken .. Heb nu alleen flink last van mijn rug .. Demy is helemaal inde ban van de kerstversiering wil overal aan zitten.. ze is vannacht ook 2x wakker geweest helemaal in paniek .. gelukkig wel snel weer in slaap
LINDY, vandaag 38 weken ... schiet al op JOHANA, vandaag uitgerekende datum! En grappig dat je zo anders 'draagt' deze zwangerschap. Ik vind het ook erg mooi hoor zo'n enorme toeter ... ik hoor alleen maar: beschaafd buikje , maar kan me wel voorstellen dat het een gezeul is, zeker met bekkenklachten! Nog ff meid! BUIK, mn lijf en buik zijn eigenlijk hetzelfde als bij Mirre. Heb soms het idee dat mn buik wel iets groter is ... echt iets . Voel me ook vrijwel hetzelfde (alleen wat meer last van bekken). OLGA, heerlijk zo'n gezellige rommelochtend. Ik had zondag zo'n dag met Mirre, echt genieten! Ik heb iedere dag zo'n niet te stillen honger. Het is echt abnormaal hoor. Maar ik geef er zoveel mogelijk aan toe: het zal wel nodig zijn ... Op zich is tegen 7u wakker worden ook niet on-luxe toch? Beter dan 6u (denk ik altijd maar als Mirre voor 7u wakker wordt ). Mooie buik! Mooie foto's ook! Drukke dag dus vrijdag. En spannend voor Jan. DEE, doe niets anders dan bij vorige zwangerschap. Ben wel iets minder panisch met eetvoorschriften: heb nu iets meer pepernoten gegeten (kaneel) en durf sneller in een restaurant salade geitenkaas te bestellen (oid). Bij Mirre fietste en wandelde ik veel, nu nog steeds. Het grote verschil vind ik dat je al een kindje hebt rondlopen, dus minder tijd om uit te puffen/liggen, meer gesjouw en minder tijd om stil te staan bij je zwangerschap (al doe ik dat savonds wel of als ik lekker lang in bad 'mag' in het weekend). O jee ... een giller ... doet Mirre ook vaak na de dinsdagoppasdag. Het is dan best druk bij opa en oma ivm neef en nicht. En slapen zit er echt niet in: ze wil spelen! Dus die is op na het eten. Een rustig liedje zingen werkt vaak goed. Als ik boos word (ben ook maar een mens), dan wordt Mirre heel verdrietig (en voel ik me meteen schuldig ). Tja ... zij kan er ook niets aan doen dat het allemaal te veel is geweest ... Leuk eerste naailes (moet de puber in mij bedwingen )! Ik ben ooit begonnen met een mode-opleiding en vooral afgehaakt op het 'genaai'. Vreselijk! Wat een gepriegel! Niets voor een perfectionist als ik die geen geduld heeft om dingen te leren , hopelijk jij meer succes. Want lijkt me ook zo tof als je allemaal dingen zelf kunt maken. JUFFIE, jeetje meid wat een heftig verhaal ... is er iets dat jij kan doen? In de zin van rust nemen? Of heeft dat allemaal geen zin? JUDITH, leuk he dat ontwikkelen ... ik verbaas me ook iedere dag weer! MIEP, lekker rommeldagje gehad? AMBER, heb ik innestelingskramp opgeschreven ... lekker suf (blame the hormones). Zeg de laatste tijd wel vaker aparte dingen. Maar idd indalen dus (dank je juf!). Tjeumig! Ruim 100 kerstkaarten ... brrrrr! AVONDETEN, nog geen flauw idee ... Mirre en ik zijn alleen vanavond ivm eerste toneelvoorstelling Jan (die is de aankomende twee weken dus vaak afwezig savonds ). Ik denk dat ik maar voor iets makkelijk ga voor mezelf: soepie ofzo. Mirre krijgt dan gewoon wat losse groenten met pasta/aardappel en vega-worstje. Morgen wel echt eten: pasta met zalm (Mirre's lievelings). En dan ook naar de voorstelling van Jan kijken! Ben zo benieuwd! BEVALLING OPWEKKEN, tonic, anananaskern (jekkiebah), seks (moejemaarzinanhebben ). Maar dit werkt allemaal alleen maar als het toch al er aan zit te komen. Geduld is een schoonen zaak . Mirre kwam trouwens wel nadat ik de avond daarvoor een paar tonics had gedronken ... (maar ja dat was met 39w5d). SANNEKE, whoehoeoeoeoeoeoeoe eindelijk bekend! Goeie echo gehad dus! Super meid! En je bent rond dezelfde tijd uitgerekend als mn schoonzusje (die heeft vrijdag echo). En Mirre was ook heel saai tijdens de termijnecho ... maar daarna nooit meer saai geweest hoor BRITT, idd rustiger aan gaan doen. Las gisteren nog iets over de invloed van stress tijdens de zwangerschap op het kindje. Dus stapje terug is helemaal niet verkeerd! ES, juist goed om BV te blijven geven (kan wel een beetje teruglopen) zodat je antistoffen meegeeft aan Jenna. LOOPY, hier nog geen kerstboom ... maar weet ook niet of ie er komt. Waarschijnlijk gewoon gezellige lichtjes en ik ga aan de knutsel met Mirre. Verder vind ik dat we als we trouw zijn aan onze geitenwollensokkenprincipes we het eigenlijk niet kunnen maken om wel een boom in huis te zetten ...