December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Salapio.. Jammer geen chocogebak alá Salapio;).. Ik zou dan gaan voor de multivlaai..;)

Alieke.. spannend meid.. Niet bewust voor een 3e bezig?

@ peuterpuber.. hier niet hoor!;):D

Dee.. fijn zeg dat het CB zo kort voor die tijd belde.:x. Wat een leuk uitje in het vooruitzicht! Blijft Estelle bij je ouders? Zo goed bezig in het huishouden zeg! Als Estelle dan nog een beetje meewerkt gaat het best snel he? Hier netzo!
    Toch een goed teken dat hij op 2e gesprek mag komen.Hopenlijk positief nieuws vandaag of morgen!

Sanneke.. Esmee zegt overal JE achter.. Betrap me er zelf ook op..:)

Onze driftkikker ligt er in.. Ze kon weer heel moeilijk van de ontlasting afkomen en stond er echt bij te huilen, zo zielig.. Vanmiddag maar weer een beker laxo drinken.. Ze krijgt toch voldoende vezels binnen, ze eet geen banaan..

2. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Salapio: vorig jaar had ik een slagroomtaart besteld bij de HEMA met een afbeelding erop. Viel hier goed in de smaak. Ga dit jaar voor de kant-en-klare 'jip en jammeke'gebakjes taart, ook van de HEMA.

@Alieke: hmmm, 3 weken is wel erg uit de richting. Zeker als er na de bevalling alweer regelmaat in zat. En een negatieve test... Misschien binnenkort nog een keertje testen?

@Essebes: beterschap meid!

@Amber: dacht dat ik jou vanmorgen in de IKEA zag lopen. Dus ik heel enthousiast: hey, amber! Maar je was het niet :) Gelukkig kon die vrouw er wel om lachen. Maarruh, heb je misschien een tweelingzus aan deze kant van 't land?

Vanmorgen dus even met de meisjes naar Ikea geweest. Sarah in de draagzak, Hannah in 't wild. Het was een hele uitdaging, maar we hebben het weer overleefd :) Het grote voordeel is dat de meiden allebei helemaal uitgeteld waren en nu beiden flink voor pampus liggen. Kan ik even wat achterstallige schoonmaak doen (en hier spieken).

3. MamavEsmee

Dianne.. een druk maar nuttig weekend voor de boeg.. Groot gelijk dat je het bij familie viert!:D Hoe is het nu met je paps?

Nelly.. ik vind de eerste taart mooier..;) Inmiddels een schoon kind opschoot?!:D Hoe is het verder met je?

Misskeita.. Geslaagd bij ikea?!

Was toch nog eventjes hier..:)

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    #48944 Alieke, 10 dec 2009
    Laatst bewerkt: 10 dec 2009
    "Grappig" om te lezen dat ik niet de enige ben met een peuter puber!

Loïs: Maaamaaa laaars aan!
    Mama pakt de laarzen en wil ze aan doen
    "Nee!" "Mij!"
    Mama: Doe je ze zelf aan dan?
    "Nee!"
    Ondertussen mag ik er niet eens naar kijken en loop later weg.. Brullen! "maamaaa, laars aan!"
    Kom ik weer aangelopen en dan is het weer pecies hetzelfde. "Dag loïs, zoek het even uit"
    Loïs: "Oke!! Doei!!"

:)

MvE; Bewust is anders.. Ik zou het wel erg leuk vinden maar wil liever wat langer wachten ivm leeftijdverschil & drukte. Ookal zou ik het natuurlijk wel super leuk vinden mocht het zo zijn.

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    zwaaaaaiiiii....

Jonathan gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

spannend alieke...

lees wel mee maar beetje op de achtergrond! ;)

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden

heb in het kort bij gelezen.. maar alles
    al weer vergeten zowat.. pff
    zit nog uit te puffen van de drukke morgen..

JOnathan gefeliciteerd :)

ALieke spannend meid. Misschien onbewust spanning? dat daarom je ongi uit blijft.. ben benieuwd :)..

hier vanmorgen demy weg gebracht ind e stromende regen bahh wat een weer zeg.. daarna naar de verlos. mocht gelukkig meteen naar binnen :).. alles was goed bloeddruk was 120/70 netjes dus.. ze vond mijn buik ook prima gegroeid
    en ukkie deed het prima.. Moet wel rustig aan blijven doen
    we hebben afgesproken dat als dit rommelen zo door blijft gaan en de baby er volgende week donderdag nog niet is dat ze mij dan gaan strippen.. zou niet weten wat ik me er bij voor meot stellen zal wel niet prettig zijn..?..
    Ben benieuwd of het nog nodig is dan..
    daarna naar de action hema en blokker ff snel toch een kerst kadoo gehaald voor man lief en demy :)..
    en daarna toch maar de weekend boodschappen alvast gedaan stefan kwam ineens met de mededeling dat hij van het weekend gaat proef koken in het nieuwe restaurant dus ja geen auto..
    en zie het nu niet zitten om op de fiets te gaan..
    zwaar maar waar alles ligt op zijn plek in de koelkast en kast :) nu kan mama weer ff uitpuffen
    hoef pas om 10 voor half 5 bij de HA te zijn..

7. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    #48947 Nelly, 10 dec 2009
    Laatst bewerkt: 10 dec 2009
    En nog een ontwerp... Sesamstraatpoppen met 2-tjes op de achtergrond. Kijkt net wat feestelijker, al zeg ik het zelf.

Onze jongste poepmachine ligt inmiddels in bed te tukken.
    Eef heeft keutelpoep sinds ze vaste voeding krijgt.
    Komt waarschijnlijk omdat ik de derrie-fase overgeslagen heb. Ik ben meteen aan het prakken gegaan. Maar wat eet ze goed!

Wij zijn nu twee weken met Annabel aan het vechten als ze 's avonds naar bed moet. Zoooooooooooooo vermoeiend! Ze is hartstikke moe, maar gaat echt niet slapen. Gillen, krijsen, brullen, stampen, gooien, kasten overhoop halen...
    Gelukkig lijkt ze er nu doorheen te zijn. Ze stuurt ons zelfs van haar kamertje als ze in bed ligt. "Mama bleje opjuime". Okay, ik ruim jouw troep beneden wel weer op. *smile*
    Wel typisch dat ze moeilijk slaapt sinds de entingen voor de mexicaanse griep. 'k Hou mijn hart vast voor volgende week woensdag...

Groetjes!

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Amber en Jesse, bedankt voor het kaartje! LIEF!!!:D

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    achach arme estelle, knuffie

gelukkig zit je niet omhoog met oppas morgen! dat vind ik het grootste nadeel van werken en kinderen

niels zit muis te kijken, vindtie helemaal gweldig

10. Sanneke meid...gefeliciteerd met je zwangerschap!!

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  12. MamavEsmee

Vandaag weer 2 kaarten gehad.. Lief hoor.. Vooral die van woezel en pip vind Esmee erg leuk!.. Maartjeh en Sam28 bedankt!

Al 1 kwarktaart en gehaktballetjes voor morgen gemaakt!;)

Een tante kwam koffie drinken.. Wist nie dat Esmee morgen jarig was..:D Vond het erg vervelend dat ze binnen kwam en ik druk was.. Gezellig even een bakkie gedaan.. Esmee nog een kleine donatie in de spaarpot gehad..

Wachten is op Erwin, gaan we zo lekker eten..

Esmee en ik zijn al tomaatjes en komkommertjes aan het snoepen..;)

13. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    sanneke had ik je al gefeliciteerd? ik weet het niet meer *bloos*
    je bent dan ongeveer even ver als juffie toch?

ik ben misselijk. en ik vind het eigenlijk wel een opluchting!

14. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    zoo hier weer terug van de dokter.. griep spuit gekregen..
    alleen nu een stijf arm :(.. was druk op de weg zeg wow.

Stefan belde net dat hij niet thuis kwam eten.. Dus ik eet lekker een italiaans broodje uit de oven :D..

ga vanavond even bij lezen en reageren is er vandaag een beetje bij in geschoten..

15. MamavEsmee

Johana.. gaat alles nog OK aan die kant??

Loopy.. kan me voorstellen dat misselijkheid je een gerust gevoel geeft.. Misschien een brutale vraag, als ik je kwets moet je het ook zeggen hoor.. De afwijking die Bas heeft, is dit erfelijk of domme pech geweest?

Lindy.. Druk op de weg.. Ja, spits uur..;) Oh, lekker een broodje uit de oven.. Eet dat ook net zo lief als warm eten.. Wanneer gaat het restaurant open? Hopenlijk krijg je niet te veel last van je arm.. Blijft Demy ook logeren?

Esmee ligt in bed.. gewassen en gestreken..:D

Slingers, ballonnen liggen klaar om te worden opgehangen..

Morgen vroeg krijgt ze de Boerderij van LP en een dvd van piet piraat.. 8)

Als ze s'middags wakker wordt krijgt ze haar fietsje.. Dan is Erwin er ook weer..

Heb er zo'n zin in!!!:)

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ben aan het bijlezen, maar jullie hebben veel geschreven zeg!

Verwacht maar geen lange reakties van mij vanavond!

Ik lees wel over lieve ritueeltjes, mooie taarten, ik zag Arka weer voorbij komen en Jonathan is jarig vandaag. Gefeliciteerd!

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lees over onzekerheid bij Alieke, wat lastig meid. Was je nog niet aan de pil gegaan dan? En drie weken overtijd zou toch wel een posi test moeten geven, dus lijkt me dat je niet zwanger bent.

Salapio, wat is Mirre veranderd zeg! Leuk BV verhaaltje trouwens!

Dee, leuk een weekendje samen weg!

Sanneke, geen last meer van je darm dus, goed zo!

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna stinkt, jekkiebah!

We gaan even samen in bad, tot later!

19. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    judith het is rustig aan deze kant...last van mijn rug en buik maar niets spectaculairs....lekker even gedouched en ik kan er weer tegenaan (hoop ik).

20. MamavEsmee

Johana.. nog gebeld met het ziekenhuis? Douche ze!

Deel Deze Pagina