zo goedemorgen meiden, Gister lekker geshopt bij prenatal. Ook nog nieuwe duowagen gescoord met nestje en toebehoren voor 200 euro, die gaan we vandaag ophalen.Mooi koopje dus. Nog ff bij miss etam geshopt. Kom ik anders nooit maar mijn positiebroek van twee jaar terug is echt niet mooi meer. Twee broeken, een tuinikje en een jurkje gescoord. Moet alleen nog ff een jas hebben iemand suggesties? Wij zijn net uit bed normaal gesproken doe ik bas altijd voor telletubies in bad, maarja dat gaat niet meer lukken nu. eerst maar ff het huis door en na de koffie maar ff badderen lekker rustig aan vandaag. Fijne dag meiden!
Esmee is helemaal jarig.. Feest jurk aan.. Goed humeur..Kamer versierd en Blij met de cadeaus.. Maar toch blijft een ballon het leukst. De hazelnotentaart is mislukt dus moet straks nog een andere taart maken.. Ik denk dat het monchou wordt.. Vanmorgen geen visite dus alle tijd voor nog wat laatse boodschappen en het maken van hapjes.. Vanmiddag partytime 8) **** Kom later even reageren..
Loopy en Juffie we gaan er gewoon vanuit dat jullie net als Sanneke prachtige zomerbaby's krijgen hoor! Ess, fijn dat je je weer wat beter voelt en de meiden ook opgeknapt zijn. Door de griep weer een kilo'tje kwijt is niet verkeerd. Is er in totaal al veel af na de bevalling en je drukke leventje? Volgens mij is mijn buik zo'n beetje hetzelfde als bij Senna. Compact en naar voren, maar inmiddels al best een in-de-weg-zitter af en toe. Sanneke, lekker toegegeven aan de Mac gisterenavond! Niels met kerst jarig is inderdaad niet super handig. Zelf ben ik ook nog de 23e jarig, dus ook best veel feestjes dicht op elkaar hoor. In december zien we de hele maand de familie! Sam, prachtige foto's meid! Semm is ook al een heel mannetje!
Esmee, hieperdepiep HOERA! Gefeliciteerd met je verjaardag meisje! Judith en Erwin maak er een fantastische dag van!
Vanmorgen vroeg al twee keer overgegeven. Vooral heel smerig geel gal natuurlijk. Het kwam zelfs door mijn neus naar buiten, getver! Rustig aan gedaan en toch naar mijn werk gegaan. Helaas moest ik op de parkeerplaatst van mijn werk alweer overgeven, dus even bijgekomen en gelijk weer terug naar huis gegaan. Zit nu met een zwakke maag en slapjes achter de laptop. Jan is vandaag thuis bij Senna en die zijn nu lekker even op stap. Straks maar even mijn bedje in en als ik me vanmiddag wat beter voel, mag ik cake'jes en kwarktaart gaan maken.
Ik ben ook niet zo dat ik aan iedereen ga vertellen dat we ermee bezig zijn. We deden niet meer aan anticonceptie na Niels en ik geloof dat het komen moet zoals het me gegeven wordt, dus vandaar dat ik het niet vertelde. Ik vond het wel lastig om mn mond te houden in de tijd dat ik het wel wist tot de echo, maar ik had met Jan afgesproken dat we het pas na de echo de wereld in zouden sturen. Ik heb me daar grotendeels aan gehouden Woensdagavond aan collega's verteld. We deden het sinterklaasdobbelspel en ik had de echo ingepakt (wel de echo van niels, haha die zat nog in het lijstje). En toen iemand het uitpakte was het gelijk duidelijk dat dit geen kadootje was. WEl superleuk zo. ik heb net een lekkere tomatenomelet op, niels ligt erin, die was supersupermoe na het zwemmen en jankte overal om. En na het eten goot hij zo zn melk bij zn trui in, romper (net schoon) gelijk weer vies nat en koud. haha. Dus toen maar lekker in bed gemikt en hij is volgens mij gelijk in slaap gevallen. ga misschien ook nog ff een tukkie doen op de bank.
ach olga, niet ziek worden nu hoor! of komt eht door je zwangerschap denk je? en gal is zooooooo vies. helemaal door je neus. brr. lekker bijkomen en anders koop je toch gewoon een taart? xxx
Ayse en Sam nog bedankt voor de verjaardagskaarten!! En ook alweer kerstkaarten van Judith , Gerda en Amber gekregen..thanks meiden!!! Judith..echt een jarige job in huis..leuk!!8) fijne dag vandaag hoor! Sam..wat een leuke fotos!!!mooie kids!! Ze lijken wel op elkaar hè!!! Essebes..lijkt me zeker pittig hoor zelf ziek zijn..heb je wel hulp? En al een beetje ritme erin? Dat is wel prettiger hè.. Gaat vanzelf wel hè..hier ook hoor.. Sanneke..heerlijk langs de mac geweest..jammie!! Ach en wie weet wordt je straks wel weer bijgesteld naar voren met de datum.. Gerda..wat leuk dat de juf komt kennis maken!! Ben benieuwd hoor wat ie straks van de psz vindt!! Weet je al welke dagen hij heen gaat? Dianne lekker geshopt! Helaas geen tips voor een jas ik had gewoon een gaastra vest van mijn paps aan. Olga helemaal niet lekker meid..beterschap! hopelijk voel je je snel weer beter!! Hier een beetje tussendoor gerommeld in huis.. Zometeen komt Jan alweer thuis.. Ik had gister nog een kerstboom gekocht..toch maar een grotere..die moet ik nog opzette..misschien vandaag of morgen.. Ohja en mijn haar is weer kort..en heb t zelf even gekleurd..de kapster heeft nog even tussen de te kleine kleertjes geneust en wat meegenomen..die was helemaal happy.. Ze wou nog wel meer maar ze weet nog niet wat het wordt..
Even wat reacties uit mijn hoofd hoor !! @olga Beterschap meid. Vervelend dat je niet lekker bent. Morgen groot feest. @essebes Fijn dat jij en de meiden weer beter aan het worden zijn. Mama's kunnen niet ziek zijn he ? @Sanneke DAt was een leuke surprise !! @Miep Alsjeblieft @Augustus Fijn dat je het kaartje leuk vond @sam Leuke foto's van je kids. Wat wordt Semm alweer groot zeg @Arka Zag jou ook ergens voorbij komen. Gaat alles goed met de zwangerschap ? @Loopy Misselijkheid bleghhhhhh maar in jouw geval kan ik me voorstellen dat het een opluchting is. @nelly Leuke taart meid ! Bijna feest. 12-14 december dat zijn de feestdagen; Hierop zijn de meeste kindjes jarig. Ik hoop dat iedereen ons kaartje gekregen heeft. Zo dat waren mijn reacties weer.